Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Yararlı Dökümanları
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - peugeot 306 stop ikazinin acilimi...!!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

peugeot 306 stop ikazinin acilimi...!!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
volkan22 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010
Konum: kibris
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı volkan22 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: peugeot 306 stop ikazinin acilimi...!!!
    Gönderim Zamanı: 31 Temmuz 2012 Saat 00:05

- Giriş -

Bu sayfa, Peugeot 306, soğutma fanları çeşitli çalışma modları arasında temel prensibini açıklar. 
Burada kullandığınız örnek bir soğutma fanı ECU tarafından kontrol edilen iki hızda çift fan.Araç A / C ve 30 sigorta kutusu ile 1996 üretilmektedir. 
Bu sistem çoğu Avustralyalı modellerde kullanılan dizel motorlar. Temel devre sonraki modellerinde aynı kalmakla birlikte sigorta ve tel numaraları farklı olacaktır.

- Sisteme Genel Bakış -

Motor soğutma sistemi fan folowing kısımdan oluşur. 2 fan motorları, 3 röle, kontrol ünitesi ve soğutma suyu sıcaklığı termistör (NTC). fanlar 2 işlevleri var. 1. Yavaş veya sabit trafik koşullarında motor soğutma. Sağlamak için 2. Kondansatör için sürekli hava akımı sağlamak için zaman A / C çalışıyor. 2 fan motorları her zaman birlikte çalışacak ve 2 hızlar mevcuttur var.Düşük hızda motor 'güç devresi seri açıldığında ve yüksek hızda devre paralel üzerine değiştirildi. A balast direnç nedenle gerekli değildir. Güç devresinin anahtarlama kontrol ünitesi tarafından kontrol edilir, 3 röle tarafından yapılır. aşağıdaki görevleri kontrol ünitesi tarafından yapılabilir: "DUR" uyarı ışığı aydınlatmak, fan röle anahtarlama, uyarı ışığı yanar sıcaklık göstergesine, motor hayranları işletim ile kapatıldığında A / C aşırı motor sıcaklığı altında veya tam motor yük altında çalışma ile kompresör, zamanlanmış sonrası soğutma önlemek. bu soğutma suyu sıcaklığı girdileri alır, bu görevleri yürütmek için sensörü, klima kontrol paneli, soğutucu presostatı ve motor ECU.









- Fan ve röle düzeni -

Diyagramları bileşenleri belirlemek ve ilgili bu grafik kullanın.

Fanlar ve Röleler


- Bileşenler Of Yer -

Kontrol Ünitesi
fan kontrol ünitesi kafa ışık altında sol koruması altında bulunur. Erişmek için iç koruma kapağını çıkarın. Sıcaklık Sensörü bize çan konut sonunda silindir kafasına heather tanka monte sıcaklık sensörü. Sensörü kahverengi bir 2 yönlü konektörü ile kahverengidir. sigortalar (güç) akünün yanında sigorta kutusu içindeki Sigorta 33 ve 34. Sigortalar (röle bobinleri) yolcu bölmesine 30 sigortalar ile Sigorta kutusu. Sigorta 7, batarya + sol fan röle ve kontrol ünitesi.Sigorta 3, ateşleme + röle üzerinde sağ fan röle ve değişim için. Sigorta 2, ateşleme + birim kontrol etmek. Toprak bağlantısı 1 ön sol şasi rayı üzerinde ve pil taşıyıcı altında. A / C Kontrol Ünitesi entegre edilmiştir çizgi gemide kontrol paneli.














- Dinlenme şemasında Sistemi -

Bağlantı şeması

Dinlenme At Sistemi

- Düşük Hız Çalışma -

Düşük hızlı arama için Durum

Düşük fan hızı denir:

  1. Sıcaklığı 90 ° C'ye droped ne zaman motor sıcaklığı 97 ° C'ye ulaştığında ve kapanır
  2. Hava contitioning sistemi açıldığında. Bu kalıcı olursa olsun motor sıcaklığı çalışacaktır.

Güç devresi açıkladı

Sadece "sol fan röle" çeker. Bu röle kalıcı bir pil + yolcu bölmesi fusebox sigorta 7 (13 fusebox için sigorta 10) kaynağı vardır. soğutma suyu sıcaklığı eşik (yaklaşık 97 °) ulaştığında kontrol ünitesi röle bobini için bir toprak ve rehber sağlar şimdi kapalı. Bu hem hayranları için güç devresi tamamlar. güç devresi sol fan motoru için röle pin 5 at, "sol fan röle" az 3 pin, sigorta 33 ile motor koy sigorta kutusu, akü dışarı başlar , buradan "röle üzerinde değişiklik". içinyeryüzüne dönen röleyi üzerinde değişiklik istirahat ve doğru fan motoru pin 3 ve 4 arasında bir yol sağlar, devre sağ fan motoru pin 2 de tamamlandı. fanlar serisi açık ve ½ hızda çalıştırılır. 2 taraftarları arasında gerilim düşümü daha hafif bir collour iz aşağıdaki şemada gösterilmiştir.düşük hız konfigürasyonunda ikimiz de hayranları için bir devre var. Motorlar serisi faaliyet göstermektedir. 








Düşük Hız

- Yüksek Hızlı Çalışma -

Yüksek hızlı arama için Durum

Yüksek fan hızı denir:

  1. Motor sıcaklığı 107 ° C. ulaştığında
  2. A / C soğutkan yüksek basınç eşik değerine ulaşıldığında.
  3. Sıcaklık sensörü devresi arızalı gittiğinde. (Açık devre)

Güç devresi açıkladı

  Tüm 3 röle artık enerji vardır. 
"sol fan röle" kontrol için yukarıda düşük fan hızında çalışma bakın. 
"röle üzerinden değişim" ve "sağ fan röle" olarak sigorta kutusundan sigortası 3 üzerinden 12V ile sağlanır yolcu bölmesi. (13 sigorta kutusu için sigorta 7). 
soğutma suyu sıcaklığı eşik ulaştığında 
(yaklaşık 107 ° C) kontrol ünitesi "röle üzerinden değişim" ve dünyaya "doğru fan röle" geçti. Sol fan devresi, kırmızı iz . Sol fan motoru motor yolu "röle üzerinden değişim" yol açar, sigorta 33 ve "sol fan röle" (düşük hız operasyonda aynı) yoluyla pilden akım ile birlikte verilir. Bu röle şimdi enerji ve toprak için geçerli yönlendirir.Sağ fan devresi, mavi iz. sağ fan motoru sigorta 34 ve üzeri aküden akım ile beslenir"sağ fan röle". mevcut döner motor itibaren yeryüzüne; bu devreyi tamamlar. yüksek hızda yapılandırmada

 her fan için ayrı bir devre var. Motorlar paralel olarak çalışabilir. 










Yüksek Hızlı



Düzenleyen volkan22 - 31 Temmuz 2012 Saat 00:46
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
Yukarı Dön
volkan22 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010
Konum: kibris
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 279
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı volkan22 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Temmuz 2012 Saat 00:41
guncel...
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Temmuz 2012 Saat 05:52
Tesekkurler. Bir ara bu makalenin tercumesini ben kendim yapmistim ama sizin yolladiginiz daha guzel olmus. 
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Hararet gostergesinin aniden dusmesi ve dalgalanma son mesaja git 7124 59 Onlinewolf
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 783 0 emirock
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 1171 0 Ayhan1126
konu icon Tanısma son mesaja git 6 1 GökhaN
konu icon Peugeot 208(2015) motor yapılcak diyorlar son mesaja git 2381 1 GökhaN
konu icon 208 Led Stop son mesaja git 2399 1 GökhaN
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 1928 0 Pişman
konu icon 206 . 1.6. Benzinli araç rolenti motoru son mesaja git 2215 0 koray
konu icon bagaj ölcüsü hk son mesaja git 2096 0 cagiris
konu icon 2013 RCZ RÜZGAR KANADI AÇIK KALDI son mesaja git 3138 0 HASAN BASRİ
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 4161 1 engintunbel
konu icon Conta değişimi maliyeti son mesaja git 19366 7 konfor
konu icon E-2008 Elektrik cızırtı sesi ve patlama sesi son mesaja git 4520 1 Aliosmanaltuntas
konu icon ESP/ASR ARIZASI sonrası Elektrik Gelmeme Sorunu son mesaja git 3984 0 J3udu
konu icon Aracı klima dügmesi çalışıyor ancak klima çalışmıy son mesaja git 1944 0 Semih025
konu icon Motordaki şıkırtı sesi son mesaja git 1284 0 KillBOB
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 9997 3 407aziz
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 12 1 GökhaN
konu icon YARDIM!! 3008 motor titremesi ve diğer sorunlar son mesaja git 5684 1 berter
konu icon DİZEL MOTORDA YAĞ ÇUBUĞUNDAN YAĞ ATMASI son mesaja git 1380 0 GRKN35
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Saramago 29
Onlinewolf 28
GökhaN 3
durgun293 3
engintunbel 2
konfor 1
HASAN BASRİ 1
faduygun 1
cagiris 1
koray 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English