Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Nanocharger..Bilginiz Varmı?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Nanocharger..Bilginiz Varmı?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Adil Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 35
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Adil Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Nanocharger..Bilginiz Varmı?
    Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:30
ya beyler bayanlar acaba bu aleti duymuş görmüş tecrübe etmiş olanınız varmı?

asıl adresi www.nanocharger.net ama sayfa açılmadı bende şimdi..fakat goog larsanız bi çok

sayfa açılıyor.

yakıt tüketimini düşürücü performansı yükseltici olarak tanımlanıyo.. almayı düşünüyorum bi

fikriniz varmı diye sizlere danışayım dedim Smile
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:36
bu konu daha önceleride başka yerlerde çok tartışıldı.saxo vts nickli abimiz ve sinan kardeşimin bu knuda derin bilgileri vardır.bilgilerini bizlerden sakınmayacakalrını umuyorum ;)
Çevrimdışı MirakGTI Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: TU5J4L
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 680
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı MirakGTI Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:38
bence boş bişe belli bir km den sonra devreye giriyormus duyduguma göre
Çevrimdışı sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:43
serhat abi bilir..
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:49
arkadaslar arabam 98 model gtı 2 haftadır kullnıyorum sarfıyat konusunda degısıklık yok fakat arabanın motor sarsıntısı azaldı yokuslarda dah arahat cıkıyor ben faydasını gordum dıyebılırım...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:52
HER MOTOR VE ARABADA ÇOK ETKİLİ BİŞİ DEĞİL GENEL ANLAMDA 10 ÜZERİNDEN 3,5
Çevrimdışı Adil Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 35
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Adil Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 10:59
Orjinalini yazan: DERAN_TUYNER DERAN_TUYNER Yazdı:

ARKADASLAR BIRINCI DERECEDEN ALDIGIM BILGIYE GORE

Asıl patent sahibi V-Charger
Nanonun başvurusu bile iptal olmuş

DEDI KENDISI ILLA ALICAM DIYOSAN V-CHARGER ALMANI TAVSIYE EDERIM



hobaa..hocam büyüksün..daha ilk bakışta bile daha güzel bişeye benziyo..biraz daha pahalı ama %40 yakıt tasarrufu diyor ClapShocked


Düzenleyen DERAN_TUYNER - 13 Ağustos 2008 Saat 11:02
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 11:09
Orjinalini yazan: serhat_tutar serhat_tutar Yazdı:

arkadaslar arabam 98 model gtı 2 haftadır kullnıyorum sarfıyat konusunda degısıklık yok fakat arabanın motor sarsıntısı azaldı yokuslarda dah arahat cıkıyor ben faydasını gordum dıyebılırım...
 
yakıt tasarrufu dıye bırsey yok ya ben ınanmıyorum dah aaz gaza basıyorsun dıye ben kullnıyorum ya ufak farklar var ama ılla alıcam dıyorsan denemek ıcın kullnabılırsın satıcı fırmadan...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 11:36
Orjinalini yazan: afreete afreete Yazdı:

Orjinalini yazan: DERAN_TUYNER DERAN_TUYNER Yazdı:

ARKADASLAR BIRINCI DERECEDEN ALDIGIM BILGIYE GORE

Asıl patent sahibi V-Charger
Nanonun başvurusu bile iptal olmuş

DEDI KENDISI ILLA ALICAM DIYOSAN V-CHARGER ALMANI TAVSIYE EDERIM



hobaa..hocam büyüksün..daha ilk bakışta bile daha güzel bişeye benziyo..biraz daha pahalı ama %40 yakıt tasarrufu diyor ClapShocked
 
 
YAKIT TASARRUFU YOK AMA BİLDİĞİM KADARIYLA İÇİ DOLUYOR VE UFAK ÇAPTA PERF ARTTIRIYOR ÇEKİŞİ BİRAZ ETKİLİYOR YÜKSEK DEVİRLERDE..ERDAL ABİ 306 GTİ DA KULLANMIŞTI
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 13:07
al al ıyı markadır...
Çevrimdışı SİNAN GTI Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 219
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SİNAN GTI Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2008 Saat 13:27
şimdi bu alet krankfıltresı taktıız hortuma baglanıyor ıcıne sıcak az yaglı sıcak havayı alıyor kendı yapısı cok ıyı ısı ıletken malzemeden yapılıyo hemen ıcındekı havayı sogutabılıyo ıcındede bıtane fıltre var yagını suzuyo ılk kalkısta motorun ıhtıyacı oldugu soguk havayı manıfolttan ıcerı yolluyo dur kalkın yasandıgı yerlerde zengın karısım  (az hava cok yakıt)olayının onune gecerek yakıt tasarrufu saglıyo performans olayıda aracına gore degısıyo ama ole barız bı guc artısı olmuyo ve gaz ppedalının daha hıslı hale getırıyo cunku bırazdaolsa basınclı hava verdıgı ıcın yanmayı ıyıleştırıyo ıcındekı fıltre zamanla degısıyo perıyodık ufak bakımları vardır
Çevrimdışı Demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : 44
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2008 Saat 22:13
Verilen para nazarında getirisi
beni tatmin etmedi...Zaten öğle ahış şahım bir beklentimde yoktu..
Ama Sinanın yazdığı bir bir miktar farkı hissediyorsun...Daha basit bir düzeneklede aynı işlemi kişi aracı için handmade tarzı yapabilir....
ALLAH'tan 200 YTL bayılıp almamıştım... hehehe
 
 
Çevrimdışı SİNAN GTI Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 219
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SİNAN GTI Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2008 Saat 22:42
basıt bısey el yapımı olarak daha buyuk bı sekıldede yapabılırsınız sadece zahmetlı olur bıraz
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 407 2.0HDİ Motor Beyni Problemi son mesaja git 5739 13 turku455
konu icon 2007 modellerde direksiyon yağı nerde son mesaja git 217 1 antipollution
konu icon 207 tekleme son mesaja git 101 0 alistavaci
konu icon Geri vites sonrası aracın stop etmesi hk. son mesaja git 146 0 dr.sergio
konu icon 206 hdi' patrikül filtresi ve sivisi varmi bu arac son mesaja git 1054 4 Sail
konu icon İstek: 206 Kullanım Kılavuzu (Tek Parça Halinde) son mesaja git 6941 7 Sail
konu icon Araç çalışmıyor (Tık sesi) son mesaja git 1403 11 antipollution
konu icon Peugeot partner Ampul gurubu (2021) son mesaja git 267 0 nadirce34
konu icon 2011 Peugeot 3008 1.6 thp allure son mesaja git 594 2 Yunus Öztürk
konu icon Yağ seviyesi kafa karışıklığı son mesaja git 523 2 antipollution
konu icon İkaz Lambaları son mesaja git 222 0 selcukcolak6161
konu icon Yarın Kontak ta gelen tuhaf ses son mesaja git 315 1 muzzy35
konu icon 301 multimedya lastik basınç göstergesi sorunu son mesaja git 3545 4 ozcx
konu icon Expert Traveller start stop sorunu son mesaja git 227 0 Ramazan K.
konu icon Yağ çubuğu borusu son mesaja git 148 0 melihhhernn
konu icon peugeot 3008 1.6 thp 156 allure son mesaja git 184 0 erhantasdelen
konu icon 206 ön tampon nasıl sökülür (Resimli Anlatım) son mesaja git 14457 13 Sail
konu icon 307 Hararet son mesaja git 513 2 Berkay Erdinç
konu icon 206 sorunsalı son mesaja git 380 1 talip206
konu icon 1996 model otomatik 106 son mesaja git 160 0 106auto
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2021 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
antipollution 11
Berkay Erdinç 10
Sail 8
sozuak 6
talip206 6
muzzy35 6
GökhaN 5
endorphine 5
emirksk 4
Bayer 4
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2021
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English