Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 1.4 hdi AŞIRI  motor sıcaklıgı ! ACİL YARDIM!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

1.4 hdi AŞIRI motor sıcaklıgı ! ACİL YARDIM!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı cihan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 1.4 hdi AŞIRI motor sıcaklıgı ! ACİL YARDIM!
    Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 08:21
herkese selamlar ..
aracım 2005 model peugeot 206 1.4 hdi 200 bınde .sorunum motorun aşırı ısınması beni endişelendiriyor . Dün silivri dönüşü istanbula gelirken Tem yolunda biraz hız yaptım devri zorlamadan tabiki tam otoban çıkışı turbonun ısı kalkanı denilen yanmaz keçeden dumanlar yukselmeye başladı anında kenara çekip aracı stop etmeden yangın sondurucu ile mudahale ettım .araç zarar görmedi yanma konusunda yanmaz keçe  eski ve yırtıktı ! ama hararet 90-94 lerde idi 94 te fan açıyor zaten fakat motorun bu yuksek ısısı canımı sıkmaya başladı dün yenisini aldım taktım .. ŞİMDİ MERAK ETTİGİM MOTOR NEDEN BU KADAR ISINIR ? YANMAZ DENİLEN TURBOYU SARAN KECEYİ BİLE YAKACAK KADAR ? DEVRİDAİM /TERMOSTAD/MÜŞÜR /SOGUTMA SUYU HERŞEY TAM YENİ BAKIMDAN ÇIKTI ARAÇ ...su eksilme yok ama kısa mesafede 3000 devre çıkım araba japon sobası gibi oluyor bu normalmi ? yakında anadoluya gidecegim inanın bu aracla korkuyorum yola çıkmaktan körüyü geçmeden infilak edecekmiş hissi var :) 
Aklıma fanı direk çalıştırma geliyor acaba mümkünmüdür kim yapar bunu ustama soruyrum olmaz oyle şey diyor ama Ateş düştügü yeri yakıyor . mangal gibi bir motor al kanatları kızart valla : )az kaldı aracın arkasına  GEZİCİ CIZ-BIZ SERVİSİ yazacagım .....motora el degmicek sıcaklık normallse lafım yok .. bakın aracanın teybi bile taa motordan gelen ısıya mahruz kalınca kendini kapatıyor ... korumaya alıyor ..
ŞİMDİ ÖNERİLERİNİZİ VE TECRÜBELİ ARKADAŞLARIN TAVSİYELERİNİ BEKLİYORUM  SAYGILAR SEVGİLER ...
Çevrimdışı Efe-Pöjo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : 207 1.4 16v trendy lpg
Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 624
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Efe-Pöjo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 10:20
sanırım araçlarla yeni yeni tanışıyorsunuz. çünkü motora zaten el değmez.  motor sıcaklığının sıcak havalarda 90-100 arasında gezinmesi de normaldir. bu anlattıklarınızdan sonra keçeden çıkan duman nasıl ve yangın södürücü tüple müdaheleye gerek var mıydı bunu anlayamadım. dizel kullanan arkadaşlar daha iyi bilir ama onun dışındakiler normal.
Çevrimdışı cihan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 10:23
aynen araçla yeni tanışıyorum  bakın bu doğru araç bir senedir brnde şöförlükte yeni fakat kaputtan dumanlar yükselircesine çıkan keçenin yanması yanındaki kabloyu eritmesi söz konusu oldu bildiginişz duman çıktı yoğun bir şekilde ....
Çevrimdışı GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Yaşı : 37
Aracı : 3008 Auto6R 1.6 HDi
Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11671
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 10:34
turbo dışı arkalı önlü ısı kalkanın eskimişse yenile hararet göstergesi trafikte 90-95 arası değişir uzun yoldada 85 civarında seyreder. fan açıyorsa korkucak birşey yok bendede eskiden 206 1.4 hdi vardı
106->206->208->207->301->308->3008

