|
Peugeot rolenti sorunu :( |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 20 Nisan 2015 Saat 16:57 |
Kablosunu söktüğü parçada bu |
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Rolenti ayar valfi oluyormuş galiba 40 lira bi fiyatı var değiştirsem düzelirmi acaba
|
sezar206
3. Vites 18 - Haziran - 1984 Yaşı : 39 Aracı : Peugeot 206 XT Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Valla bi çok sebebi olabilir belki vaf sağlamdır boğaz kelebeği kirlidir. Ama 40 lira uygnmuş bence değiş en azından denersin hatta önce boğaz kelebeği bi temizlet onun zaten arada bir temizlenmesi faydalı olu. Ondan sonra düzelmezse valf al dene. Temizleme çok tutmaz önceden konuş ustayla 20 25 lira en fazla bi paraya söktür temizlet. Sökmeden balata spreyini sıkıp temizleyenler de var ama bence çok da sağlıklı değil bu en temizi söküp tinerle yıkatmak. Gaz telin varsa söktükten sonra yerine takınca kalibrasyona felan gerek yok. Ama aracında gaz teli yoksa söktüken sonra yerine takınca gaz pedalı için kalibrasyon ayarı gerekiyor, bunu da her yer yapamaz. Tel varsa ehrhangi bi usta yapar yani yoksa kalibrasyonunu yapabilecek bir yede söktür ya da söktürmeden son çare balata spreyi sıktırıp fırça ile sildir.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Peki bu cıkartıgı kablo ne işe yarıyor acaba |
sezar206
3. Vites 18 - Haziran - 1984 Yaşı : 39 Aracı : Peugeot 206 XT Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Onu bilmiyourm ya.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Yokmu bilen
|
tetik-soner
3. Vites Yaşı : 42 Aracı : 306 platınum 1.6 2001 Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2013 Konum: Üsküdar- İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1656 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tetik-soner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
resimdeki zaten rölanti valfi ve oda onun fişi...sen rölanti valfini değiştir..kendinde değiştirebilirsin.iki adet vida tutuyor onu ...vida başı güneş şeklinde olan vida başlarından yani...
|
|
Peugeot 206 1.4 xr 2000
Cıtroen Xsara 1.6 16v 2001 Honda Accord 2.0 ex 1994 |
themurat54
1. Vites Yaşı : 39 Aracı : peugeot 206 sedan Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2014 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 284 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı themurat54
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Araç lpg li mi eger lpgli ise enjeksiyonlarin birinde temas sorunu olabilir. Bende de stop sorunu vardı temas sorunu gozuktu bilgisayara baglandiginda. Su anda sorun yok isiklarda debriyaj fren yaptigimdan rolanti dusup stop ediyordu
|
|
Peugeot 206 Sedan
2007 Model, Comfort, 1.4, 75 HP, Benzin/LPG |
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Cbekcibasi
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1996 Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Cbekcibasi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
ahnight
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2012 Konum: seydişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aynı sorunları 406 2.0 hdi de yaşıyorum sonuç olarak çözüm bulundumu birde o bahsedilen kablo ne kablosu
|
emre41
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 106 XS Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 174 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
O soket beyinden geliyor. Ecudan gelen sinyal rolantı valfıne ayar yaptırıyor. Emme manifoltu bir yerinde hava alıyor mu kontrol edilmeli. Ecuya giren büyük sokete oksitlenme olabilir. Rolanti valf soketinde oksitlenme olabilir. Ecu valf arasındaki tesisatta kırıklık olabilir. Ayrıca arkadaşlar bu tarz durumlarda aracınızın şarj dinomosunu kontrol ettirin. Nacizane fikrim saygılar.
|
ahnight
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2012 Konum: seydişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bir ustaya durumu anlattım bana yakıt pompası veya yakıt basınç müşüründen kaynaklanabilecegini söyledi Bulunduğum ilçede pek fazla kullanım olmadığı için parça denemesi yapamıyorum onun için ilk önce bi arzayı araştırayım dedim verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
|
ahnight
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2012 Konum: seydişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu arada söylemeyi unuttum aracın turbosuda sıkıntılı turbonun değişmesi gerekiyor fakat onunla bi bağlantısı olacağını sanmıyorum
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |