Peugeot Türkiye Forumları Peugeot Yedek Parça
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Göstergede ve ekranda airbag fault yazısı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Göstergede ve ekranda airbag fault yazısı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Göstergede ve ekranda airbag fault yazısı
    Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2017 Saat 00:08
Hayırlı akamlar. Biraz önce yoldayken arkadaşımla karşılaşıp kornaya bastım ardından sürücü ve yolcu airbag ışığı yandı ardındanda airbag fault yazısı yandı. Aklıma airbag sargısı geldi ve kornaya tekrar bastım sorunsuz şekilde korna çaldı. Araç 7 yıldır bende ve bugüne kadar böyle bi sorunla karşılaşmadım, eve gelip söndürüp çalıştırdıktan sonra ne yazı kaldı ne işaret. Sizce niye böyle bişey yaptı ve neden yaptı? Bi sorun yaratırmı? Yarın uzun yola çıkıcam ve bayram nedeniylede elektrikçim kapalı arabayı götüremeyecem. Araç 2005 1.4 hdi 307 
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı ALLEX Açılır Kutu Gör
OPEL MODERATOR
OPEL MODERATOR
Simge

Yaşı : 43
Aracı : OPEL ASTRA SEDAN CDTİ
Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2015
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1295
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ALLEX Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2017 Saat 09:44
Bu genelde comm200 kol arizasindan kaynaklanir.oto elektrikciye gosterin, degisim 550-600 tl yi bulabilir.tamirini yapanlar da var.

Comm 2000 sokulurken soket kontrolu de yapin.belki airbag altindaki soket temazsizligindan kaynakli da olabilir
MORALİ AĞRIYOR....
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2017 Saat 14:31
Orjinalini yazan: ALLEX ALLEX Yazdı:

Bu genelde comm200 kol arizasindan kaynaklanir.oto elektrikciye gosterin, degisim 550-600 tl yi bulabilir.tamirini yapanlar da var.

Comm 2000 sokulurken soket kontrolu de yapin.belki airbag altindaki soket temazsizligindan kaynakli da olabilir

Abi şuan da öğrencilikten dolayı intercooleri bile askıya aldım eğer dediğiniz gibi değişim ücreti tutarsa ayvayı yedim demektir. Confused Bugün hiçbir yere çıkarmayacam aracı garaja aldım mecbur babamın arabayı alıcam artık. Dediğiniz gibi yarın elektrikçime götürüp kontrol edicez soketleri ve bilgisayara bağlayıp bakıcaz malesef. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. 
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2017 Saat 19:06
Evet forum sakinleri aynı hatayı tekrar aldım fakat ne yaptıysam söndüremedim. Aracımı 3 gündür çalıştırmadım biraz önce markete gitmek için binip çalıştırdım ve ardından göstergede airbag ile yolcu koltuğunun airbag ışığı yandı. Ekranda ilk olarak "Passenger Airbag Fault" sonrada "Airbag Fault" yazdı yoldayken 3 dk boyunca sönmüyor sürekli tekrarlıyor hatayı. Kutup başını çıkarıp taktım ve çalıştırdım yine aynı değişen birşey olmayınca kutup başını söküp kaputu kapattım sabahtan deneyecem bakalım. Sizce sorun nedir? neyden kaynaklanır? Not: Silecek kolları, Korna vs vs herşey çalışıyor.

Düzenleyen Orçun.Dmr - 19 Kasım 2017 Saat 19:06
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2017 Saat 16:56
Bilenler yokmu koskoca grupta?? Cry
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2017 Saat 16:59
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet forum sakinleri aynı hatayı tekrar aldım fakat ne yaptıysam söndüremedim. Aracımı 3 gündür çalıştırmadım biraz önce markete gitmek için binip çalıştırdım ve ardından göstergede airbag ile yolcu koltuğunun airbag ışığı yandı. Ekranda ilk olarak "Passenger Airbag Fault" sonrada "Airbag Fault" yazdı yoldayken 3 dk boyunca sönmüyor sürekli tekrarlıyor hatayı. Kutup başını çıkarıp taktım ve çalıştırdım yine aynı değişen birşey olmayınca kutup başını söküp kaputu kapattım sabahtan deneyecem bakalım. Sizce sorun nedir? neyden kaynaklanır? Not: Silecek kolları, Korna vs vs herşey çalışıyor.

orçun kardeşim seni problemin iki sebebi var bir koltuk altı soketler iki com2000 far silecek kolu öncelikle aracını bilgisayara bağlatıp hata kodlarına baktırısan nerede problem olduğu çıkar kardeşim.
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2017 Saat 17:20
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet forum sakinleri aynı hatayı tekrar aldım fakat ne yaptıysam söndüremedim. Aracımı 3 gündür çalıştırmadım biraz önce markete gitmek için binip çalıştırdım ve ardından göstergede airbag ile yolcu koltuğunun airbag ışığı yandı. Ekranda ilk olarak "Passenger Airbag Fault" sonrada "Airbag Fault" yazdı yoldayken 3 dk boyunca sönmüyor sürekli tekrarlıyor hatayı. Kutup başını çıkarıp taktım ve çalıştırdım yine aynı değişen birşey olmayınca kutup başını söküp kaputu kapattım sabahtan deneyecem bakalım. Sizce sorun nedir? neyden kaynaklanır? Not: Silecek kolları, Korna vs vs herşey çalışıyor.

orçun kardeşim seni problemin iki sebebi var bir koltuk altı soketler iki com2000 far silecek kolu öncelikle aracını bilgisayara bağlatıp hata kodlarına baktırısan nerede problem olduğu çıkar kardeşim.

Soner abi koltuk altı soketleri kontrol ettim onlarda sıkıntı yok. Elektrikçi arkadaşımı bekliyorum iş çıkışı gelip bilgisayara bağlayıp kontrol edecek ama gelene kadar sizlerden bilgi almak istedim. Smile Lastiği yaptırıp denedimeye çıkarken ışıklar söndü fakat 50 metre sonra tekrar yandı. LOL
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2017 Saat 09:51
orçun kardeşim bence sorun com2000 de gibi arkadaşın bir ölçüm yapsın bakalım kablolarda temassızlık varmı. Birde iç siğorta kutusunu kontrol edin derim 
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2017 Saat 14:13
Akşam bilgisayara bağlayıp baktık Soner abi fakat okumadı arkadaş dalgınlıkla yanlış bilgisayarı alıp gelmiş Peugeot yazılımı yoktu bilgisayarda. LOL Bu akşam anlayacaz sorunun ne olduğunu. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı axoyum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 2003
Kayıt Tarihi: 15 Ekim 2015
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı axoyum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2017 Saat 01:45
direksiyon mili etrafında sarılı olan yay benzeri bir airbag sargısı var o bozulmuş. ucuz ve genel yapılan çözüm direksiyon airbagi iptal etmek. şöyle sargının iki ucu arasına 100 ohm luk bir dirençi bağlayın sorun çözülür.
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2017 Saat 19:40
Orjinalini yazan: axoyum axoyum Yazdı:

direksiyon mili etrafında sarılı olan yay benzeri bir airbag sargısı var o bozulmuş. ucuz ve genel yapılan çözüm direksiyon airbagi iptal etmek. şöyle sargının iki ucu arasına 100 ohm luk bir dirençi bağlayın sorun çözülür.

Abi kesinlikle ve kesinlikle ölsem dahi Airbaglari iptal etmem. Elektrikçi arkadaşıma giderken ışıklar söndü bilgisayara bağladık hata kodu çıkmadı ve Airbag ışıkları bi daha da yanmadı. Smile


Düzenleyen Orçun.Dmr - 25 Kasım 2017 Saat 19:41
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Adem Kurtuldu Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 22
Aracı : '06 206 X - Design #S16Hdi
Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2013
Konum: İZMİR /BORNOVA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1300
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Adem Kurtuldu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2017 Saat 13:56
kardeşim biraz konu dışı ama intercooler takmaktaki amaç ne araçta ekstra bişey var mı ?
#35GA8139 #S16HDİ 💨💨
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2017 Saat 09:13
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Orjinalini yazan: axoyum axoyum Yazdı:

direksiyon mili etrafında sarılı olan yay benzeri bir airbag sargısı var o bozulmuş. ucuz ve genel yapılan çözüm direksiyon airbagi iptal etmek. şöyle sargının iki ucu arasına 100 ohm luk bir dirençi bağlayın sorun çözülür.

Abi kesinlikle ve kesinlikle ölsem dahi Airbaglari iptal etmem. Elektrikçi arkadaşıma giderken ışıklar söndü bilgisayara bağladık hata kodu çıkmadı ve Airbag ışıkları bi daha da yanmadı. Smile

düzeldiğine sevindim kardeşim ama gene ilerde karşına çıkar büyük ihtimal tamiri mümkün 150-200 tl civarlarında kardeşim o sargıyı tamir ettirmek. yada sıfır alacaksın oda bildiğin gibi baya bir maliyetli 600-700 tl civarlarında.
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2017 Saat 09:13
Orjinalini yazan: axoyum axoyum Yazdı:

direksiyon mili etrafında sarılı olan yay benzeri bir airbag sargısı var o bozulmuş. ucuz ve genel yapılan çözüm direksiyon airbagi iptal etmek. şöyle sargının iki ucu arasına 100 ohm luk bir dirençi bağlayın sorun çözülür.

Hocam ben kesinlikle katılmıyorum böyle bir şeye 
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 603
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2017 Saat 13:40
Airbag iptal etmek çok akıllıca değil sadece hatayı gidermez güvenliğide giderir. Bunu yaptırırken iki değil daha fazla düşünmek gerek
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2017 Saat 17:01
Orjinalini yazan: Adem Kurtuldu Adem Kurtuldu Yazdı:

kardeşim biraz konu dışı ama intercooler takmaktaki amaç ne araçta ekstra bişey var mı ?

Maalesef daha takamadım kardeşim Turbom arızalandı hybrit turbo araştırmasına geçtim yani anlıyacağın maddiyatı biraz sarstı. Araçta ekstra olarak şuan birşey yok ama ilerleyen zamanlarda soft yazılım, enjektör büyütme vs vs yavaş yavaş gelicek. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2017 Saat 17:04
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Orjinalini yazan: axoyum axoyum Yazdı:

direksiyon mili etrafında sarılı olan yay benzeri bir airbag sargısı var o bozulmuş. ucuz ve genel yapılan çözüm direksiyon airbagi iptal etmek. şöyle sargının iki ucu arasına 100 ohm luk bir dirençi bağlayın sorun çözülür.

Abi kesinlikle ve kesinlikle ölsem dahi Airbaglari iptal etmem. Elektrikçi arkadaşıma giderken ışıklar söndü bilgisayara bağladık hata kodu çıkmadı ve Airbag ışıkları bi daha da yanmadı. Smile

düzeldiğine sevindim kardeşim ama gene ilerde karşına çıkar büyük ihtimal tamiri mümkün 150-200 tl civarlarında kardeşim o sargıyı tamir ettirmek. yada sıfır alacaksın oda bildiğin gibi baya bir maliyetli 600-700 tl civarlarında.

Bir daha yanarsa aracı arkadaşa bırakıcam tamir ettiricem abi. Göstergede arıza lambası yandımı bi tuhaf oluyorum resmen binesim gelmiyor araca. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2017 Saat 17:08
Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Airbag iptal etmek çok akıllıca değil sadece hatayı gidermez güvenliğide giderir. Bunu yaptırırken iki değil daha fazla düşünmek gerek

Aynen hocam can güvenliğim herşeyden önemli. Bir daha yanarsa tamir ettiricem. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 310
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2018 Saat 11:36
Arkadaşlar airbag isigi söndü ve 1 aydirda yanmiyor. Galiba benim sorunum soketlerle ilgiliydi diye dusunmeye basladim.
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Çevrimdışı Selçuk55 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 2002
Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 199
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Selçuk55 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2018 Saat 13:11
Kesinlikle bende soner sonra airbag acmiyor kazada direnc sadece araci kandirmak.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon 307 fren en dibe kadar iniyor son mesaja git 560 6 eberkol
konu icon 3008 ehdi alacağım tavsiyeleriniz ? son mesaja git 345 9 ben_erhan
konu icon Tekleme ve motor ikaz lambası son mesaja git 438 6 buberk
konu icon Peugeotmarket com kesinlikle hayir son mesaja git 3471 41 x571
konu icon ön ve arka koltuk sökme son mesaja git 7958 7 M.Ahmet059
konu icon Klima sikintisi son mesaja git 185 0 Mawzer
konu icon Pejo 306 da rolanti sorunu son mesaja git 159 0 Engnc@n
konu icon Arka kampana tahliye musluğu kopması son mesaja git 190 0 x571
konu icon ankara özel servis tavsiye son mesaja git 20546 72 emrahi
konu icon 407 1,6 HDI “Engine fault: repair needed” Uyarısı son mesaja git 422 3 GökhaN
konu icon 206 yolcu airbag kapagi degisimi son mesaja git 347 1 onlycihan
konu icon Otomatik Şanzıman son mesaja git 679 3 onlycihan
konu icon bagaj kapısı sorunu son mesaja git 9799 15 Bykn
konu icon Adaptasyon son mesaja git 166 3 Kitaro
konu icon Arka fren sapması yardım son mesaja git 1239 18 Bykn
konu icon break fluid level low 307 son mesaja git 725 10 Gbulbulyay
konu icon 206 1.4 xr kol çıkardı malesef son mesaja git 1283 13 venoma
konu icon 407 ile merhaba son mesaja git 17 2 GökhaN
konu icon Evet Yeniyim :) son mesaja git 29 6 onurrr41
konu icon 308 fan problemi son mesaja git 1076 11 Turgut58
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2018 AĞUSTOS EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 38
GökhaN 36
HasGur 21
onurrr41 19
talip206 17
Selçuk55 14
eran 11
Orçun.Dmr 8
butterfly 8
307XS307 8
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2018
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.