Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - PEUGEOT DA HARARET GENEL BİR SORUN MU?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

PEUGEOT DA HARARET GENEL BİR SORUN MU?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 2345>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 20:02
Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

özgül hacmini hesaplarsan %4.3 bulursun elbet. 
fizikci misin? bilmiyorum fakat bunları bulduğuna göre aşağıdaki denklemide biliyorsundur

ideal gaz denklemi 1: P*V=m*R*T
ideal gaz denklemi 2: P*v=R*T

verdiğin linke tıklayınca açılan sayfada aşağıda uzunca bir tablo var. o tablonun sağ tarafında kütle, yoğunluk sütunu var oraya dikkat et.

15 Derecede (60 F)    = 0.01603 * 62.41 = 1.0004323
100 derece (212 F) = 0.01672 * 59.81= 1.0000232
aradaki farkıda alırsak 0.0004091 bu rakam cıkıyor. binde 4

soğutma sisteminde 6 litre su olsa binde 4 ü genleşse 6.024 litre su yapar. bu yine senin dediğin gibi hortumu sertleştirmeye yetmez. 
düdüklü tencere ile bu sistem farklı demişsin sebep olarakta düdüklü tencerenin havasını almıyoruz demişsin. ben olaya termodinamik açıdan bakıyorum sistem olarak ikisi birbirinin aynıdır diyorum. iş suyu kaynatma noktasına gelirse bir birinden farkı olmuyor. radyatör kapakları belirli basınca kadar dayanan yay takviyesi ile sistemi kapatıyor. düdüklü tencereninde ağzına kadar su doldursan yani havasını alsan içerideki basınç artınca düdük sesini duyarsın.

yani aslında su genleşmekten çok buhar oluyor. ben bunu savunuyorum. şu anda elimde kaynak yok sabit basınç eğrisinde buhar ve sıvı nın hacmini hesapladığımız tablolar vardı onlara bakarak net rakam söyleye bilirim. örneğin 15 derecede doymuş sıvı doymuş buhar, 100 derecede doymuş sıvı doymuş buhar değerleri okunup kalite hesaplanarak % buhar %sıvı oranı bulunabilir.


Termal genisleme olarak hesaplamak gerekirse sizin soylediginiz rakam dogrudur. Gerek sistemdeki suyun genislemesinden gerekse sistemin (duduklu tencere orneginizde oldugu gibi) basincli olmasindan dolayi radyatore giren boru sertlesir. Sizin bahsettiginiz gibi sistemde buhar olmaz. Bu borularda buhar nedeniyle sertlesmez. Buhar olmasi demek, sistem suyu soguk iken dolasimdaki suda hava olmasi demektir.
Sizin de soylediginiz gibi radyator kapaklari 15 psi basinca kadar dayaniklidir. Bu noktanin uzerine cikildiginda zaten su kaynamis demektir ki atmosfer gordugu anda zaten buhar olur. O nedenledir ki cok hararet yapmis bir aracin radyator kapagi acildiginda buhar cikar. Yani sistemde var olan buhar cikmaz, o anda zaten basincli durumdaki su atmosfer gordugunde hemen buhar olur. Benim dusuncelerim ve mantigim bu yonde.
Çevrimdışı mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 21:06
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

özgül hacmini hesaplarsan %4.3 bulursun elbet. 
fizikci misin? bilmiyorum fakat bunları bulduğuna göre aşağıdaki denklemide biliyorsundur

ideal gaz denklemi 1: P*V=m*R*T
ideal gaz denklemi 2: P*v=R*T

verdiğin linke tıklayınca açılan sayfada aşağıda uzunca bir tablo var. o tablonun sağ tarafında kütle, yoğunluk sütunu var oraya dikkat et.

15 Derecede (60 F)    = 0.01603 * 62.41 = 1.0004323
100 derece (212 F) = 0.01672 * 59.81= 1.0000232
aradaki farkıda alırsak 0.0004091 bu rakam cıkıyor. binde 4

soğutma sisteminde 6 litre su olsa binde 4 ü genleşse 6.024 litre su yapar. bu yine senin dediğin gibi hortumu sertleştirmeye yetmez. 
düdüklü tencere ile bu sistem farklı demişsin sebep olarakta düdüklü tencerenin havasını almıyoruz demişsin. ben olaya termodinamik açıdan bakıyorum sistem olarak ikisi birbirinin aynıdır diyorum. iş suyu kaynatma noktasına gelirse bir birinden farkı olmuyor. radyatör kapakları belirli basınca kadar dayanan yay takviyesi ile sistemi kapatıyor. düdüklü tencereninde ağzına kadar su doldursan yani havasını alsan içerideki basınç artınca düdük sesini duyarsın.

yani aslında su genleşmekten çok buhar oluyor. ben bunu savunuyorum. şu anda elimde kaynak yok sabit basınç eğrisinde buhar ve sıvı nın hacmini hesapladığımız tablolar vardı onlara bakarak net rakam söyleye bilirim. örneğin 15 derecede doymuş sıvı doymuş buhar, 100 derecede doymuş sıvı doymuş buhar değerleri okunup kalite hesaplanarak % buhar %sıvı oranı bulunabilir.


Termal genisleme olarak hesaplamak gerekirse sizin soylediginiz rakam dogrudur. Gerek sistemdeki suyun genislemesinden gerekse sistemin (duduklu tencere orneginizde oldugu gibi) basincli olmasindan dolayi radyatore giren boru sertlesir. Sizin bahsettiginiz gibi sistemde buhar olmaz. Bu borularda buhar nedeniyle sertlesmez. Buhar olmasi demek, sistem suyu soguk iken dolasimdaki suda hava olmasi demektir.
Sizin de soylediginiz gibi radyator kapaklari 15 psi basinca kadar dayaniklidir. Bu noktanin uzerine cikildiginda zaten su kaynamis demektir ki atmosfer gordugu anda zaten buhar olur. O nedenledir ki cok hararet yapmis bir aracin radyator kapagi acildiginda buhar cikar. Yani sistemde var olan buhar cikmaz, o anda zaten basincli durumdaki su atmosfer gordugunde hemen buhar olur. Benim dusuncelerim ve mantigim bu yonde.

ben bu konuyu tam anlamıyla araştırayım bakalım hangimizin yorumu doğru çıkacak. yinede katkılarından ötürü teşekkür ederim.
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 21:21
Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

ben bu konuyu tam anlamıyla araştırayım bakalım hangimizin yorumu doğru çıkacak. yinede katkılarından ötürü teşekkür ederim.


Ben dusuncelerimi yazdim. Herhangi bir bulgudan beni-bizleri haberdar edebilirsen minnettar olurum.
Çevrimdışı 06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 22:42
Bence peugeot PSA' nın bunu açıklaması lazım.Acaba motor aşınmasını azaltmak için böyle birşey yapılmış olabilir mi?Çünkü biliyoruz ki soğuk motorda sürtünme ve aşınma daha fazla oluyor.Bizim araçlarımızın motorları çabuk ısınıyor(HDİ)
Çevrimdışı Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Yaşı : 35
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:07
Bence çok güzel araba yapmışlar 4kmlik yere bile araba ile gidiom soğuk motor 2 km sonra sıcacık hemen basıom kalorifere , yakıom sobayıSmile okula geldimde elim ayam sıcacık oluo Smile hararet falanda yapmıo biraz sıcak kanlı bir motoru var hepsi o dükkandaki sobadan bile iyi ısıtıo kaloriferi maşallah hamam hamam LOL
Hiç kimse bundan bağsetmio millet donarken ben gömlek ile sürüom arabamı LOLLOL 180km hızlada gittim 30-40km hararet falan olmuo 98 diince fan acı 95 oluyor öylece kalıo Clap
Çevrimdışı mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:14
bu "motor hemen ısınıyor sıcacık oluyor içerisi" diyen arkadaşlar; yazın ne oluyor onu da anlatın.
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Çevrimdışı 06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:14
Orjinalini yazan: Üçyüzaltı Üçyüzaltı Yazdı:

Bence çok güzel araba yapmışlar 4kmlik yere bile araba ile gidiom soğuk motor 2 km sonra sıcacık hemen basıom kalorifere , yakıom sobayıSmile okula geldimde elim ayam sıcacık oluo Smile hararet falanda yapmıo biraz sıcak kanlı bir motoru var hepsi o dükkandaki sobadan bile iyi ısıtıo kaloriferi maşallah hamam hamam LOL
Hiç kimse bundan bağsetmio millet donarken ben gömlek ile sürüom arabamı LOLLOL 180km hızlada gittim 30-40km hararet falan olmuo 98 diince fan acı 95 oluyor öylece kalıo Clap



Adamlar konforu artırmak için yapmışlar bence.Evet kalorifer de çabuk ısınıyor. Ayrıca şu da var motorun çabuk ısınması yakıt tüketimini de azaltıyor.Benim açımdan iyi birşey.Benim araç zaten uzun yolda 80 derecenin üzerinde görmedim çok şükür.
Çevrimdışı Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Yaşı : 35
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:16
Lpg ilede iyi oluyor hemen geciyor lpgye araç , benim uzun kısa fark yapmaz 90 dan aşşaya inmez çünkü termostat 90 lıkLOL normalde 90 basınca 95 sıkışırsa 98 olur fan açar 95 olup orta yolu bulur kendileri Clap
Çevrimdışı 06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:21
Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

bu "motor hemen ısınıyor sıcacık oluyor içerisi" diyen arkadaşlar; yazın ne oluyor onu da anlatın.


Yazın da aynı zorlamassam 90 a gelmiyor hiç.Fan sadece 90 nın üzerinde açılıyor.Doğruyu söylemem gerekirse araç 2007 yılından bu yana sadece 3-4 kez fan açtığını gördüm.Onun dışındahep 90 nın altındadır.Şu anda 64000 km de.Termostat vs. hepsi orjinal hiç değişmedi.


Düzenleyen 06ÖzGüR06 - 17 Aralık 2011 Saat 23:23
Çevrimdışı Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Yaşı : 35
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2011 Saat 23:36
Hiç bişe olmuyor şahsen yazın çok bastım arabaya ama yaz gelsin bu sefer farklı bişe yapacam termostadı değiştirecm yazlık bi termostat takacam benim arabaya uyan 75 lik bir termostat takacamki var  , benim arabanın şuanki üstünde olan alman araçlarının termostadı . yapacaniz şey çok basit termostadı erken açanla değiştirmek yazlık kışlık yani Wink 75 acınca hararet 80 gezer çok sıkıştırınca anca 90 bulur olay termostatda bitiryor benceBig smile


Düzenleyen Üçyüzaltı - 17 Aralık 2011 Saat 23:37
Çevrimdışı yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 111
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2296
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2011 Saat 00:16
yukardaki yazılarla burası tam bir bilimsel tartışma alanına dönmüş.Big smileBizim arabada en çok 90 diyor.Sonrasını hiç görmedim.Yazın klima olduğu için sorun olmaz, kışında iyi oluyor.
Çevrimdışı trigger Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ekim - 1985

Yaşı : 38
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Nisan 2010
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 180
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı trigger Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2011 Saat 01:08
bu yazıları keyifle okumaktan kendi sorunumu unuttum
207 1.4vti 2009
Çevrimdışı koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 5008
Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2011 Saat 11:26
Aracin hararet yapmasi sorun oldugu kadar yeterli sicakliga ulasmamasi da bir sorundur. Motorun optimum calisabilmesi icin bu sicakliga ulasmasi ve korunmasi gereklidir. Yapilan testler sonucu bu sicakligin yaklasik 90 derece (192-195 F) oldugu tespit edilmistir. Uygun sicaklikta calisan bir motorun hem emisyon degerleri dusuk olur (yakit sarfiyati duser) hem de yakitin icinde bulunan nem bu sicaklikta kolaylikla motordan atilir ve bu da motorun omrunu artirir.
Çevrimdışı tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2012 Saat 13:28
Forumda Arif'in Manchester United'a attığı golü ararken buraya geldim Smile bir de üstüne 5 sayfaya yakın yazı okudum (insafsızlarrrrr gözlerim ağrıdı:) ). Yukarı, yukarı ve ileri diyelim millet okusun bilgilensin, yorum yapanlara da teşekkürler...
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Çevrimdışı nermin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : 2007
Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı nermin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 11:34
arkadaşlar hararetin alasını dün dumanlar içinde gördüm hemde 2 kere ibre 130 yaptı daha olsa dahada yapardı heraldeUnhappy. hemde aracı daha yeni aldım 1 hafta olmadı geldi servise girdi cumatresi servisten çıktı pazar yolda kalım termostat muşur her ne varsa degişti araş bilgisayara baglanıyor hiç bir sorun yok yolda giderken sıkışık bir trafikte ibre direk 130a çıkıyor stop lambası yanıyor fan açılmıyor ustten dumalar alttan su rezillik yani şuan yine serviste yine bulamadılar sorunu servistekilerde kafayı yedi bende fikri olan var mıThumbs Down
herkese inat peugeut 206 aldım işte oh olsun :)(aldım günümüde gördüm)
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 12:14
arac conta yakmıs olabılırmı 2 kere hararet yapmıs sonucta ??
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı MagicPerformance Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
24 - Temmuz - 1978

Yaşı : 45
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011
Konum: Büyükçekmece
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 867
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı MagicPerformance Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 12:48
Bu bir sorun değil peugeotlar sıcak çalışır 90-100 aralığında çalışması gayet normal.
Çevrimdışı nermin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : 2007
Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı nermin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 16:21

Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

arac conta yakmıs olabılırmı 2 kere hararet yapmıs sonucta ??

yapmış yada yapmamış onu bilmiyorum ama neden yapmış onu bulamıyorlar sorun o zaten

herkese inat peugeut 206 aldım işte oh olsun :)(aldım günümüde gördüm)
Çevrimdışı nermin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : 2007
Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı nermin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 16:23
Orjinalini yazan: umutrizaergen umutrizaergen Yazdı:

Bu bir sorun değil peugeotlar sıcak çalışır 90-100 aralığında çalışması gayet normal.
bayağı sıcak çalışıyolar hatta fana bile gerek duymuyolar LOL. yani benim araba öyle şanzumanla alakalı olabilir mi otomatik şanzuman benim arabam
herkese inat peugeut 206 aldım işte oh olsun :)(aldım günümüde gördüm)
Çevrimdışı tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2012 Saat 16:36
Orjinalini yazan: umutrizaergen umutrizaergen Yazdı:

Bu bir sorun değil peugeotlar sıcak çalışır 90-100 aralığında çalışması gayet normal.

Bu duruma da, bu lafa da hastayım (en az 5 usta böyle söyledi Tongue) arabanın termostatı arızalanmış haberi olmadı bu ustaların sırf bu durum yüzünden. Kime söylesem normal normal dediler 2 hafta sürmedi termostattan sular boşaldı. Allahtan park halindeyken boşalmış o halde sürmedik conta muhabbeti ile uğraşmadık termostatı değiştirmek yetti Confused
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 2345>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 2634 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5860 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1248 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1266 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 757 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2840 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1151 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1963 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12926 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 961 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 564 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 532 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 578 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1015 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 900 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16215 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5645 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1981 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 562 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
alex33 3
arifbsrn 2
antipollution 2
chanyilmz 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English