Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
RSH Otomotiv / Peugeot Yedek Parça
Bahçelievler Mah. İdeal Sk. No:33/B
Pendik / İSTANBUL

0216 490 00 08 - 0533 301 88 08
www.peugeotturkiye.com
Akko Otomotiv - Detaylı Temizlik
Boya Koruma, Cam Filmi ve Araç Kaplama
Atatürk San. Sit. 1. Kısım 42 Sk No : 145 Maslak - İSTANBUL
0212 346 36 29 - 0507 789 03 25
www.akkootomotiv.com

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 56789 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5,00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum:
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 12:12
zzztttt sesi eski tiplerdede oluyor arkadaşlar, yani araç d konumuna alınca öyle bir ses geliyor bence normal o ses 
Yukarı Dön
Sponsor Bağlantı


Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 28
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 5801
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 14:20
evet ama arkadaşlar bundan farklı bir sesten araç hızlandığında bile duyulmasından bahsediyorlar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 15:43
Arkadaşlar dün ve bu gün bu hırlama mı dersiniz horlamamı bilmem 3 eksozcu 2 motorcu gezdim ve hepside farklı bir şey söyledi 1. eksozcu son susturucu dedi değişti ses kesilmedi ... 2.eksozcu orta susturucu dedi işlem yaptırmadım ...3 eksozcu hem son hem orta susturucu dedi ... tamircim eksoz olması çok yüksek dedi...diğeri tamirci şanzımanını göster dedi ...1. eksozcuya teekrar dönüş yaptım paramı aldım eski susuturucumu geri taktırdım tabi 1 eksozcu ses felan gelmediğini benim halüsünasyon gördüğümü ve duyduğumu söylemesine rağmen buarada 130 TL vermiştim 100 TL mide geri aldım eskiyi taktırdım ...bugün veya yarın ustama tekrar gidip iyice baktıracağım sonuçları burada paylaşırım bu ses araba rolantide çalışırken ve ilk kalkışta 0.800 devir ile 2000 devir arasında yapıyor soğukken fazla sıcakken az sesli oluyor...
bu arada vızıltı zzzzzz ses her otomatikte vardır ısınınca daha fazla öter ...
devir olayına gelince ben hiç dikiş tutturamadım bazen sabit devir bazende devirler arası boşluk oluyor.. mesela sabit devir de 3000 devirde 110 hız da giderken devir hız orantılı
bazende 4000 devir 110 km hız devir ve hız orantısız orantısız devirde giderken düz yolda, ayağımı gazdan çekince bir anda 2500 devire düşüyor ama hız yavaş yavaş düşüyor hafif gaza basıp ve gazı sürekli halde tutuğum zaman tekrar 4000 devire çıkıyor hız yine aynı ve motorun çekişi bariz düşmüş oluyor..
 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 15:46
yani devir ve hızın orantsız olması sizce nedendir ... bazen kendi kendine düzeliyor bazende orantısız olarak gidiyor orantısız olduğu zaman yakıtda artıyor
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 16:46
selenoid değişimi yaptırdın mı sen yoksa sadece yağmı değişti arabada
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum:
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 18:22
arkadaşlar şu olay normal diye biliyorum yani araba hızlandıkca aynı vitesde devir azalıyor bendede oluyordu bu 3. vitesde ve 2. vitesde oluyordu sanki ara vites var gibi ,
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 19:18
alisuat ama şöyle yorumlarda duymuştum hatırlağım kadarı ile boşluk oluyosa eğer o şekilde hidrolik blok değişimi gerektiği gibi yorumlar olduğunuda hatırlıyorum
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 28
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 5801
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 20:24
ara vites var zaten o ayrı
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 20:42
ara vites derken o nasıl bişey merak ettim
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum:
Mesajlar: 499
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:06
Bende 90 ila 150 arası motor devri şu şekilde oluyor;

2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:11
bendede bu şekilde oluyo bence bizdeki devir düşmesi gene selenoidlerden kaynaklanıyo basıncı yeteri kadar veremiyo  ve dengesiz püskürtmeden dolayı bu şekilde oynama oluyo ayrıca bende kıbrısta okuduğum için burdaki benzin kalitesi berbat ve sadece 97 95 var 100 oktan yok 95 oktan burda anca 80 oktan felandır ki buda burdaki bütün oto. şanzımanlı araçlarda devir oynamasına ve bazen teklemeye sebep oluyo bundan dolayı olabılır benımkıde 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 28
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 5801
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:36
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

bendede bu şekilde oluyo bence bizdeki devir düşmesi gene selenoidlerden kaynaklanıyo basıncı yeteri kadar veremiyo  ve dengesiz püskürtmeden dolayı bu şekilde oynama oluyo ayrıca bende kıbrısta okuduğum için burdaki benzin kalitesi berbat ve sadece 97 95 var 100 oktan yok 95 oktan burda anca 80 oktan felandır ki buda burdaki bütün oto. şanzımanlı araçlarda devir oynamasına ve bazen teklemeye sebep oluyo bundan dolayı olabılır benımkıde 
 
ilk olarak unumadan söyliyim burada da 100 oktan yok yada ben görmedim. ayrıca bizim araçlar için 95 oktan dan başka tavsiye etmiyorlar sıkıntı çıkarıyormuş,
 
senin dediğin gibi viteste boşluk olsa yani boşa çıkıyor olsa devir düşmez artar, devir düştüğüne göre sabit gazda ozaman bir üst vitese geçmiş demektir.
 
ara viteslerin tam çalışma prensibini bilmiyorum ama aracı daha rahat hızlandırmak için bence güzel bişey, 2 den 3' e , 3' den 4'e geçerken ara vites oluyor,
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:40
metincim ama şimdi şöyle tarif edeyim o problemi triptoniğe aldık aracı 3 e attık 50 km/h ile gidiyoruz ve  devrin 3000 de seyrediyo birden 2000 devir civarlarına giriyo ve araç toparlamaya başlıyo şöyle bişey sanki basınç sonradan geliyo bildiğim kadarı ile 1ve2 aynı selenoid 3 ve 4 farklı selenoid yani sizin dediğiniz gibi 2 tane yağ basıncındaki dengesizlikten oluyo sanki .gandalf sanırım sadece yağ değişti cevap alamadık ama açıklıcaktır oda 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum:
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 00:49
bugün yine dikkatlice izledim araç 2 ye geçtikten sonra gazı kökleyince devir artıyor ilk başta sonra bir bölümde devir sabit kalıyor, araç hızlanmaya devam ediyor hatta devir azalır gibi oluyor sonra artmaya devam ediyor bu anormalse 1.5 yıldır böyle bende :)
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 25
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum:
Mesajlar: 1512
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 01:05
valla artık takmıyorum arkadaşlar gittiği yere kadar gitmediği gün komple şanzıman yaptırırz napalım:)
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum:
Mesajlar: 499
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 10:07
Bütün hepsinde var o ara vites gibi hissedilen şey.Şanzımanın yapısı bu.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 11:02
evet arkadaşlar sadece şanzıman yağını değiştirdim.. devir ve hız oranı daha önceden orantılıydı ..ama şimdi oarantısız.. zaman zaman tekrar eski düzeneğine yani orantılı oluyor zaman zamanda o rantısız yani dengesiz bir devir hız oranı var .. hatta dün akşam ateşlemeden olabilir diye lpg bujileri taktırdım.. yine bir değişiklik yok ..tahminimce selenoidlerden olabilir 10 güne kadar onlarıda değiştirip bakacağım  
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
mitto Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2009
Konum: Gebze
Durum:
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı mitto Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 12:21
sevgili arkadaşlar bende bu sorundan müzdariptim. Başka bir forumda metinle de konuşmuştuk ve bende selenoidd değişimini yaptırdım. Yağı daha yeni değiştirmeme rağmen hazır selenoidleri değiştirmişken bir daha değiştireyim dedim ve değiştirdim ancak usta çıkan yağın yerine 3 litre mobil koydu. Biraz gezdik geldik fazlasını aldı. Daha önce değiştirirken 4 litre konmuştu.
 
Neyse benim automatic gear foult yazısı artık gelmiyor ama şanzımandaki sorunum devam ediyor. Sorunum şu az önceki mesajlarda yazan o ara vites artık bende olmuyor. Yani eskide 2 den 3'e geçerken bir ara vites atar öyle devam ederdi şimdi öyle bir durum yok. Bunun yanında eskiden 4. viteste 3000 devirde 110 yapardı şu anda 90 yapıyor. o durumdayken dip gaz yapıp vites düşürtüp 5000 devir civarına çıkarıyorum sonra vites atınca bu sefer tekrar 3000 devirde 110 yapıyor.
 
Bunun yanında şehir içi trafikte örneğin 2'den 3 e 3000-3100 devir gibi değiştiriyor. Ve örneğin 50 ile giderken 2800 devirde araba ayağı gazdan çekince doğrudan 2100 gibi devirlere düşüyor daha sonra gaza basınca sanki araba 2800 devire kadar boşta devirleniyor gibi 2800 devirden sonra hızlanıyor. Acaba 3 litre yağ koyması bir sıkıntı olmuş mudur? (Ancak fazla yağı aldığımda yağın aktığını gözlerimle gördüm.:) 
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 14:22
hay ağzına sağlık mitto kardeş, sorunu tam ve net özetlemişsin, zaman zaman düzeliyor zaman zaman düzensiz yani evet arkadaşlar bu soruna çözüm.. bende en son selonoidleri değiştirmeyi düşünüyordum şimdi kararsız kaldım.. bu arada az once alibeyköyde eksoz son susturucu ve orta susturucuyu değiştirdim 220 TL verdim her ikisine ama hırlama sesi monifolddan geliyor şimdi de nedir bu monifolld fiyatları bilen varmı bu arada orjinal takılmayan egsoz ne gibi sorunlar çıkarır
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 28
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum:
Mesajlar: 5801
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 14:34
Orjinalini yazan: mitto mitto Yazdı:

sevgili arkadaşlar bende bu sorundan müzdariptim. Başka bir forumda metinle de konuşmuştuk ve bende selenoidd değişimini yaptırdım. Yağı daha yeni değiştirmeme rağmen hazır selenoidleri değiştirmişken bir daha değiştireyim dedim ve değiştirdim ancak usta çıkan yağın yerine 3 litre mobil koydu. Biraz gezdik geldik fazlasını aldı. Daha önce değiştirirken 4 litre konmuştu.
 
Neyse benim automatic gear foult yazısı artık gelmiyor ama şanzımandaki sorunum devam ediyor. Sorunum şu az önceki mesajlarda yazan o ara vites artık bende olmuyor. Yani eskide 2 den 3'e geçerken bir ara vites atar öyle devam ederdi şimdi öyle bir durum yok. Bunun yanında eskiden 4. viteste 3000 devirde 110 yapardı şu anda 90 yapıyor. o durumdayken dip gaz yapıp vites düşürtüp 5000 devir civarına çıkarıyorum sonra vites atınca bu sefer tekrar 3000 devirde 110 yapıyor.
 
Bunun yanında şehir içi trafikte örneğin 2'den 3 e 3000-3100 devir gibi değiştiriyor. Ve örneğin 50 ile giderken 2800 devirde araba ayağı gazdan çekince doğrudan 2100 gibi devirlere düşüyor daha sonra gaza basınca sanki araba 2800 devire kadar boşta devirleniyor gibi 2800 devirden sonra hızlanıyor. Acaba 3 litre yağ koyması bir sıkıntı olmuş mudur? (Ancak fazla yağı aldığımda yağın aktığını gözlerimle gördüm.:) 
 
mitto bu konuyu geçen monur abi ile görüşmüştük. bende yolda giderken farkettim ayağımı gazdan çekince kompresörle birlikte devir düşeceğine birden düşüyordu senin gibi. Monur abi bunun sebebinin yağ ile alakalı olduğunu asıl kullanılması gereken yağın ESSO olduğunu ama türkiyede olmadığı için onun kalitesine en yakın mobil LT71141 konulduğunu bunun da yetersiz kaldığını ama yapacak bişeyin olmadığını söylemişti.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 56789 17>
  Konuyu paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör


Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Konu Cevap Yazan Okunma Son Mesaj
konu icon 207 de Kilit Devre Dışı Bırakma Lütfen Yardım son mesaja git 5 arokatan 76 Efe-Pöjo
konu icon 307 direksiyon pompasi sesi son mesaja git 1 emresensoy307 14 madblueblacksea
konu icon İzmirden Herkese Selam ! son mesaja git 2 weezyy35 29 weezyy35
konu icon Peugeot 206 ilk aracım olmalı mı ? son mesaja git 15 gkhn61 226 34ZE05
konu icon Kapı Hasarı Hakkında Yardım Eder misiniz son mesaja git 4 ahmet_bjk 74 oguzhan29
konu icon Peugeot Yedek Parçalarına Ücretsiz Kargo son mesaja git 70 GökhaN 1488 GökhaN
konu icon 307 1.6 Comfort Otomatik şanzıman son mesaja git 0 oguzkan 9 oguzkan
konu icon 106 qicksilver rolanti sorunu son mesaja git 6 alistavaci 66 alistavaci
konu icon 208 motor otodiyagnostik gösterge lambası son mesaja git 3 emeric 32 sonerkyl
konu icon 106 Xr Klimalı Fan Birüsi Dönmüyor Hararet ! İçeri son mesaja git 2 106IM 54 sonerkyl
konu icon UM 4383 son mesaja git 7 oquzhanblt 68 sonerkyl
konu icon 307 xs Kesici Problemi son mesaja git 0 weezyy35 14 weezyy35
konu icon 106 xs otomatik şanzıman arızası düz vitese çevirm son mesaja git 1 fluoxytil 38 Burak
konu icon manuel klima kontrol paneli aranıyor son mesaja git 6 sonerkyl 72 sonerkyl
konu icon YENİYİM BEN son mesaja git 6 pecoju 59 pecoju
konu icon Ankara için cam balkon tavsiyesi son mesaja git 3 sonerkyl 39 burakbaykal2
konu icon 206 X-Line Dış Sıcaklık Göstergesi son mesaja git 67 MemoTech 7766 sonerkyl
konu icon Yolda iken Birden çalan alarm sesi son mesaja git 5 erenahmet95 109 erenahmet95
konu icon Resimdeki Yağ Kaçağı Nereden Geliyordur son mesaja git 7 brkhkn 226 brkhkn
konu icon Sony DSX-A35U Teyp Montaj Soketi Yardım son mesaja git 6 samet206 81 samet206
konu icon Mp3 Çalarlı Orjinal Teyp son mesaja git 32 Mikalgabirtae 796 sanctuary35
konu icon Anfi bağlantısı yardim son mesaja git 4 Fırtına61 62 Alicilik
konu icon Peugeot 308 HDI Auto 6R Motor Sesi son mesaja git 9 wesley09 96 Alicilik
konu icon vdo rd3 radyo/cd çalar teyp için aux girişi son mesaja git 31 tone of nature 5219 tolike
konu icon Yabancıya gitmesini tavsiye etmem. 106 xs son mesaja git 4 emre41 100 emre41
konu icon 306 coilever taktırmayı düsünüyorum tavsiye ? .. son mesaja git 3 oquzhanblt 42 GökhaN
konu icon 306 torsiyon sıkıntısı son mesaja git 16 ufuk306 438 oquzhanblt
konu icon Acil yardımm çekiş problemi... son mesaja git 11 Sertaç 248 emre41
konu icon 307 xs Kelebek camları motorlu açmak son mesaja git 4 weezyy35 92 weezyy35
konu icon ilk çalıştığında stop etme sıkıntısı son mesaja git 6 pecoju 90 pecoju
peugeotturkey.com - Kralsoft sunucularında barındırılmaktadır.

Peugeot Turkey Facebook