|
Stop Etme |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 21 Şubat 2018 Saat 19:51 |
206 Feline bir aracım var aracımda lpg benzin farketmez sabah calıstırınca arac 10 un üzerinde calısıyor ısınasıya kadar ısındıktan sonra normale dönüyor bunda bir sıkıntı var mı ? bir de söyle bi sorunum var arac ısındıktan sonra herhangi bi yerden geliyorsunuz ve ara sokaga gireceksiniz yavaslayıp direksiyonu biraz sert kırdıgınız da arac stop etme derecesine geliyor bu sırada arac da fan acık bir şekildeyken oluyor bu bir de yokus asagı veya yokus yukarı ısıklarda dururken kalkıs anında arac devir saatini düsürüp tekrar kalkıyor stop etme derecesine geliyor bazen stop ediyor rolanti dalgalanması yapıyor sürekli bogaz kelebegini temizlettim ama bi sonuc elde edemedim aküyü değiştirsem skntı kaybolur mu diye düsünüyorum veya bujileri mi değiştirmem gerek yoksa şarj dinamosu yeteri kadar akım üretmiyor onda mı sorun var ? sizce hangisi olabilir ?
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yok mu hic yardım edebilecek fikir sahibi ?
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhabalar kardeşim
1-soruna gelecek olursak normal motor soğuk olduğu için yapar. bütün araçlar böyledir. sıkıntı yok. 2-devir dalgalanması genelde lpg den yapar bir çok lpg li araçta başıma geldi. düzğün bir lpg ayarı ile güzelecektir. lpg ayarı yaptırmadan map sensörünü temizlet kardeşim. 100-150 km benzinde kullanıp. sonra ayar yaptır. 3-akü ölçtür sıkıntı olabilir. duruma göre bakarsın 4-bujiler en son ne zaman değiştir. baya olduysa değiştirmekte fayda var.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
2- Benzinde dalgalanma yapıyor ama direk alıyor böyle devir saatini düsürmüyor arac ama frene basıp direksiyonu kırdıgında dönerken bi yerde benzin lpg fark etmez arac 90 dereceyse kesinlikle stop ediyor elektrik tam karsılayamıyor gibi geliyor 3- aküyü dedigin gibi ölçürtmek gerek duruma göre 72 lik alsam bi faydası olur mu ki 4-geçen sene yağ bakımı yapılmıs araca arac 2000km falan yol gitmiş değiştirmemişler bende 3 ay oldu alalı değiştirmedim
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benim 206 da benzin lpg fark etmezsizin dalgalanma vardı ama çok hafifti. stop etmesi aküden olacağını sanmıyorum. bizim direksiyon gücü motordan aldığı için o anda araç kendini toplayamıyor. gaz ayarını yapamıyor. elektriksel bir sorunda olabilir bunu en güzeli aküyü ölçüm yaparken görebilirsiniz motor çalışırken ölçüm esnasında hem frene hemde direksiyonu çevirin. voltaj değerleri ne durumda diye. 72 amper alman çok birşey ifade etmez kardeşim. bujiler büyük ihtimal bayadır değişmemiş bir dahaki bakımda değiştir. kardeşim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aynen dedigin gibi aküm ölcümü yapmaklazım şarj dinamosu elektrigi yetiremiyor gibime geliyor biraz bi gözle görülür sekilde bakım yaptırmak gerekiyor
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
araba ısındı mı frenle direksiyonu cevir stop ediyo anlamadım gitti 90 da fan actıgından itibaren problem bogaz kelebegi diyorlar ama onla ne alakası var ki arac elektrik yetiştiremiyor o yüzden gibime geliyor
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
elektrikciyi aradım rolanti motorundan yapar diyor o da ?
|
luridline
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2017 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı luridline
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bende de yakın bir sorun var, motor soğukken bir defa stop ediyor, devir seviyesi biraz düşük D' de iken durduğumda 650-700 lere düşebiliyor devir. Boğaz kelebeği ve rolanti valfi temizliği yapıldı, ilk çalıştırma anında devri daha optimize oldu, temizlikten beri bir kere stop sorunu ile karşılaştım, fakat devir seviyesi halen düşük özellikle yol aldıktan sonra parka aldığımda devir düşük seviyelere iniyor motorda silkeleme yapıyor.
Araç 1.4 X Design Otomatik, (benzinli). Boğaz kelebeği temizliğinden sonra adaptasyon yapılmadı onunla ilgili olabilir mi? Usta gerek duymadı, herşeyi kendi yapıyor diyor genelde. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benim yokus yukarı yokus asagı ısıklarda beklerken veya herhangi bi durumda rolantiyi düsürüyor direk gaza bastım mı da mesela düsürüp kaldırıyor bir nevi aklına sonra geliyor rolanti motorunda oksitlenme vardır falan dedi elektrikci biri diyor bogaz kelebegi tıkanmıstır biri diyor elektiriksel bi sorun vardır akımı iletemiyor hepsi de sacma sacma seyler söylüyor hangisine inanayım bakıtayım bilemedim
|
Ufuk_64
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 308 Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2017 Konum: Istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 132 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Elektrikçinin dediği doğru olabilir, sizin motorun yapısını bilmem ama her motorda rolantiyi ayarlayan ufak bir parça var genelde silindir şeklinde her iki ucundada serçe parmaktan biraz ufak hortum girişi bulunur biri giriş biri çıkış parçanın orta kısmındada elektrik fişi bulunur, bu parça bir nevi valf gibidir zamanla içindeki parça kirden hareket etmez ozaman parça sökülüp balata spreyi ile temizlenince içindeki parça rahat hareket edip durum düzelir. Bence elektrikçiye bir uğra iyi tespit yapmış yapmış. Eğer hata ondan ise fişini çekince belli eder sağlam olup olmadığını. Başka model eski 2 aracımızda temizleterek olayı çözmüştük.
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bu gün peugeot servisine gittim cıkısta dedim rolanti durmuyo ilkinde araca baktılar enjektör müşürünü söküp temizledi sonra bujilere bakın dedim onlara baktılar 2 tanesinde körelme meydana gelmiş değiştirdiler sonra bilgisayara bagladılar elektriksel bi durum varmıs sanırım hatayı sildiler arac düzeldi arıza lambasını silince rolanti oynuyor ama gaza basınca direk tepki veriyo düsürüp kaldırmıyordu dediler 28 inden sonra tekrar gel genel bakalım elektrikcimiz yok tamam dedim cıktım eve geldim stop ettim bi yarım saat sonra tekrar calıstırdım arıza lambası gene yandı aracı ekspertize sokmamıstım ekspertiz raporu var diye pek dikkat etmedim elektrik aksamında skntı oldugunu yazmıslar sonradan gördüm bakalım ne olacak neler cıkacak karsımıza..
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |