Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
RSH Otomotiv / Peugeot Yedek Parça
Bahçelievler Mah. İdeal Sk. No:33/B
Pendik / İSTANBUL

0216 490 00 08 - 0533 301 88 08
www.peugeotturkiye.com

306 GTI iç görünüm,

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 306 GTI iç görünüm,
    Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 08:05
 
 
 
 
 
 
 
Yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar :)
ne yapsak daha guzel olur ?


Düzenleyen I Love My Pug - 23 Eylül 2011 Saat 08:17
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 08:30
Aracın maşallahı var. Güle güle kullanın.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 08:41
Kazasız Belasız... Maşallah;

Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 09:20
Koltuklardakı kilim ve fları iptal et, gostergelere krom halka tak, sıleceklerın cok kısa degıstır (55-40 cm veya 60-40 cm kullanabılırsın), cam cızılmıs sanıyorum degısımden baska yapacak bırsey yok, arka ve yan camlara bod tarzı perde yapabılırsın vs vs
Çevrimdışı avcifurkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Eylül - 1982

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2011
Konum: Eskişehir
Mesajlar: 88
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı avcifurkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 10:00
Bence acilen vitesin önündeki sigaraları kaldırmalısın (sigarayıda bırakmalısın), sigara içme o güzelim arabanın içinde, çok kötü kokuyor içmeyene :) birde deri koltuklu ama kilimler güzel durmamış, onun yerine siyah renk keten tarzı birşey olsa hem sırıtmaz hem de rahat edersin.
Sağlıkla kullanman dileğiyle...


Düzenleyen avcifurkan - 23 Eylül 2011 Saat 10:01
2007 407 2.0 HDI Executive OV
Çevrimdışı I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 11:56
saol menderes abı :) hepinize çok teşekkurler arkadaslar, kılımler cok kotu duruyo bılıyorum fakat ön koltuklarımın süvet kısımları sokulmus durumda çok kotu duruyo dıktırene kadar ıdareten koydum, fların altındada sıgara yanıgı var oda ıdareten duruyo :)) cecolı camda cızıkten ote kocamanda bı kırık var sordum cam 140 tlymıs degıstırcem ınsallah yakın zamanda, silgecler daha uzun olunca takılır gıbı gelıyo ya ? bide bu krom cercevelerın devır saatıyle hız gostergesı tamamda benzın ve hararet ıcınde varmıdır acaba ? bod perdeyı yenı gordum super bıseymıs hakkaten ama 306 ıcın bulamadım :(
onerıler ıcın cok tesekkurler yapılmıs halınınde fotolarını koyarım ınsallah.
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:06
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

saol menderes abı :) hepinize çok teşekkurler arkadaslar, kılımler cok kotu duruyo bılıyorum fakat ön koltuklarımın süvet kısımları sokulmus durumda çok kotu duruyo dıktırene kadar ıdareten koydum, fların altındada sıgara yanıgı var oda ıdareten duruyo :)) cecolı camda cızıkten ote kocamanda bı kırık var sordum cam 140 tlymıs degıstırcem ınsallah yakın zamanda, silgecler daha uzun olunca takılır gıbı gelıyo ya ? bide bu krom cercevelerın devır saatıyle hız gostergesı tamamda benzın ve hararet ıcınde varmıdır acaba ? bod perdeyı yenı gordum super bıseymıs hakkaten ama 306 ıcın bulamadım :(
onerıler ıcın cok tesekkurler yapılmıs halınınde fotolarını koyarım ınsallah.
 
cam ıcın 140 lıra cok ucuz bır fıyat. bana kalırsa kalıtesı dusuktur gıbıme gelıyor. Ayrıca senın camın yagmur sensorlu degısıtırdıgın zaman sensor calısmayabılır bılgın olsun... Sensorun calıstırmanın ılmı var. Ama oncelıkle kalıtelı camla ıse baslaman lazım...
 
Sıleceklerı asla takılmaz. Ben 60-40 taktım hıcbır sorun olmadı. Suanda da 55-40 takılı. Yenılerken 60 olanını bulamadım 55 aldım. Istersen resmını cekerım. Ben emınım yanı. Ama senın sılecek kollarının acılarını bozmuslar ıse bılemem. Fakat oyle bırsey olacagını sanmıyorum. Cunku gayet saglam kolları var.
 
Krom cerceveler 4 adet olur zaten. Yanı senın ıstedıgın gıbı.
 
Bod perde cok guzeldır. Fakat senın arac ıcın bulamazsın arama yanı Sırıtma Bunu ben sana referans olarak soyledım. Aynı urunu kendın yapacaksın. Gayet kolay... Dıs tarafına bıraz kalın dırayetlı bır metalden cerceve yapıp begendıgın bır tul ıle saracaksın ve uygun sekılde camın kenarlarına tutturacaksın...
Çevrimdışı Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Mesajlar: 2001
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:07
maşallah.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Çevrimdışı I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:16
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

saol menderes abı :) hepinize çok teşekkurler arkadaslar, kılımler cok kotu duruyo bılıyorum fakat ön koltuklarımın süvet kısımları sokulmus durumda çok kotu duruyo dıktırene kadar ıdareten koydum, fların altındada sıgara yanıgı var oda ıdareten duruyo :)) cecolı camda cızıkten ote kocamanda bı kırık var sordum cam 140 tlymıs degıstırcem ınsallah yakın zamanda, silgecler daha uzun olunca takılır gıbı gelıyo ya ? bide bu krom cercevelerın devır saatıyle hız gostergesı tamamda benzın ve hararet ıcınde varmıdır acaba ? bod perdeyı yenı gordum super bıseymıs hakkaten ama 306 ıcın bulamadım :(
onerıler ıcın cok tesekkurler yapılmıs halınınde fotolarını koyarım ınsallah.
 
cam ıcın 140 lıra cok ucuz bır fıyat. bana kalırsa kalıtesı dusuktur gıbıme gelıyor. Ayrıca senın camın yagmur sensorlu degısıtırdıgın zaman sensor calısmayabılır bılgın olsun... Sensorun calıstırmanın ılmı var. Ama oncelıkle kalıtelı camla ıse baslaman lazım...
 
Sıleceklerı asla takılmaz. Ben 60-40 taktım hıcbır sorun olmadı. Suanda da 55-40 takılı. Yenılerken 60 olanını bulamadım 55 aldım. Istersen resmını cekerım. Ben emınım yanı. Ama senın sılecek kollarının acılarını bozmuslar ıse bılemem. Fakat oyle bırsey olacagını sanmıyorum. Cunku gayet saglam kolları var.
 
Krom cerceveler 4 adet olur zaten. Yanı senın ıstedıgın gıbı.
 
Bod perde cok guzeldır. Fakat senın arac ıcın bulamazsın arama yanı Sırıtma Bunu ben sana referans olarak soyledım. Aynı urunu kendın yapacaksın. Gayet kolay... Dıs tarafına bıraz kalın dırayetlı bır metalden cerceve yapıp begendıgın bır tul ıle saracaksın ve uygun sekılde camın kenarlarına tutturacaksın...


abı cam zaten yan sanayı :)) ama sensor calısır dıyo sence calısmazmı ? ılmı nedır calıstırmanın ? Sırıtma herzaman kalıteden yanayım zaten fakat bu ara cok sıkıstım maddı olarak zordayım ondan yan sanayı dusundum yalana gerek yok abı. bıde cok soru soruyorum ama krom cerceveyı nerden bulurum onu soylesen sana zahmet Kahkaha bod cok super bıseymıs ya ılk defa gordum ama 306 ya yoksa neden aklıma dusurdun be abı AğlamaSırıtma  kendım yapma olayı bıraz sıkıntılı elımden gelmedıgınden degılde ne bılıyım derme catma olmasın dıye Sırıtma




Düzenleyen I Love My Pug - 23 Eylül 2011 Saat 12:17
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Çevrimdışı I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:17
Orjinalini yazan: Haksen016 Haksen016 Yazdı:

maşallah.


abı cok saol :)
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:21
Araba kaç model acaba? Direksiyondaki aslan logosu dikkatimi çekti belli bir yıldan sonra onlar parlak krom gibi olmaya başlamıştı. O kısmı değiştirirseniz güzel duracaktır.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 12:54
maşAllah gayet temiz duruyor :)
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 14:03

Yansanayı camlarında kalıtelı kalıtesızı var yanı... Sensorun altında bulunen jel olayını dogru yapamazlar ıse sensor calısmaz. O acıdan onun ayrı bır durumu var. Maddıyatın yoksada acele etme olunca yaparsın. Acele edıp ucuzunu alma

Krom cercevelerı arastırman lazım. acele etmezsen beraber alabılırız...
 
306 ıcın Bod perde yok ne yazık kı yapmak ıstersın dıye fıkır verdım. Cok zor degıl yanı
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 14:04
Orjinalini yazan: Alicangulpinar Alicangulpinar Yazdı:

Araba kaç model acaba? Direksiyondaki aslan logosu dikkatimi çekti belli bir yıldan sonra onlar parlak krom gibi olmaya başlamıştı. O kısmı değiştirirseniz güzel duracaktır.
 
Sanıyorum metal armalı olanlar 2000 ve 2001 dıye hatırlıyorum. eskılerınde metal arma yerıne derı ustunde aslan seklı var. resımdekı gıbı Gülme
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 14:56
Dikkatimi çeken bir başka şey ise hız göstergesinde Pug'larda 10 30 50 70 90 110 diye gider yazılar bunda standart gitmiş.  Ama çok sağlam araç.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 15:02
Orjinalini yazan: Alicangulpinar Alicangulpinar Yazdı:

Dikkatimi çeken bir başka şey ise hız göstergesinde Pug'larda 10 30 50 70 90 110 diye gider yazılar bunda standart gitmiş.  Ama çok sağlam araç.
 
306 larda 2000 modelden oncesınde gostergeler boyleydı. 2000 ve 2001 de dedıgın gıbı oldu ve rengıde grı oldu...
 
Mesela benımkı Göz Kırpma
 
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 15:47

Resimleri görünce 306 Griffemiz aklıma geldi beyaz meleğimizde malesef satmak zorunda kalmıştık...maşallah güle güle kullan

Çevrimdışı 34sea45 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Ocak - 1984

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2011
Konum: Ümraniye / İst
Mesajlar: 1654
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı 34sea45 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 16:25
sadece vites topuzu yeterdi sanki :)
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 17:10
306 gti olması yeter adının
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Eylül 2011 Saat 17:57
maşallah allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
  Konuyu paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Peugeot Türkiye Fun Club Gündem        
konu icon Bahar Temizliği son mesaja git 2085 45 okanata1973 206
konu icon Satılık 206 Arıyorum son mesaja git 258 11 okanata1973 Araç Alım & Satımı
konu icon Islık Sesi son mesaja git 76 2 okanata1973 206
konu icon Peugeot mu Diğerleri mi? son mesaja git 1654 26 okanata1973 Karşılaştırmalar
konu icon Araç yüksek devirde giderken silkeleme-tekleme son mesaja git 3399 27 okanata1973 307
konu icon Peugeot Turkey' de görmek istedikleriniz nelerdir? son mesaja git 2860 130 okanata1973 Şikayet, İstek Ve Öneriler
konu icon yeni arabami aldim son mesaja git 303 26 okanata1973 Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon 206 Aku Lambası Sorunu son mesaja git 32 3 TugyyStyle 206
konu icon Roadstar 9115N Direksiyon Kumanda montajı yardım son mesaja git 115 2 TugyyStyle Peugeot Ses Sistemleri
konu icon Tanismaa son mesaja git 25 2 Cekirge14 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon 206 Ses sistemi (Yardım) son mesaja git 71 2 seiko35 Peugeot Ses Sistemleri
konu icon Miraç Kandili son mesaja git 75 10 seiko35 Sohbet \ Muhabbet
konu icon 307 egsoza tazyikli su tutma son mesaja git 54 3 Cyrus35 307
konu icon Enjektör sıkıntısı son mesaja git 149 7 xmen 206
konu icon 508 Acsess navigasyon son mesaja git 85 6 Efe-Pöjo 508
konu icon Anlamlı Sözler son mesaja git 7635 365 okanata1973 Geyik
konu icon 206 Kilit seti değiştirme son mesaja git 69 2 Cyrus35 206
konu icon Adana da Peugeot Servis ve Usta Önerisi!!! son mesaja git 86 3 Dralp Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon radyatör motor arası hortum son mesaja git 39 1 sonerkyl 206
konu icon 307 birinci kademe fanı açmıyor AVİLL YARDIM son mesaja git 182 13 ismailkaya 307
konu icon 206 sunroof camı son mesaja git 212 19 Cyrus35 Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon Sinyal Sorunu son mesaja git 89 4 Cyrus35 206
konu icon 307 Rölanti Dalgalanması son mesaja git 1122 48 Dralp 307
konu icon 307 hararet son mesaja git 238 9 Dralp 307
konu icon hiz sabitleyici son mesaja git 489 18 OguzhanKucuk61 Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon temiz 2011 model üstü 308 1.6 hdi otomatik araç ar son mesaja git 320 20 sonerkyl Araç Alım & Satımı
konu icon Merhabalar son mesaja git 19 3 sonerkyl Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon fan motoru son mesaja git 26 1 sonerkyl 206
konu icon 308 1.6 vti 120 hp yardım son mesaja git 222 9 Mido5756 308
konu icon 308 lpg de benzin göstergesini çözdüm son mesaja git 158 5 Sercan Mungan 308

Peugeot Turkey Facebook