![]() |
|
Aracın hava sistemiyle ilgili bir soru. |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2012 Saat 13:49 |
Hareret müşürü denilen yeşil sensör ile kelebek boğazının bir ilgisi var mıdır?
Hararet müşürü sorunlu olduğunda bu sorundan kelebek boğazı ve bunun dışında aracın yakıt yakması için gerekli havayı sağlayan parçalar olumsuz etkilenir mi? |
|
![]() |
|
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aracımın kelebeğini kendim temizlemeye çalıştığımdan beri bir hararet sorunum var ki sormayın... pp2000de de kelebek arızası verdi. Yani bu, sorunuzun cevabına "evet" olarak algılanabilir, teknik bilgim yok tabi yanlış yönlendirmiş olmayayım da.
|
|
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hararet musuru direk bogaz kelebegi ile alakali degildir. Yani dogrudan bir baglanti yok. Araclarimizin motor aksamindaki her sey ECU kontrolunde oluyor. Yani ECU denilen alet cevre birimlerden bilgileri topluyor ve ona gore motoru yonlendiriyor. Bu bahsettigim cevre birimlerinden bir tanesi de hararet musurudur. Ingilizceniz var ise asagiya kopyaladigim yazida atesleme zamanlamasina, fazina ve enjektor kontrolune iliskin ECU'nun hangi ceresel birimlerden bilgi aldigi ve isledigi hakkinda bilgi bulabilirsiniz. Calculation of the injection time, phasing and control of the injectors as a function of the following parameters: · driver's wishes (pedal position sensor for ME7.4.4 and throttle potentiometer for M7.4.4, cruise control, electronic stability program), · thermal state of the engine (coolant temperature sensor), · mass of air absorbed (inlet air temperature sensor, inlet air pressure sensor and engine speed sensor), · engine operating conditions: starting, idling, stabilised engine speed, transitory engine speeds, injection cut-off and power take-up speed (motorised throttle for ME7.4.4 and stepper motor for M7.4.4, engine speed sensor, speed information), · richness regulation (oxygen sensors)(2 sensors for L4 and ifL5 depollution and 1 sensor for K' depollution), · canister circuit bleed (canister bleed electrovalve), · inlet pressure (inlet air pressure sensor), · battery voltage (battery), · knock detection (knock sensor), · cylinder n°1 position (phase detection integrated into the ignition). Calculation of the advance and control of the ignition as a function of the following parameters: · engine speed and position (engine speed sensor), · inlet pressure (inlet manifold pressure sensor), · knock detection (knock sensor), · air conditioning compressor status (air conditioning ECU or built-in systems interface or pressurestat information), · thermal state of the engine (coolant temperature sensor), · vehicle speed information (vehicle speed sensor or ABS ECU or ESP ECU), · mass of air absorbed (inlet air temperature sensor, inlet air pressure sensor and engine speed sensor), · battery voltage. |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |