Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >106
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!.
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

106 QUİKSİLVER HARARET SORUNU ÇILDIRMAK ÜZEREYİM!.

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı okan77 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 46
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008
Konum: KasımpaşaKartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 840
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okan77 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 17:29
radyatör tıkanmış olabilir devirdaim pervanelerinde sıkıntı olabilir... Ama radyatör olma ihtimali yüksek gibi. 106 xs aracımda yaşamıştım bu sorunu... biraz aracı devirli kullanayım hemen hararet yükseliyordu.. 90 km hıza gelip boşa atıyordum. hararet düşüyordu.. radyatör değişti motor içi su kanalları temizlendi sorun ortadan kalktı... inşallah bulursunuz..
Çevrimdışı emre_akdag Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013
Konum: BURSA - Y.ŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1872
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emre_akdag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2013 Saat 17:42
Orjinalini yazan: tolga106 tolga106 Yazdı:

Radyator degilmis devirdaimin kafasi boslamis o yuzden sıkıntı oluyormus calisiyor ama gerektigi gibi degilmis devirdaim degisti denedim biraz sorun hallolmus gibi hic isik yakmadi :)

Bu arada arac klimaliydi radyator baya pahaliydi degisse idi. insallah seninkide duzelir
Geçmiş olsun dostum umarım aynı sıkıntılarla bir daha karşılaşmazsın :)
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA
Çevrimdışı vbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : 206 Roland Garros
Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010
Konum: Konya/Selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 837
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:44
geçmiş olsun ...
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)
Çevrimdışı Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 XT
Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:55
geçmiş olsun :) darısı başıma valla cok canımı sıkıyor bu hararet olayı herkes bişey diyor,kimi radyatör diyo kimi devirdaim pompası diyo ne yapacağımı şaşırdım daha yeni aldık arabayı soğumaya başladım :S
Çevrimdışı vbmaster Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : 206 Roland Garros
Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010
Konum: Konya/Selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 837
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vbmaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 00:57
hep derim içinde Allah korkusu olan helal süt emmiş bir usta bulmak lazım. en son bölge temsilcimin tavsiyesi ile haftasonu bir yere gideceğim. kaç yıl oldu bulamadım. sorun arabada ya da sende değil sanayi ve ustalarda ...
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...

Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model
1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II)
Otoban faresi :) ARh(+)
Çevrimdışı Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 XT
Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2013 Saat 01:00
aynen valla kimseye güvenemez olduk hepsi usta ama bi sorun için hepsi farklı farklı şey söylüyorlar..
Çevrimdışı 106xs1.6 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 1998
Kayıt Tarihi: 20 Ocak 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı 106xs1.6 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2019 Saat 17:54
Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat
Çevrimdışı Karacocuk24 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 2001
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 679
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Karacocuk24 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2019 Saat 21:16
Orjinalini yazan: 106xs1.6 106xs1.6 Yazdı:

Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat
hocam cok guzel bilgiler paylastin benim 206 da 90-100 arasi zorlayinca 100 u biraz geciyor reno flas termostati ilk deneyecegim sonra pesine hararet musuru ve hic olmazsa fan beynini degistireyim insallah cozume kavusurum bende cok tesekkurler
Çevrimdışı eran Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Citröen C5
Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 177
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eran Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 16:40
Kaba kaçmazsa oha diyeceğim. Vallaha tebrik ederim.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 17:09
Orjinalini yazan: 106xs1.6 106xs1.6 Yazdı:

Arkadaşlar oncelikle selamlar aracım 106 xs 1.6 8 valf 90 bg olan modelidir arac 2/senedir bende ve severek kullanıyorum aracı ilk aldıgımda gunlık kullanımda haralet 90 derece cizgisinde degilde 90 ila 100 derece arasında duruyordu ve rampa yada sıkıstırma gordugu zamanlarda ise 100 derecelere dogru geliyordu ozellikle uzun yolda 2000 devirin ustunde yol yaptıgım zaman cok ca yaşamıstım bunu guya anlayan bu işin ustadı oldugunu idda eden tamirçi vatandaların anlattıgına gore müşür bozuk fan bozuk fan rölesi bozuk radyator orjinal degil conta yanık yok arabaya cakma cak yak anasını satayım hiç birine kulak asmayın arkadaslar yalan dolan bunlar yabancı bir siteden ecu nun baglatı diyagramını buldum ve fanların acması için haralet müşüründen direnç okuması gerektigini anlamam cok uzun sürmedi aracım 92 derecede fan 1 kademe fan acıyordu zaten o raya kadar geldikten sonra sogutmasını kimse bekleyemezdi fan müsüründe ntc kullanıldıgını anladıgımda ise bu işi araya direnç atarak cozecegimi fark ettim bizim araclardaki haralet müşürleri diger arabalardaki gibi belli bir sıcaklıga gelince kontaklarını kapatan termik bir musur degil arkadaşlar bizimki direnc degeri olcen ntc yani sıcaklık arttikca dirençi dusen bir malzeme neyse 150 ohm luk bir direnci müsürün kırmızı kablosuna seri bir şekilde baglayarak 80 derecelerde fanı acmayı basardım termostadı ise reno flaş termostadı ile degiştirdigimde aldıgım sonuç harikaydı ne yokuşlar ne uzun yolu haraletim 90 dereceyi hiç gecmedi tabiki bu sorunu kalıcı bir cozume ulastırmak için dersimi calışmaya devam etrim aracın müsürlerinden gelen bilgiye gore fanların devrini ayarlayan ve ecu ye sıcaklık bilgidini gonderen ara bir birim oldugunu fark ettim yerini bulmakta aceleci davaranmadım aklıma geldikce aramaya calısmıstım gecen ay yine arabamda bir dengezilik olusmustu işten gelirken fan haralet gozume takıldı yine yuzler gittigini gordüm hemen saga cekip misürüm fişini cıkartak müdahale ettim ve ertesi gun aramaya koyuldum ve buldum arkadaşlar ara modul bitron kutusu veya fan beyni diyede geçiyor piyasada google yazın parcayı gorun yerini soyleyim size aracın onude ilen sag farın yada sag sis farını arkasında duran küçük bir kutu bitron kutusu ben buldum soketinde cıkardıgımda gordyklerim hiç iç acıcı degildi su almış soket pimleri  curumüş neredeyse faydasız bir malzemeye donuşmüs hiç ugrasmadım hemen gidip yenisini aldım yan sanayisini taktım orjinali biraz tuzlu yan sanayisi 95 tl neyse aldıgım sonuçlar muazzam attıgım dirençi iptal etmeme ragmen fanlar 82 dercelerde falan ilk kademe fanı acdı ve hiç üzmedi beni ve sugan aktif bir sekilde rampa sıkıztırma her türlu uzun yolda hiç üzmeyecek kıvamda calışıyor üstelik full antifirizli motor suyum gram su yok ve sonuçlar harika doslar kulaktan dolma seylere takılıp hiç canınızı sıkmayın sacma sapan seyleride arabanızda denetmetin direk 2 kademe fan actırsın elektirikçiye baglat yok tofaş müsürü takalım radyatore kafan rahat etsin sakın sakın kıymayın arabanıza şimdi ne anlattık bakın arabanız 90 dereceyi geçiyorsa marşa bastınız direk fan acdı yada 1 kademe 2 kademeye kafasına gore geçiyorsa fanlar yada hiç acmiyorsa bakacagınız yeri soyledim arkadaşlar 85 derecelik flaş termostadınıda unutmayın en verimli hali budur arkaşlar denendi dandirik ustaların dediklerine takılmayın ben elektronikçi oldugum için ve elimden geldigi için bu işin olur yolunu dersimi calışarak cözüme kavuşturdum ve paylaşmak istedim canınız sıkılmasın cebinizden tonlarca para cıkmasın die umarım faydam dokunur başıma gelen ve cözüm buldum bir kac olayıda buradan sizinle baylaşacagım arkadaşlat

Valla kardeşim eline bilgine sağlık konu sabitlendi arkadaşlar. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Aykutemre92 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aykutemre92 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2019 Saat 21:52
Çok belli devirdaim motoru ya bitik yada yeteri kadar çevirmiyor
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Torsiyon nedir,tamiri nasıl yapılır son mesaja git 439 0 Berkay Erdinç
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 130 0 SametRcz
konu icon 206 GİDERKEN KİLİT AÇILIP KAPANIYOR son mesaja git 169 0 yusufaynur_
konu icon Bir anda gaz kesip motor/vites kutusu arızası son mesaja git 132 0 canbek
konu icon LPG de çalısıyor Benzinde çalışmıyor son mesaja git 20885 18 erhan çay
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 683 1 Ozant.
konu icon 307 gaz kesme acil son mesaja git 3372 21 Hüseyinboztas
konu icon Bipper Tepee 1.4 com.plus vites kutusunu kontrol e son mesaja git 11671 7 BipperFan
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 531 0 SametRcz
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 204 0 SametRcz
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 24809 19 SametRcz
konu icon 2005 1.4 16V Stop etme son mesaja git 229 0 debug
konu icon 2003 Peugeot 307 1.4 hdi sağ cam indirip kaldırmıy son mesaja git 134 0 ismetskry
konu icon Seyir halinde 90-110 arası gaza basınca titreme son mesaja git 238 0 serdar.a
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 3063 5 Serdarakgl
konu icon EAT6 Şanzıman Bakım ?? son mesaja git 354 0 by_bozkurt
konu icon BAKIMLI SATILIK 508 - 2012 DİZEL/OTOMATİK son mesaja git 333 0 Emintoprak
konu icon 206 Spor ve Kar ışıkları yanıp sönüyor. son mesaja git 248 0 cimenquantex
konu icon 308 1.6 dizel su eksiltme(çözüldü) son mesaja git 4351 11 tongucuk
konu icon Triger kayışı, zinciri ? son mesaja git 509 0 Fisherking
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
SametRcz 4
Emintoprak 4
OsmUnl 2
Berkay Erdinç 2
Necm57 2
Serdarakgl 2
yakup5353 2
a.kaplan 2
Hüseyinboztas 2
serdarcan34 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English