|
206 GTI ve RC arasındaki farklar |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Thomassee
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 110 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Thomassee
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2013 Saat 16:18 |
|
Thomassee
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 110 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Thomassee
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Yok mu bir bilen
|
reality59
3. Vites Yaşı : 31 Aracı : Peugeot 307 Kayıt Tarihi: 25 Şubat 2012 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1030 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı reality59
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
206 RC;
Motor Hacmi: 1997 cc Motor Gücü: 130 kw (180 HP) Max. Güç: 7000 RPM Max. Tork: 4250 RPM Ağırlık: 1050 Kg. Silindir Sayısı: 4 Azami Surat: 220 km/h Tork: 210 Nm
Düzenleyen reality59 - 14 Ağustos 2013 Saat 19:42 |
|
Peugeot 307 - 2004 HDI XR Peugeot 106 - 2002 QuickSilver Tekirdağ / ÇORLU |
reality59
3. Vites Yaşı : 31 Aracı : Peugeot 307 Kayıt Tarihi: 25 Şubat 2012 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1030 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı reality59
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
206 GTI;
Motor Hacmi: 1997 cc Motor Gücü: 99 kw (135 HP) Max. Gücü: 6000 RPM Tork: 4100 RPM Net Ağırlık: 1100 Kg. Silindir: 4 Azami Surat: 210 km/h Tork: 190 Nm
Düzenleyen reality59 - 14 Ağustos 2013 Saat 19:44 |
|
Peugeot 307 - 2004 HDI XR Peugeot 106 - 2002 QuickSilver Tekirdağ / ÇORLU |
Thomassee
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 110 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Thomassee
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Saolun hocam Merak ettiğim RC bloğuyla GTI aynı mı?? O zaman sadece çipli GTI oluyor galiba. |
errör
3. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1134 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
tomas ikside ew10 motor bloğu kullanıyor , ew 10 çok stabil ve sağlam bir motor,peugeot bu motoru 206 gti 206 rc 406 coupe 307 xsi gibi giriş seviye performans spor sayılabilecek araçlarında kullandı.
ew 10 138 hp motordan 180 hp almak zor değil ama sadece chip ilede olacak bir iş değil, rc emme manifoldu + port polish + rc gaz kelebeği + egzantirik + forget + egzoz + chip + yakıt pompası güncellemesi gibi paket işlemlerle 180 hp yakalanabilir. ha sınırlarını iyice zorlayayım dersen üst limit senin maddi gücüne kalmış, ew10 da 200 hp üzerine çıkan çalışmalar mevcut turbo itb vb vb vb Düzenleyen errör - 15 Ağustos 2013 Saat 10:42 |
|
307 xsi 2.0 petrol
|
Thomassee
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 110 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Thomassee
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Gercekten saglammis.
Turbo,custom ecu,hc piston falan derken saka maka 400-500 hp alanlar var. Ama arac o gucun ne kadarini tekere aktarir. Herseye ragmen guzel bir makine tam ugrasmalik. |
errör
3. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1134 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ew10 için turbo çok sağlıklı sonuçlar vermeyebiliyor ama bence bu motor bloğu atmosferikte170 180 hp ı rahat kaldır ha bunu nasıl yola aktarır dersen ordada iş şanzımana kalıyor ..
Düzenleyen errör - 15 Ağustos 2013 Saat 10:34 |
|
307 xsi 2.0 petrol
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |