Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
    Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2017 Saat 18:20
Arkadaşlar 2002 1.4 XT LPG 206ım var aracın çekişi gidişi harika araç sabah ilk marşı tek seferde alıyor ancak 1 e takıp kalkmak isteyince araç yüksek bir silkeleme tekleme yapıyor araç boğuluyor gaz verip devam etmeye çalışırsam stop ediyor bunu sabah 2 veya 3 kez yapıp sonra normal bir şekilde devam ediyor araç kalktıktan sonra çekiş inanılmaz çok atik gidiyor sabahları lpg tuşuna basılı tutup çalıştırırsam hiç bir problem yok tek marş ve yağ gibi kalkıyor sorun benzinde usta önce benzin pompa motoru değişti düzelmedi benzin şamandıra komple değişti yine düzelmedi bende lpg ci gittim makineye bağladık sorun yok ayarlar normal lpg ustası lpg kesti bakalım sabah yapacak mı sıkıntı dedi ve yaptı yani lpg ile ilgili bir durum yok benzin enjektörler ve bujilerde iyi dedi usta zaten onlar sıkıntılı olsa silkeleme ve tekleme hep yapmaz mı sadece ilk kalkış aracı 5 6 saat kullanmayınca ilk kalkışta yapıyor 
USTALAR ÇÖZEMEDİ İŞİN EHLİ VEYA DAHA ÖNCE BAŞINA GELİP ÇÖZMÜŞ KİŞİLER YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 09:14
buji ve bobin birde hocam buji leri söktür ıslaklık varmı diye
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 09:59
Hocam öyle bir sıkıntı olsa hep yapmaz mı LPG de hiç bir sıkıntı yok mesela
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 15:35
Bendede benzinde ilk çalıştırmada oluyordu silindir kapak contasından yanma odasına su gittiği için benzinde tekleme yapıyordu motor ısınana kadar yada gaza geçene kadar. biraz benzinde bin bakalım aynı sorun devam ediyordu
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:09
Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:13
Ve benzinde baya bindim sorun devam ediyor
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:14
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor

Benim sorun silindir kapak contası değişiminden sonra çözüldü 3 hafta önce değişti ondan sonar uzun yola felan çıktım hiç problem yok araç şu an ne su eksiltme nede tekleme hocam maliyet 730 tl geldi üst kapak değişmiyor, üst kapak ile ana gövde arasındaki conta değişiyor. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:33
Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:38
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının

aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef

1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl)
2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor.
3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor.
4-antifiriz 40 tl
5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl)
6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor.
7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir.

Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:44
Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:01
rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:16
Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın. 
Rölantide bi problem var  mı ? 
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:46
Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:58
yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 18:09
O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2017 Saat 19:25
Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:54
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı

hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor

peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler.


Düzenleyen sonerkyl - 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 09:54
Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...
Çevrimdışı kajmeranist Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 1.4 Color Line
Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kajmeranist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 12:54
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...

Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 1531 9 cimenquantex
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1461 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 212 0 Erdo
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 4893 8 Eycof
konu icon AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN SORUNU ( D de giderken boşa son mesaja git 5992 7 Eycof
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 25154 20 Eycof
konu icon 99 206 Kar modu Spor Modu Arızası son mesaja git 1408 9 Eycof
konu icon Beyine çekilen şase kablosunu değiştirmek son mesaja git 109 0 antipollution
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1112 2 antipollution
konu icon 206 Casper Projesi son mesaja git 179 1 cimenquantex
konu icon adblue ve diğer sorular son mesaja git 368 0 x.n
konu icon Kaza yaptım acil yardım. son mesaja git 246 0 xpity
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 1429 2 by_bozkurt
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 10834 13 Metehanmrcan
konu icon Rcz almayı düşünüyorum ilk arabam olucak son mesaja git 524 0 Can Türk
konu icon Ani hızlanmalarda siyah duman son mesaja git 584 0 Aliturkoglu
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 4125 6 serdarcan34
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 3283 8 Adebisi
konu icon 3008 Carplay Sorunu son mesaja git 20 0 SrknYklmz
konu icon Mersin de bildiğiniz güvendiğiniz usta tavsiyeleri son mesaja git 2049 6 kiziltamu
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eycof 11
cimenquantex 7
SametRcz 4
Emintoprak 4
slckgms 3
antipollution 3
serdarcan34 3
OsmUnl 2
by_bozkurt 2
Berkay Erdinç 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English