Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Selenoid valfi seçimi?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Selenoid valfi seçimi?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı SametuA Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 308
Kayıt Tarihi: 30 Kasım 2019
Konum: Kars
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SametuA Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Selenoid valfi seçimi?
    Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2019 Saat 21:30
Selam bende 308 1.6 vti kullanıcısıyım sitrtr yemi uye oldum içeriği çok bilmiyorum kuantum size nasıl ulaşabilirim ? P1338 p0014 hatalarını alıyorum? Bu hafta tekrar bağlatacağım sizinle nasıl iletişim kurabilirim?
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2018 Saat 09:11
Orjinalini yazan: ercanayman ercanayman Yazdı:

Orjinalini yazan: ercanayman ercanayman Yazdı:

 Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar:

Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu)
Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091
Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok.
Can motor torku bilgisi sinyal yok

istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş)
yağ basıncı 230 (2.30?)

Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani.

Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor.

Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor.

Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..?

Merhaba yukarıdaki konu çözüme kavuştu mu? Şu an aynı sorun bende mevcut Cry

sizin şazumanda al4 ise bir arkadaş çözüme böyle kavuşmuş hocam muhtemel selenoid değişimi yapılacak sizin araçtada yinede öncelikle bu yöntemi denemek gerekebilir. 

Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı ercanayman Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : PG 308 VTİ AUTO
Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2015
Konum: BEYLİKDÜZÜ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 48
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ercanayman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2018 Saat 22:48
Orjinalini yazan: ercanayman ercanayman Yazdı:

 Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar:

Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu)
Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091
Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok.
Can motor torku bilgisi sinyal yok

istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş)
yağ basıncı 230 (2.30?)

Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani.

Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor.

Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor.

Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..?

Merhaba yukarıdaki konu çözüme kavuştu mu? Şu an aynı sorun bende mevcut Cry
PEUGEOT 308 1.6 VTİ 120 BG OTOMATİK
Çevrimdışı ercanayman Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : PG 308 VTİ AUTO
Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2015
Konum: BEYLİKDÜZÜ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 48
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ercanayman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2018 Saat 22:44
 Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar:

Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu)
Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091
Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok.
Can motor torku bilgisi sinyal yok

istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş)
yağ basıncı 230 (2.30?)

Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani.

Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor.

Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor.

Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..?

[/QUOTE]
Merhaba yukarıdaki konu çözüme kavuştu mu? Şu an aynı sorun bende mevcut Cry


Düzenleyen ercanayman - 24 Ekim 2018 Saat 22:45
PEUGEOT 308 1.6 VTİ 120 BG OTOMATİK
Çevrimdışı serkomser Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 49
Aracı : Pug 206 HDİ Otomatik
Kayıt Tarihi: 19 Mart 2014
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 269
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serkomser Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 Saat 14:39
Bende de aynı sorunlar var gibi, triptonikte 1 den 2 ye geçişlerde vuruntu gibi değilde sarsıntı yapıyor.
2. viteste yokuşta titreme ve gaz yememe sorunum var. Araba 15 lt gibi yakıyor ve nadir olsada 2 ye geçerken vuruntu yapıyor.
 


Düzenleyen eurest - 07 Nisan 2014 Saat 11:58
Çevrimdışı msertkol Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 91
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msertkol Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2013 Saat 14:25
kuantum, durumunuz nedir, bu probleminiz çözüldü mü?
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2012 Saat 13:41
soru güncel.
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2012 Saat 14:23
malesef hala üstte yazdığım konuda kimse yorum yapmadı :(
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 Saat 15:40
Bende benzinde de yapıyor.Sadece hata vermiyor, normal zamanlarda da vites geçişlerinde sarsıntı oluyor. 
Çevrimdışı msertkol Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 91
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msertkol Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 Saat 15:32
Basınç hatası deniliyor genelde ama ne hikmetse bende benzinde yapmıyor. Geçen sabah 2 km sadece benzinde gittim, tam eğimli yola geldim, LPG ye alayım dedim. Hata belirdi.Tekrar restart edince geçti. O gün bi daha da yapmadı.
   Geri kaçırma yok. İstanbul içi şehir içi tüketim 25-27 kuruş arasında geziyor. Yol bilgisayarı 8.4LT/100km. Araç LPG li.
   Bu sabah marşa bastım ve 2 dk bekledim motor ısınsın diye; son 1 dakika vitese attım (D) arabayı öyle bekledim. Sonra geri vitese (R) atıp bekledim. Soruna yardımcı oldu mu bilmiyorum ama bu sabah vuruntu yaşamadım. Bundan sonraki motor soğukken çalıştırmalarda da deneyeceğim. 
   BRC servisinde de gaz ayarlarına baktılar sorun yoktu. 
   Sizde deneyin deneyimlerimizi paylaşalım.
Saygılar.
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2012 Saat 15:09
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

 
Ucret konusunda hicbir bilgim yok. Farkli cesitlerde okuyucular var ancak Peugeot'a ozgu olan PP2000'dir. Isterseniz yetkili servisi arayip bir fiyat alin. Hata kodlarini paylasmak istemeyebilirler, bastan konusun.

Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar:

Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu)
Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091
Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok.
Can motor torku bilgisi sinyal yok

istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş)
yağ basıncı 230 (2.30?)

Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani.

Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor.

Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor.

Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..?



Düzenleyen kuantum - 26 Kasım 2012 Saat 15:13
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 17:37
Orjinalini yazan: kuantum kuantum Yazdı:



herhangi bir bilgisayarcıya bağlatsam gösterir mi? adamlarda hangi yazılım olması lazım hata kodlarını görmesi için? bir de kaç paraya yaparlar acaba? olmazsa bu akşam bir sanayi sitesine gidip bağlatayım diyorum.


Ucret konusunda hicbir bilgim yok. Farkli cesitlerde okuyucular var ancak Peugeot'a ozgu olan PP2000'dir. Isterseniz yetkili servisi arayip bir fiyat alin. Hata kodlarini paylasmak istemeyebilirler, bastan konusun.
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 17:14
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: kuantum kuantum Yazdı:

teşekkürler. selenoid in arızalı olduğunu anlamak için ne yaptırmam lazım? bilgisayara bağlatacağım. ama ne hatası verirse selenoidler arızalı diyebilirim? bende temel olarak vites geçişleri sarsıcıydı, şimdi de yokuşlarda gearbox faulty hatası veriyor. hem de her gün aynı yokuşta, aynı yerlerde..


Hocam size bilgisayara baglattirin ve cikan butun hata kodlarini alin buraya yazin. Ondan sonra tartisalim. Yalniz, hata kodlarinin aciklamalarini degil, hata kodlarinin kendilerini istiyorum. P0123 gibi.

herhangi bir bilgisayarcıya bağlatsam gösterir mi? adamlarda hangi yazılım olması lazım hata kodlarını görmesi için? bir de kaç paraya yaparlar acaba? olmazsa bu akşam bir sanayi sitesine gidip bağlatayım diyorum.
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 17:11
tamam, teşekkür ederim.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 17:08
Orjinalini yazan: kuantum kuantum Yazdı:

teşekkürler. selenoid in arızalı olduğunu anlamak için ne yaptırmam lazım? bilgisayara bağlatacağım. ama ne hatası verirse selenoidler arızalı diyebilirim? bende temel olarak vites geçişleri sarsıcıydı, şimdi de yokuşlarda gearbox faulty hatası veriyor. hem de her gün aynı yokuşta, aynı yerlerde..


Hocam size bilgisayara baglattirin ve cikan butun hata kodlarini alin buraya yazin. Ondan sonra tartisalim. Yalniz, hata kodlarinin aciklamalarini degil, hata kodlarinin kendilerini istiyorum. P0123 gibi.
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 16:40
teşekkürler. selenoid in arızalı olduğunu anlamak için ne yaptırmam lazım? bilgisayara bağlatacağım. ama ne hatası verirse selenoidler arızalı diyebilirim? bende temel olarak vites geçişleri sarsıcıydı, şimdi de yokuşlarda gearbox faulty hatası veriyor. hem de her gün aynı yokuşta, aynı yerlerde..
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 16:33
Orjinalini yazan: kuantum kuantum Yazdı:


selam, bundan iki adet falan mı alacağım, nasıl yapacağız? set midir bu? ve bir de yeni tip selenoid midir bu?


Oncelikle selenoidlerin arizali olup olmadigina baktirin derim. Arizali ise kac tanesi arizali. Ona gore alip degistirteceksiniz. Ben aracinizda selenoidlerin arizali oldugundan supheliyim. O yuzden boyle soyluyorum.
Çevrimdışı yenice Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : 2004
Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 623
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı yenice Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 16:02
PEUGEOT VE CIRTOEN TÜM OTOMATİK VİTESLİ ARAÇLAR İÇİN
ÜRÜNÜMÜZ PEUGEOT ORJİNAL ÜRÜNÜDÜR.
BU ÜRÜNÜ MUTLAKA KENDİ ORJİNAL YAĞI İLE BİRLİKTE KULLANIN (LT 71141 MOBİL) 3 ADET SATIN ALIN

Açıklamalarında bu şekilde yazıyor. demek ki set halinde değil. isterseniz bu site üzerinen bilgi alırsanız daha sağlıklı olur.
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
Çevrimdışı kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 15:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Sanziman tipi AL4 oldugundan dolayi ister 206 olsun ister 307 olsun alacaginiz selenoid cesidi tektir ve linktekidir.

http://www.peugeotmarket.com/ELEKTROVANASELENOIDTUM-MODELLER,PR-2.html

selam, bundan iki adet falan mı alacağım, nasıl yapacağız? set midir bu? ve bir de yeni tip selenoid midir bu?


Düzenleyen kuantum - 04 Eylül 2012 Saat 15:53
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 14:40
Sanziman tipi AL4 oldugundan dolayi ister 206 olsun ister 307 olsun alacaginiz selenoid cesidi tektir ve linktekidir.

http://www.peugeotmarket.com/ELEKTROVANASELENOIDTUM-MODELLER,PR-2.html
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 1713 9 cimenquantex
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1480 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 224 0 Erdo
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 4914 8 Eycof
konu icon AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN SORUNU ( D de giderken boşa son mesaja git 6014 7 Eycof
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 25185 20 Eycof
konu icon 99 206 Kar modu Spor Modu Arızası son mesaja git 1420 9 Eycof
konu icon Beyine çekilen şase kablosunu değiştirmek son mesaja git 126 0 antipollution
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1128 2 antipollution
konu icon 206 Casper Projesi son mesaja git 186 1 cimenquantex
konu icon adblue ve diğer sorular son mesaja git 383 0 x.n
konu icon Kaza yaptım acil yardım. son mesaja git 259 0 xpity
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 1467 2 by_bozkurt
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 10855 13 Metehanmrcan
konu icon Rcz almayı düşünüyorum ilk arabam olucak son mesaja git 537 0 Can Türk
konu icon Ani hızlanmalarda siyah duman son mesaja git 605 0 Aliturkoglu
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 4131 6 serdarcan34
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 3298 8 Adebisi
konu icon 3008 Carplay Sorunu son mesaja git 20 0 SrknYklmz
konu icon Mersin de bildiğiniz güvendiğiniz usta tavsiyeleri son mesaja git 2056 6 kiziltamu
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eycof 11
cimenquantex 7
SametRcz 4
Emintoprak 4
antipollution 3
serdarcan34 3
slckgms 3
OsmUnl 2
by_bozkurt 2
Berkay Erdinç 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English