Peugeot Türkiye Forumları Peugeot Yedek Parça
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Peugeot Garage (Üye Araçları) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - daha ne yapim aslana :(
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

daha ne yapim aslana :(

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı ziya alp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2015
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 457
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ziya alp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: daha ne yapim aslana :(
    Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 00:23
https://hizliresim.com/295alv
arkadaslar xenon amerıkan park acık hava flitresi geri vites led plakalık led +stop rc spoiler var rc marspiyel alicam daha ne yapim kararsizim suanda arabamda sparco pacalık var 
bıraz fikir alabilirmiyim :( rc camurluk dusunmuyorum arkadaslar bu arada 
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 00:48
İlk fotoğraf açılmıyor sanırım ziya.

-Uzunlara led ampul takabilirsin. Selektörün flaş etkisi gibi olur.
- 3. Stop için Çakar modülü alabilirsin çoklu mod seçeneği olanlardan.
- Ayna altı Power led uygulaması yapabilirsin.
- yoksa paspas aydınlatmaları ve kapı altı aydınlatması ekleyebilirsin.
- bagaj amortisörlerini değişerek, içeriye buton yapıp otomatik bagaj uygulaması yapabilirsin.
- Trim aralarına giren renkli şeritlerden takabilrsin.
- fazla gıdıklanıyorum diyorsan, webasto Sunroof siparişi verip cam tavan sahibi olabilirsin

Bunların bazıları bende mevcut bazıları planladığım şeyler, fikir vermek adına yazdım :) kolay gelsin
Çevrimdışı ziya alp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2015
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 457
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ziya alp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 02:20
3.stop cakar var abi bu arada resim acılmıyor sımdı fark ettim 
ayna altı ledim var abi 
paspas aydınlatması dusunuyorum :)
led xenon da aynı sekılde dusunuyorum sıs ve ustlerı led yapıp altı cakar modul atıp kullanmayı dusunuyorum 
renkli seritten siparis verdim 
evet biraz fazla gıdıklanıyorum :D


Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 02:37
Akla gelebilecek başlıca unsurları ve ufak dokunuşları zaten yapmışsın ve yapacaksın.
Radikal bir değişikliğe ihtiyacın var
Çevrimdışı ziya alp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2015
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 457
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ziya alp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 03:09
aynen öylede abi bilmiyorm ya bulamadım daha bişey muhtemelen 0 far alıp ıcını guzel bır sekılde doldurucam yanı xenon alıcam yani gösterişli sekilde durması icin bişeyler yapıcam
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 04:08
Hayırlısı, inşallah istediğin gibi olur modifikasyonların
Çevrimdışı onurrr41 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 19
Aracı : 1.4 206 X-DESIGN - 2006
Kayıt Tarihi: 21 Mart 2015
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 119
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı onurrr41 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2017 Saat 08:49
Araba zaten çok gösterişli ve asil duruyor (Maşallah) çok tatlı dokunuşlar olmuş :) Bence daha fazla elleme LOL
1.4 Peugeot 206 8V - Benzin - X-Design - 2006 Model - Otomatik Şanzıman - H7 LED Uzun Far Ampulü - Pioneer Kapı Hoparlörleri
Çevrimdışı ziya alp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2015
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 457
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ziya alp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2017 Saat 01:58
güncel :)
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2017 Saat 03:27
Yazıları söküp,
Logo karartma yapabilirsin ziya
Difüzör takabilirsin
Çevrimdışı ziya alp Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2015
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 457
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ziya alp Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2017 Saat 23:32
abi led xenon sıparıs verıcem muhtemelen yarın difözör yakısmıyo
abi
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon 206 lar için torpido aydınlatması nasıl yapılır. son mesaja git 4710 32 tigrap
konu icon Merhaba Herkese son mesaja git 3 0 Kysr038
konu icon Araç Çalışıp Stop Ediyor son mesaja git 132 5 Kysr038
konu icon 206 alt takim sorunu son mesaja git 169 5 aykutbayram1996
konu icon Hiç ankarada peugeot buluşması olmayacakmı son mesaja git 80 2 hulkonur
konu icon 206 hdi yakıt filtrede su ikazı mı?yoksa maf mı? son mesaja git 169 6 Adem Kurtuldu
konu icon 106 gti janti araniyor son mesaja git 83 2 Selçuk55
konu icon Araç 10 bin bakımı son mesaja git 165 8 MUCİT
konu icon Hız sabitleyici son mesaja git 122 2 Adem Kurtuldu
konu icon Quiksilver ( 34 CSA 36 ) son mesaja git 125 6 Adem Kurtuldu
konu icon Arabayı sanki biri tutuyor, ilginç bir sorun son mesaja git 61 1 Adem Kurtuldu
konu icon 206 hdi Cruise Control son mesaja git 249 16 Adem Kurtuldu
konu icon 307 xt otomatik yüksek devirde vites değişiyor son mesaja git 3595 39 Lazo55
konu icon Otomatik cam kalkmıyor son mesaja git 122 3 tigrap
konu icon 2015-3008-EAT-6-TİTREME-VURUNTULU VİTES ARIZASI son mesaja git 80 0 RooT_TooR
konu icon Motor Kulağı yada Takozu son mesaja git 6779 26 boruc
konu icon 206 sinyal kolu onarımı (ankara) son mesaja git 145 4 kata
konu icon 1.4 hdi mazot filtresini temizledim araç çalışmadı son mesaja git 125 7 berkayymc
konu icon 308 HB/SW kullanım kitapçığı (2008-2009) son mesaja git 1288 7 sonerkyl
konu icon vdo rd3 radyo/cd çalar teyp için aux girişi son mesaja git 23969 64 Teknikerim
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2018 MAYıS EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 143
KILIÇ 29
tigrap 29
Selçuk55 25
talip206 25
kayaca 22
x571 21
dou 18
M.Ahmet059 16
Adem Kurtuldu 16
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2018
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.