Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 2.el Oto Alırken Bunlara Dikkat !!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

2.el Oto Alırken Bunlara Dikkat !!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 2.el Oto Alırken Bunlara Dikkat !!!
    Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2011 Saat 23:22
İkinci el otomobil alım satımları eskiden sadece haftasonları kurulan açık otopazarları ve otomobil galerilerde yapılıyordu. Satışlar internete taşınınca

İkinci el otomobil alım satımları eskiden sadece haftasonları kurulan açık otopazarları ve oto galerilerde yapılıyordu. İnternetin yaygınlaşmasından sonra alıcılar da satıcıların da işleri büyük ölçüde kolaylaştı.

2. el otomobil alırken ne gibi püf noktaları var? Duvar boyunca test etmekten, buzdolabı mıknatısına, radyo frekanslarından, bagaj boyasına kadar birçok ayrıntıya dikkat etmek gerekiyor. işte 2 el otomobil almanın ince detayları

Adım 1: Bütçenizi iyi hesaplayın

Satın almak istediğiniz otomobil için ayırdığınız bütçeyi net olarak belirleyin. Daha iyisi, daha güzeli daha pahalıdır ama çekicidir. Satın alabileceğinizden daha yükseği için ne kadar çok istesenizde ilgi göstermeyin. Bütçenizi iyi hesaplayın ve ona sadık kalın. Ne kadar isterseniz isteyin altından kalkamayacağınız bir bütçe sizi finansal olarak zor duruma sokacaktır.

Bütçenizi belirlerken devir işlemleri, vergiler, sigortalar ve fiyata dahil olmayan diğer masrafları da göz önünde bulundurun. Ekstra masraflar alacağınız aracın marka ve modeline bağlı olarak değişkenlik gösterecektir.

Genel hatları ile bütçenizi belirledikten sonra eğer kredi ile alım yapacaksanız, kredi imkanlarınızı ayrıntılı bir şekilde öğrenin. Yardım almak için her bir aracın detay sayfasında bulunan “KREDİ” bölümünü ziyaret edebilirsiniz.

Bir kez bütçe limitinizi belirlediğinizde ona bağlı kalın ve alabileceğinizin en iyisini almaya çalışın. Bazen km değeri daha az olan bir aracı almaktansa genel durumu çok daha iyi olan daha eski bir modeli almak daha karlı olabileceğini göz önünde bulundurun.

Adım 2: Sizin için doğru aracın hangisi olduğuna karar verin

Her ne kadar uzun uzun hesaplar yapmanıza da neden olsa aslında bütçeyi belirlemek işin kolay kısmı diyebiliriz. Asıl iş bu aşamadan sonra hangi aracın sizin için doğru araç olacağı ile ilgili alacağınız karara bağlıdır. Birçok kişi kendisi için doğru aracın hangisi olabileceği ile ilgili kesin fikirlere sahip değildir.

Kafanızda aracınızı hangi alanlarda kullanacağınızın bir listesini yapın. Örneğin: Çocuklarınızı mı taşıyacaksınız?, Off Road, şehir dışı haftasonu gezilere mi gideceksiniz?, benzin tüketimi konusunda ekonomik bir araç mı planlıyorsunuz?

ileride satmak istediğinizde kolayca satabileceğiniz bir marka ve model mi istiyorsunuz?, güvenlik mi sizin için ön planda?, kolay park yeri bulacağınız küçük bir araç mı ihtiyacınız?...)

Bu listeden sonra şimdi de ikinci bir liste olan beğenilerinizin bir listesini yapın (aracın kasa tipi, rengi, özellikli donanım alternatifleri, popüleritesi gibi...) Her iki listeyi yanyana koyup en uygun olanını karşılaştırarak seçin.

Adım 3: Aracın gerçek değerini öğrenin

Araç hakkında internetten araştırma yapın. Aynı marka ve model için diğer satıcıların fiyatlarını değerlendirin.  Mümkün olduğunca aynı marka, aynı model ve aynı özellikleri birbirleri ile karşılaştıryor olun.

Kilometre bilgisi, hasar bilgisi, arabın daha önce yaptırılmış bakımları, genel durumu çok önemlidir. Her zaman aynı marka ve aynı model, km bilgileri ve hasar durumu aynı bile olsa değerinin aynı olmasını gerektirmez.

Beğendiğiniz araç hakkında satıcının kendisinden bilgiler edinin. Km bilgisi, aracın yaptırılan bakımları hakkında bilgi, aracın genel durumu, varsa yapmış olduğu kazalar, aldığı darbeler, küçük ya da büyük farketmeksizin üzerindeki çizikler gibi.

Aracın içi hakkında koltukların durumu, donanımların genel durumunu, klima ve elektrik sisteminin durumunu öğrenin. Aracın sürüş performansını, rotbalans ayarını, direksiyonun sağa yada sola çekip çekmediğini, frenlerin sağlamlığını, lastiklerin durumunu, hepsinin aynı anda değiştirilip değiştirilmediğini ayrıntılı öğrenin.  Alacağınız cevaplar aracın değerini belirlemede size yardımcı olacaktır.

Adım 4: Satıcı ile irtibata geçin ve iletişiminizi güçlendirin

Eğer otomobili bireysel satıcıdan almak istiyorsanız, mutlaka aracın neden satıldığını öğrenin. Adım 3’te ayrıntılandırdığımız soruları sorun ve aracın hangi amaçla kullanılmış olduğu hakkında bilgiler alın.

Araç hakkında var olan raporları isteyin. Eğer herhangi birşey sağlayamıyorlarsa aracı kendinizin bir ustaya götürmek isteyeceğinizi iletin. Egsoz kontrollerinin ve araç muayinesinin yaptırılmış olması satıcının sorumlulukları arasındadır ama sadece bu kontrolleri yaptırıldı diye aracın sağlamlığı konusunda kesin yargıya varmayın.

Aracın son dönem zorunlu kontrollerinin yaptırıldığından ve hala geçerli olduğundan emin olun. Eğer son dönem kontrolleri yaptırılmadıysa bunları yaptırmak ekstra bütçeye neden olacaktır ve unutmayın bu satıcının sorumluluğu altında olduğunu unutmayın.

Aracı mutlaka gündüz gözüyle görün, bu işin ticaretini yapanlardan uzak durun...Eğer iletişim haline geçtiğiniz satıcı sorduğunuz tüm sorulara olumlu cevap veriyor ise kendisi ile görüşme ayarlayın.

Randevunuza mümkün ise gündüz saatlerinde ve bir arkadaşınız ile birlikte gidin. Gün ışığı ve arkadaşınız ayrıntıları görmenizde size yardımcı olacaklardır.

Eğer yanlız gitmek zorundaysanız satıcının aracı sizin için uygun bir yere getirmesini sağlayın. Bu konuda eklemek istediğimiz son öneri:

Satıcının sürekli araç alıp satan ve bunu ticaret haline gitirmiş biri olup olmadığından emin olun. Böyle kişiler durumu kötü olan araçları alıp satışa sunan ve bundan fayda sağlayan kişiler olabilir.

Adım 5: Aracın geçmişi hakkında bilgi edinin; numaraları kontrol edin

Şasi numarası ve motor numarası araç hakkında size en güvenli bilgileri sağlayacak olan numaralardır.

Genellikle şasi numarasın aracın kaporta bölümünde görülebilir bir alanda olur ve 17 haneli bir numaradır. Motor numarası ise genellikle motorun üzerinde bulunur.

Yapmanız gereken bu numaraların aracın ruhsatında olan şasi numarası ve motor numarası ile aynı numaralar olduğundan emin olmaktır. Buna emin olduktan sonra elinizdeki bu numaralar ile aracın geçmişi hakkındaki bilgilere ilgili makamlardan ulaşabilirsiniz.

Araştırmalarınız sonucunda elde ettiğiniz bilgiler ile satıcının size iletmiş olduğu bilgiler aynı değil ise sözkonusu aracı almamanızı öneririz.

Adım 6: Aracı mutlaka gözünüzle görün

Karar vermenizde kendi görünüzle görüyor olmak çok önemlidir.

Lastikler

Lastiklerin ne kadar eski olduğuna bakın. Hepsinin aynı derecede kullanılmış olup olmadığını kontrol edin. Her bir lastiği tek tek inceleyerek aracın denge ya da süspansiyon sorunu olup olmadığını anlayabilirsiniz.

Eğer lastiğin yüzeyi farklı derecelerde eskimiş ise aracın dengesinde ya da süspansiyonunda bir problem olabilir. Bu tür sorunlar sizin satın aldıktan sonra masraf yapmanıza neden olacaktır.

Buzdolabı magneti

Araca gitmeden önce yayınıza küçük bir buzdolabı magneti getirin. Bu magneti (tabiiki aracın boyasına zarar vermeyecek şekilde) çeşitli yerlere yapıştırmayı deneyin.

Eğer herhangi bir kaza ya da başka bir sebep nedeni ile tamirinde plastik malzeme kullanılmış ise magnet yapışmayacaktır. Bu size aracın geçmişi hakkında belli bir ölçüde bilgi sağlamış olacaktır.

Bagaj boyası aynı mı?

Kaportayı, kapıları ve bagaj kapağını açın. Aracın etrafında bir iki tur atın ve tüm parçalarının aynı renk olup olmadığına bakın.

Radyatör kontrolü ne için gerekli

Radyatör sıvılarını kontrol edin. Eğer sıvı köpüklü ve ya yağlı bir görüntü veriyorsa, bu conta problemi olduğunu ya da daha kötüsü çatlaklar sebebi ile soğutucu ile yağın karıştığına dair sızıntılar olduğunu işaret ediyor olabilir.

Buna dikkat edin. Aracın daha önce su sebebi ile zarar görüp görmediğine bakın. Elinizi aracın altına soktuğunuzda elinize çamur ya da yapraklar geliyorsa bu aracın yüksek miktarda su ile temas ettiğini ya da off road yolculuklarda kullanıldığını gösterecektir. Su araca zarar vermiş olabilir.

Radyo frekansları ele veriyor

Aracın içini kontrol edin. Küllüğe, ve koltukların altına bakın. Radyoyu açın. Radyo kanalları eğer bölgenizde yayın yapan kanallara ayarlanmamışsa araç ya uzun yolda kullanılmış ya bulunduğunuz ilden değil başka bir ilden demektir.

Aracın içerisinde direksiyonun durumuna ve padalların durumuna bakın. Eğer direksiyon ve pedallar kullanım sebebi ile daha eski gözükürken aracın km çok daha az ise aracın km bilgisinde sorun olabileceğine dikkat edin.

Motor

Yağ çubuğunu çekip ucundaki yağın rengini kontrol edin. Yağ eğer yeni ise koyu sarı olması çok önemli değildir. Çubuğun ucundaki yağı parmaklarınızın arasında ezip içinde çok küçük metal parçalar olup olmadığını hissetmeye çalışın. Eğer metal parçalar hissederseniz motorun durumu sağlıklı değildir.

Adım 7: Test sürüşü organize edin

Şu ana kadar herşey istediğiniz gibi ise sıra test sürüşü ile aracı yolda denemeye geldi. Test sürüşü aracın sürüş karakteristiği ile size önemli bilgiler verecektir.

Birçok kişi test sürüşünü sadece birkaç dakika yapar. Bu aracı yeterince anlamak için uygun bir süre değildir. Test sürüşüne başlamadan önce aracın içinde oturun, fonksiyonlarının çalışıp çalışmadığını kontrol edin, daha önceden dinlediğiniz bir CD ile aracın ses sistemini kontrol edin.

Test sürüşüne başlamadan önce: Koltuğun konforunu test edin. Koltuk çok mu sert, çok mu yumuşak? Bacaklarınız için yeterince yer var mı?

Ön konsülün ergonomisini test edin. Direksiyon ayarlanabilir bile olsa sizin için çok yüksek ya da çok alçak olabilir, aynaların kör noktaları sizin için sorun olabilir.

Radyo ve diğer ayarlar gözünüzü yoldan ayırmadan ayarlanabiliyor mu? Emniyet kemeri vücüt yapınıza uygun mu? Arka koltuklarda yolcular için yeterince yer var mı? Çocuklar için emniyet kemeri var mı? Sürüşten önce aracı tanıyın.

Motorun sesini hem rolantide hem de duvarda dinleyin

Aracı çalıştırmadan önce kontağı yarım açın. Bu pozisyonda aracın tüm ışıklandırma sistemi çalışır duruma gelecektir. Ekranda uyarı ışıkları aktif hale gelecektir. Buralarda problem olup olmadığını kontrol edin.

Motorun sesini dinleyin herhangi bir tıklama ya da olmaması gereken bir ses varmı anlayın. Tıklama sesi sübapların ayarlanması gerektiğine ya da hidrolik filtresinin kontrol edilmesi gerektiğine bir işaret olabilir.

Eğer aracın marka ve modeli bunu yapmanıza izin verecek donanıma sahipse direksiyonu sonuna kadar sağa ve sola döndürün. Herhangi bir ses çıkarıp çıkarmadığına bakın.

Sürüşe başladığınızda direksiyonun sallanıp sallanmadığına, titreyip titremediğine iyice bakın. Frenleri mutlaka kontrol edin. Önce yavaş yavaş sonra hızlıca frene bastığınızda uygun çalışıp çalışmadığına emin olun.

Deneme sürüşünü mümkünse 20-50 kilometre hızla bir duvar boyunca yapın. Duvardan yankılanan ses alışılmamış gürültüleri duymanıza yardımcı olacaktır.

Adım 8: Gerekirse test sürüşünü biraz uzun tutun

Eğer araç yukarında bahsettiğimiz konuların birinde problem çıkarıyorsa, durumun bir de profesyoneller tarafından incelenmesini sağlayın, tamiri için önerdikleri fiyatı alın ve aracın fiyatı konusunda satıcı ile tekrar masaya oturun ve alıp almayacağınıza karar verin. Satıcı ile aranızda yazılı satış sözleşmenin olmasını sağlayın.
 
Adım 9: En uygun fiyat için pazarlık yapmayı öğrenin

İlanda aracın fiyatı için pazarlıksız bile yazıyor olsa pazarlık payı için uygun bir rakam olacaktır unutmayın.

Birçok satıcı zaten pazarlık yapılma ihtimaline karşı fiyatı biraz daha yukarıda tutarak fiyat vermektedir. Bunu değerlendirin.

Adım 10: Galeri ya da bayii ile nasıl pazarlık yapacağınızı öğrenin

Araçla ilgili herşey tamamladınız, test sürüşünüzü yaptınız, herşey güzel ve satın almaya karar verdiniz. Tam da bu aşamada az yada çok her zaman bir pazarlık payının olduğunu unutmayın.

Satışta genel kural: İlk konuşan kaybeder. Kontrolü galeri ya da bayiiye verin fakat son sözü söyleyen her zaman siz olun

Kardeşlerim umuyorum işinize yarayacak bir bilgidir.


Yukarı Dön
CihanHançerli Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Mayıs - 1992

Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 139
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CihanHançerli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2011 Saat 23:50
Bilgiler için saolun gerekli bilgi lazım olur ilerde :)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2011 Saat 23:54
Elbette hepimize lazım olacak olumlu unsurlar içeriyor detaylı okunması lazım 
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2011 Saat 00:03
abı cok sagol bılgı ıcın gercekden cok onemlı ve cok derın konulara ınmıs kımsenın dıkkat etmeyecegı seyler var ama cok onmlı aslında bu konu sabıtlenmelı bence :)
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2011 Saat 00:09
Orjinalini yazan: Muhammet ÇAKIR Muhammet ÇAKIR Yazdı:

abı cok sagol bılgı ıcın gercekden cok onemlı ve cok derın konulara ınmıs kımsenın dıkkat etmeyecegı seyler var ama cok onmlı aslında bu konu sabıtlenmelı bence :)


Çok haklısın Kardeşim Çoğu Arkadaşımızın Yaşadığı Sorunlar...
Dediğin Gibi bu Sabit Tutulması lazım
Yada Konuyu Her Hafta Güncellemek lazım
neredeyse sitemize Hergün yni üye kayıt oluyor bir nebze yardımcı oluruz Herkes bu Konuyu sık kullanılanlara eklerse bulması ve güncellemesi daha kolay olacaktır.


Düzenleyen albaydemircan - 18 Şubat 2011 Saat 00:10
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 Saat 01:02
Güncel Kardeşlerim...
Yukarı Dön
trtolgi Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 153
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı trtolgi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 Saat 09:28
bilgi için tesekkürler
Yukarı Dön
Erman41 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

07 - Haziran - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Temmuz 2011
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Erman41 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Temmuz 2011 Saat 23:22
bilgilendirme için tesekkurler:)
Yukarı Dön
orhanax Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 15 Haziran 2011
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 337
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanax Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Temmuz 2011 Saat 01:02
Teşekkürler...
2006 307 SW 1.6 HDI Comfort
(B Rh+)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Temmuz 2011 Saat 10:32
Yararlı Oluyorsak Birbirimize Ne Mutlu Bana...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 08:52
Yeni Üyelerimiz İçin Özel Bir Güncel Çekelim...Gülme
Yukarı Dön
ahmet_koyuncu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
04 - Aralık - 1980

Kayıt Tarihi: 08 Temmuz 2010
Konum: Ümraniye, İst.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 70
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ahmet_koyuncu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:39
Güzel tavsiyeler, elinize sağlık.
306 1.8 xt - 2000 model
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 12:59
elinize sağlık...çok güzel olmuşş...bu konulara keşke hiç gerek kalmasaydı...söz kafi olsaydı...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Hararet gostergesinin aniden dusmesi ve dalgalanma son mesaja git 7279 59 Onlinewolf
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 805 0 emirock
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 1185 0 Ayhan1126
konu icon Tanısma son mesaja git 6 1 GökhaN
konu icon Peugeot 208(2015) motor yapılcak diyorlar son mesaja git 2407 1 GökhaN
konu icon 208 Led Stop son mesaja git 2419 1 GökhaN
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 1950 0 Pişman
konu icon 206 . 1.6. Benzinli araç rolenti motoru son mesaja git 2234 0 koray
konu icon bagaj ölcüsü hk son mesaja git 2111 0 cagiris
konu icon 2013 RCZ RÜZGAR KANADI AÇIK KALDI son mesaja git 3157 0 HASAN BASRİ
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 4175 1 engintunbel
konu icon Conta değişimi maliyeti son mesaja git 19376 7 konfor
konu icon E-2008 Elektrik cızırtı sesi ve patlama sesi son mesaja git 4545 1 Aliosmanaltuntas
konu icon ESP/ASR ARIZASI sonrası Elektrik Gelmeme Sorunu son mesaja git 3997 0 J3udu
konu icon Aracı klima dügmesi çalışıyor ancak klima çalışmıy son mesaja git 1949 0 Semih025
konu icon Motordaki şıkırtı sesi son mesaja git 1287 0 KillBOB
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 10016 3 407aziz
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 12 1 GökhaN
konu icon YARDIM!! 3008 motor titremesi ve diğer sorunlar son mesaja git 5701 1 berter
konu icon DİZEL MOTORDA YAĞ ÇUBUĞUNDAN YAĞ ATMASI son mesaja git 1385 0 GRKN35
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Saramago 29
Onlinewolf 28
GökhaN 3
durgun293 3
engintunbel 2
Pişman 1
Sojourn 1
Ayhan1126 1
emirock 1
konfor 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English