|
Citroen C- Elysée & Peugeot 301 |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
06ÖzGüR06
3. Vites 14 - Eylül - 1987 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1559 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı 06ÖzGüR06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 02 Kasım 2012 Saat 13:48 |
[IMG][/IMG] Citroen C- Elysée 29.900 TL’den Satışa Sunulacak Citroen C-Elysee Citroën, ilk kez Türkiye pazarında satışa sunacağı yeni sedanı C-Elysée ile orta sınıf sedan pazarına yeni bir soluk getiriyor. Citroën; C- Elysée ile bu yıl kendi satış rekorunu kırmayı ve önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedefine ulaşmayı hedefliyor. Citroën uzmanlığını yansıtan yüksek teknolojisi, ekonomik motorları, avantajlı fiyat seviyesi ve çarpıcı tasarımıyla sedan segmentinde önemli bir yer edinmeyi hedefleyen Citroën C- Elysée, Kasım ayı başında dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunuluyor.. Citroën Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu İspanya’daki lansman toplantısında yaptığı açıklamada C-Elysée’nin rüzgarı ile önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedeflerine ulaşacaklarına inandığını belirtti. Basın toplantısında 2012 yılı Türk otomobil pazarı hakkında da konuşan Tatoğlu şöyle devam etti: “Bayraktar Grubu bünyesinde Citroën olarak bu yılı 31 Bin 500 araç satıp kendi rekorumuzu kıracağız Bunda en büyük rolü C-Elysée üstlenecek. C-Elysée, Citroën açısından en önemli global model olma özelliğini taşıyor. Citroën’in globalleşmesindeki motor görevi üstlenecek olan modelin ilk olarak Türkiye’de satışa çıkarılıyor olması bizim için önemli. Tüm dünyadaki toplam C- Elysée satışının yüzde 10’u Türkiye’de gerçekleşecek. Konfor ve ekonomiyi bir arada sunabilen bir model olan Citroën C- Elysée 29 Bin 900 TL’lik fiyatıylada aynı zamanda ulaşılabilir bir otomobil olma özelliğini taşıyor.” Citroen C-Elysee Mavi Arka Citroen C-Elysee Mavi Arka Citroën C- Elysée modern, ferah ve sağlam yapısıyla Türkiye yollarına çıkıyor. Citroën’in teknoloji ve tasarım konularındaki uzmanlığını yansıtan Citroën C- Elysée; sahip olduğu stil ve özellikler ile çekici, ekonomik ve ferah bir otomobil arayışında olan müşterilerin tüm ihtiyaçlarına yanıt veriyor. Kasım ayı başında dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunulacak olan C- Elysée ; performans, yakıt tasarrufu ve sağlamlık konusunda Citroën’in uluslararası müşteri ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla tasarladığı özel bir sedan. TÜM KOŞULLARDA RAHAT SÜRÜŞ Sedan pazarına daha iddialı bir giriş yapabilmek için Citroën, bir Hatcback türevi modeli değil, tamamen yepyeni bir modeli sedan olarak lanse ediyor. Özellikle uluslararası pazarlar için tasarlanan bu model, lansmanından önce, Citroën mühendisleri tarafından Dünya’nın dört bir tarafında, farklı iklim ve yol şartlarında dört milyon kilometreden fazla test edildi. Kaliteli ve konforlu… C-Elysée özellikle yol hissi konusunda Citroën uzmanlığından sonuna kadar yararlanıyor. En zorlu koşullarda bile güçlü yol tutuşu ve yolcu güvenliğini sağlamak amacıyla uzun dingil mesafesi ve özel olarak tasarlanan şanzımanı tüm hız seviyelerinde bilgilendirici ve kesin veriler sağlayan elektrik destekli direksiyonu ile birleştirildi. SINIFININ EN UZUN DİNGİL MESAFESİ Ferah alan… 4.43 m uzunluğunda, 1,75 m genişliğinde ve 1.47 m yüksekliğinde olan Citroën C-Elysée geniş bir iç hacme sahip ve 2.65 metre ile kategorisindeki en uzun dingil mesafesi sayesinde ferah bir oturma alanı sağlıyor.. Mükemmel sürüş zevkinin yanı sıra geniş bir hareket alanı sunan C-Elysée’in iç hacmi bir üst kategoride yer alan binek otomobiller ile aynı seviyede. Arkada seyahat eden yolcular için ayrılan diz mesafesi ise dikkat çekici boyutlarda (120 mm). Ferah kabin, bagaj alanına hiçbir şekilde müdahale etmiyor. Aracın 506 litre kapasiteye sahip bagajı kategorisindeki en büyüklerden biri olmasıyla beklentileri karşılıyor. Citroën C-Elysée, sahip olduğu tüm bu özellikler sayesinde mükemmel bir aile aracı olduğunu ispatlıyor. Araç içi konforu… Alan ve boyut bakımından optimize edilen bir tasarımın yanı sıra, Citroën C-Elysée birçok modern, işlevsel konfor özelliklerine de sahip. Aracın sahip olduğu özellikler arasında dijital klima, arka park sensörü ve hız sabitleyici/hız sınırlayıcı ile Bluetooth özellikli Radyo CD MP3 çalar yer alıyor.. Exclusive donanım seviyesinde standart olarak sunulan 16” Alüminyum alaşımlı jant araca farklı bir stil kazandırıyor. Citroën C-Elysée’de kullanılan birçok aksesuar kullanıcılarına otomobilin dış yüzeyini zarif krom işlemeler ile (sis farı çerçevesi, dikiz aynası kaplaması, egzoz borusu), gövde tasarımını ve iç tasarımı kişiselleştirme imkanı sunuyor. Standart ESP… Citroën C-Elysée ailenizin güvenliğini de düşünüyor. Türkiye’de satılacak olan tüm versiyonlarında ESP ( Elektronik Stabilite Programı ) standart olarak sunuluyor. Aynı şekilde güvenliğin olmazsa olmazları ABS , EBD ( Elektronik Fren Güç Dağılımı ) ve EBA ( Acil Fren Destek Sistemi ) güvenli sürüşlerin standartlarını oluşturuyor. Ailenin tüm fertlerinin güvenliğine hassasiyet gösteren C-Elysée, hareket anında otomatik olarak kilitlenen kapıları, arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantıları ve tüm koltuklarında 3 noktalı emniyet kemerleri ile eksiksiz güvenlik sağlıyor. TASARRUF STANDART Gerçek anlamda tasarruflu benzinli motor… Tamamen yeni olarak tasarlanan 3 silindirli benzinli motor 1.2 VTi 72 ile C-Elysée, performans ve tasarrufu bir arada sunuyor. 100 km’de şehir dışı kullanımda 4,3 lt, şehiriçi 7,0 lt, ortalamada ise 5,3 lt yakıt tüketimi ile dizeller kadar az akan 1.2 VTi motor,72 hp’lik gücü ve 3000 dd’da 110 Nm torku ile performanslı olabileceğini gösteriyor. Bu motor manuel ya da otomatikleştirilmiş 5 vitesli BMP şanzımanla satın alınabiliyor. 1,6 VTi 115 motor ise 6050 dd’da 115 hp’lik bir güç sunuyor. Manuel dışında bu motor için 4 ileri tam otomatik BVA şanzıman tercih edilebiliyor. 4000 dd’da 150 nm’lik bir değer sunan 1,6 VTi 115’in ortalama yakıt tüketimi ise 100 km’de 6,4 litre. Citroën C-Elysée ayrıca altı milyondan fazla araçta kullanılarak kendini ispatlamış olan Citroen’in gelenekselleşmiş motoru 1,6 HDi 92’i de motor seçenekleri arasında sunuyor. Düşük devirlerdeki yüksek çekiş gücü ile dikkat çeken bu motor 230 Nm’lik torkunu sadece 1750 dd gibi düşük bir devirde bile hissettiriyor.Yüksek çekiş gücünü düşük yakıt tüketimi ile birleştiren 1,6 HDi 92 motor, şehirler arası yollarda 100 km’de 3.7 lt gibi çok düşük bir tüketim rakamına ulaşıyor. Bu motorun 100 km’deki ortalama tüketimi ise 4,1 lt. Zengin donanım seçenekleri… C-Elysée; Attraction , Confort ve Exclusive olmak üzere 3 farklı donanım seçeneğine sahip. 1,2 VTi benzinli motor Attraction ve Comfort seçeneği ile satın alınabilirken, 1,6VTi benzinli motor sadece Exclusive seçeneği ile satışa sunuluyor. 1,6 HDi motorlu C-Elysée ise üç donanım seviyesinde de tercih edilebiliyor. Citroën C- Elysée’nin başlangıç fiyatı ise 29.900 TL. KAYNAK:http://www.trcitroen.com/citroen-c-elysee-29-900-tlden-satisa-sunulacak/ http://www.c-elysee.citroen.com/tr_TR/fotograglar-videolar PEUGEOT 301 PEUGEOT FACEBOOK Düzenleyen 06ÖzGüR06 - 02 Kasım 2012 Saat 14:24 |
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
301 ne kadar cok benzıyo :D ıc dızayn felan aynı :D farkettımde kullanılan sanzımanlar al 4 mu ne :D
Düzenleyen berk2309 - 02 Kasım 2012 Saat 14:20 |
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
Quiksilver_106
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 81 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Quiksilver_106
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
şu firmaların birbirlerine bakıp aynı kasayı aynı görünümü yapmalarına uyuz oluyorum böyle bir düşünce yok ya.. Citroen'in iç dizaynı güzel.. 301'inde kesimleri güzel olmuş
|
|
MODİFİYE SUÇ DEĞİL YAŞAM TARZIDIR
106-Quiksilver |
|
EminÖNAL
MODERATOR P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
A3
|
|
Quiksilver_106
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Mayıs 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 81 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Quiksilver_106
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
yalnız citroen'in iç donanım hoşuma gitti dijital klima ve teyp görünümü artı puan katmış çok güzel olmuş..
|
|
MODİFİYE SUÇ DEĞİL YAŞAM TARZIDIR
106-Quiksilver |
|
EminÖNAL
MODERATOR P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sanki C-Elysee şahsi, 301 filolar için düşünülmüş gibi dimi ? :)
|
|
A3
|
|
Alicilik
5. Vites Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eğer ikisi arasında kalacak olsam sır teleffuzu kolay diye 301i seçerdim
|
|
drakman
1. Vites 01 - Ocak - 1976 Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Peugeot 301
|
|
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
|
|
plawert
1. Vites Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 164 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ikiside sıradan masrafsız araçlar herşeyiyle çok sade al uzun soluklu kullan zaten bu araçların yanlış bilmiyosam Türkiye ve Orta Doğu için üretilmiş yani amaç türkiye pazarında clio, albea gibi araçlara rakip olmak
|
|
206 x-desing 1.4 benzinli
|
|
jembey
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kesinlikle cıtroen daha güzel yapmış bir tercih yapacak olsam citroeni secerdim ayrıca accent blue da çok güzel bir araç rakip olabilecek
|
|
az yakar çok kaçar :)
|
|
Zagorka
3. Vites Kayıt Tarihi: 30 Kasım 2012 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1444 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bence citröen araçlar neredeyse aynı ama citröen elysse bana 301 den daha çekici geliyor sırf bu yüzden elysse.
|
|
Ww Sharan (K0455BA)(BG)
BMW (CM6463AH) ( BG ) Opel İnsignia (16GP802) TR EX CAR : Peugeot 307 (16CSN72) |
|
tetik-soner
3. Vites Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2013 Konum: Üsküdar- İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1656 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tetik-soner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
sene 2012 araç 29.900 tl ile satışa sunuluyor
sene 2014 araç 49.900 tl ye satılıyor
iki sende 20.000 tl daha da pahalanıyor....vayyyy be....
|
|
Peugeot 206 1.4 xr 2000
Cıtroen Xsara 1.6 16v 2001 Honda Accord 2.0 ex 1994 |
|
DarkSilver
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı DarkSilver
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ben korkmaya başladım artık bi 10 sene sonra fakir ülkeler gibi trafik full 25-30 senelik arabalar olucak diye
|
|
qqyyxx
2. Vites Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
cellyse, symbol ayarında bir araba. işyerimde kullanıyorum, en boşu. esp standart ama esp olmasaydı, en ileri sürüş teknikleri uzmanı bile yolda tutamaz bu aracı sanırım. o eski citroen yada pug havası yeni araçlarında yok maalesef.
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ikisi de aynı fabrikadan çıkıyor hangisini alırsan al :))
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
samet206
4. Vites Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Cellyse daha hoş geldi bana her yönden çünkü Citroenin çizgilerine yabancı değil kasa olarak ancak peugeot için eskiye göre biraz farklı bir tasarım ben yakıştıramadım açıkçası pek sevmedim.Yinede günümüzde ikiside alınıp kullanılabilecek hoş araçlardan.
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
suppor
2. Vites Kayıt Tarihi: 08 Mart 2014 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 545 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Guzel araba ama o vites topuzunu gordummu sogudum
|
|
Efe-Pöjo
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
301 sahibi arkadaş var mı burada bilmiyorum ama söylemem gerekirse, araba hiç olmamış, kiralık sürdüm, hiç pejo gibi değil de fiat tarzı bir arabaymış gibi his verdi.
|
|
dark force
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2015 Konum: sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dark force
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ikiside aynı fabrikanın üretimi birebir aynı araç tek fark ön farlar ve arka stop lamba tasarımı değişik ben peugeot 301 i öneririm...
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocak eski firmama 2 adet 301 1.6 hdi full alındı iç kapı mazeme kalitesi 206 gibi ön konsol güzel idare eder. araçları müdürler kullanıyordu yakıt konusunda gerçekten çok iyi az yakıyor konfor idare eder almayı düşünüyorsanız iç döşeme kesinlikle bej gibi açık bi renk seçmeyin pişman olursunuz. iki haftada kirden gözükmüyordu aracın içi . şirket aracı olabilir ama tek elden kullanılıyor. şirket çalışanları binmiyor. (kendisi cimri ve titiz birisidir.) ben bir kaç kez kullanma fırsatım oldu fren mesafesi yeterli rüzgar sesi 110 km den sonra tabikide var. ama yol tutuşu beni tatmin etmedi. tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya far eder.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |