![]() |
|
406 ların arka tekerlerinin viraj içinde dönmesi |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 01 Mart 2010 Saat 11:09 |
bu sistem honda yada roverlardaki kadar aktif bi sistem değil.gözle görülebilecek kadar da büyük açılar yok.yalnızca viraj esnasında tekerleklerin viraj yönüne dönmeyi istemesinin esnek bağlantılar sayesinde birazcık sağlanmasıdır.ama teknik detaylarını merak ediyorum.
|
|
![]() |
|
Kifanhom ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Ocak 2010 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
406 larda olduğunu bilmiyordum
prelude ve rover da arka tekerlerklerin dediğiniz gibi döndüğünü biliyorum ama yol tutuş konusunda x2 şekline bir katkısı yok |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
meraba arkadaşlar.ben 406ların arka süspansiyon yapısı hakkında bilgi almak istiyordum.406ların viraj esnasında arka tekerleklerinin de bir nebzecik dönmesiyle yol tutuşa katkısı olduğunu öğrendim.bu gerçekten çok etkileyici.bunun teknik detayları nedir.yardımcı olursanız memnun olurum...
saygılarımla
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |