Peugeot Türkiye Forumları
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Nasıl Yapılır ? >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 SANROOF TAMİRİ ve BAKIMI (İZMİR)
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 SANROOF TAMİRİ ve BAKIMI (İZMİR)

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Fırtına61 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 20 Temmuz 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 127
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Fırtına61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2016 Saat 15:32
Bu yaptığın arkadaşın sanroof da ne sıkıntı vardı
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2016 Saat 16:34
cam gidip gelirken ses yapıyodu tamir kiti plastikleri erimişti birde bu arkadaş ayaklarını metal ayaklarla değiştirmek için bana ulaşamayınca manisaya gidip yaptırmış hem parasından olmuş hemde öndeki rüzgarlığı akıllı vida atarak sabitlemişler sağlam şeyi bozmuşlar. sesi kestik kanalı temizleyip yağladık ve şapkasını tamir ettik şapkanın kapanmasına gücü yetmiyordu camın yaylarından 2 bakla aldık yayı birazda esnettik şimdi sorunsuz :) İnanıyorumki sen hertürlü halledersin en kötüsü çalışmayan sanroof yine çalışmaz korkmanı gerektiricek bi durum yok :)
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı Barut Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 Quicksilver
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2638
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Barut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2016 Saat 22:06
Hocam keşke detaylı foto eklesen. Benim gibi sana uzak olan arkadaşlar da faydalanır, müsait bir zamanda tamir kiti alıp takmayı düşünüyorum ama neyi nasıl sökeceğimizi bilmiyoruz :) kafamızda kalın, seni sürekli arayıp rahatsız etmekte olmaz :))
206 1.6 Quicksilver
206 1.4 Feline
206 1.6 Xs
206 1.4 Bva Colorline
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Mayıs 2016 Saat 11:38
Orjinalini yazan: Barut Barut Yazdı:

Hocam keşke detaylı foto eklesen. Benim gibi sana uzak olan arkadaşlar da faydalanır, müsait bir zamanda tamir kiti alıp takmayı düşünüyorum ama neyi nasıl sökeceğimizi bilmiyoruz :) kafamızda kalın, seni sürekli arayıp rahatsız etmekte olmaz :))


Hiç problem değil kardeşim.. ben şu iki gün içerisinde hem kapı swich arızası için hemde tamir kiti için video yada foto yapıcam forumda bi arkadaşın daha vardı yalnız tamir kiti montajı oradanda faydalanabilirsin.. Tamir kiti montajı çok basit ve zevkli bir uygulama bu arada son aracı sakaryadan aldım pek etiket arabaymış dönüşte önüme gelen korna çalıp yürümeye çalıştı LOL 
Plaka 54 AE 089


Düzenleyen Cyrus35 - 11 Mayıs 2016 Saat 11:40
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı Barut Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 Quicksilver
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2638
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Barut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Mayıs 2016 Saat 20:19
Hocam sabırsızlıkla bekliyorum çalışmalarını. Ayrıca keşke yazsaydın sakarya ya geleceğini, bi yemeğimizi yerdin misafirimiz olurdun :) plaka yabancı gelmiyor muhtemelen tanıdık araçtır. Hayırlı uğurlu olsun.
206 1.6 Quicksilver
206 1.4 Feline
206 1.6 Xs
206 1.4 Bva Colorline
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2016 Saat 09:18
Misafirin olmuş yemeğinide yemiş kadar oldum kardeşim sağolasın nasipse bir dahaki sefere Smile
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı djkanzer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 2000 206 1.6 xs
Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı djkanzer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2016 Saat 15:59
Hocam ellerine sağlik çok güzel bir konu olmuș. Bu sunroof perde tutacagi satiliyormu gecenlerde kapatirken elimde kaldi. Resim ekleyebilirsem ekleyecegim.


Düzenleyen djkanzer - 12 Mayıs 2016 Saat 16:02
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 09:29
Vala kardeşim bulabilirsen burayada yaz bende alıcam LOL sahibinden.comda komple perde tavan parçaları vardı sadece perdeye 60  tl istiyordu sitede sadece kulpunun satılık olucağını sanmam vidalı bi parça değil perçinli çünkü kırıldımı işi bitiyor. Ya sen uydurma yapıcaksın yada komple perde almak gerekiyor Smile
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı Barut Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 Quicksilver
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2638
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Barut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 12:08
Üstad. Sanruf tamir kiti alacam içinde yay yokmuş, yaylar gerekli mi? Benim sanrufta boşluk var, açıkken tıkırtı yapıyor kapalıyken ses yok.
206 1.6 Quicksilver
206 1.4 Feline
206 1.6 Xs
206 1.4 Bva Colorline
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 12:10
Yay olmuyor zaten hocam tıkırtı sebebide camla kızak arasındaki boşluk camı söktüğünüzde tamir kitini tam oturtun ayaklarıda azıcıkkk milim kadar kastırın aşağı doğru tekrar taktıgınızda tam oturur plastik ayaklar eriyince (Tamir kiti) boşluk oluşuyor o yüzden yukarı aşağı tıkırtı yapıyor metal ayaklar kızaga vuruyor kanırtın azcık sökünce tamamdır Wink
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı Barut Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 Quicksilver
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2638
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Barut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 13:24
Orjinalini yazan: Cyrus35 Cyrus35 Yazdı:

Yay olmuyor zaten hocam tıkırtı sebebide camla kızak arasındaki boşluk camı söktüğünüzde tamir kitini tam oturtun ayaklarıda azıcıkkk milim kadar kastırın aşağı doğru tekrar taktıgınızda tam oturur plastik ayaklar eriyince (Tamir kiti) boşluk oluşuyor o yüzden yukarı aşağı tıkırtı yapıyor metal ayaklar kızaga vuruyor kanırtın azcık sökünce tamamdır Wink
Tamamdır hocam
206 1.6 Quicksilver
206 1.4 Feline
206 1.6 Xs
206 1.4 Bva Colorline
Çevrimdışı djkanzer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 2000 206 1.6 xs
Kayıt Tarihi: 12 Mayıs 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı djkanzer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 22:31
Ben kalan parçalarını söktüm. Perçinli değil. Deliklere silindir uçlar giriyor. Sıkışarak tutuyor. Birşeyler uydurmaya calisicam :)
Düzgün birşey olursa paylaşırım sizlerle.

Düzenleyen djkanzer - 13 Mayıs 2016 Saat 22:32
Çevrimdışı Özcany Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2016
Konum: Zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Özcany Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2016 Saat 22:40
S.a arkadaşlar bende 406 var sanroof tan rüzgar sesi geliyor bunda fitil falan değişimi yada ne yapmak gerekir teşekkürler
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Kasım 2016 Saat 11:26
bakmak gerekir dostum belki yırtık yada yıpranmış fitilden belkide tam kapanmayışından hava alıyordur. En azından yakından çekilmiş bir iki foto eklersen bakabiliriz.
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı 01DNA76 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2018
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 01DNA76 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2018 Saat 01:24
Abi benim sunroof ta sıkıntılı video cekip yuklesem bi yardimci olur musun ogrenciyim ayni zamanda calisiyorum maasin yarisi krediye gidiyor bi de tamirci isi cikarsa duman olurum . Baktim baya yardim etmeye acik bi insansin ordan buldugum yuzle yaziyorum saygilar 😁
İlk göz ağrım; 206'm
Çevrimdışı Cyrus35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 307 xt 1.6 110 bg 2002 md.
Kayıt Tarihi: 01 Temmuz 2014
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 531
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Cyrus35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2018 Saat 15:22
şans eseri gördüm msjını tabiki yardımcı olurum ister çek buraya yükle istersen whatsapp dan iletişime geç yardımcı olurum kardeşim.Thumbs Up
206 1.4 xr Safir Mavisi
206 1.4 hdi x-design
206 1.6 xs 16v 110bg Sanroof
206 1.6 xt Black Sanroof-Güncel
307 Technoplus 1.6 110bg
307 xT 1.6 110bg 2002 md. (güncel)
Çevrimdışı Ali35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2019
Konum: Aliağa İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ali35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2019 Saat 01:10
Orjinalini yazan: Cyrus35 Cyrus35 Yazdı:

şans eseri gördüm msjını tabiki yardımcı olurum ister çek buraya yükle istersen whatsapp dan iletişime geç yardımcı olurum kardeşim.Thumbs Up
Çevrimdışı Ali35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2019
Konum: Aliağa İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ali35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2019 Saat 01:14
Arkadaşlar sunroof tamiri için iletişim e geçe bileceğim biri var mı ilk yorumdali abi hala yardımcı oluyor mu? 

Düzenleyen Ali35 - 09 Şubat 2019 Saat 01:15
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon ÇÖZÜLEMEYEN SORUNLAR son mesaja git 103 4 yenipejocu
konu icon peugeot 2008 yakıt ortalaması son mesaja git 352 2 Enes1980
konu icon Hafızaya alınan hızlar son mesaja git 24 0 Enes1980
konu icon Ses sistemi son mesaja git 25 0 narmanli25
konu icon Gaz kelebek boğazını temziledim. son mesaja git 1356 20 Lazkopat
konu icon 18 inc jant son mesaja git 1074 6 iso0625
konu icon 206 1.6 8v aracı olanlar bakabilir mi? son mesaja git 171 3 kaan206
konu icon Düşük yağ basıncı uyarısı 207 1,4 vti son mesaja git 751 5 Nurettin46
konu icon peuget 206 1.4 hdi dizel 2006 çekiş sorunu son mesaja git 118 0 uguricyer
konu icon Bu parça nedir? olmaması sorun yaratır mı son mesaja git 324 3 talip206
konu icon Parça bilgisi ve işlevi nedir? son mesaja git 141 0 kaanbayuk
konu icon Soğutma Suyuna Yağ Karışması son mesaja git 1944 17 kaanbayuk
konu icon 206 yağ akıtma sorunu son mesaja git 158 1 kaanbayuk
konu icon Yağ dolum Kapağından yağ gelmesi son mesaja git 296 3 kaanbayuk
konu icon 206 otomatik şanzıman arizasi? son mesaja git 805 8 Frt-Aydin
konu icon rölanti dalgalanma ve bazen stop etme son mesaja git 4058 45 Frt-Aydin
konu icon Otomatik Vites D'ye geçmiyor son mesaja git 501 3 Frt-Aydin
konu icon Buji Tırnak Aralığı Kaç MM Olmalı son mesaja git 339 2 Frt-Aydin
konu icon Hız sabitleme calışmıyor son mesaja git 517 3 iso0625
konu icon Peugeot Hız Sabitleme Arızası Çözümü son mesaja git 162 0 iso0625
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2019 ŞUBAT EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 75
Frt-Aydin 43
talip206 35
AhmetSehzade 26
Kuzey58 13
Aykutemre92 13
Karacocuk24 13
kaanbayuk 11
Cemm 11
uslu01 11
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2019
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.