|
206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2017 Saat 18:20 |
USTALAR ÇÖZEMEDİ İŞİN EHLİ VEYA DAHA ÖNCE BAŞINA GELİP ÇÖZMÜŞ KİŞİLER YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
buji ve bobin birde hocam buji leri söktür ıslaklık varmı diye
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hocam öyle bir sıkıntı olsa hep yapmaz mı LPG de hiç bir sıkıntı yok mesela
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bendede benzinde ilk çalıştırmada oluyordu silindir kapak contasından yanma odasına su gittiği için benzinde tekleme yapıyordu motor ısınana kadar yada gaza geçene kadar. biraz benzinde bin bakalım aynı sorun devam ediyordu
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor
|
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ve benzinde baya bindim sorun devam ediyor
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benim sorun silindir kapak contası değişiminden sonra çözüldü 3 hafta önce değişti ondan sonar uzun yola felan çıktım hiç problem yok araç şu an ne su eksiltme nede tekleme hocam maliyet 730 tl geldi üst kapak değişmiyor, üst kapak ile ana gövde arasındaki conta değişiyor.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef 1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl) 2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor. 3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor. 4-antifiriz 40 tl 5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl) 6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor. 7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir. |
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
tsufrankwoli
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 152 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tsufrankwoli
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın.
Rölantide bi problem var mı ?
|
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı
|
omrhalici
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omrhalici
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler.
Düzenleyen sonerkyl - 17 Temmuz 2017 Saat 08:56 |
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
tsufrankwoli
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 152 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tsufrankwoli
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan.
Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:
*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır *boğaz kelebeği temizletilir *benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir) *akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır. *bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir *sıfırdan kalibrasyon yapılır akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak... |
kajmeranist
1. Vites Yaşı : 31 Aracı : 206 1.4 Color Line Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kajmeranist
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |