|
|
Peugeot Throttle Body Uygulamaları |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | ||||||||||||||||||||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Peugeot Throttle Body UygulamalarıGönderim Zamanı: 20 Mayıs 2008 Saat 13:18 |
|||||||||||||||||||
Peugeot Throttle Body Uygulamaları
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
| Sponsor Bağlantı | ||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Demir
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2008 Saat 13:24 |
|||||||||||||||||||
|
Bu Açık ağız borazan tip.Bir değişik model daha var.Multi Throttle diye geçer... Akşam bir miktar resimlerle birlikte katkı sağlarım konuya.... |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Demir
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2008 Saat 00:26 |
|||||||||||||||||||
|
Amaç yanma odasına dahave düzenli fazla hava sokmaktır...
Tabi ilgili yazılım ve buna bağlı avans, yakıt/hava haritanma ayarlarıda şarttır...
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
GökhaN
YÖNETİCİ
KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11687 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2008 Saat 12:46 |
|||||||||||||||||||
|
paylasım için sağol deran paşam
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |