Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 1.4 hdi intercooler/turbo büyütme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 1.4 hdi intercooler/turbo büyütme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 1.4 hdi intercooler/turbo büyütme
    Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2020 Saat 12:16
Hortlatin hocam sorun değil sürekli bir şekilde aktifim forum da, aracıma yaptıklarımı yazayım o zaman size belki bir fikir oluşturur. Aracım da duman yok şuan.

Downpipe
İntercooler
Egr iptali
Oil catch
Egzoz son da sport susturucu
Kutu içi sport filtre
Sıfır 1.4 HDi turbo 

Bu kadar, ben açıkçası gidişinden yine de tatmin olamadım gittim kendi aracımı satmadan 1 tane daha 307 aldım 1.6 XT benzinli maşallah canavar gibi gidiyor ki motoru bilindiği gibi 106 GTi ile aynı olan TU5 motor. Esas yükleme projesini benzinliye uygulayacam ki basınç falan açınca sıfır dumansız mis gibi bineyim. 


Düzenleyen Orçun.Dmr - 27 Kasım 2020 Saat 12:17
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Berkozturk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2020
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Berkozturk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2020 Saat 05:36
Orjinalini yazan: samet2461 samet2461 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Biraz önce bazı forumlarda gezerken olumsuz söylenmeler olmuş. Büyük turbo da alt devirler cansız üst devirler seri oluyormuş dediklerine göre yani Turbo LAG oluşuyormuş. Yazılım atmadan önce pek bir değişme olmuyormuş performansta. Doğruluk payı varmıdır? 


Şimdi söyle başlayayım yanlışsam arkadaşlar düzeltsin. 110ps ile 90ps 1.6 arasında 2 fark var. Biri turbo biri hareketli volan . Turbo büyük olması yanısıra VGT sistem yani değişken geometrili turbo. Buda alt devirlerde canlı olması için vakum sistemiyle çalışır. Alt devirde, aracın vitesini küçültmeden devirlenmek istendiğinde vakum sistemi turbonun üzerindeki valfi iter . buda turbonun içindeki kanatcıkları hareket ettirerek alt devirde dahi motora hava basmasını sağlar.. Sizin 1.4 aracınızda bu değişken geometriyi ayarlayacak bir sistem olmadığından kanaatimce alt devirler hiç canlı olmayacak. O kısım bencede doğru

Güzel bir cevap olmuş tesekkur ederiz konuyu hortlatiyorum ama bu motor bir kaç zamandır dikkatimi çeken ve günümüzde örnekleri iyice artmış olan yüklenmeye baslanmis olan bir motor. Konuyu açan arkadas umarım görür ve hortlatir bilgilendirme açısından intercooler dp  wasgate egsoz ve enjektör tam olarak yapildigi takdirde örneği olan ve konulabilmiş en büyük turbonun ölçülerini merak ediyorum kaç bar basıldığı enejektör frad değerlerini ve ekstra olarak 1.6hdi grank piston uygulamasi yapıldığı takdirde enlere limitlere çok mu oynamış oluruz cevabini alabilirsem cok memnun olacagim , olumlu dönütler aldığım takdirde de c2 için tatmin edecek şekilde bir setup kurmak istiyorum. 
Yukarı Dön
samet2461 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2012
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1047
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet2461 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Mart 2018 Saat 03:19
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Biraz önce bazı forumlarda gezerken olumsuz söylenmeler olmuş. Büyük turbo da alt devirler cansız üst devirler seri oluyormuş dediklerine göre yani Turbo LAG oluşuyormuş. Yazılım atmadan önce pek bir değişme olmuyormuş performansta. Doğruluk payı varmıdır? 


Şimdi söyle başlayayım yanlışsam arkadaşlar düzeltsin. 110ps ile 90ps 1.6 arasında 2 fark var. Biri turbo biri hareketli volan . Turbo büyük olması yanısıra VGT sistem yani değişken geometrili turbo. Buda alt devirlerde canlı olması için vakum sistemiyle çalışır. Alt devirde, aracın vitesini küçültmeden devirlenmek istendiğinde vakum sistemi turbonun üzerindeki valfi iter . buda turbonun içindeki kanatcıkları hareket ettirerek alt devirde dahi motora hava basmasını sağlar.. Sizin 1.4 aracınızda bu değişken geometriyi ayarlayacak bir sistem olmadığından kanaatimce alt devirler hiç canlı olmayacak. O kısım bencede doğru


Düzenleyen samet2461 - 08 Mart 2018 Saat 03:28
YOUTUBE KANAL: youtube; ghostK

     
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mart 2018 Saat 23:04
Biraz önce bazı forumlarda gezerken olumsuz söylenmeler olmuş. Büyük turbo da alt devirler cansız üst devirler seri oluyormuş dediklerine göre yani Turbo LAG oluşuyormuş. Yazılım atmadan önce pek bir değişme olmuyormuş performansta. Doğruluk payı varmıdır? 
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mart 2018 Saat 22:33
Benim aracın üstünde de şu anda 206 RC 205/50/17 jant lastik var ve alt devirler falan hantal değil sadece araç geçerken 15 inç janta göre daha yavaş geçiyor. Şanzuman değişimini tercih etmiyorum, çıkma şanzumanların içindeki senkromeç dişlilerinin durumunu bilmediğim için değişime olumlu bakmıyorum. Sizin aracın yakıt durumu orjinale göre nasıl? 

Düzenleyen Orçun.Dmr - 29 Mayıs 2020 Saat 02:59
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
reality59 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Şubat 2012
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1030
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı reality59 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mart 2018 Saat 15:39
Kullandığım jant orjinal 206 RC jantı 205/50/17 ebadı var. Şanzıman olayına kısaca çözüm getirmek gerekirse 2012-2013 206+ 1.4 HDi şanzımanını direk olarak takabiliyorsunuz. Çevirme oranı ve torku daha yüksek

Peugeot 307 - 2004 HDI XR
Peugeot 106 - 2002 QuickSilver
Tekirdağ / ÇORLU
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2018 Saat 22:04
Orjinalini yazan: samet2461 samet2461 Yazdı:

Ben okudum yazılarıda açık konuşuyorum . Benim araçtaki orjinal turbodan takıp yazılımla filan benim orijinal 110luğu geçebileceğini zannetmiyorum. Çünkü ben o 1.8 connect filan havada karada yiyorum. Aracın 120 , 130 beygir olduğunu düşünüyorsunuz diyorsunuz ama şanzıman 1.4 hdi ye göre onu ne yapacaksınız? . Tmm performans 1.4 den iyi olur ama bi orjinal 110 luğu geçebileceğini zannetmiyorum

Aynen 110 luğu geçemem. Zamanında Whatsapp grubumuzda da demiştim ne kadar yüklesem de geçemem diye fakat üye bir arkadaş yüklü 1.4 hdi 307, benim 1.6 hdi 110 luk 307 yi hem kalkışta hem uzunda yedi demişti. Şu anda stock 1.6 otomatik 307 yi kısada da uzunda da geçiyorum ama 1.6 hdi yanına yaklaşamıyorum dediğiniz gibi çok iyi bir motor. Şanzuman oranlarınıda göz önüne almak lazım fakat yinede 1.6 hdi kadar olamaz. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
samet2461 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2012
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1047
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet2461 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2018 Saat 09:55
Ben okudum yazılarıda açık konuşuyorum . Benim araçtaki orjinal turbodan takıp yazılımla filan benim orijinal 110luğu geçebileceğini zannetmiyorum. Çünkü ben o 1.8 connect filan havada karada yiyorum. Aracın 120 , 130 beygir olduğunu düşünüyorsunuz diyorsunuz ama şanzıman 1.4 hdi ye göre onu ne yapacaksınız? . Tmm performans 1.4 den iyi olur ama bi orjinal 110 luğu geçebileceğini zannetmiyorum

Düzenleyen samet2461 - 05 Mart 2018 Saat 09:57
YOUTUBE KANAL: youtube; ghostK

     
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2018 Saat 01:14
Orjinalini yazan: reality59 reality59 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Orjinalini yazan: reality59 reality59 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet bi güncel yapalım. Yaza doğru işlemlere başlıyorum, bu işlemlerle aracım 68 hp dan 120-130 hp ve 150 nm olan tork ise 240-250 nm gibi rakamlara çıkacak inşallah. Yapılacak işlemler;

1-) 307 1.6 hdi 110 hp turbosu
2-) Downpipe
3-) 307 1.6 hdi 110 hp intercooleri
4-) Soft Dumansız yazılım  

Bu yapacağım işlemlerde aracıma zarar verecek bir şey varsa uyarın beni lütfen. Smile



Yapacağın işlemlerin hepsini ben yaptım yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum her hangi bir sorun yaşamadım. Ekstra olarak yazılım soft değil hard olarak mevcut. Ancak tavsiyem kendinize 1.6 110hp makyajsız kasa 307 almanız olacak.


Öncelikle soracağım soru; Araç duman atıyor mu? Aracımı kesinlikle satma yönünde değilim ve yapacağım işlemlerin maliyeti zaten düşük. Kat boş ama daha güzel basınç yapsın diye downpipe takacağım, aracın üzerindeki orjinal turbo bozuldu için mecbur değiştirecektim ve değiştirmişken büyüğünden takayım dedim. İntercooler ile yazılımın fiyatları uygun zaten yani toplam 2000 tl gibi bir rakamda araç baya bi hızlanacak. Amacım yarışmak değil, yarışmak ve basmak için ayrı olarak 307 CC 2.0 180 bg alıp yükleyip kapıya koyacağım inşallah. 



Şimdiden hayırlısı olsun o zaman. Duman bende yok dp ve orjinal düz boru egzoz sistemi. 1.6 90lık intercooler. Gt1544 turbo. Custom yazılım basınc 1.6 bar. 1.8 90lık connect ile 0- dan 100e kadar yürüyorum. Sonrasında o geçiyor.

Teşekkür ederim. Sizin araç şu anda tahmini 120-130 hp vardır ve 1.8 90 lık connecte uzunda geçilmesi garip. Performansı orjinale kıyasla nasıl acaba, araç geçerken seriliği tatmin edicimi? Çok merak ettim açıkçası. 225/45/17 RC Jant biraz yavaşladı gibi geldi bana, inşallah yapacağım modifikasyonlardan sonra düzelir umarım. 


Düzenleyen Orçun.Dmr - 05 Mart 2018 Saat 01:16
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Mart 2018 Saat 01:07
Orjinalini yazan: samet2461 samet2461 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Neden herkes aracı güçlendirmem değilde satıp 1.6 hdi motorlusunu alma tavsiyesi veriyor? Smile


Benim bu 307 den önce 206 vardı 1.4 dizel. Aldığımdan kat iptali vardı ve yazılım vardı onun gidişini biliyorum o kadar hafif olmadına rağmen. Şimdi 307 dim orjinalden 110ps dizel bunun yanından bile geçemez. O yüzdendir tavsiyeleri. Ben birebir yaşadım. Bu 110 luğun tadını bir alsan daha bakmazdın başka bişeye. 308 bakıyorum onu bile 90 lık değilde 110 luk bakıyorum. Alt devirlerde canlı çok farklı bir motor anlatılmaz yaşanır

Benim performans olarak istediğim araç geçerken biraz daha seri olması, son hızı önemli değil uzunda 210 km yapıyor gayet yeterli. 1.6 hdi lar 16 valf olduğu için alt devirlerde üst devirlerde canlıdır tabi ama şimdi elimdeki sıfır gibi 307 yi satıp temiz 1.6 hdi bulamama korkusu olduğu için güçlendirme yönündeyim. Smile 
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
reality59 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Şubat 2012
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1030
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı reality59 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mart 2018 Saat 09:23
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Orjinalini yazan: reality59 reality59 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet bi güncel yapalım. Yaza doğru işlemlere başlıyorum, bu işlemlerle aracım 68 hp dan 120-130 hp ve 150 nm olan tork ise 240-250 nm gibi rakamlara çıkacak inşallah. Yapılacak işlemler;

1-) 307 1.6 hdi 110 hp turbosu
2-) Downpipe
3-) 307 1.6 hdi 110 hp intercooleri
4-) Soft Dumansız yazılım  

Bu yapacağım işlemlerde aracıma zarar verecek bir şey varsa uyarın beni lütfen. Smile



Yapacağın işlemlerin hepsini ben yaptım yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum her hangi bir sorun yaşamadım. Ekstra olarak yazılım soft değil hard olarak mevcut. Ancak tavsiyem kendinize 1.6 110hp makyajsız kasa 307 almanız olacak.


Öncelikle soracağım soru; Araç duman atıyor mu? Aracımı kesinlikle satma yönünde değilim ve yapacağım işlemlerin maliyeti zaten düşük. Kat boş ama daha güzel basınç yapsın diye downpipe takacağım, aracın üzerindeki orjinal turbo bozuldu için mecbur değiştirecektim ve değiştirmişken büyüğünden takayım dedim. İntercooler ile yazılımın fiyatları uygun zaten yani toplam 2000 tl gibi bir rakamda araç baya bi hızlanacak. Amacım yarışmak değil, yarışmak ve basmak için ayrı olarak 307 CC 2.0 180 bg alıp yükleyip kapıya koyacağım inşallah. 



Şimdiden hayırlısı olsun o zaman. Duman bende yok dp ve orjinal düz boru egzoz sistemi. 1.6 90lık intercooler. Gt1544 turbo. Custom yazılım basınc 1.6 bar. 1.8 90lık connect ile 0- dan 100e kadar yürüyorum. Sonrasında o geçiyor.

Peugeot 307 - 2004 HDI XR
Peugeot 106 - 2002 QuickSilver
Tekirdağ / ÇORLU
Yukarı Dön
samet2461 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2012
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1047
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet2461 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Mart 2018 Saat 18:53
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Neden herkes aracı güçlendirmem değilde satıp 1.6 hdi motorlusunu alma tavsiyesi veriyor? Smile


Benim bu 307 den önce 206 vardı 1.4 dizel. Aldığımdan kat iptali vardı ve yazılım vardı onun gidişini biliyorum o kadar hafif olmadına rağmen. Şimdi 307 dim orjinalden 110ps dizel bunun yanından bile geçemez. O yüzdendir tavsiyeleri. Ben birebir yaşadım. Bu 110 luğun tadını bir alsan daha bakmazdın başka bişeye. 308 bakıyorum onu bile 90 lık değilde 110 luk bakıyorum. Alt devirlerde canlı çok farklı bir motor anlatılmaz yaşanır

Düzenleyen samet2461 - 02 Mart 2018 Saat 18:55
YOUTUBE KANAL: youtube; ghostK

     
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 23:37
Neden herkes aracı güçlendirmem değilde satıp 1.6 hdi motorlusunu alma tavsiyesi veriyor? Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 23:36
Orjinalini yazan: samet2461 samet2461 Yazdı:

Aracımı satarsam size bildiririm burdan

308 almaya niyetlendim bi planım var olursa satarım size uğraşmanıza değmez

Teşekkür ederim hocam ben Kıbrıs'tayım biraz ters düşer. LOL
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 23:35
Orjinalini yazan: reality59 reality59 Yazdı:

Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet bi güncel yapalım. Yaza doğru işlemlere başlıyorum, bu işlemlerle aracım 68 hp dan 120-130 hp ve 150 nm olan tork ise 240-250 nm gibi rakamlara çıkacak inşallah. Yapılacak işlemler;

1-) 307 1.6 hdi 110 hp turbosu
2-) Downpipe
3-) 307 1.6 hdi 110 hp intercooleri
4-) Soft Dumansız yazılım  

Bu yapacağım işlemlerde aracıma zarar verecek bir şey varsa uyarın beni lütfen. Smile



Yapacağın işlemlerin hepsini ben yaptım yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum her hangi bir sorun yaşamadım. Ekstra olarak yazılım soft değil hard olarak mevcut. Ancak tavsiyem kendinize 1.6 110hp makyajsız kasa 307 almanız olacak.

Öncelikle soracağım soru; Araç duman atıyor mu? Aracımı kesinlikle satma yönünde değilim ve yapacağım işlemlerin maliyeti zaten düşük. Kat boş ama daha güzel basınç yapsın diye downpipe takacağım, aracın üzerindeki orjinal turbo bozuldu için mecbur değiştirecektim ve değiştirmişken büyüğünden takayım dedim. İntercooler ile yazılımın fiyatları uygun zaten yani toplam 2000 tl gibi bir rakamda araç baya bi hızlanacak. Amacım yarışmak değil, yarışmak ve basmak için ayrı olarak 307 CC 2.0 180 bg alıp yükleyip kapıya koyacağım inşallah. 
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 23:27
Orjinalini yazan: onlycihan onlycihan Yazdı:

hepsi güzel şeyler fakat aracınızı satıp orjinal 1.6 110 bg bir makine alıp sadece yazılım atsanız daha sağlıklı ve verimli olmaz mı ? :)

Hocam benim 307 gerçekten çok temiz, satarsam bulunamayacak cinsten ve 8 yıldır kullanmama rağmen tık demedi. O yüzden birazcık güçlendirmek istiyorum amacım yarış değil, araç geçerken veya düz yolda basarken yavaş olmayacak. Zaten ilerleyen zamanlarda 307 cc 2.0 180 bg bi makine alıp yükleyecem ve rakipsiz olucam orası ayrı. SmileLOL
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
samet2461 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2012
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1047
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet2461 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 17:48
Aracımı satarsam size bildiririm burdan

308 almaya niyetlendim bi planım var olursa satarım size uğraşmanıza değmez
YOUTUBE KANAL: youtube; ghostK

     
Yukarı Dön
reality59 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Şubat 2012
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1030
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı reality59 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 17:42
Orjinalini yazan: Orçun.Dmr Orçun.Dmr Yazdı:

Evet bi güncel yapalım. Yaza doğru işlemlere başlıyorum, bu işlemlerle aracım 68 hp dan 120-130 hp ve 150 nm olan tork ise 240-250 nm gibi rakamlara çıkacak inşallah. Yapılacak işlemler;

1-) 307 1.6 hdi 110 hp turbosu
2-) Downpipe
3-) 307 1.6 hdi 110 hp intercooleri
4-) Soft Dumansız yazılım  

Bu yapacağım işlemlerde aracıma zarar verecek bir şey varsa uyarın beni lütfen. Smile



Yapacağın işlemlerin hepsini ben yaptım yaklaşık olarak 6 aydır kullanıyorum her hangi bir sorun yaşamadım. Ekstra olarak yazılım soft değil hard olarak mevcut. Ancak tavsiyem kendinize 1.6 110hp makyajsız kasa 307 almanız olacak.

Peugeot 307 - 2004 HDI XR
Peugeot 106 - 2002 QuickSilver
Tekirdağ / ÇORLU
Yukarı Dön
onlycihan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016
Konum: İzmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 810
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı onlycihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Mart 2018 Saat 11:32
hepsi güzel şeyler fakat aracınızı satıp orjinal 1.6 110 bg bir makine alıp sadece yazılım atsanız daha sağlıklı ve verimli olmaz mı ? :)
Yukarı Dön
Orçun.Dmr Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014
Konum: .
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orçun.Dmr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2018 Saat 23:46
Evet bi güncel yapalım. Yaza doğru işlemlere başlıyorum, bu işlemlerle aracım 68 hp dan 120-130 hp ve 150 nm olan tork ise 240-250 nm gibi rakamlara çıkacak inşallah. Yapılacak işlemler;

1-) 307 1.6 hdi 110 hp turbosu
2-) Downpipe
3-) 307 1.6 hdi 110 hp intercooleri
4-) Soft Dumansız yazılım  

Bu yapacağım işlemlerde aracıma zarar verecek bir şey varsa uyarın beni lütfen. Smile
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 96062 590 Kasım4284
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 13360 3 zaferçinar
konu icon eski kasa 508 son mesaja git 284 1 zaferçinar
konu icon 308 1.6 HDi Yağ Önerisi son mesaja git 282 0 alperyacan
konu icon Otomatik şanzıman vites atma arızası son mesaja git 976 0 Zeynepk
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 4684 6 Optimus Prime
konu icon Tanışma: Merhabalar son mesaja git 3 0 DieAnotherDay
konu icon yakıt tüketimi 30L son mesaja git 1538 1 407muhendisi
konu icon P2074 hatası 308 2012 model 1.6 vti son mesaja git 2137 0 Courage
konu icon Stop halinde iken silecekler ve farların çalışması son mesaja git 8623 4 C4for
konu icon 2011 5008 vites kutusu arızası(çözüldü) son mesaja git 61532 25 Ahmet Altaş
konu icon Yağ Kaçağı son mesaja git 3122 0 Mental
konu icon P0238 veya P0069 hatası alıyorum son mesaja git 5500 1 Yollcu28
konu icon Peugeot 308 bilgi ekranı ayarlanmama sorunu son mesaja git 6605 2 Emre 308 2016
konu icon 508 Start-Stop Arızası P1A9C son mesaja git 6304 3 ukooku
konu icon peugeot 2008 teyp kodu son mesaja git 3040 0 sercan52
konu icon Aux Aktifleştirme son mesaja git 21958 38 Oguz12
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 44417 164 cruise05
konu icon Lastik ebatları son mesaja git 3476 0 Yusuf gördük
konu icon Turbo tamiri hakkında son mesaja git 3169 0 Sinan Kantas
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 FEBRUARY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Ahmet Altaş 3
407muhendisi 2
zaferçinar 2
C4for 1
Courage 1
DieAnotherDay 1
Optimus Prime 1
Zeynepk 1
alperyacan 1
Kasım4284 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English