Peugeot Türkiye Forumları
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
Peugeot Yedek Parça

Yolda kaldık başımıza gelenler.

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı LUDACRIS Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 21 Mayıs 2017
Konum: Izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı LUDACRIS Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2017 Saat 00:26
Gecmis olsun, simdi kafa rahattir en azindan Allah beterinden korusun cumlemizi insallah
Çevrimdışı TooJohn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 04 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı TooJohn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 14:09
Orjinalini yazan: seamad seamad Yazdı:

Kardeşim tekrar geçmiş olsun, bizim işimiz sadece telefonda poliçe kesmek değil ihtiyaç halinde yanında olabilmektir, bu arada 2 hakkın daha var ( kaza anında ) birde ev yardım hizmetide verdim sana olaki çilingir vs lazım olur aynı numarayı araman yeterli, 35 TL olan bu poliçe süper bir şey ve neredeydr tüm sigortalılarımıza yapıyoruz kasko yoksa şart birde aynı poliçe sade bir çekicili olan diğer firmalarda 60 TL civar bizde 3 çekici hakkı konut yardım birde vefaat ve sürekli sakatlılık halinde 20.000 TL ferdi kaza 35 TL , değerli forum arkadaşlarım reklam olarak algılamasın ihtiyaç halinde inanılmaz işe yarıyor, bu ara foruma çok giremiyorum yaptırmak isteyenler özel mesaj göndermiş göremedim o yüzden telefon ile ulaşırsanız daha hızlı cevap verebilirm 05304922480 Muttalip Çağlar


konu sahibine geçmiş olsun ne zaman ne olacağı belli olmuyor ne yazık ki.Bu vesile ile bahsedilen sigortadan yaptırdım. Muttalip Beye teşekkür ederim ilgi alakası için.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 14:48
herkese ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar. gerçekten 20-30 tl lik boru ne işler açabiliyor bakım yaptırırken lütfen kontrol ettirin. 
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı ersin61 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2014
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 280
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersin61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 15:17
Geçmiş olsun dostum bazı şeyler olacağına varıyor.Allah beterinden korusun..
PEUGEOT 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 15:49
Orjinalini yazan: ersin61 ersin61 Yazdı:

Geçmiş olsun dostum bazı şeyler olacağına varıyor.Allah beterinden korusun..

eyvallah kardeşim sağolasın cümlemizi beterinden korusun.
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı ruhela Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307 HDI 1.4
Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 156
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ruhela Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 16:29
Geçmiş olsun Soner hocam,

Allah beterinden saklasın.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 16:48
Orjinalini yazan: ruhela ruhela Yazdı:

Geçmiş olsun Soner hocam,

Allah beterinden saklasın.

Eyvallah kardeşim sağolasın
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 110
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2017 Saat 20:23
Geçmiş olsun hocam.
Acaba usta dan memnunsanız ismini ve yerini verebilir misiniz ? 
Çevrimdışı seamad Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : peugeout 206 1.4 Hdi
Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 368
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı seamad Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2017 Saat 09:16
Arkadaşlar dün baya bir arayan oldu birkaç arkadaşımızada bu poliçeden kestik, öncelikle ilgi alaalarından dolayı kendilerine teşekkür ederim her zaman dediğim gibi benim burada bulunuşumun birinci sebebi severek kullandığım peugeot araç sahibi olmam fakat mesleğim gereği bana ulaşan tüm arkadaşlarımada yardımcı olmak beni çok mutlu eder, tekrar teşekkürler...
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2017 Saat 09:33
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Geçmiş olsun hocam.
Acaba usta dan memnunsanız ismini ve yerini verebilir misiniz ? 

valla kardeşim ben 7 yıldır gidiyorum yani şimdiye kadar beni üzmediler. ama kendileri aslında ford ustalarıdır. ama genelde zaten yaptırdığım işler mekanik olduğu için sıkıntım olmadı hiç. yerleri şaşmazda isterseniz bayramdan sonraki hafta sonu bende gideceğim beraber gidebiliriz. 

Bahçekapı Mahallesi, 2527. Sk. Yeşilçam Sanayi Sitesi No:47, usta grup otomotiv 
nurettin usta 0534 717 39 40 
süleyman usta 0532 508 25 93
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı seamad Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : peugeout 206 1.4 Hdi
Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 368
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı seamad Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2017 Saat 10:03
Orjinalini yazan: TooJohn TooJohn Yazdı:

Orjinalini yazan: seamad seamad Yazdı:

Kardeşim tekrar geçmiş olsun, bizim işimiz sadece telefonda poliçe kesmek değil ihtiyaç halinde yanında olabilmektir, bu arada 2 hakkın daha var ( kaza anında ) birde ev yardım hizmetide verdim sana olaki çilingir vs lazım olur aynı numarayı araman yeterli, 35 TL olan bu poliçe süper bir şey ve neredeydr tüm sigortalılarımıza yapıyoruz kasko yoksa şart birde aynı poliçe sade bir çekicili olan diğer firmalarda 60 TL civar bizde 3 çekici hakkı konut yardım birde vefaat ve sürekli sakatlılık halinde 20.000 TL ferdi kaza 35 TL , değerli forum arkadaşlarım reklam olarak algılamasın ihtiyaç halinde inanılmaz işe yarıyor, bu ara foruma çok giremiyorum yaptırmak isteyenler özel mesaj göndermiş göremedim o yüzden telefon ile ulaşırsanız daha hızlı cevap verebilirm 05304922480 Muttalip Çağlar


konu sahibine geçmiş olsun ne zaman ne olacağı belli olmuyor ne yazık ki.Bu vesile ile bahsedilen sigortadan yaptırdım. Muttalip Beye teşekkür ederim ilgi alakası için.


Kardeşim ben teşekkür ederim, dün 35 TL ye en son senin poliçeni kestik bu gün 46 TL oldu aynı poliçe genede şu an piyasada en uygunu ve diğer firmalar tek çekici verirken bizim poliçede 3 çekici hakkı ve konut yardım var.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 110
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2017 Saat 09:39
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Geçmiş olsun hocam.
Acaba usta dan memnunsanız ismini ve yerini verebilir misiniz ? 

valla kardeşim ben 7 yıldır gidiyorum yani şimdiye kadar beni üzmediler. ama kendileri aslında ford ustalarıdır. ama genelde zaten yaptırdığım işler mekanik olduğu için sıkıntım olmadı hiç. yerleri şaşmazda isterseniz bayramdan sonraki hafta sonu bende gideceğim beraber gidebiliriz. 

Bahçekapı Mahallesi, 2527. Sk. Yeşilçam Sanayi Sitesi No:47, usta grup otomotiv 
nurettin usta 0534 717 39 40 
süleyman usta 0532 508 25 93

Teşekkürler hocam. Maadi durumu toparlayabilirsem gelmek isterim. Hemde sizinle tanış olurum. 
Çevrimdışı KILIÇ Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 35
Aracı : 2010 - 207 1.4 HDİ Millesim
Kayıt Tarihi: 08 Mayıs 2013
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3012
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KILIÇ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2017 Saat 10:13
Gecmiş olsun hocam. RAbbim daha beterinden saklasın.
2010 207 Millesim Opsiden Siyah
2005 Opel Corsa Lila
2000 Clio sümbül Gri
2003 307 XT Lacivert
2004 Palio Go Kırmızı
2005 307 XR Gri
2006 206 Desing Kum gri
2003 c3 Kırmızı
1990 Doğan L Mavi
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2017 Saat 11:14
Orjinalini yazan: KILIÇ KILIÇ Yazdı:

Gecmiş olsun hocam. RAbbim daha beterinden saklasın.

Eyvallah hocam sağolasın. cümlemize
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2017 Saat 11:06
Evet arkadaşlar o gün araca su koymuştum daha sonra antifiriz koydum ve iki sonra tekrar araç teklemeye başaladı ve aşırı su eksiltmeye araç benzindede lpg dede teklemeler başladı bu sabah ustama gittim tekrar bujilerden belli olur söktük baktıkki buji bildiğin suya sokup çıkarmışsın gibi yani anlaşılan contayı yakmışız. 
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı ersin61 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2014
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 280
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersin61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2017 Saat 08:46
Geçmiş olsun tekrardan...
PEUGEOT 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Akü Değişimi son mesaja git 5260 32 kimiraikkonen
konu icon 106-Kalorifer Yeterli Isıtmıyor son mesaja git 180 13 KvncKR
konu icon 307 mercekli far son mesaja git 157 5 palet
konu icon 307 HDI SW eksikleri yaptırdım detaylar içeride son mesaja git 44 4 ggitaristt
konu icon 206 Amartisör sorunu son mesaja git 82 2 Oguzhan1818
konu icon YENİ ASLAN 307 1.6 HDİ PREMİUM son mesaja git 80 8 ersin61
konu icon döşemeye bulaşan antifiriz nasıl temizlenir. son mesaja git 60 6 talip206
konu icon 106 Quicksilver'ım çok yakıyor son mesaja git 1172 21 ggitaristt
konu icon Nissan – DeNA Ortaklığında “Otonom Elektrikli Taks son mesaja git 24 2 husem
konu icon Hız Sabitleme Sistemi Ve 307 son mesaja git 42452 581 ersin61
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 11241 147 sonerkyl
konu icon sağ kapı açık uyarısı çalışmıyor son mesaja git 123 10 serdar5353
konu icon Debriyaj Algıyacısı son mesaja git 104 3 Selox
konu icon 205 kasaya 106 GTI motoru son mesaja git 48 2 umitbektas
konu icon 307 yol bilgisayarı son mesaja git 278 9 hozer33
konu icon Antipollution fault .. son mesaja git 341 13 hozer33
konu icon 307 YOL BİLGİSAYARI SORUN son mesaja git 137 10 hozer33
konu icon Bakım kaç tl tutar sizce son mesaja git 44 2 sonerkyl
konu icon 20000 BAKIM HAKKINDA son mesaja git 41 4 husem
konu icon Araç muayene ücretleri arttı son mesaja git 56 4 husem
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2017 ARALıK EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 82
ggitaristt 42
husem 30
talip206 17
kayaca 16
pusutr 16
onlycihan 13
yigit_dark 13
dedore 12
eymengokhan 11
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.