|
|
307 çözümsüz hararet problemi |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Yazar | |
pejo5858
1. Vites
Kayıt Tarihi: 1 saat 3 Dakika önce Konum: Kocaeli Durum: Aktif Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 28 Dakika önce Saat 15:14 |
|
Sürate bağlı değişen hararet oluyor bendede genelde. Yüksek süratte hava soğuksa 70-80 derece aralığı devam. Hava normal veya sıcaksa, süratte orta-yüksekse yani hava soğutma iyiyse 80-90 derecelerde dolaşıyor. Dur kalklarda veya uzun süreli rölanti bekleyişlerinde 90-95 . Rampa bayır düşük süratte ve rampa yukarı dur kalklarda 95-105-110 max olacak şekilde dolaşıyor. Normalde 100 derecede su kaynar uzun süreli olursa bu durum zararı vardır diye düşünüyorum. Lakin pejo mühendisleri saolsun fan müşürlerinde 97 derece 1.kademe ve 105-110 derece 2.kademe diye belirlemişler ona göre açıyor kapıyor. Yapılacak şey 90 üstünde bas klimaya 2.kademe fanı açsın öyle kullan yapacak bişey yok. Termostat, radyatör, devirdaim vs. arızası filan yok doğası böyle sanırım aracın buda uzun vadede tabiki araca zarar veriyor. Planlı eskitmeyi böyle planlamışlar saolsunlar. Aracın tabi elektronik arızalarıda bitmiyor. Çok kritik kazaya yol açacak arızalarıda var kendi kendine gaz vermesi benzin ışığı yanınca vs. otomatik vites konum şalteri, sinyal kolu , şanzımana girmiyorum bile selenoid valfler vb. bu araçları nasıl geri toplatmadılar akıl işi değil. YTD
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa <12 |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |