Peugeot Türkiye Forumları Peugeot Yedek Parça
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Aracın İçinde Benzin Kokusu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Aracın İçinde Benzin Kokusu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı deejayakup Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 41
Aracı : peugeot 206
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2018
Konum: bodrum
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı deejayakup Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mart 2018 Saat 09:10
ŞAMANDIRASI CONTASI KAPAĞI BENZİN POMPASI HEPSİ 250 CİVARI BİŞEYDİ
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mart 2018 Saat 03:08
Teşekkürler
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1221
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mart 2018 Saat 03:18
Şimdi aklıma geldi, uzak ihtimal ama:

Arabalarda benzin deposunda basınç yükselmesin diye, havalandırma hortumu gibi birşey bulunur.. Sizin arabalarda nerede o?

Kardeşim ben hala ısrarcıyım ama pompa kapağı veya hortumundan geliyor benzin kokusu..
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mart 2018 Saat 05:12
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Şimdi aklıma geldi, uzak ihtimal ama:

Arabalarda benzin deposunda basınç yükselmesin diye, havalandırma hortumu gibi birşey bulunur.. Sizin arabalarda nerede o?

Kardeşim ben hala ısrarcıyım ama pompa kapağı veya hortumundan geliyor benzin kokusu..


Abim iyi ettin yazdın. Hiç bir bilgim yok bu konuda fikrim de yok haliyle. Bütün ihtimalleri değerlendirmek durumundayım. Ustaya gidemedim bi türlü. Bilgisayara bağlanınca, söz konusu olan parçalarda problem varsa bunu görebiliriz herhalde?
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1221
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mart 2018 Saat 23:10
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Şimdi aklıma geldi, uzak ihtimal ama:

Arabalarda benzin deposunda basınç yükselmesin diye, havalandırma hortumu gibi birşey bulunur.. Sizin arabalarda nerede o?

Kardeşim ben hala ısrarcıyım ama pompa kapağı veya hortumundan geliyor benzin kokusu..


Abim iyi ettin yazdın. Hiç bir bilgim yok bu konuda fikrim de yok haliyle. Bütün ihtimalleri değerlendirmek durumundayım. Ustaya gidemedim bi türlü. Bilgisayara bağlanınca, söz konusu olan parçalarda problem varsa bunu görebiliriz herhalde?


İmkanı yok arıza vermez beyine böyle hatalar.. Arabada arada sırada geç çalışma sorunu falan var mı peki?
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mart 2018 Saat 23:11
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Şimdi aklıma geldi, uzak ihtimal ama:

Arabalarda benzin deposunda basınç yükselmesin diye, havalandırma hortumu gibi birşey bulunur.. Sizin arabalarda nerede o?

Kardeşim ben hala ısrarcıyım ama pompa kapağı veya hortumundan geliyor benzin kokusu..


Abim iyi ettin yazdın. Hiç bir bilgim yok bu konuda fikrim de yok haliyle. Bütün ihtimalleri değerlendirmek durumundayım. Ustaya gidemedim bi türlü. Bilgisayara bağlanınca, söz konusu olan parçalarda problem varsa bunu görebiliriz herhalde?


İmkanı yok arıza vermez beyine böyle hatalar.. Arabada arada sırada geç çalışma sorunu falan var mı peki?


Yok hiç öyle bir sıkıntısı olmadı marş motoru falan değiştikten sonra
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1221
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mart 2018 Saat 04:19
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:


Yok hiç öyle bir sıkıntısı olmadı marş motoru falan değiştikten sonra


Yok bitti..  Bendeki fikirler bitti.. Benzinin yeri belli yolu belli.. Bitti yani..

Demek ki kokan benzin değil Big smile
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2155
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mart 2018 Saat 05:09
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:


Yok hiç öyle bir sıkıntısı olmadı marş motoru falan değiştikten sonra


Yok bitti..  Bendeki fikirler bitti.. Benzinin yeri belli yolu belli.. Bitti yani..

Demek ki kokan benzin değil Big smile


Becerip ustaya gidebilsem bi fikir sahibi olacağım ama
Valla abi benzin bizzat yani, arabanın a’sını bilmeyen adam dahi sordu niye benzin kokuyor diye. Dediklerini bi kontrol ettireyim de hayırlısıyla çözülür inşallah

Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 14 Mart 2018 Saat 05:09
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon N mi P mi ? son mesaja git 57 0 307XS307
konu icon 308 debriyaj son mesaja git 118 1 sabuda34
konu icon Debriyaj son mesaja git 186 1 sabuda34
konu icon vites kolu alttakımı son mesaja git 199 4 Selçuk55
konu icon Şanzuman yagi son mesaja git 199 1 sabuda34
konu icon 206+ 2.el almak istiyorum son mesaja git 290 5 Selçuk55
konu icon LPG MONTAJ son mesaja git 58 0 Akif61
konu icon 307 Hız Sabitleme Montajı (Resimli) son mesaja git 17851 112 makkaveli
konu icon 206 1.6 2000 model fan 95 te acmasi son mesaja git 88 0 unalt
konu icon 206 Gösterge Işıklarının Yanmaması son mesaja git 156 2 samet206
konu icon 307 Sw tampon sokmek son mesaja git 108 0 Nedimdmrcn
konu icon 307 1.6 benzinli ve lpg li çalışmıyor son mesaja git 653 14 Hüseyin70
konu icon Pejo 206 sol kapı nasıl kim yapar son mesaja git 628 9 Maze87
konu icon OTOMATİK VİTES YAVAŞLARKEN VURUNTU son mesaja git 156 0 307XS307
konu icon 307 Otomatik Şanzıman Yağ Değişimi son mesaja git 281 1 307XS307
konu icon Araba Isınınca ABS Lambası Yanıyor son mesaja git 164 0 recepagdas
konu icon 1.vites gecisi son mesaja git 163 0 Turgut58
konu icon 208 arıza lambası son mesaja git 709 15 emrahi
konu icon 307 hararet hk. son mesaja git 375 5 Selçuk55
konu icon Mars aliyor ama araba calismiyor son mesaja git 137 0 Aykut 28
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2018 HAZIRAN EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 83
Selçuk55 24
onlycihan 23
kayaca 20
breakbeat 18
KILIÇ 14
tigrap 13
Turgut58 11
M.Ahmet059 11
luridline 11
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2018
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.