|
|
MA5 |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
EmrAhh
1. Vites
Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2008 Konum: 34 /şeytanbeyli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 66 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: MA5Gönderim Zamanı: 02 Ekim 2008 Saat 09:24 |
|
bilgiler için teşekürler'de onu geri kim toplayacak ya çok karışık:))
Düzenleyen EmrAhh - 02 Ekim 2008 Saat 09:24 |
|
|
BİZE FİRENE BASMAK KÜFÜR GİBİ GELİYOR
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 02 Ekim 2008 Saat 09:11 |
|
Demir abi bilgilendirdiğin için teşekür ederim ...
206 GTI araçlarda MA5 mi kullanılıyor ?
Aracındaki vites oranı 17/61 miydi ?
|
|
![]() |
|
sinan-s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2008 Saat 15:58 |
|
Vay vay vay..
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2008 Saat 09:15 |
|
cok yararlı bılgıler...
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2008 Saat 08:36 |
|
saol Demir Baba ellerine saglık benim aracımın oranları bu sekılde o zaman
1360 cc 1. === 3.636 2. === 1.950 3. === 1.276 4. === 1.026 5. === 0.767 geri === 2.500 final drive === 3.765 ıyı oldu ogrendıgımız :) |
|
![]() |
|
Rz@_106
1. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2008 Konum: KonYa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 133 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2008 Saat 02:08 |
|
abi daha yeni bank job ( banka işi ) diye bi film izledim , ordada ingiltere özel birimi MI5 die bi birim vardı dedim yanlış yazmış düzeltelim MA5 değil MI5 olacak diye
![]() neyse verdiğin biligiler için teşekkürler ![]() |
|
![]() |
|
SİNAN GTI
1. Vites
Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 219 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı SİNAN GTI
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2008 Saat 20:31 |
|
en uzun ayna mahrutı Demır abı uyguladı beraber denedık tam bır uzama gec ama cok guzel oluyo elıne saglık abı bılgılendırme ıcın
|
|
![]() |
|
Demir
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2008 Saat 19:33 |
![]() MA5 kodlu şanzıman Citroen-Peugeot araçlarının TU katogorisinde bulunan motorlarında ortak kullanılan bir vites kutusu modelidir..
Standart oranları
954 cc -1124 cc 1.=== 3.417 2.=== 1.180 3.=== 1.276 4.=== 1.026 5.=== 0.767 geri=== 2.500 final drive === 4.286 1360 cc 1. === 3.636 2. === 1.950 3. === 1.276 4. === 1.026 5. === 0.767 geri === 2.500 final drive === 3.765 1587 cc (8V) 1. === 3.417 2. === 1.810 3. === 1.276 4. === 1.026 5. === 0.767 geri === 2.500 final drive === 3.765 1587 cc (16V) 1. === 3.417 2. === 1.950 3. === 1.360 4. === 1.050 5. === 0.850 geri === 2.500 final drive === 3.938 MA5 vites kutusu için uygulanabilen bazı ayna mahruti örnekleri;
18/62 == 3,444 17/61 == 3,588 17/64 == 3,764 16/63 == 3,937 16/65 == 4,062 14/60 == 4,285 13/59 == 4,538 13/64 == 4,923 13/68 == 5,230 |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||