Peugeot Türkiye Forumları
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
Peugeot Yedek Parça

Sizce Nasıl Yapayim

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Sizce Nasıl Yapayim
    Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 Saat 02:58
Merhaba arkadaşlar şuan kendimde Peugeot 307 XT otomatik LPG var 4.5 senedir de bende aracimdan memnunum ancak model yükseltmek istiyorum ve al4 ne kadar yazacağım modellerden sarsintisiz çalışsa da çalışma mantığından sıkılmaya başladım bide bana artık hantal gelmeye başlamisti.Bundan dolayı da dizel otomatik yada daha küçük benzinli bir araca geçmek istiyorum. Ama Peugeot'u da çok sevdim sıkıcı bir görüntüsü yok ne zaman Peugeot görsem döner bakarım. İnsanlar beğenmez yok dökülüyor çok arıza yapıyor filan diye malının kıymetini bilen çok da güzel sürüyor. Velhasıl aklımda şuan dizel olarak 308 hdi auto 6r var benzinli de 207 1.4 vti var. Biliyorum segment farkı var ama 307 mi satıp üstüne bir yerden de para gelecek ancak ne kadar gelecek onu bilemiyorum şuan ondan dolayı böyle oldu. Ama dizel de birde H kasa astra 1.3 otomatik de var biraz. Biraz saçma bir karşılaştırma gibi oldu ama fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum 😊
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı oguZZhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 26
Aracı : 208
Kayıt Tarihi: 10 Ocak 2017
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oguZZhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 Saat 03:16
hocam öncelikle merhaba şuan bende 208 1.2 var yakıt konusunda da performans konusunda da yeterince tatminkar araç öncelikli tavsiyem budur size hangi konuda olursa olsun yardımcıda olurum araçda kronik hata olarak gördüğüm bir kusur şuan yok 2 senedir bende araç ve gayet memnunum 3 silindirin o tatlı sesi f1 vites sistemi küçük etkili direksiyon kıvraklık ataklık konusunda şehir için muazzam sorularınıza açığım hocam iyi günler dilerimThumbs Up
pejo 208 1.2vtı puretech | lenovo G510 i5 8gb 1 tb 2 gb |Bilgisayar Programcılığı | Grafik tasarım   
Çevrimdışı pepecura Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 373
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pepecura Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 Saat 12:14
benım aracımda 307 satarsam 308 bakacagım dizel.
207 bana ufak gelir bagaj olsun içi olsun ufak araç. astra hıc dusunmedım cunku 1.3 o kasaya zayıf kalacagını dusunuyorum.
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 Saat 14:50
Aslında 208 de vardı kafamda ama 1.2 motor nasıldır iyi gider mi hic bilmiyorum. Bide bu 207 deki motor vti imiş değişken subap zamanlamali mi ne diyorlardı baktım forumlara yakittan da memnun insanlar o da kafama yatmıştı şimdi bi daha 208 girdi 😂
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı oguZZhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 26
Aracı : 208
Kayıt Tarihi: 10 Ocak 2017
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı oguZZhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 02:54
hocam evim üç rampanın ortasında kalan çukur bir alanda garaj girişim dahi uzun bir rampa yarı otomatik model bendeki aracın rampada boğulmasıydı aha tıkandı çıkar mı çeker mi zorlasam mı kasılır mı gibi hiç bir sorunum olmadı sadece rampa tırmanırken manuel vitese alıp tıramanıyorum ki 2. vitese de çıkar ama boğmaya gerek yok o yüksek devirde tırmalayarak tırmanış zevkini seviyorum rampa uzun olduğu için de 2. vitese almaması için tırmanıyorum ki araçda roketleme sistemi var zaten dip gaz bastığınızda otomatik vitede olsa bile 5000 devir çeviriyor 1. vitesde f1 vites parmaklarımın ucunda zaten gerekirse kolumu kımıldatmadan vites geçişi yapıyorum geçen kurban bayramında 4 kişi söförle birlikde bagajda 80 kiloya yakın yükle araç bana mısın demedi ankara da çevre yolu var bilen bilir dip gaz 5. vites 4000 devir civarı o motorla 160 km çevirdi trafikden gerisini getiremedim o yükle ki sıfır almıştık çevredekiler motor açın basın otoban yapın dedi üç arkadaş 90 ar kilodan hız testi için gölbaşı çevre yolunda araç daha 560km iken 197 km 5500 devir de 5. vites kesici devreye girdi meraklarınızı gideririm hocam bu araçla ilgili her sorunda görünüşü biraz çekici gelmeye bilir aracın 1.2 motor buysa gti arabayı bilmeyenle ciddi manada oynar yakıt konusunda ise 100 km de full otomatik vitesde kullanarak 4 litre bandını gördüm araçda birde hocam sıvı lpg olayları var 2 bin tl gibi bir masrafı varmış prins markanın garanti bitiminde onu da yaptırarak daha ekonomik bir araç elde edecem inşallah şuanki yakıtı ise km başına 15-18 kuruş civarında tabi bu sakin kullanımda gazladığınızda ucu yok bunun bir depoyla tokata gittim gezdim ve geldim ertesi gün iş dönüşü benzin lambam yandı kapıştırma konusunda ise 1.5 dizel 2014 cilo yu eziyor otobanda hocam clio kalkışda tepeliyor sadece  fiestaya ise üç boy attığımı bilirim 2008 1.4 TCDi modele sonuna kadar tavsiyemdir araç ama az daha koyup yeni kasa 308 çekip keyif sürmenizi daha çok isterim internette inceleme vieolarında şanzumanın berbatlığından bahsedenler edenler var mercedesle kıyaslanırsa öyle olur hocam alışınca mercedes bile istemiyor insanın canı eke de link bırakıyorum aracımla aynı özelliklere sahip bakarsınız top speed e iyi günler hocamThumbs Up
top spedd-- https://www.youtube.com/watch?v=Lr71a8FFhZ8
0-100-- https://www.youtube.com/watch?v=t6gR-HJh6Bs



Düzenleyen oguZZhan - 11 Ocak 2017 Saat 03:06
pejo 208 1.2vtı puretech | lenovo G510 i5 8gb 1 tb 2 gb |Bilgisayar Programcılığı | Grafik tasarım   
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 04:03
Arkadaş dizel al.. 1.6 110 hdi her rampayı düz yol gibi tırmanıyor. 90lık motor iyi kalkıyor ama sonra hızlanmıyor. 110luk 170 km'ye kadar güzel hızlanıyor.

Gazı bırakmazsam yokuşlarda 160ın altına düşmüyor araba. (Her rampada hızlanabiliyor.)

Hızlanırken aracı bağırtmak gerekmiyor. vitesi 5 ten 2 ye çekmek gerekmiyor. Sadece gaza bas..

Klima açıkken benzinli araba ile sollama yapmaya korkar insan. Dizelde hem sollarken korkmazsın hemde klima ile yakıtta 5 litre yakıyosa 5.5 yakar..

Ek bilgi: eski 308hb dizel otomatik , makyajlı 307sw dizel ile aynı ağırlıkta = 1500kg (tank gibi). Konfor güzel. Benim şehir içi çok dur kalkım olmaz trafiğimiz rahat. Yakıt mükemmel. Ama hep durk kalk yaparsan o ağırlıkla benzinli gibi yakar..
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 04:15
Bir de benim bile inanamadığım şey yazın uzun yolda 80 km hıza sabitleyince yakıt genelde 2.3 litre. birkaç dur kalk biraz rampa falan 3.2 ortalama ile 300km yol gittim. yola çıkmadan fullemiştim. tekrar fulledim 35 lira almıştı.. (mazot 3.6o tl idi o zamanlar)

Şimdi gel de pejoyu sevme Big smile
Çevrimdışı pepecura Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 373
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pepecura Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 10:34
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Bir de benim bile inanamadığım şey yazın uzun yolda 80 km hıza sabitleyince yakıt genelde 2.3 litre. birkaç dur kalk biraz rampa falan 3.2 ortalama ile 300km yol gittim. yola çıkmadan fullemiştim. tekrar fulledim 35 lira almıştı.. (mazot 3.6o tl idi o zamanlar)

Şimdi gel de pejoyu sevme Big smile

yazın uzun yolda 80 km sabitlemek ayrı bir başarıdır hocam :) 
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 15:12
Orjinalini yazan: pepecura pepecura Yazdı:

Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Bir de benim bile inanamadığım şey yazın uzun yolda 80 km hıza sabitleyince yakıt genelde 2.3 litre. birkaç dur kalk biraz rampa falan 3.2 ortalama ile 300km yol gittim. yola çıkmadan fullemiştim. tekrar fulledim 35 lira almıştı.. (mazot 3.6o tl idi o zamanlar)

Şimdi gel de pejoyu sevme Big smile

yazın uzun yolda 80 km sabitlemek ayrı bir başarıdır hocam :) 


Sorma 5 saat yol gittim az yaktırmak için Big smile Değmez zaten 110-120 gidince 4-4.5 yakıyo ki bu bile süper Big smile
Çevrimdışı hzr206 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 145
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hzr206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2017 Saat 16:02
Hocam peugeot 308 bence gayet başarılı bir araç dizayn ve motor konusunda fakat opel astra kullanmış birisi olarak söylüyorum aracı yolda sürerken ciddi bir güven hissettiriyor ve 1.3 ecoflex motor gayet türkiye koşulları için uygun az yakan bir model ama astrada iç tasarım konusunda 308 in bence gerisinde. 
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2017 Saat 00:33
Zaten alacağım araç ile uzun yola kırk yılda bir çıkacağım 4.5 senedir kullanidigim 307 ile 2 kere uzun yola çıktım uzun yol dediğimde Antalya ısparta.Antalya da yaşıyorum trafik belirli yerlerde belirli saatlerde oluyor onun dışında hep akıyor. Yeni 308 güzel de herşeyi dokunmatik ekrana atmışlar sevmiyorum öyle herşeyin dokunmatik olmasını tuş kullanımı daha rahat geliyor bana. Bide kafama takılan birşey var diyorlar ki dizel araç alacaksanız yılda 15bin km altında kullanıyorsanız almayın zarar edersiniz filan diyorlar ben bunun mantgini anlamış değilim tam olarak. Ben 307 yi aldığımda 116bindeydi şuan 150bin de 4.5 yıl içinde yılda 10bin bile yapmamışım nerdeyse ama dizel bakımları pahalı filan diyorlar o yüzden 15bin km altında alınmaz deniyor benzin olmuş 5.30 lpg 2.70 ki lpg de bence daha çok arıza çıkarıyor gibi. Yani şuan iki arada bir derede kaldım. Birde şunu ekleyeyim uzun yol önemli değil benim için şehir içi yakıt tüketimi esas olan.
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2017 Saat 03:28
3 yıldır dizel kullanıyorum bakımında fark yok, yağ ve filtreler..

Sıfır araç alırsan dizel olunca fiyat artışıdır o zarar meselesi. mesela 10.000 tl fazla ödedin dizel olsun dedin.. o 10.000tl ile yakıt alıp benzinliye binsen birkaç sene binerdin Big smile

Yani ben 3 senede 30000km yaptım misal 6000tl yaktım
benzinli   3 senede 30000 km 12000tl yakar lpgli olsa yine 7-8000tl yakar(benzinle karışık)

Yani 3 senede 6000tl yakmış olurdum ama 4000tl zarardayım..

Yani 6 sene binmeyeceksem sıfır dizel almam ben..

Ama ikinci elde dizelin çok fiyat farkı yok. Motor temizse dizel avantajlı..
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2017 Saat 00:49
Anladım ya 308 hdi yaa asta cdti alıcam gibi sizce her yönden hangisi ağır basar almak için?

Birde bu vti motorların özelliği tam olarak nedir?
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı hzr206 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 145
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı hzr206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2017 Saat 03:00
Astra nın tasarım özellikleri bakımından artıları az gibi durmasına rağmen 2.el piyasası ve motor ve mekanik aksam konusunda bence 308 den biraz önde ama yaş farkı var ise bilemem yaşıt ise arabalar yol tutuşundan dolayı ben astra tercih ederdim zevk meselesi tabikide bu. 
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2017 Saat 00:03
Anladım iki araca da binme imkanım oldu parça kaliesi olarak ikiside aynı geldi sanki bana 308 daha sportif hareketli astra daha elegance ağır başlı bir duruşu var 308 daha çekici geldi bide gidişi daha iyi.

Bide bu vti motorlar hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim 😄
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 23
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1858
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2017 Saat 01:10
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

3 yıldır dizel kullanıyorum bakımında fark yok, yağ ve filtreler..

Sıfır araç alırsan dizel olunca fiyat artışıdır o zarar meselesi. mesela 10.000 tl fazla ödedin dizel olsun dedin.. o 10.000tl ile yakıt alıp benzinliye binsen birkaç sene binerdin Big smile

Yani ben 3 senede 30000km yaptım misal 6000tl yaktım
benzinli   3 senede 30000 km 12000tl yakar lpgli olsa yine 7-8000tl yakar(benzinle karışık)

Yani 3 senede 6000tl yakmış olurdum ama 4000tl zarardayım..

Yani 6 sene binmeyeceksem sıfır dizel almam ben..

Ama ikinci elde dizelin çok fiyat farkı yok. Motor temizse dizel avantajlı..


Soruya istinaden bunu yazmayı düşünürken, bizzat kafamdan geçenleri yazmışsın hocam +1967

Bu arada eğer hala seçenekler dahilindeyse 1.6 hdi 110 luk 308 öneririm. Kiralamıştım geçtiğimiz senelerde, gayet seri bir araçtı. agresif kullanım ve trafiğe rağmen 6.5-7 lt. Civarında yakmıştı.

Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 14 Ocak 2017 Saat 01:12
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2017 Saat 02:07
Anladım hocam şuan kesin 308 olcak gibi eğer durumum el verirse tabi olmazsa 207vti var kafamda.

Birde vti motor hakkında bilgi verecebilecek kimse yok mu arkadaşlar 🤔
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı hzr206 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 145
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hzr206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2017 Saat 03:20
Vti motorlarda otomatik şansımanın thp ye gore farkli ve daha fazla yaktigi ile ilgili bir sitede okumustum ne kadar dogru bilemem.Ama manuel de gayet az yaktığını biliyorum istanbulda trafikte 7-8 litre civarında yakıyor.
Çevrimdışı Naclore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Peugeot 307 XT Tiptronik
Kayıt Tarihi: 12 Mart 2013
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 74
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Naclore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2017 Saat 17:38
Değişken subap zamanlamali bir motormus normal 1.4 e göre daha az yakması lazım aslında ama lpg taktiririm büyük ihtimal zaten benzin olmuş 5.45 yazık ya
Peugeot 307 XT Tiptronik 2004
Çevrimdışı maximusti Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 28
Aracı : 2011 206+ Comfort
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 724
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2017 Saat 17:58
bende 206 var benzinli, 
yakıt fiyatlarından dolayı sıkıntılardayım :) 
litre fiyatları git gide artıyor. 

Alfa Romeo Mito 1.3 Dizele geçmeyi düşünüyorum bende. 
- 16" Porsche Desing Jant
- Ayarlanabilir Amerikan Park
- Kısa Xenon Uzun Led
- Bagaj altı kayan led
- Yol bilgisayarı - Com2000 Tuşu
- Hız Sabitleyici
- Envy iç konsol boyama
- Ses Sistemi
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon park halinde aracın kayması son mesaja git 126 7 OguzhanKucuk61
konu icon Yeni aracımdaki bazı sorunlar son mesaja git 63 5 ggitaristt
konu icon Debriyajda Ani Takılma son mesaja git 33 4 sonerkyl
konu icon Trafik Sigortası Primlerine Güncelleme Geliyor son mesaja git 32 1 onlycihan
konu icon c4 otomatik şazuman sorunu son mesaja git 201 18 onurrr41
konu icon KONUDAKİ RESİMLERİ GÖREMİYORUM son mesaja git 45 3 sonerkyl
konu icon 307 Arka Amortisör Sorununa Kesin Çözüm:) son mesaja git 17488 33 ben_erhan
konu icon 307 orta ekran son mesaja git 101 3 ben_erhan
konu icon 206 1.4 HD premium özellikleri son mesaja git 51 3 sonerkyl
konu icon Yağ Katkısı.. son mesaja git 65 1 sonerkyl
konu icon MULTİMEDİA NAVİGASYON EKRAN son mesaja git 101 5 emrah_860
konu icon 206 Chip Tuning Uygulaması son mesaja git 6309 23 Popomundo
konu icon Kış lastiği ve izolasyon son mesaja git 102 4 Macrostr
konu icon Araç Marş Almıyor Yardım son mesaja git 408 28 OguzhanKucuk61
konu icon lastik son mesaja git 160 10 ggitaristt
konu icon 2008 model 308 auto sorun son mesaja git 120 12 uzunca961
konu icon Çakarlı Araçların Geçiş Üstünlükleri İptal Edildi son mesaja git 62 1 onurrr41
konu icon 206 3 Satır ekran son mesaja git 137 4 delianka06
konu icon 106XS - HARARET. MÜŞÜR? TERMOSTAT? YARDIM son mesaja git 9561 28 eran
konu icon Peugeot 106 Sunroof Bakımı son mesaja git 142 9 eran
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2017 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 180
uzunca961 48
ggitaristt 34
tired06 29
RP393 22
KILIÇ 19
Özgür3310 17
izzetcanbas 16
OguzhanKucuk61 16
onlycihan 15
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.