![]() |
|
Kule gergisi taktırdım ama sorun var ???? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |||
35kz829 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 21:53 |
||
ses yapacaktır onun önüne geçemezsin takalırsan orayı filtre hava almaz içeri
|
|||
![]() |
|||
ramses64_79 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Haziran 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 33 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ramses64_79
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
407 1.6 2006 executive
206 1.4 2004 x-line 206 1.4 2004 XT- HDİ |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Onur abıcım kule gergısının lazım oldugu noktalar belırlıdır. Bunlarında hepsı performansa yonelık sportıf davranıslardır...
Genıs jant ve lastık uygulamaları
Sert vıraj gırıslerı
Anı yanal acı degısımlerı sert dıreksıyon tepkılerı vs gıbı
Bu gergı takıldıktan sonra rot ayarını kontrol ettırıp bazı kule gergılerınde bulunan ayar kısmından ayarlatılması gerekır. Cunku amac 2 kulenın bagımsız olarak esnemesını azaltarak daha stabıl bır sası olusturmaktır.
Esasında bu konu daha da ılerılere goturulecek olursa camurluk ıclerınden tutun aracın arka kulelerıne kadar tabanına kadar sasının rijitliğini artırabılmek adına bırcok noktada bu tarz gergıler uygulanabılır. Her markanınkıde aynı kalıtede degıldır...
Bu aksamları takmaktakı genel amac kasanın esnemesını azaltarak daha sert bır kasa elde etmektır
|
|||
![]() |
|||
axi206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
gercekten yol tutusuna faydası var.belırgın bır sekılde hemde. fakat su ruzgar sesını kesmem lazım
:( |
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Dogrudur. Takilan bar'in renkli olmasi kaput acildiginda ortaya guzel bir goruntu cikariyor. Tercih meselesi. Ayrica eger aracta yaylar ve suspansiyonlar orjinalinden degistirilmis ve daha sert takilmissa kule gergisi bu sertligi bir nebze olsun azaltir. Tabi yine diyeceksiniz neden sert yay ve suspansiyon takayim ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
O zaman mantık yürütüyorum bu uygulama performanslı spor araçlar için uygulanması gereken bir şey.Eğer aracı performanslı kullanmayacaksam bunu uygulamamın bir anlamı yok.
|
|||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Bildiginiz gibi on amortisorler normalde birbirinden bagimsiz calisir. Kule gergisi ile iki amortisor birbirine baglaniyor ve bu sekilde virajlarda ozellikle hizli girilen virajlarda daha iyi yol tutma avantajini sagliyor. Yani virajda bir amortisore binen yuk diger amortisore de paylastirilmis olunuyor. |
|||
![]() |
|||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kule gergisi dediğiniz şey ne işe yarıyor?
|
|||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Denemekten zarar gelmez :))
|
|||
![]() |
|||
axi206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ses yapmıyor mu ? benı cok rahatsız edıyor o ruzgar sesı. zaten takıntılıyım sese karsı. ben o ızgaraların altına ınce sıyah sunger kaplamayı dusunuyorum sesı keser gıbı gelıyor bana |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
O parcayı keserek oradan cıkaran kısıye yenısını aldırmak lazım yanı
![]() |
|||
![]() |
|||
35kz829 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
boşuna uğraşma orası ole kalacak bende de aynı
|
|||
![]() |
|||
axi206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
gergı 206 ıcın onda bır sıkıntı yok
@cecoli ; o plastık parcayı falcatayla keserek cıkartmıslar o yuzden gerıde takılmıyor. yenısını alayım desem kople usttekı ızgaralarla beraber alcam.hadı aldım dıyelım bırde uyduramazsam yanı tekrardan ses devam ederse.durduk yere ıs aldık basımıza. ama su bır gercek;yol tutusunbu barız bır sekılde arttırıyor |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hayır gergıde bır sıkıntı yok 206 ıcın olan bu :)) ben baska araclarda aynısını takılı gordum. yapısı farklı gıbı dursada esasında aynı.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=5442&title=206-kule-gergisi-montaj-benzinli
burda detaylı anlatımı var ama senin gösterdiğin fotoğraftaki kule gergisi bence 206ya göre değil. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
O zaman o plastık parcayı yerıne tak ve kaputu kapatırken altta nereye dokunuyorsa o kısmını tadılat yaparak duzelt... |
|||
![]() |
|||
axi206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() Uploaded with ImageShack.us foto gorunuyor mu arkadaslar ?? bızde montajı yaparken sacı hafıften kestık. sorun orda degıl sorun kaputun uzerındekı hava kanallarının alrında plastık bır parca var. o parcayı mecburen cıkarttım.sımdı asırı ses alıyor ıcerıye |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
206 larda kule gergısı bazen bu denlı problemlı olabılıyor. Genelde oradakı sacı U seklınde kesıp fıtılın altından gergıyı gecırırler ama sen nasıl yaptın bılemıyorum. Bır resım cekıp gosterkı yorum yapabılelım...
|
|||
![]() |
|||
axi206 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
aracıma kule gergısı taktırdım.hersey ıyı hosta kaput uzerındekı havalandırmanın altında plastık bır parca var.o parca kule gergısıne degıyor ve kaput kapanmıyordu.bızde bır hısımla o plastık parcayı keserek cıkarttık.
sımdı de o havalandırma bosluklarının altı bosaldıgı ıcın araba ınanılmaz ruzgar sesı alıyor.sankı cam acıkmıscasına ses var ıcerde durulmuyor. nasıl bır cozum onerırsınız ![]() |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |