|
|
206 Kule Gergisi Montajı (Benzinli) |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
hasimayaz
3. Vites
P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 206 Kule Gergisi Montajı (Benzinli)Gönderim Zamanı: 26 Mart 2009 Saat 09:44 |
|
Kule gergisi montajı basit gibi görünsede bazen olmadık noktalardan sorun çıkarabiliyor.. Hatta dizel motorlarda tam bir işkence, komple Air intake (hava filtresi kabini) değişimi gerekiyor. Hatta bazı 206 larda yanlış akü kullanılmışsa kabinin kaydırılması bile gerekebiliyor. Bu makalemizde omp marka bir kule gergisini resimlerle anlatacağız
Takazun ön tarafa bakan kenarından hiza alarak bant ile amortisör yuvasını işaretliyoruz
4,5 luk matkap dökopaj'ı ile saca uygun noktadan bir delik açıyoruz
deliğin iki yanını dikey işaretliyoruz.
Çizgilerimizden hiza alarak delik ile üst tarafı birleştiriyoruz. (Sağlam bir demir testeresi ile) deliğimiz bir kanal şeklini alıyor.
Sac'ın kesilen yerlerini fitil ile kapatıyoruz.
Gergimizin montajını yaparak işlemi bitiriyoruz. Ayar için işten anlayan sağlam bir rot ustasının yolunu tutuyoruz.
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
asi_cocuk
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2008 Konum: honda kinetic Durum: Aktif Değil Mesajlar: 299 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı asi_cocuk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2009 Saat 17:31 |
|
montaj güzel olmuş emeğe saygı
|
|
|
honda kinetic 34 FD 074
hundaı h 100 34 ZK 8622 |
|
![]() |
|
mAsKot
2. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2009 Saat 18:16 |
|
resim guzel cıkmış |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2009 Saat 15:07 |
|
bence bozmaz motor yada elektırıkle alakalı bır sey dgl
|
|
![]() |
|
HakanGokdemir
1. Vites
Kayıt Tarihi: 30 Temmuz 2008 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2476 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı HakanGokdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2009 Saat 15:14 |
|
Yetkili servise hatta 2 tane ayrı ayrı servise sormak en sağlıklısı bizim buradaki yapacağımız varsayımlarla olmaz bu iş...
Hatta ve hatta gerçekten böyle uygulamalar yapacaksan servisten yazılı bile iste onayı sonra ileride başına bela olabilir.... Düzenleyen hakan1203 - 27 Nisan 2009 Saat 15:15 |
|
|
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019 Pendik / İSTANBUL 26.08.1980 A RH + Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir... |
|
![]() |
|
hasimayaz
3. Vites
P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2009 Saat 15:27 |
Garanti kapsamında oluşacak bir arızanın sebebini bu parça olarak raporlarsa bozar. Herhangi bir arızaya sebebiyet vermez ama.. Yetkili için bahane olabilir.
|
|
![]() |
|
SelmanBeber
1. Vites
Kayıt Tarihi: 29 Mart 2009 Konum: kıbrıs- lefkoşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı SelmanBeber
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2009 Saat 16:49 |
|
USTAM ROT USTASININ İŞLEM SONUNDAKİ İŞİ NEDİR. YANİ TEKRAR ROT AYARIMI İSTEYECEK LASTİKLER.
|
|
|
3 in 1
FS 156 F-E-N-E-R-B-A-H-Ç-E |
|
![]() |
|
hasimayaz
3. Vites
P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 27 Nisan 2009 Saat 19:24 |
Genelde kimse taktıktan sonra rot ayarı falan dinemiyor.. Ama optimum gergiden sonra bir kontrol yapılması gerekir rot ayarında
|
|
![]() |
|
Demir
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2009 Saat 23:19 |
|
Güzel izah....
|
|
![]() |
|
syz33
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2010 Saat 09:33 |
|
Bunu merak ederdim ne işe yarar diye ve hala merak ediyorum anlatım güzel ama bilmeyene zor geliyor...
|
|
![]() |
|
syz33
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2010 Saat 10:41 |
![]() |
|
muratcantona
1. Vites
Kayıt Tarihi: 14 Nisan 2011 Konum: İstanbul - Cadd Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı muratcantona
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 Saat 19:47 |
|
iyi iş cıkarmıssınız elınıze saglık
|
|
|
Peugeot 206 1.4 HDİ
Renault Laguna 1.5DCİ |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 Saat 22:14 |
|
Çok güzel bir anlatım olmuş. Elinize sağlık.
Arabamın jant ve lastiklerini değiştirdikten sonra uygulamayı düşünüyorum. |
|
![]() |
|
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 Saat 22:30 |
|
bendede vardı sırf o kısmı kesmemek ıcın gerı sattım
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 Saat 22:50 |
Nu ürünün fiyatı nedir? Bu ürün mü kalitelidir yoksa daha kalitelisi de var mıdır? |
|
![]() |
|
Serhun
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Mart 2011 Konum: ÇORLU 59,5 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 478 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 Saat 10:18 |
|
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize emeğinize sağlık, işçilik de on numara, özellikle fitil yapılması çok güzel.
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 Saat 10:36 |
|
@ mustiii
bu resımde gorulen omp marka kalıtelıdır zaten. fakat bazılarında ayarlama yerı oluyor. bunda yok. gercı cokta onemlı degıl zaten.
yalnız bu kule gergısı cogu kullanıcı ıcın gereklı bırsey degıl. genel olarak sprotıf kullanım sergıleyen kısıler ıcın faydalıdır...
mesela bazen soyle kısılerı goruyorum. adamın altında standart 175 65 14 lastık ama kule gergısı takmıs. soruyorum hayırdır gergıyı nıye taktın dıye? "cok ıyı vıraja gırsın dıye" cevap verıyor arkadas. yahu lastık yerı tutmadıktan sonra gergı olmamıs olmamıs neye yarar.
sen yol tutmak ıstıyorsan once gıt bı 15" 16" performans lastıgı al kendıne. kule gergısı daha sonrakı ıs deyınce dumur oluyor :))
|
|
![]() |
|
Serhun
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Mart 2011 Konum: ÇORLU 59,5 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 478 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 Saat 14:26 |
|
Ama kaputu açınca çok havalı duruyor bu yetmez mi? :-)
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 Saat 14:36 |
Şuanda benim aracımda standart saç jant ve 175/65/14 lastikleri var ama 1takım çelik jant almayı planlıyorum. 195/45/16 lastik takacağım. Bu işlemleri bitirdikten sonra kule gergisine ihtiyacım olacak. Saygılarımla. |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |