|
206 rölantideyken sık sık fan açıyor ! |
Yanıt Yaz | Sayfa <123 |
Yazar | |
Turgay_66
3. Vites Yaşı : 31 Aracı : 206 XT Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1099 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Turgay_66
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
emremert
1. Vites Yaşı : 43 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Yeniden merhaba,
Daha önce söylediğim gibi Cumartesi günü Atatürk Oto Sanayiye götürdüm aracı. Yalnız dişçiden korkan hasta gibi gibi tamirciye gidene kadar hem arıza lambası kendi kendine söndü hemde devir problemi zincirlikuyu - levent trafiğine girdiğim halde yapmadı. Neyse ben genede usta bir baksın istediğim için dönmedim geri. Problemi gösteremediğim için durumu izah ettim ustaya direk enjektör dedi. Enjektör ısınınca yada soğuyunca bu şekilde işeme sorunu yaparmış. Bilgisayara bağladık her hangi bir şey göstermiyor o sırada araç çalışırken bilgisayar takılı bir süre kaldı bir 10-15dk sonra başladı bizim ki teklemeye. Bilgisayar da o teklemeye başladığında 1 numaralı enjektörde problem olduğunu işaret eden uyarılar çıkmaya. Netice de söktük enjektörü ölçüldü mölçüldü enjektör çalışıyordu. Sonra 2 numaralı enjöktör ile 1in yerini değiştirip yeniden denedik bir süre sonra gene aynı hatayı verdi ama bilgisayar bu sefer 2 numaralı yani aynı enjektörü işaret etti. Enjektörü yenisi ile değiştirdik hiç bir sıkıntı kalmadı. Arıza ışığı filanda söndü. Şimdi hiç bir sıkıntı yok çok şükür. Özetle aracınız ısındığında (usta soğuktada yapar bu dedi) rolantide devir bozukluğu yaşıyorsanız (bobin ve bujileri değiştirdiğiniz halde devam ediyorsa) enjektörlerinizi kontrol ettirin ilk önce. Ancak çıkartıp ölçtürdüğünüz de sağlam çıkabiliyor bu sizi yanıltmasın. Araç çalışır halde bilgisayara bağlıyken diagnostic çalıştırıyorlar bu şekilde çıkıyor kaç numaralı enjektörde problem olduğu. Biz genede emin olabilmek için enjektörlerin yerlerinide değiştirdik. İlgilenen herkese çok teşekkürler.
|
Aziz
BÖLGE TEMSİLCİSİ KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ Yaşı : 38 Aracı : fiorino Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3814 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
fan kademeli olduğu için, ilk kademede sorun olabilir! ilk kademe çalışmadan 2nciye geçiyordur ki 1nci kademede 95 - 98 arası, hararet müşiri ve termostat ın derecesine göre değişir 2nci kademe 100 ve sonrası içindir. sorunu tam anlamadım kademeli olarak devreye sokan termostat sanırım bilemiyeceğım :( fan çalışmaz iken önünde oturup bir bekleyin, güneşin altında rüzgarsiz bir yer olsun, fan hareklerini bir gözlemleyin isterseniz?
|
|
[pasaklıKontes]hy206 GTI
|
Aziz
BÖLGE TEMSİLCİSİ KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ Yaşı : 38 Aracı : fiorino Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3814 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
değişik bir durum.
|
|
[pasaklıKontes]hy206 GTI
|
wferit
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2012 Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
mrb bende 206+ aldım araç 80 dercede fan açıyor ve sürekli çalışıyor. Evin önüne stop ettiğim zaman 10 dk daha düşük devirde çalışıyor. Neden 80 derecede açıyor aceba. Aracı aldığım kişi devirdaimini felan değiştirdim fanıda sordum dedi normal demişler ama 80 derecede açması hiç normal değil heralde.
|
Aykutemre92
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Aykutemre92
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aynı sorun bende de vardı sistemde hava olabilir Havasını motor ve kalorifere giden yerden aldık sorun çözüldü.
|
Yanıt Yaz | Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |