|
307 peugeot aracımın akü kutup başlarını sökersem |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
usta_1981
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2016 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı usta_1981
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2016 Saat 02:05 |
Arkadaşlar 307 peugeot 2006 lpg li aracımın 205 / 55 R 16 jantlı
lastiklerinde 4 bijon var ve bu 4 bijondan biri şifreli olmak üzere
toplamda 4 şifreli bijonum var. şimdi sorum şu geçen tamircinin birine
gittim rot başını değiştirmeye adam havalı tabancayla kara düzen daldı
bir bijon şifreli demem zaman kalmadan şifreliyide tabancadan geçirdi
sonra şifreli anahtarı taktı zorladı morladı şifreli anahtarın
tırnaklarını kırdı sonra şifreli olan bijonu normal anahtarla sökmeye
çalıştı derken kırdı ucunu..sonuç servisi aradım fransadan fabrikadan
yaptırman lazım diye cevap verdi neyse başka çüzümde tornacıya gidip
punta atıp gaz altı kaynaklan şifreli bijonları söküp yerine normal
bijon takmam benim sorunum kaynak atmak için adam şaseyi çelik janta
atıyor kaynak makinası 150 ile 170 amper yük çekiyor malüm aracın
aküsü maksimum 50 amper normal maksimum dayanacağı beyin sisteminin
dayanacağı akım 75 amper. ne yapmam lazım akü başlarını sökersem beyin
zarar görmezmi,bazı foksiyonlarını silmezmi hafızadan ?? bilen varsa
yardımcı olsanız sevinirim .
|
ARDADOGAN
1. Vites Yaşı : 41 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 176 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ARDADOGAN
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
dostum kurup başını çıkarman yererli diye biliyorum kaynakcılar damperli kamyonlarada kaynak işi olunca aynı sistemi yapıyor kutup başını çıkarman yeterli çünki arabadan tek akımgeçicek (-) eksi akım diye bliyorum tabi seni yanıltmış olmiyim formda bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olurlar
|
|
SEZARIN HAKKINI SEZARA VERİCEKSİN
|
betaser
1. Vites Yaşı : 58 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2015 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 100 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba,aracın kaputu açıkken kapılarını camlarını kitle,BSI beyninin uykuya dalmasının ardından(Max 20-30sn) kutup başlarını sök,garanti olsun diye hem + hemde - kutup başını sök.İşiniz bitince kutup başlarını tak.Sadece saatini ayarlaman yeterli.Başka birşey yapmana gerek yok.
|
usta_1981
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2016 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı usta_1981
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Şimdi tornacidan geliyordum adam bsi nedir bihaber ona kalsa çekiç kaynakmakinasi elektro sase maske dalıp bitirecek .neyse arkadaşlar ilginiz için teşekkür ben akü başını artı ucunu soktum ondan önce tabi tüm kapılar kapalı olacak sol un cam açık bıraktım 3 dk bekleyip ustaya dal dedim bijonlara bir civata kaynatti sifreli olanlari söktü yeni bijon taktim sonra akü basini taktim kontagi bir kademe cevirdim farlari önce yaktim sonra motoru calistirdim sonuc sadece saat ayarini degistirmem kaldi onuda halletim
|
ARDADOGAN
1. Vites Yaşı : 41 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2015 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 176 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ARDADOGAN
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
geçmiş olsun diyelim o zaman
|
|
SEZARIN HAKKINI SEZARA VERİCEKSİN
|
usta_1981
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2016 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı usta_1981
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Eyvallah kardeş böyle sorunlarla karşılaşmamanız dileğiyle.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |