Peugeot Türkiye Forumları
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
Peugeot Yedek Parça

Ankara'da cam filmi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Ankara'da cam filmi
    Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2017 Saat 14:02
   Selam arkadaşlar, 206ma cam filmi düşünüyorum 2 ya da 3 numara Ankara'da bildiğiniz işçiliği iyi olan, 2 güne filminin rengi atıp balon yapmayacak yer var mı ? En fazla 200 liraya düşünüyorum.
Çevrimdışı Gokcesel Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307 HDi Premium
Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1074
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gokcesel Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2017 Saat 20:26
Nerede ikamet ediyorsunuz ? Mamak tarafındaysanız arkadaşım var tuningci ve işçili iyidir.. İsterseniz 5 cam için fiyat alabilirim.
Çevrimdışı fkundak Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 508 allure thp
Kayıt Tarihi: 03 Aralık 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 158
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fkundak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2017 Saat 00:26
Hocam kalitenin bir bedeli vardır. Ucuz etin yahnisi de yavan olur. Sizin için öncelik fiyat ise herhangi bir yerde yaptırın, pek fark olmayacaktır seçimleriniz arasında. Önceliğiniz kalite ise 200TL marjını arttırmanız lazım.
Çevrimdışı Alicilik Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge
ANKARA İL TEMSİLCİSİ

Yaşı : 28
Aracı : '13 Auris D-4D MMT Adv SkyP
Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7309
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Alicilik Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2017 Saat 03:57
Merhaba hocam

Ankara Etlik Adnan Yuksel Cad. No 29 da Boom Garaj var. Caddeden yukari cikarken solda bizbiriz emlak in bitisiginde. Samimi arkadasimin dukkani kendi aracimin filmlerini de orda yaptirdim. Iscilik kalitesi cok iyi film kalitesi sizin butcenize kalmis.
Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013

Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2017 Saat 14:04
Teşekkür ederim arkadaşlar uzaklık fark etmez işçilik iyi olsunda.

200TL sınırı arkadaşlardan görüp bictigim fiyat.200e yaptırdığına pişman olursun diyosanız cokta şart degil vazgecebilirim de.

Boom garaja bakıcam en yakın zamanda
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 103
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2017 Saat 20:14
Yaptırınca buraya resim ve bilgi ekleyebilir misiniz ? 
Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2017 Saat 23:51
Tabiki eklerim
Çevrimdışı pepecura Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 373
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pepecura Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2017 Saat 12:11
işçiliğinin referansını ulursan 200 tl guzel rakam bende 200 e yaptırdım fazlasınıda vermem zaten neden cunku fılm kaç paralık parça kardeşim?
Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2017 Saat 13:52
Orjinalini yazan: pepecura pepecura Yazdı:

işçiliğinin referansını ulursan 200 tl guzel rakam bende 200 e yaptırdım fazlasınıda vermem zaten neden cunku fılm kaç paralık parça kardeşim?


İşte benle aynı kafada bir Peugeotcu 😁 Hayır bi de araba 21-22000 ediyo tutup 700 800 liralık cam filmi mi yaptıralım.

Bir de al sat yapan aldığı arabalara da film cektiren bi arkadaşım bu karlı havalarda film cektirmek mantıklı değil kurumaz ve tutmayabilir biraz sabret mart gibi yaptır dedi bununla ilgili bilgisi olan var mı?
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8869
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2017 Saat 14:10
evet sıkıntı olabilir sıcak soğuk farkı flim yapışkanını etkiliyor mesela aracın flimini sökmek istiyorsanız kışın aracın iç sıcak havasını çalıştırın motor sıcakken 15-20 dk hızlı bir şekilde sökersin tecrübe ile sabit :) 

Düzenleyen sonerkyl - 09 Ocak 2017 Saat 14:10
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı pepecura Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2016
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 373
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pepecura Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2017 Saat 14:45
Orjinalini yazan: Mrttt53 Mrttt53 Yazdı:

Orjinalini yazan: pepecura pepecura Yazdı:

işçiliğinin referansını ulursan 200 tl guzel rakam bende 200 e yaptırdım fazlasınıda vermem zaten neden cunku fılm kaç paralık parça kardeşim?


İşte benle aynı kafada bir Peugeotcu 😁 Hayır bi de araba 21-22000 ediyo tutup 700 800 liralık cam filmi mi yaptıralım.

Bir de al sat yapan aldığı arabalara da film cektiren bi arkadaşım bu karlı havalarda film cektirmek mantıklı değil kurumaz ve tutmayabilir biraz sabret mart gibi yaptır dedi bununla ilgili bilgisi olan var mı?

aynen ustam

ben gecen gun parlak sıyah piano black denılen folyodan (tavanları kapladıkları) kapı dıreklerıne çektırdım bır hafta sonra bır baktım sankı bırı tırnagıyla kaldırmıs gıbı kalkmış gelıyo :) havalar sofuk oldugu ıcın yapışmıyorlar. 50 tl de para verdım yazık oldu :)
Çevrimdışı Gokcesel Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307 HDi Premium
Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1074
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gokcesel Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2017 Saat 22:00
Pazar günü ön cama film çektirdim, atma kalkma gibi bir problem olmadı. Biraz işçilik önemli tabi bu konuda ve dikkat etmek gerek. Yan camlara film çektirince camları 2 gün açmamak gerek ki tam otursun kurusun. 
Çevrimdışı oguZZhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 26
Aracı : 208
Kayıt Tarihi: 10 Ocak 2017
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oguZZhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 Saat 03:29
hocam ankara da kalite istiyorsanız gmg garaja uğramanızı tavsiye ederim maliyet arta bilir ama değeceğine emin olabilirsiniz kendileri çalışanlar olsun hizmet olsun üst düzey bir alakayla karşılıyorlar sizi önerimdir
pejo 208 1.2vtı puretech | lenovo G510 i5 8gb 1 tb 2 gb |Bilgisayar Programcılığı | Grafik tasarım   
Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2017 Saat 12:50
Sağolun arkadaşlar biraz beklemek daha iyi olacak gibi en azından şu kar yağışları durana kadar.
Yeni tavsiye olursa sevinirim kafaya koydum yazın duramıyorum arabada😁

Gmgyi duydum ama 200ün çok üstünü istiyorlar diye duydum.
Çevrimdışı Gokcesel Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 24
Aracı : 307 HDi Premium
Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1074
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gokcesel Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2017 Saat 00:47
Orjinalini yazan: Mrttt53 Mrttt53 Yazdı:

Sağolun arkadaşlar biraz beklemek daha iyi olacak gibi en azından şu kar yağışları durana kadar.
Yeni tavsiye olursa sevinirim kafaya koydum yazın duramıyorum arabada😁

Gmgyi duydum ama 200ün çok üstünü istiyorlar diye duydum.

Oranın fiyatları biraz yüksek gelir bizlere LOL Yaptıracağınız zaman haber verirseniz ön cam hariç 5 cama 150-160 liraya temiz işçilikli yer öneririm hocam.
Çevrimdışı Mrttt53 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4hdi
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mrttt53 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2017 Saat 11:59
Süpersin kardeşim tam aradığım gibi olur 😁 haber vericem
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon park halinde aracın kayması son mesaja git 126 7 OguzhanKucuk61
konu icon Yeni aracımdaki bazı sorunlar son mesaja git 63 5 ggitaristt
konu icon Debriyajda Ani Takılma son mesaja git 33 4 sonerkyl
konu icon Trafik Sigortası Primlerine Güncelleme Geliyor son mesaja git 33 1 onlycihan
konu icon c4 otomatik şazuman sorunu son mesaja git 201 18 onurrr41
konu icon KONUDAKİ RESİMLERİ GÖREMİYORUM son mesaja git 45 3 sonerkyl
konu icon 307 Arka Amortisör Sorununa Kesin Çözüm:) son mesaja git 17488 33 ben_erhan
konu icon 307 orta ekran son mesaja git 101 3 ben_erhan
konu icon 206 1.4 HD premium özellikleri son mesaja git 51 3 sonerkyl
konu icon Yağ Katkısı.. son mesaja git 65 1 sonerkyl
konu icon MULTİMEDİA NAVİGASYON EKRAN son mesaja git 101 5 emrah_860
konu icon 206 Chip Tuning Uygulaması son mesaja git 6309 23 Popomundo
konu icon Kış lastiği ve izolasyon son mesaja git 102 4 Macrostr
konu icon Araç Marş Almıyor Yardım son mesaja git 408 28 OguzhanKucuk61
konu icon lastik son mesaja git 160 10 ggitaristt
konu icon 2008 model 308 auto sorun son mesaja git 120 12 uzunca961
konu icon Çakarlı Araçların Geçiş Üstünlükleri İptal Edildi son mesaja git 62 1 onurrr41
konu icon 206 3 Satır ekran son mesaja git 137 4 delianka06
konu icon 106XS - HARARET. MÜŞÜR? TERMOSTAT? YARDIM son mesaja git 9561 28 eran
konu icon Peugeot 106 Sunroof Bakımı son mesaja git 142 9 eran
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2017 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 180
uzunca961 48
ggitaristt 34
tired06 29
RP393 22
KILIÇ 19
Özgür3310 17
izzetcanbas 16
OguzhanKucuk61 16
onlycihan 15
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.