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Çevrimdışı ysf_syfttn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 2006
Kayıt Tarihi: 10 Mart 2014
Konum: Burdur
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 98
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ysf_syfttn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 10:50
aynı sorunu bende yaşadım 2006 model hdı 206'm var bende döşemeyi değiştirdim,  ilerleyen günlerde aracın performansıda düştü katalizör kirlenmiş onu temizlettim sonra  turboyu motora bağlayan kalın bir boru var o eskimiş onu değiştirdim düzeldi bi bilgisayara bağlatmanı öneririm
Sıkıntı Yok Herşey İdeal...
Çevrimdışı outlaw Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : 106 XS
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2010
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı outlaw Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 11:26
PEUGEOTLARIN MOTORLARI SICAK ÇALIŞAN MOTORLAR İLK KULLANANLAR GENELDE HEP BÖYLE PANİK OLURLAR ARABAMI ALALI 5 SENE OLMASINA RAĞMEN BEN BİLE HALA BAZEN PANİK OLURUM ...
SENİN DEDİĞİN ELLE AÇILAN FAN OLAYI BENDE VAR 106 LARDA ÇİFT FAN VAR VE BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİ 2. FANI DÜĞMELİ YAPMIŞ BEN GENELDE ÇOK SICAK HAVALARDA Kİ İZMİR ÇOĞUNLUKLA ÇOK SICAK OLUYOR ARABAMI ÇALIŞTIRIR ÇALIŞTIRMAZ 2. FAN DÜĞMESİNİ HEMEN AÇIYORUM SENDE ÖYLE YAP DERİM MADEM UZUN YOLA GİDECEKSİN AKLIN RAHAT OLUR HARARET YÜKSELİNCE 1 FAN DEVREYE GİRİYOR 2. FAN DEVAMLI SOĞUTTUĞU İÇİN HARARET YÜKSELMİYOR...
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc
Laguna lip
omp kule gergisi
GTI jant
185/50/14 toyo proxes t1r


Çevrimdışı cihan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 14:51

yardımınız için teşekkürler .. fakat benim araç bildiğim kadarıyla tek fanlı .. manuel düğmeli yaptırmak istiyorum uygun olurmu ...

Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 15:46
tek fanlıyı manuel yaptırmak sakıncalıdır bence dalgın anınız olur acmazsınuz unutrsunuz fan devreye gırmez felan  basınıza ıs acarsınız
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı ysf_syfttn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 2006
Kayıt Tarihi: 10 Mart 2014
Konum: Burdur
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 98
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ysf_syfttn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 16:47
klimayı soğukta açarsanız zaten fan otomatik olarak açılacaktır banada sanayiden usta tavsiye etmişti.
Sıkıntı Yok Herşey İdeal...
Çevrimdışı cihan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 17:24
sanmıyorum ama deneyeceğim iş çıkışı ... fanı manuel en azından çalıştırabilsem araç rahatlıyacak ... motordaki metal aksam ısınması anormal derecede ! Peugeot ların yüksek ısıda çalıştığını biliyorum zaten ama bendeki normal değil . hararet 95 te fan açıyor genişletme kabındaki su normal düzeyde olduğu halde kapak seviyesine kadar çıkıyor  bende sıcak kaloroferi açıp suyun dolaşımını sağlıyorum mecburen ama bu sıcaklarda hiç çekilmiyor ... ne yapacağımı bilmiyorum böyle devam mı edeyim gittiği yere kadar ? yani gerçekten normal birşeymi bu ?
Çevrimdışı cihan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 17:28
Orjinalini yazan: ysf_syfttn ysf_syfttn Yazdı:

aynı sorunu bende yaşadım 2006 model hdı 206'm var bende döşemeyi değiştirdim,  ilerleyen günlerde aracın performansıda düştü katalizör kirlenmiş onu temizlettim sonra  turboyu motora bağlayan kalın bir boru var o eskimiş onu değiştirdim düzeldi bi bilgisayara bağlatmanı öneririm
 
 ''katalizör kirlenmiş onu temizlettim sonra  turboyu motora bağlayan kalın bir boru var o eskimiş onu değiştirdim''  demişsin bunlar motordaki anormal ısıyı aldımı hareret ne duruma geldi ? maliyet olarak ne kadara maloldu acaba ?
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3063
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 21:36
Orjinalini yazan: cihan cihan Yazdı:


sanmıyorum ama deneyeceğim iş çıkışı ... fanı manuel en azından çalıştırabilsem araç rahatlıyacak ... motordaki metal aksam ısınması anormal derecede ! Peugeot ların yüksek ısıda çalıştığını biliyorum zaten ama bendeki normal değil . hararet 95 te fan açıyor genişletme kabındaki su normal düzeyde olduğu halde kapak seviyesine kadar çıkıyor  bende sıcak kaloroferi açıp suyun dolaşımını sağlıyorum mecburen ama bu sıcaklarda hiç çekilmiyor ... ne yapacağımı bilmiyorum böyle devam mı edeyim gittiği yere kadar ? yani gerçekten normal birşeymi bu ?



Kaloriferi sıcak açmanıza gerek yok. Klimayi açarsanız fan otomatik olarak devreye girer.hem motoru hem kendinizi soğutursunuz ben sıcaklık artınca ne olur ne olmaz diye klimayi aciyorum anında düşüyor hararet.Yani bir nevi fani manuel devreye sokmuş oluyorsun

Düzenleyen talip206 - 26 Mayıs 2015 Saat 21:37
Çevrimdışı madblueblacksea Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 206 1.4 HDI Look
Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 873
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı madblueblacksea Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2015 Saat 23:29
Orjinalini yazan: cihan cihan Yazdı:

sanmıyorum ama deneyeceğim iş çıkışı ... fanı manuel en azından çalıştırabilsem araç rahatlıyacak ... motordaki metal aksam ısınması anormal derecede ! Peugeot ların yüksek ısıda çalıştığını biliyorum zaten ama bendeki normal değil . hararet 95 te fan açıyor genişletme kabındaki su normal düzeyde olduğu halde kapak seviyesine kadar çıkıyor  bende sıcak kaloroferi açıp suyun dolaşımını sağlıyorum mecburen ama bu sıcaklarda hiç çekilmiyor ... ne yapacağımı bilmiyorum böyle devam mı edeyim gittiği yere kadar ? yani gerçekten normal birşeymi bu ?

Hocam aracın normal fan açma sıcaklığı 95 yada 96 olması lazım. Sizin keçe olayı keçenin deforme olmasından kaynaklanıyor ucuz atlatmışsınız. Bende iki yıldır kullanıyorum halen alışamdım tık oldu bende her seferinde fan açacakmı diye bakıyorum ama açıyorBig smile Benim araçtada tek fan var ancak iki kademeli. Sıcaklık 104 yada 106 olunca yüksek devirde çalışıyor fan. Bu sıcaklıklar deneme yanılmayla bulunmadı bizzat teknik veriler bunlar. Yüksek süratte 150/160km hızlarda hararet 95 de asılı kalırsa yine şaşırma Wink
206 1.4 HDI Look 2004
Çevrimdışı ysf_syfttn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 2006
Kayıt Tarihi: 10 Mart 2014
Konum: Burdur
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 98
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ysf_syfttn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 08:55
Orjinalini yazan: cihan cihan Yazdı:

Orjinalini yazan: ysf_syfttn ysf_syfttn Yazdı:

aynı sorunu bende yaşadım 2006 model hdı 206'm var bende döşemeyi değiştirdim,  ilerleyen günlerde aracın performansıda düştü katalizör kirlenmiş onu temizlettim sonra  turboyu motora bağlayan kalın bir boru var o eskimiş onu değiştirdim düzeldi bi bilgisayara bağlatmanı öneririm
 
 ''katalizör kirlenmiş onu temizlettim sonra  turboyu motora bağlayan kalın bir boru var o eskimiş onu değiştirdim''  demişsin bunlar motordaki anormal ısıyı aldımı hareret ne duruma geldi ? maliyet olarak ne kadara maloldu acaba ?

evet aldı katalizör temizlenince çekişde arttı ama tabi yakıta biraz etkisi var ..
Sıkıntı Yok Herşey İdeal...
Çevrimdışı 206cc57 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 26 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 183
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206cc57 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 13:27

geçmiş olsun , benim 206 cc de çok ısnıyor hararet normal ,lakin 3 gün önce eksoz manifoldunun üstünde bir çatlak tespit ettim , yokuşta fazlasıyla ısınan eksoz manifoldu yokuş aşağı inerken hızlı  soğuması veya su sıçraması gibi sebeple çatlıyormuş , bu çatlakta oksijen müşürünün verimli bilgiyi gerekli mercihlere göndermemesine sebep oluyormuş ,sıcaklığını daha çok motora veriyormuşShocked ( bunları internetten okudum ) .. 2 gün önce özel servis , sökersek tamamen kırılabilir ,kaynakdan sonra tamamen çatlayabilir dedi böyle devam diye ekledi :) Yetkili serviste yaklaşık 750 tl + sökerken kırılması muhtemele oksijen müşürü gibi bir fiyat verdi .. ben ise o bölgedeki kılcal çatlağa 300 dereceye dayanıklı kırmızı silikon yapmayı düşünüyorum .

Çevrimdışı oguzhan29 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 206 SW
Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010
Konum: GÜMÜŞHANE
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2352
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı oguzhan29 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 21:44
arkadaşlar bilginize eskiyen yırtılan dökülen ısı kalkanı hemen değişin trabzonda bu yüzden bir 206 hdi yandı dikkat edelim ustanın söylemesi üzerine bende hemen değiştim.
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model
Çevrimdışı 206cc57 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 26 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 183
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206cc57 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2015 Saat 22:48
merhaba Oğuzhan , ısı kalkanı , bu manifoldun üstündekimi ?
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 1419 7 jaseen
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 151 0 Erdo
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 4885 8 Eycof
konu icon AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN SORUNU ( D de giderken boşa son mesaja git 5985 7 Eycof
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 25150 20 Eycof
konu icon 99 206 Kar modu Spor Modu Arızası son mesaja git 1404 9 Eycof
konu icon Beyine çekilen şase kablosunu değiştirmek son mesaja git 105 0 antipollution
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1100 2 antipollution
konu icon 206 Casper Projesi son mesaja git 176 1 cimenquantex
konu icon adblue ve diğer sorular son mesaja git 364 0 x.n
konu icon Kaza yaptım acil yardım. son mesaja git 236 0 xpity
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 1413 2 by_bozkurt
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 10820 13 Metehanmrcan
konu icon Rcz almayı düşünüyorum ilk arabam olucak son mesaja git 519 0 Can Türk
konu icon Ani hızlanmalarda siyah duman son mesaja git 565 0 Aliturkoglu
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 4123 6 serdarcan34
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 3277 8 Adebisi
konu icon 3008 Carplay Sorunu son mesaja git 14 0 SrknYklmz
konu icon Mersin de bildiğiniz güvendiğiniz usta tavsiyeleri son mesaja git 2044 6 kiziltamu
konu icon Torsiyon nedir,tamiri nasıl yapılır son mesaja git 887 0 Berkay Erdinç
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eycof 11
cimenquantex 6
SametRcz 4
Emintoprak 4
antipollution 3
serdarcan34 3
slckgms 3
yakup5353 2
a.kaplan 2
Aliturkoglu 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English