|
207 ÇEKİŞ PROBLEMİ |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
eray207
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 1.4 TRENDY Kayıt Tarihi: 15 Aralık 2015 Konum: Karabük Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2015 Saat 17:40 |
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle hoşgeldiniz, daha iyi yardım alabilmek için;
Yeni üyeliğini tamamlamış ve foruma girmiş üyelerimiz, "Üyelerimizi Tanıyalım" başlığı altında lütfen yeni konu açarak kendinizi tanıtınız, Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır, Bilginize...
Tanıtma Konusu Açmak İçin Lütfen; Bu Linke Tıklayın:http://forum.peugeotturkey.com/new_topic_form.asp?FID=22 1.- Adınız, soyadınız: 2.- Yaşınız: 3.- Aracınız (Markası, modeli): 4.- Hobileriniz: 5.- Mesleğiniz: 6.- Siteyi nereden duydunuz: 7.- Kan Grubunuz: 8.- Burcunuz: 9.- Taraftarı olduğunuz takım: 10.- Hangi ilçe yada İldesiniz: 11.- Mail adresiniz: İlginiz için teşekkür ederiz. Peugeot Türkiye Fun Club Yönetimi www.peugeotturkey.com & www.peugeotturkiye.com |
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam sıkıntı baskı balatadan gibi gözüküyor büyük ihtimal bitmeye yaklaşmış bu tip performans kayıpları bundan dolayı yaşanır.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
eray207
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 1.4 TRENDY Kayıt Tarihi: 15 Aralık 2015 Konum: Karabük Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
SAĞOLUN TANIŞMA KONUSU AÇTIM
|
eray207
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 1.4 TRENDY Kayıt Tarihi: 15 Aralık 2015 Konum: Karabük Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
BASKI BALATA DA DEĞİŞTİ ZATEN RAMPALARDA KALKMAZ HALE GELMİŞTİ NERDEYSE DEĞİŞTRDİK
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
birde aracının bakımları en sonra ne zaman yapıldı. motor ile ilgli bir sıkıntı yok sanırım rolanti bozukluğu tekleme stop etme gibi
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
küçük harflerle yazarsak sevinirim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
eray207
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 1.4 TRENDY Kayıt Tarihi: 15 Aralık 2015 Konum: Karabük Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
rölanti bozukluğu varmı tam anlayamadım sanki özellikle ilk çalıştırmalarda biraz devir saati titriyo tabi motorda çok hafif anlaşılmayacak kadar bi titreme var
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
anladım hocam valla benim aklıma gelenler bunlar zaten değiştirmişsiniz sorun olacak parçayıda 207 kullanıcı arkadaşlar yorumlarlar.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
KILIÇ
4. Vites Yaşı : 42 Aracı : 2010 - 207 1.4 HDİ Millesim Kayıt Tarihi: 08 Mayıs 2013 Konum: Gaziantep Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3438 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Gaz kelebeğini temizletmeyi deneyin.
|
|
2011 Clio SW Gümüş
2010 207 Millesim Opsiden Siyah 2005 Opel Corsa Lila 2000 Clio sümbül Gri 2003 307 XT Lacivert 2004 Palio Go Kırmızı 2005 307 XR Gri 2006 206 Desing Kum gri 2003 c3 Kırmızı |
kemkav
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 1.4 Trendy Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2015 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum. rampada sürekli vites düşür vites yükselt. açıkçası bunu kabul ettim. rampalarda hep son gazda gidiyorum inşallah önüme biri çıkıp da devirden kesmez beni diye umarak gidiyoruz. gaz kelebeği işini denemedim. yakında servise götürmem gerekecek o sırada bunuda söyleyeyim bakalım işe yarayacak mı
|
Efe-Pöjo
2. Vites Yaşı : 38 Aracı : 207 1.4 16v trendy lpg Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1.4 90 lık ise araçlarınız rampada kesilmesi normal değil , çünkü yüksek çekiş gücü olan bir araç. yalnız benim farkettiğim hava filtre kabına giden hava emiş borusunun kutuya giren kısmı çok hava alıyor. Orayı sağlam bi izole etmeyi deneyin, farkı göreceksiniz.
|
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
konu biraz eski ama benim gibi okuyan biri olur diye not düşeyim;
araç gerçekten ağır bir araç. 1300 kg boş ağırlığı var. lpg falan da eklediyeseniz 1400 e yaklaşıyor. 206 larda kullanılan, sorunsuz ama biraz zayıf motor, 8 valf olan kwf kodluydu sanırım, biraz güçsüz kalıyor bu ağırlığa. 75 bg. ben kullanmadım ama kullananlar böyle diyor... bu motora sahip araçları böyle dik rampalarda 4 bin devirde kullanmanızı tavsiye ederim. lpg yerine böyle rampaları benzinle çıkmanız çok iyi olacaktır. 90 bg olan vti 16 valf olanlar ise çok sıkıntı yapmasa gerek. tabii bunu da yüksek devirde kullanmayı tavsiye ediyorum. maalesef ülkemizde araç 2-3 bin devir aralığında kullanılır diye ezberlenmiş gidiyor... böyle rampalarda 3 bin devire gelince 4 ten 5 geçen çok kullanıcı var... sonra araç 2. vitese kadar düşüyor haliyle... örnek olarak verdim bu durumu...
|
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ayırca lpg de iken fazla yüksek devirlerde uzun süre yol almamak lazım. lpg enjektörleri yüksek devirlerde (4.500 - 5 bin üzeri örneğin) sürekli açık kalıyor ve piston eriten araçlar oluyor.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |