![]() |
|
LASTİK HAVA BASINCI, ÖN DÜZEN, SÜSPANSİYON AYARI |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2008 Saat 10:53 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LASTİK HAVA BASINCI, ÖN DÜZEN, SÜSPANSİYON AYAR KARAKTERİSTİKLERİ Lastik Hava Basıncı SeçimiAşağıdaki tablo, performanslı sürüş için lastik hava basıncı önerilerini içermektedir.
Yağışlı havalarda, ıslak yollarda, kuruya oranla 5 ila 10 psi yüksek hava basıncı kullanılması tavsiye edilir. Bu, aquaplaning etkisini azaltacak, suyun lastik kanallarından tahliyesini kolaylaştırarak yol tutuşuna olumlu etki yaratacaktır. Performanslı Sürüş İçin Lastik, Ön Düzen, Süspansiyon Ayarları
Bilgiler için Muzaffer Doğrular a Teşekkür ederiz Deran TUYNER |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Abi bilgiler için saol
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |