|
EKRAN IŞIKLARI SORUNSALI |
Yanıt Yaz |
Yazar | ||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2016 Saat 18:05 |
|
Merhaba arkadaşlar foruma yeni katıldım, bir konuda bilginize ihtiyacım var, aşağıdaki ışıkların anlamlarını bana söylermisiniz
İlk öncelikle bu neyi ifade ediyor, burası bazen yarım bazen nadirende boş gösteriyor ne olduğunu anlamış değilim mazotla alakalı olsa dicem depo boşkende doluykende alakasız gösteriyor. Diğeride kış geldiğinden beri sabahları ilk çalıştırmada stop yazısıyla beraber sağ tarafta beliren dalgalı işaret. Yola çıktıktan sonra takribi 1 dk içinde sönüyor ama aklıma ve gözüme takılıyor sürekli nedendir? |
||
EMRE_R19
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2016 Konum: ist. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 30 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
ilki aracın yağ seviyesi her marşda seviyeyi gösteriyor ama bi boş bi dolu göstermesi anormal bi durum müşürüyle ilgili bi sıkıtı vardır.ikinciyi tam emin değilim ama egzozla alakalı diye biliyorun
|
||
206 X-Design 2006 mod. 53.000 km
|
||
hzr206
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 145 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Hocam ilk fotoğraftaki yağı gösteririr bendede göstermiyor ikincisi su seviyesi ikazı vermiş durumda kontrol etmende yarar var eğer normal ise müşür de sorun olabilir.
|
||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
tamamdır hocam müşüre bi baktırayım teşekkürler. Diğer gösterge çok can sıkıyor. Ama araçta herhangi bir sorun görünmüyo.
|
||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
evet hocam bende sürekli kontrol ediyorum zaten, ne nolur ne olmaz diye hatta yağı yeni değiştirdim vakti gelmişti, suyada bugün dikkat ettim herşey normal, Sanırım her ikisininde müşürünün yenilenmesinin vakti gelmiş.
|
||
hzr206
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 145 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yağ müşürü çok önemli değil ama su müşürüne kesinlikle baktır bendede aynı sorun var müşürün bağlantı soketini çıkarıp yerine takmanı öneririm belki soket temassızlık yapıyor olabilir.Benimki üstüne antifiriz döküldüğünden sonra bu hale gelmişti.
|
||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
peki hocam soğutma suyu müşürünün olduğu veya soketinin olduğu yer nerede ?
Baktım netten ama bulamadım
|
||
hzr206
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 145 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
http://www.***.com/PEUGEOT-206-RADYATOR-EK-SU-DEPOSU-14HDI-2001-2004,PR-5030.html üstte linki paylaştım siyah olan (kapak haricindeki) parça müşür oluyor.Fakat siz müşürü çıkarmayın sadece müşürün bağlandığı soketi çıkarıp temizleyip tekrar takın eğer sorun geçmezse tamirciye gitmeniz gerekicek.
|
||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
tamamdır teşekkür ederim bi kontrol edicem
|
||
hzr206
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 145 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
link olmamış bu linki doğru https://www.google.com.tr/search?q=1.4+hdi+su+deposu&espv=2&biw=1707&bih=844&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_ifDo4uzQAhWJvxQKHWbjCRAQ_AUIBigB&dpr=1.13#imgrc=-pGOsrN1GcPflM%3A |
||
Ert2005
1. Vites Kayıt Tarihi: 15 Temmuz 2017 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
İlk resimdeki yağ anladım yağ tamam kontrol ettim yalnız şöyle bir durum oluşuyor o ilk resimdeki 00000000f yanmadan çalıştırdığın zaman motor pat pat gibi ve stop ediyor ama yandıkta 5 veya 10 saniye sonra normal çalışıyor bana satan adam dediki o yanmadan çalıştırma sizce nedendir. pejo partner 1.9
Düzenleyen Ert2005 - 31 Ağustos 2017 Saat 02:15 |
||
talip206
4. Vites Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Dizellerde kizdirma bujisi vardır. Kontagi ilk cevirince kizdirma bujisi çalışır ve yanma odasini ısıtır. O yüzden hemen marşa basmayin. Ilgili ışıkların sönmesini ( 1,2 saniye) bekleyip öyle marşa basın. |
||
Kocak
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2017 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 164 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Kardesim merhaba ilk gosterilen foto motor yag seviyesi orda hersey normal ama stop ve unlem isareti cikiyorsa hidrolik yagini tamamla sonecektir. Akunun arkasindaki yag haznesi dot4 du sanirim takviye yaptiginda sonecektir |
||
Kocak
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2017 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 164 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Ilk resimdeki yag seviyesinde degisim varsa artip cikiosa yag musurunu kontrol ettir katalitik konvertore yakin oldugu icin sicaktan eriyebilio musur bazen
|
||
Blacktyler
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2016 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Blacktyler
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, yağ müşürünü değiştirdim bazen yine oluyor ama yan sanayi olmasına bağlıyorum. Arabayı aldığımdan beri o kadar çok elden geçirdim ki satmaya kıyamıyorum. Çünkü her seferinde farklı bi yerinden arıza çıkıyo elden geçmeyen yeri kalmadı nerdeyse :).
bugünlerdeki sorunum; motor kulağındaki motora bağlanan vidaların kırıldıktan sonra motorun eğilmesi ile meydana gelen ve oraya yeni vidaların takılmasıyla sağlamlaştırılıp çözülmesiyle sona erdi zannediyordum halbuki ermemiş (ne uzun bi cümle oldu yahu) bu sıkıntıyı hallettikten sonra motordan hem ustanın hemde benim trigiyer kayışı kapağından geldiğini zannettiğimiz ve kesileceğini düşündüğümüz ses arttı. Dün 3-4 yere gösterdim, her zamanki ustam ilk başta anlayamadı. Çünkü durduğu yerde bazen geliyo bazen gelmiyo bu ses. Ama yolda 1800-2200 devir arasında plastik çarpmasına benzeyen bir ses geliyor.(hızlı bir tır tır tır sesi düşünün) Bir usta gergi kayışı rulmanı ayağı ile beraber değişmesi lazım dedi. Kayış yalpalıyor o devirler arasında ve o sesi çıkartıyor dedi. Mantıklı geldi gibi gibi; sizin önerileriniz nedir? aynı zamanda çatır çutur seslerde gelebiliyor ve bunların hepsi sağ taraftan geliyor. (bu arada bu sesle 1200km uzun yol yaptım)
|
||
ANTALYALI
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2017 Konum: ANTALYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ANTALYALI
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
koçak 2.arıza değil yolda buzlanma var diyor
|
||
ANTALYALI
|
||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |