Peugeot Türkiye Forumları Peugeot Yedek Parça
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Diğer Markalar
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 2004 C3 1.4 HARARET PROBLEMİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

2004 C3 1.4 HARARET PROBLEMİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Simuzer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : C3
Kayıt Tarihi: 14 Mart 2017
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Simuzer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Ekim 2018 Saat 17:39
Sizin gibi profesyonel yönlendirmeler & bilgilendirmeler yapan birine rastlamak çok zor. Bu nedenle değerli bilgileriniz için çok teşekkürler. Her mesajınızda ayrı değerli bilgiler var..

Bu mesajınıza göre de bir kaç inceleme yapmam gerekecek.

En azından, sizin yardımınızla baya bir şey öğrenmiş oldum.
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 Saat 17:51
Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

Sizin gibi profesyonel yönlendirmeler & bilgilendirmeler yapan birine rastlamak çok zor. Bu nedenle değerli bilgileriniz için çok teşekkürler. Her mesajınızda ayrı değerli bilgiler var..

Bu mesajınıza göre de bir kaç inceleme yapmam gerekecek.

En azından, sizin yardımınızla baya bir şey öğrenmiş oldum.

Teşekkür ederim. Geçmişte öğrendiğim konulara rastladıkça hatırımda kaldığı kadarıyla detaylı olarak yazmaya çalışıyorum, umarım hafızamın hata oranı düşüktür :)

Sonuca ulaştığınızda yazarsanız sizde diğer insanlara yardımcı olabilirsiniz.


Düzenleyen HasGur - 30 Ekim 2018 Saat 17:52
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2082
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 Saat 23:32
Orjinalini yazan: HasGur HasGur Yazdı:

Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

Sizin gibi profesyonel yönlendirmeler & bilgilendirmeler yapan birine rastlamak çok zor. Bu nedenle değerli bilgileriniz için çok teşekkürler. Her mesajınızda ayrı değerli bilgiler var..

Bu mesajınıza göre de bir kaç inceleme yapmam gerekecek.

En azından, sizin yardımınızla baya bir şey öğrenmiş oldum.

Teşekkür ederim. Geçmişte öğrendiğim konulara rastladıkça hatırımda kaldığı kadarıyla detaylı olarak yazmaya çalışıyorum, umarım hafızamın hata oranı düşüktür :)

Sonuca ulaştığınızda yazarsanız sizde diğer insanlara yardımcı olabilirsiniz.
Hocam dükkan aç çırağın olayım Big smile keşke ustayim diye geçinenler senin kadar bilgili olsa
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Kasım 2018 Saat 18:04
Orjinalini yazan: talip206 talip206 Yazdı:

Orjinalini yazan: HasGur HasGur Yazdı:

Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

Sizin gibi profesyonel yönlendirmeler & bilgilendirmeler yapan birine rastlamak çok zor. Bu nedenle değerli bilgileriniz için çok teşekkürler. Her mesajınızda ayrı değerli bilgiler var..

Bu mesajınıza göre de bir kaç inceleme yapmam gerekecek.

En azından, sizin yardımınızla baya bir şey öğrenmiş oldum.

Teşekkür ederim. Geçmişte öğrendiğim konulara rastladıkça hatırımda kaldığı kadarıyla detaylı olarak yazmaya çalışıyorum, umarım hafızamın hata oranı düşüktür :)

Sonuca ulaştığınızda yazarsanız sizde diğer insanlara yardımcı olabilirsiniz.
Hocam dükkan aç çırağın olayım Big smile keşke ustayim diye geçinenler senin kadar bilgili olsa

Estağfurullah, iyi niyetin için teşekkür ederim.
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Çevrimdışı Simuzer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : C3
Kayıt Tarihi: 14 Mart 2017
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Simuzer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2018 Saat 10:51
Henüz çözüme kavuşturamadım. İncelemelerim ve araştırmalarım devam ediyor.

Yalnız şunu söylemekte fayda var. Fanla ilgili yaşadığım sorun, araçta 2 türlü hata veriyor.
1) Fan motoru çalışmıyorken bile, LEXIA'ada sürekli olarak daimi olan hata: 0485 hatası. Ancak bu durumda, aracın hararet göstergesi normal. Araç soğukken 0 çizgi, sıcakken 3 çizgi şeklinde.
2) Araç fazla ısınınca, (soğutma suyu 96 dereceyi geçinde), fan motoru maksimum hızda çalışmaya başlıyor (LEXIA'da da fan çalıştırma komutu %20'lerden %90-%100'e kadar kademeli çıkıyor) ve hararet göstergesi bir anda 6 çizgi yaktırıp, sesli bip bip bip uyarı ikazı veriyor. Bir müddet sonra (en fazla 2-3 dakika, soğutma suyu 96'nın altına düştüğünde, hararet göstergesi 3 çizgiye geri dönüyor.

Sanırım ben yanlış yönlendirme bu konuda yaptım.

En son yaptığım testte, mavi kablonun her iki ucu arasındaki bağlantıyı, bu kablo ile şase arasını ve +12v  tarafını kontrol ettim. Herhangi bir kabloda kopukluk veya kablonun şase veya +12v'a kısadevre yapmadığını tespit ettim. ECU tarafı takılıyken, fan tarafı soketini çıkarmadan sadece mavi kabloyu ayırıp, ecu tarafını ölçtüğümde yaklaşık +11v değerini görüyorum. Ancak bunun gerçek +11v mu yoksa dönüş +11v'u mu olduğundan emin olamadım. (Yani, bi lambaya 220vac fazını verdiniz, lambanın diğer ucunu nötr'e bağlamadan nötr-ampul boş ucunu ölçerseniz 220volt ölçülür yine. Bu iki ucu birleşirse ampur yanar(ışık verir).) İşte ben de burdaki +11v'u bir potansiyemetre aracılığıyla şase arasına voltaj ölçeklendirmesi yapsam, ECU'ya zararı olur mu? Bunu merak ediyorum ama FAN'ı kurtaralım derken ECU'dan da olmak istemem açıkçası :)

Edit:
İnternette pejo-citroen grubu fanları için tamir kiti diye bir şeye rastladım.  Fan motoru içindeki elektronik aksamın değiştirilmesiyle alakalı. Bununla ilgili nasıl değişim yhapılacağıyla alakalı bir de PDF döküman var. Ama maalesef Rusça. Google Çevirici ile yarım yamalak çevirebildim.


Bu dökümanın 25. sayfasında, fan motorunun çalışmasından biraz bahsetmiş ama tam da bana lazım olan kısmından ("diagnostics") bahsetmemiş. 


Bir başka edit:

Bir de şöyle bir şey deniyor.. Rusçadan Google çevirisi ile: (ki çeviriye hastayım :) )

6) Teşhis çıkışı , araçsız kontrol edilirken geri besleme için kullanılmaz. Ama eğer Bunu kontrol etmek isterseniz, bir LED bağlayabilirsiniz: + 12V (+ Ubat) 'da bir anot, Diagnostics için bir katot .

Ref:
http://autoelectric.pro/FanPSA_CheckNoAuto.html


Düzenleyen Simuzer - 06 Kasım 2018 Saat 14:40
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Kasım 2018 Saat 00:47

Motoru sağlam bir fanın kontrol kartının değiştirilmesinden bahsediyor.


Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

1) Fan motoru çalışmıyorken bile, LEXIA'ada sürekli olarak daimi olan hata: 0485 hatası. Ancak bu durumda, aracın hararet göstergesi normal. Araç soğukken 0 çizgi, sıcakken 3 çizgi şeklinde.

Kontak açıldığında yapılan diagnostic işleminin kontrol listesinde fan yoktur. Motor soğukken arıza kaydını silin ve motor ısınıncaya kadar arıza kaydı yapılmadığından yani hararet göstergesi sona dayandığında ilk arıza kaydının yapıldığından emin olun. Daha önce yazdığım gibi 485 arızası besleme ya da tam şase (ikili soketteki kalın kablolar) alamama durumunu işaret eder. Öncelikle bu soketten akım çekip voltajın düşmediğinden emin olun.


Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

2) Araç fazla ısınınca, (soğutma suyu 96 dereceyi geçinde), fan motoru maksimum hızda çalışmaya başlıyor (LEXIA'da da fan çalıştırma komutu %20'lerden %90-%100'e kadar kademeli çıkıyor) ve hararet göstergesi bir anda 6 çizgi yaktırıp, sesli bip bip bip uyarı ikazı veriyor. Bir müddet sonra (en fazla 2-3 dakika, soğutma suyu 96'nın altına düştüğünde, hararet göstergesi 3 çizgiye geri dönüyor.

Bu arıza bildirim şekli fan çalışmadığı veya en yüksek devre çıkamadığı durumlarda ortaya çıkan yöntemdir. (ya da fan çalıştığı halde ECU ya yanlış sinyal gidiyordur)

Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

En son yaptığım testte, mavi kablonun her iki ucu arasındaki bağlantıyı, bu kablo ile şase arasını ve +12v  tarafını kontrol ettim. Herhangi bir kabloda kopukluk veya kablonun şase veya +12v'a kısadevre yapmadığını tespit ettim. ECU tarafı takılıyken, fan tarafı soketini çıkarmadan sadece mavi kabloyu ayırıp, ecu tarafını ölçtüğümde yaklaşık +11v değerini görüyorum. Ancak bunun gerçek +11v mu yoksa dönüş +11v'u mu olduğundan emin olamadım.

Mavi olarak belirttiğiniz kablo şemaya göre (1599B) fanın feedback hattı yani ECU tarafında giriş pini. ECU yazılımı bu girişten ya ADC ile (fanda devir ölçen bir encoder varsa ve geri bildirim değişken voltaj ise) fan devrini tespit eder ya da bu pin dijital giriştir ve girişin GND veya +V olup olmamasına göre fanın çalışıp çalışmadığına karar verir. Her iki yöntemde de giriş voltajı düşürülür yöntem ADC ise bir voltaj bölücü vardır, lojik devresi var ise en az bir transistör sürülüyor olmalıdır ve beyzi pullup veya puldown yapılmıştır. Yani her iki durumda da +11 volt normal olmayan bir değer.

Mavi kabloyu ayırdığınızda fan tarafında fan çalışırken ve çalışmazken voltajlar nedir ?

Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:

İşte ben de burdaki +11v'u bir potansiyemetre aracılığıyla şase arasına voltaj ölçeklendirmesi yapsam, ECU'ya zararı olur mu? Bunu merak ediyorum ama FAN'ı kurtaralım derken ECU'dan da olmak istemem açıkçası :)

Aracınıza ait olduğunu söylediğiniz şema gerçekten aracınıza ait ise yani 1599B hattı şemada gösterildiği gibi geri bildirim sinyali ve ECU girişi ise hiç bir sıkıntı olmaz. Bu durumda mavi kablodaki yani ECU tarafındaki 11 voltu kullanamazsınız çünkü giriş pininden çıkış alınamaz ! Ancak direk aküden veya 1590B hattından +12 volt kullanabilirsiniz. İşi garantiye almak için bir direnç kullanabilirsiniz +12 volt ECU içinde direk şaseye kısa devre bile olsa örneğin 470 ohm bir direnç üzerinden +12 verirseniz; (+12v-0v GND)/470=25 miliamper gibi küçük bir akım geçer ve 0,025x0,025/470=0,3 watt gibi düşük bir güç harcanır yani potun +12 ve GND ye bağlayacağınız iki kenar ucunda birer tane 470 ohm 0,5 watt bir direnç kullanırsanız hat hem şaseye hem +Volta kısa devre bile olsa hiç bir şekilde zarar görmez.

Aracınızın servis manueline ulaşabilirseniz fanın feedback yöntemini öğrenebilirsiniz. Bulamazsanız daha önce kale firması ile görüşmüştünüz, oraya gidemiyorsanız öncelikle tekrar arayıp fanın geri bildirim yöntemini öğrenmenizde fayda var. Feedback hattında fan devrine bağlı değişken voltaj mı olmalı yoksa fanın çalışması ve çalışmaması durumunda sadece 0-12 volt değişimi mi oluyor bir şekilde öğrenebilirseniz çözüme daha kolay ulaşabilirsiniz.


Düzenleyen HasGur - 07 Kasım 2018 Saat 01:17
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Kasım 2018 Saat 01:14
Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:


http://autoelectric.pro/FanPSA_CheckNoAuto.html

Linkte fanın araca bağlanmadan nasıl test edileceği anlatılmış. Kısaca "fanın geri bildirimini test etmek için bir led kullanılabileceği, ledin artı bacağının +12 volta eksi bacağının ise feedback pinine bağlanması gerektiği" yazılmış.

Linkte yazılı değil ama led ile geri bildirimi test etmek isterseniz ledin +bacağına (12v-2v led voltajı)/20ma led max akım=500 ohm ve üzeri bir değere sahip direnç bağlamayı unutmayın.
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Çevrimdışı Simuzer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : C3
Kayıt Tarihi: 14 Mart 2017
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Simuzer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2018 Saat 15:09
Tekrar merhabalar..

Yabancı forumlardan bulduğum yukarıdaki bilgiler ışığında tekrar fan üzerinde mavi uçlu feedback kablosunu kontrol ettim. Gerekli ölçümleri yaptım. Fan duruyorken ve düşük hızda iken 0,20v - 0,25v, yüksek hızda 0,30v-0,35v olarak voltaj ölçümü yaptım.

Tüm edindiğim bu bilgileri derleyip topladıktan sonra tekrar Kale firmasına, feedback kablosunda kaç voltaj ölçmem gerektiğiyle alakalı mail attım.

Aradan 3 gün geçti. Ben mail adresime dönüş beklerken biraz önce beni telefonla aradılar. Daha evvel görüştüğüm kişi işten ayrılmış, yerine bir başka kişi göreve gelmiş ve benden bu durumla ilgili kısaca bilgi aldı. Ve şu açıklamayı yaptı:

1253h3 olan fanların Kale kodu: 414200 olan fanlarla ilgili şikayetler varmış. Bazılarda direkt olarak arıza ışığı yaktırmış, bazılarında 2. kademede ışık yaktırmış, bazılarında sürekli yalancı hararet yaptırmış, bazılarında fan hiç çalışmamış vs.. vs.. Bu nedenlerden dolayı, bu fanın üretimini durdurmuşlar. Gerekli incelemelerini, araştırmalarını yapmışlar. (ya da yapıyorlar) Bu koda sahip fan stoklarında yok ve dağıtımı yapılmıyormuş. Şu an mevcutta, piyasada olanlar varmış. (hatırlatmakta fayda var, bu fan her araçta problem çıkarmıyor, çoğunda sıkıntısız çalışıyor)

Sonuç olarak, bu fanla ilgili olarak 2. versiyon olarak üzerinde çalışıyorlar, 1-3 ay içerisinde üretimine başlanacakmış. Ben, fatura almadığımı belirttim. Nerdem aldığım, kredi kartı ile aldıysanız dökümanı bize gönderirseniz, yeni üretilenden bire bir ücretsiz değişimini yapacaklarını söylediler. Direkt olarak kendi cep numarasını verdi. ürün çıktığında gerekli yönlendirmeyi yapacağını söyledi.

Oldukça samimi konuşma tarzı vardı. Ülkemizin böyle firmalara (ki G4'ten biliyorum, kendi ürününe sahip çıkmayan LG; teknik serviste olmadık arızalar varmış gibi gösterip faturayı yüksek gösteren Apple gibi değil), ürünlerine, müşterilerine; satana kadar değil, satış sonrasında da gerekli özveriyi ve desteği gösteren firmalara ihtiyacı var.

Zaman kaybım oldu belki ama, en azından gerek burda ve gerekse yabancı sitelerden çok değerli bilgiler edindim.

Yeni gelişme olursa yazarım yine :)

Bu konudaki ilk mesajlarımda dediğim gibi, Kale marka bu fan bazı c3lerde problem çıkarıyor tavsiye etmiyorum demiştim (yanlış anlaşılma olmasın; firma ile ilgili değil, sıkıntım ürün ile ilgili), ama satış sonrası verdikleri destekten ve iletişimden ötürü de olumlu karşıladığımı söylemiştim.
Çevrimdışı 27BEN80 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : 207 1.4 HDİ TREND
Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2018
Konum: GAZİANTEP
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 25
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 27BEN80 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Kasım 2018 Saat 01:43
HARARET KATRANI BOZUK OLABİLİRMİ BENDEDE  OLDU BENDE BAZEN HİÇ KIMILDAMIYOR YADA 90 SAN DAYKEN 60 LARA DÜŞÜYORDU HARARET İBRESİNİ ÇIKARIP TEKRAR TAKTIM DÜZELDİ ::::::::::::::::::::::
BARAN
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2018 Saat 06:13
Orjinalini yazan: Simuzer Simuzer Yazdı:


tekrar fan üzerinde mavi uçlu feedback kablosunu kontrol ettim. Fan duruyorken ve düşük hızda iken 0,20v - 0,25v, yüksek hızda 0,30v-0,35v olarak voltaj ölçümü yaptım.

Bu durumda fan geri bildirim yapmıyor (ilk ölçümünüzde voltaj vardı), ECU max 0,35 olan bu voltajı arıza olarak değerlendirir. Fan motoru durduğunda 0 (veya araca göre farklı olarak 12 volt), fan çalışırken 12 (veya 0 volt) ya da 12 volta kadar değişken bir voltaj olmalı feedback. Yani elinizdeki arızalı fanı parça numarası 1253.H3, 1253.C6, 1253.E9 vs. ne olursa olsun DW4 motorlu Citroen C2 den Peugeot 1007 ye hangi araca takarsanız takın ECU çalıştığını algılamaz, aynı problem ortaya çıkar. 


Düzenleyen HasGur - 17 Kasım 2018 Saat 06:27
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Torsiyon iyileştirme son mesaja git 1101 15 srrssr
konu icon Km'si düşürülen araçları paylaşalım son mesaja git 9311 69 ebirol
konu icon 106 Isınma Problemi son mesaja git 151 2 aslanaft
konu icon 307 1.4 HDI XR Far Sensörü Geç Devreye Giriyor ? son mesaja git 2408 19 Orçun.Dmr
konu icon Araç içi kamera tavsiyesi son mesaja git 142 2 x571
konu icon Araçlarımız İçin Bakım Tavsiyeleri son mesaja git 1008 13 keqir
konu icon 206 1.4 Depo Şamandıra Arızası son mesaja git 329 5 ORhun53
konu icon Dalgalanma ve rölanti son mesaja git 369 7 sonerkyl
konu icon Ateşleme hatası uyarısı sorunu son mesaja git 304 1 sonerkyl
konu icon Al4 şanzıman basınç sensör hatası son mesaja git 339 4 sonerkyl
konu icon Son Heceden kelime türetmece son mesaja git 74199 11158 peugotayfun
konu icon Rolantide hararet son mesaja git 732 6 sonerkyl
konu icon Şu an Hangi Şarkıyı Dinliyorsun ? son mesaja git 23477 1409 peugotayfun
konu icon Anlamlı Sözler son mesaja git 10100 374 peugotayfun
konu icon Akü önerisi hk. son mesaja git 242 1 sonerkyl
konu icon Sohbet / Muhabbet son mesaja git 18105 626 peugotayfun
konu icon Peugeot 3008 start-stop ve akü ışığı son mesaja git 1030 5 sonerkyl
konu icon 307 Benzin deposu sızıntı son mesaja git 358 2 sonerkyl
konu icon YARDIM son mesaja git 264 3 emrah_860
konu icon 206 Rölanti Düzensizliği / Silkeleme son mesaja git 19485 42 AVORAN
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2018 ARALıK EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 65
GökhaN 20
talip206 18
Frt-Aydin 15
x571 13
peugotayfun 9
lilokan 8
srrssr 8
MasterSantos 7
Cemus 7
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2018
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.