|
Peugeot 407 2.0 executive lpg |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
sedatguler40
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2012 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sedatguler40
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2012 Saat 23:42 |
HERKESE MERHABA, peugeot ve forum dunyanıza yeni katıldım.
müsadenizle ilk mesajımda hem tecrubelerim hem de sorularım yer alacak.
2006 model 2.0 executive arac aldım.aracta ilk aldığımda esp ve asr arıza ikazı yanıyordu. fren müşürü değişikliği ile hallettim,ayrıca hız sabitleyci arıza ikazı da bu sebeptenmiş hepsi kesildi.
130 km üzerinde yoğun bir titreme ile karşılaştım ve kandırıldım hissi duyup acaip moralim bozuldu.rot balansçıya gittim balans yapıldı.titreme 150 kmden sonra başladı ama şiddeti aynıydı.
sonun da o sorunu da çözdüm lastiklere 1250 tllik michelin faturası sıkışmış :)
lastik ve hız testi için tecrubeli bir arkadaşla orta düzey bir yola gittik.4. viteste 150 km gördü ordan sonra yoğun ses yaptı 5. viteste 180 kmde bıraktık çünkü yol tek yondü.bu performans beni tatmin etti.zaten ben oralara kadar çıkmam.
lpg biraz can sıkıcı,öncelikle easy-jet marka bulunduğum yerde servisi yok.
1 aydır ben de olan bu araçtan genel olarak memnunum ancak sorum şurdan gelecek:
benzinden lpgye geçişte bir sarsılma oluyor sebebi ne olabilir?
bir de araç birinci viteste keskin dönüş yaparken titreme yapıyor(yeni lastiklerde büyük oranda düştü ama az da olsa devam ediyor.)
biraz uzun oldu,kusura bakmayın,herkese teşekkürler.
NOT: araç 83 000 kmde trigerin bu zamana kadar değişmediğini düşünürsek zamanı gelmişmidir?
|
|
impact
BÖLGE TEMSİLCİSİ İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
hoşgeldiniz kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
LPG konusunda bende aynı sorunu yaşamıştım yaklaşık 2 sene öyle kullandık hani olur geçişte falan diye düşünmüştük sonra şans eseri başka lpg servisine gidince adamlar fark etti çok teknik kısmını hatırlamıyorum ama sanırım enjektörlerin püskürtme sıralamasında sıkıntı varmısbenzinle aynı sırada değilmiymiş neymiş o yüzden geçişte sarsıyordu.. sonrasında düzelttiler..
|
|
bahcekapili
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Haziran 2012 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 46 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bahcekapili
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bu titreme mevzusuna çok takılmayın. Fransız araçların direksiyon kutusu kadar dandik ve problemli bir sistem daha ben görmedim. Kaç tane Citroen, Peugeot kullanmışsam hepsi aynı. Türkiye yollarına en fazla 1 bilemedin 2 yıl dayanır. Sonra boşluk başlar ve sonra da ayar tutmaz. Sakın tamir falan ettirmeyin en fazla 6 ay sonra tekrar oluşur. Sizin başınıza gelen titremenin de kaynağının direksiyon kutusundan olma ihtimali çok yüksek. Aynı sorun benim 2.0 Citroen C5 aracımda da var. Sıfır direksiyon kutusu alıp taksan (2.000 TL civarı) en fazla 2 yıl sonra aynısı olur.
|
|
İnandığı gibi yaşamayan, yaşadığına inanmaya başlar.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |