Peugeot Türkiye Forumları Peugeot Yedek Parça
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - YAKIT TÜKETİMİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

YAKIT TÜKETİMİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 2011 206+ Comfort
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1118
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2018 Saat 01:34
Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

İstanbul Avrupa Yakası
Sabah 3 km işe gidiş, 9 km akşam dönüş
genel sakin kullanım.
Benzin Ortalama 9.7 

1700 km önce sayacı sıfırladım, aynı koşullarda yakıt ortalamam 7.7 ye düştü.
Düşmesi için ekstra hiç bir çaba sarfetmedim.
Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Çevrimdışı bjkamil Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 206 1.4 benzin+lpg feline
Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bjkamil Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2018 Saat 16:18
206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
206 1.4 feline 2006 model
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12061
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2018 Saat 16:20
308 1.6 vti prins technomax . 39 litre lpg ile ankara şehir içi 460 km gidiyorum. lpg litresi 2,89 113 tl
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı peugeot207 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 207
Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeot207 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 00:29
yarim depoyla bursaya gidip geldim
100km de 4litre yakiyor yol bossa
Çevrimdışı seamad Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : peugeout 206 1.4 Hdi
Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 373
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı seamad Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 12:06
Merhaba arkadaşlar bayadır forumda değildim konuyu görünce hem selam vereyim hemde yakıt tüketimi hakkında yazayım istedim, 12 haziranda Ankara- İstanbul seyahati yaptık aracım peugeot 206 1.4 hdi 206.000 km de bakımları her 10.000 km de orjinal parçalar ile yapılır yani 5 yıldır bende yaklaşık 103.000 km yol yapmışım :) araçta iki yetişkin iki çocuk ve bagaj doluydu malum :) gidişte biraz süratliydim 100 km / 4.4 lt yaktı fakat dönüşte baya ağır geldim 110-120 km yi hiç geçmedim 100 km/3.4 lt yaktı aracım şehir içi ise karma ortalama 100 km/4.5 lt , lt bazında konuşuyorum malum akaryakıt zamlarından sonra krş hesabı yapamıyorum Angry araca bir kaç yıl daha planım olsa idi hız sabitleme vb yenilikler yapacaktım fakat önümüz yıl değiştirmek gibi planlarım var tüm dostlara selamlar...
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2189
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 13:19
50 lira koyuyorum. 6.25 den 8 litre ediyor. 100-110 km gidiyor gitmiyor. 
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12061
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 13:44
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

50 lira koyuyorum. 6.25 den 8 litre ediyor. 100-110 km gidiyor gitmiyor. 

valla oğuzhan lpg geç kardeşim yapacak birşey yok malesef bu benzin fiyatları ile ben istemesemde lpg taktırdım. 
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2189
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 13:59
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

50 lira koyuyorum. 6.25 den 8 litre ediyor. 100-110 km gidiyor gitmiyor. 

valla oğuzhan lpg geç kardeşim yapacak birşey yok malesef bu benzin fiyatları ile ben istemesemde lpg taktırdım. 

en başından geçseydim çok çok iyi olacaktı abi. 60 bine yakın benzinde biniyorum. ara ara değişip dizele geçme düşüncesiyle lpg den vazgeçiyorum. hem de zırıltısından biraz çekiniyorum açıkçası. yakıttan kar edeyim derken başka bi yerden hem zaman hem para harcama ihtimali korkutuyor. bu arada artık istanbuldayım abi. ankaraya uğrarsam benim aracı bi baştan yaratırız beraber :D
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12061
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 14:03
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

50 lira koyuyorum. 6.25 den 8 litre ediyor. 100-110 km gidiyor gitmiyor. 

valla oğuzhan lpg geç kardeşim yapacak birşey yok malesef bu benzin fiyatları ile ben istemesemde lpg taktırdım. 

en başından geçseydim çok çok iyi olacaktı abi. 60 bine yakın benzinde biniyorum. ara ara değişip dizele geçme düşüncesiyle lpg den vazgeçiyorum. hem de zırıltısından biraz çekiniyorum açıkçası. yakıttan kar edeyim derken başka bi yerden hem zaman hem para harcama ihtimali korkutuyor. bu arada artık istanbuldayım abi. ankaraya uğrarsam benim aracı bi baştan yaratırız beraber :D

dizele geçeceksen gerek yok taktırmana kardeşim lpg yi ama temiz düzğün bir dizelde 50-60 binden başlıyor yüksek model. valla iyi bir montaj yapılınca sıkıntı olmuyor kardeşim lpg önemli olan işçilik ve yapılan işin arkasında duran bir firma olacak. hayırdır istanbula iş için mi geçtin kardeşim. Ankaraya gelirsem başım üstüne kardeşim yapabileceğimiz elimizden gelen ne var yaparız. Smile
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2189
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 14:30
aynen abi iş için geldim. gelirsem senin oralara aracın façasını bi düzeltiriz. 
3 satır ekran, radyatördeki terleme sıkıntısı bunlar hep kafamda LOL
Çevrimdışı Karacocuk24 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : 2001
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 399
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Karacocuk24 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2018 Saat 17:05
Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
kardesim ayni aracin otomatigi var bende ortalama 8.5 lt lpg yakiyorum seninki hesaba gore 10 lt yi geciyor kullanim tarzin nasil bilmiyorum ama biraz fazla geldi
Çevrimdışı bjkamil Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 206 1.4 benzin+lpg feline
Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bjkamil Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Haziran 2018 Saat 11:52
Orjinalini yazan: Karacocuk24 Karacocuk24 Yazdı:

Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
kardesim ayni aracin otomatigi var bende ortalama 8.5 lt lpg yakiyorum seninki hesaba gore 10 lt yi geciyor kullanim tarzin nasil bilmiyorum ama biraz fazla geldi

valla bana da biraz fazla geliyor ama elden bişey gelmiyor. 70 tl ye fulleyip 250 gidebildim en fazla oda 28 krş yapıyor, aracı yüksek devirde kullanmam ama hep kısa mesafe kullanıyorum sanırım o yüzden :)
206 1.4 feline 2006 model
Çevrimdışı Karacocuk24 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : 2001
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 399
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Karacocuk24 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2018 Saat 21:14
Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

Orjinalini yazan: Karacocuk24 Karacocuk24 Yazdı:

Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
kardesim ayni aracin otomatigi var bende ortalama 8.5 lt lpg yakiyorum seninki hesaba gore 10 lt yi geciyor kullanim tarzin nasil bilmiyorum ama biraz fazla geldi

valla bana da biraz fazla geliyor ama elden bişey gelmiyor. 70 tl ye fulleyip 250 gidebildim en fazla oda 28 krş yapıyor, aracı yüksek devirde kullanmam ama hep kısa mesafe kullanıyorum sanırım o yüzden :)
kisa mesafeden olabilir ben gecenlerde yan sanayi hava filtresi taktim 9.5 litre yakti orjinal aldim direk 8.5 litreye dustu eger boyle bir durum varsa bi  bak bence birde lpg sistemleri icin lpg deposuna atılan ilaclar var belki sistemde kirlenme gibi sorunlar varsa yakiti arttirabilir
Çevrimdışı Selçuk55 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 2002
Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 244
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Selçuk55 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Haziran 2018 Saat 20:10
arkadaşlar  206 hdi aracımla Samsun-Sinop-Ayancık-Amasra-Bartın-Safranbolu-Karabük-Çorum-Amasya-Samsun yaptım depoyu Samsun’da fulledim 245 lira aldı birazda depoda vardı 1180 km yaptım son çizgide şu an 
Çevrimdışı x571 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306 station wagon
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 768
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı x571 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Haziran 2018 Saat 21:47
Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

Orjinalini yazan: Karacocuk24 Karacocuk24 Yazdı:

Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
kardesim ayni aracin otomatigi var bende ortalama 8.5 lt lpg yakiyorum seninki hesaba gore 10 lt yi geciyor kullanim tarzin nasil bilmiyorum ama biraz fazla geldi

valla bana da biraz fazla geliyor ama elden bişey gelmiyor. 70 tl ye fulleyip 250 gidebildim en fazla oda 28 krş yapıyor, aracı yüksek devirde kullanmam ama hep kısa mesafe kullanıyorum sanırım o yüzden :)

evet kısa mesafede öyle yakıyor 25-30 arası basmaya göre ,yola göre değişiyor.
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 317
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Haziran 2018 Saat 23:42
Aracim enjektorlerin geri donus hortumlarindan mazot kaciriyordu hortumlari degistirmeden once bilgisayarda 6.9 gosteriyordu hortumlari degistirdim kacagi kesti kurus hesabini falanda bilmiyorum yol bilgisayarini sifirladim baya bi sakin kullandigim halde aracin bilgisayardaki ortalamasi ilk baslarda 4.5 biraz zaman gecip fazla yol katettigimde 5.9-6.0 arasi dolasiyor, net ortalama su anda 100/6.0 Biraz fazlami yakiyoruz. Bu arada arac 307 1.4 hdi.
Unutmadan soyleyeyim sabah ise gitmeden once araci calistiriyorum 5-10 dk ısınmasini bekleyip ondan sonra işe gidiyorum, yakitta ve ortalamada herhangi bi etkisi varmidir acaba bunun?


Düzenleyen Orçun.Dmr - 30 Haziran 2018 Saat 23:47
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Akrepizma Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 05 Mayıs 2018
Konum: Kırşehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 26
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Akrepizma Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2018 Saat 00:30
1.4 colorline 112000 de 28 lt lpg ile karma 328 km yaptı bugün
Çevrimdışı bjkamil Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 206 1.4 benzin+lpg feline
Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bjkamil Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2018 Saat 11:56
Orjinalini yazan: Karacocuk24 Karacocuk24 Yazdı:

Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

Orjinalini yazan: Karacocuk24 Karacocuk24 Yazdı:

Orjinalini yazan: bjkamil bjkamil Yazdı:

206 1.4 istanbul şehiriçi 24 litre lpg ile 230 km 30 krş yakıyor sanırım.
kardesim ayni aracin otomatigi var bende ortalama 8.5 lt lpg yakiyorum seninki hesaba gore 10 lt yi geciyor kullanim tarzin nasil bilmiyorum ama biraz fazla geldi

valla bana da biraz fazla geliyor ama elden bişey gelmiyor. 70 tl ye fulleyip 250 gidebildim en fazla oda 28 krş yapıyor, aracı yüksek devirde kullanmam ama hep kısa mesafe kullanıyorum sanırım o yüzden :)
kisa mesafeden olabilir ben gecenlerde yan sanayi hava filtresi taktim 9.5 litre yakti orjinal aldim direk 8.5 litreye dustu eger boyle bir durum varsa bi  bak bence birde lpg sistemleri icin lpg deposuna atılan ilaclar var belki sistemde kirlenme gibi sorunlar varsa yakiti arttirabilir

benim hava filtresi kutusu kırık aradan hava alıyor sen yazınca aklıma geldi :) ilaç hiç attırmadım zarar verir felan diye ama bi sorarım.
206 1.4 feline 2006 model
Çevrimdışı Maze87 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2004
Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2018
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 34
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Maze87 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2018 Saat 14:48
206 1.4 tüp 110.000 km normalde 23-24 lt gaz alıyorum 2.99-3.00 tl arası po dan aldığımda 20-30 km az götürüyor 180-190 km yapıyor opet den aldığımda 220-230 arası yapıyor geçenlerde moil den aldım 2.99 dan 70 tl gaz doldurdu 275 km götürdü artık oradan almaya çalılıyorum en kötüsü po kaç defa denedim hep 20-30 km az götürdü şehir içi 25-25 50 km yapıyorum otobandan 
Çevrimdışı ersinyildiz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 28
Aracı : 206 XT
Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 118
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersinyildiz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2018 Saat 10:12
Merhabalar, haftasonu uzun yolculuktaki ölçüm değerlerini yazayım : 

Kırcaali Bulgaristan'da LPG deposunu doldurdum (32 lt). 5 Kişi + Dolu Bagaj ile Bandırma'ya kadar (500km) getirdi. Bandırma'da da bitmedi fakat bir miktar gaz kalsın diye benzine geçtim. 

Ortalaması 6.4 litre / 100km.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon 206 otomatik kendi kendine gaz verme sorunu son mesaja git 768 20 talip206
konu icon Araç Yakıt Problemi son mesaja git 499 4 Karacocuk24
konu icon Arka Silecek Sürekli Çalışıyo Nasıl Durdurabilirim son mesaja git 220 3 emretprmz
konu icon LPG İÇİN YARDIM son mesaja git 66 0 sosyete_60
konu icon 508 Sol Teker Gelen Ses son mesaja git 273 3 sonerkyl
konu icon Peugeot 407 elektirik kacagi son mesaja git 912 9 sonerkyl
konu icon rölanti dalgalanma ve bazen stop etme son mesaja git 2986 39 eneseren
konu icon 207 arka pencere kolunu sökemedim sinirden patlıca son mesaja git 34 3 black_jeruz
konu icon Tasarruf Modu son mesaja git 11207 33 sonerkyl
konu icon 306 gti problem nedir? son mesaja git 235 1 sonerkyl
konu icon Karaman'dan 508 Allure İle Selamlar.. son mesaja git 7 1 sonerkyl
konu icon 307 SW pandizot ve cam tavan perde tamiri son mesaja git 318 2 trimpot
konu icon peugeot 306 selenoid valf değişimi (resimli) son mesaja git 1064 7 talip206
konu icon Motorda Titreme sorunu son mesaja git 474 3 conteo
konu icon Merhaba son mesaja git 11 3 GökhaN
konu icon 301 5. Vitese geçmiyor son mesaja git 380 2 GökhaN
konu icon Şu an Hangi Şarkıyı Dinliyorsun ? son mesaja git 21588 1396 peugotayfun
konu icon Sohbet / Muhabbet son mesaja git 16064 610 peugotayfun
konu icon 206 cc Su Aliyor acil yardim son mesaja git 328 5 sonerkyl
konu icon bakım kilometresi normalden hızlı düşüyor son mesaja git 319 2 gregor samsa
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2018 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 76
HasGur 28
GökhaN 27
talip206 22
OguzhanKucuk61 18
f4t1hltn 15
peugotayfun 15
Frt-Aydin 11
x571 10
27BEN80 7
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2018
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.