Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Motor sıcakken marş basmaması

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=36584
Tarih: 27 Nisan 2024 Saat 13:35
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Motor sıcakken marş basmaması
Mesajı Yazan: ayazonur
Konu: Motor sıcakken marş basmaması
Mesaj Tarihi: 04 Eylül 2014 Saat 23:09
İyi akşamlar arkadaşlar;
2004 model LPG li 307 im motor sıcakken marşa basdığımda sadece tık sesi geliyor hiç marş olmuyor. motor ısısı 90° civarına düşünce araba çalışıyor. Bu motordaki arızamıdır yoksa araç motoru korumaya almak için çok sıcakken çalıştırmıyor mudur bu konuda bilgisi olanların yardımlarını bekliyorum.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ayazonur
Mesaj Tarihi: 04 Eylül 2014 Saat 23:55
Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan yokmu hic..


Mesajı Yazan: ayazonur
Mesaj Tarihi: 05 Eylül 2014 Saat 11:10
???


Mesajı Yazan: Emask
Mesaj Tarihi: 05 Eylül 2014 Saat 14:47
Arkadaşım büyük ihtimalle marş motoru selonoidi arızalı.



-------------
Emask


Mesajı Yazan: alitekeli35
Mesaj Tarihi: 05 Eylül 2014 Saat 18:53
DOSTUM MERHABA

valla ınanmazsınız aynı sorun bendede var 2 aydır

aracı aldıktan sonra peugeot 307 2003 model sw hararet sorunum oldu.fan musırlerı radyator hortumları devırdaım moturu felan degıstı.b sure boyle kullanmıstım aracımı.daha sonra sorunlar devam edınce conta ya zarar verdıgımı fark ettı ustamız ve contada degıstı.

artık kesınlıkle hararet sorunum olmuyor.ancakkkk son 3 ayda senın dedıgın sorun olusuyor bendede

arac 90 dereceyı gordumu ve anıden stop ettıgımde gerek bakkal gerekse kısa surelı durmalarda en az 10 dakka tekrar calısmıyor.forumların cogunu ınceledım arastırdım.sorun buyuk olabılecegı ıcın henuz yaptıramadım.ancak bır seyı fark ettımkı eger aracınız yuksek ısıda ıse o anda stop etmeyın.klımayı acarak 2 kademey sahıp olan peugeot fan sıstemındekı yanı 95 derece 2.fanı devreye sokun klıma ıle beraber.aracın hararetının hemen once 90 derece daha sonra 85 lı derecelere gectıgını goreceksınız.bu sekılde bır stop etmede calısması daha kolay oluyor.ben aramabı yenı aldıgım ıcın nesı var nesı yok bılemıyorum.bakımsız bırınden almısım arabayı ama sıze emınsenız aracınızdan benden once yazı yazan arkadasın dedıgı parcayı degıstırebılırsınız.ben eml327 dıye adlandırılan ve arabann arıza kodlarını gordugumuz motor yagı motor ısıs radyator su ısısı gıbı degerlerı gordugumuz cıhazı aldım ınterntten.bellı bır ustam olmadıgı ıcın bu arızayı yaptıgında ecu da yanı beyındekı arıza kodunu gormek ıstıyorum.cok degısık yorumlar bu arıza ıle ılgılı once sen yaptırırsan bana ben yaptırısam sana ıleteyım kazık yemeyelım dıye dusunuyorum.yardımlarınız ıcın sımdıden herkese tesekkurler 
ALİ M. TEKELI  532 367 24 87




Mesajı Yazan: ayazonur
Mesaj Tarihi: 05 Eylül 2014 Saat 20:13
Ali bey merhaba;
Ben bunun bir arıza olduğunu düşünmüyorum araç motoru korumaya almak için motor ısısı 100° ye ulaştığı zaman çalışmasını önlemek için marşı kesiyor diye düşünüyorum (Motor çok ısındığı zaman pistonlar da genleşme olur ilk marş anında silindire ve pistona zarar verir). Bu sorunla karşılaşan çok fazla araç sahibi var ve kimse servisden sonuç alamıyor olması bende böyle bir teori oluşturdu ama yine de bu konuyla ilgili herhangi bir şey öğrenirsek burada paylaşalım.


Mesajı Yazan: ertanakar
Mesaj Tarihi: 06 Eylül 2014 Saat 00:47
Lpg ile benzin pompasını ayıran rölenin soketlerini de bi kontrol edin..sadece tavsiye.. başıma gelmişti

-------------
206 mı?şiddetle tavsiye ederim...


Mesajı Yazan: suppor
Mesaj Tarihi: 06 Eylül 2014 Saat 04:59
Usta ayni sorun bendede vardi motor sicakken tik yapip kaliyodu sogukken aliyodu yada sogumasini bekleyincede calisiyodu

Sorun mars otomatigindeymis arkadaslar bide komurleride degistirin hazir acmisken 10 20 tl bisiy zaten


Mesajı Yazan: alitekeli35
Mesaj Tarihi: 06 Eylül 2014 Saat 12:02
tesekkur ederım support hemen yaptırıcam dedıgın parcayı eger sorun devam ederse burdan paylasalım 




Mesajı Yazan: alp2525
Mesaj Tarihi: 06 Eylül 2014 Saat 12:39
aynı sorun bendede vardı eski 307 de sorun marş otomatiğinden idi bu marş motorlarının komple değişmeyip tamir takımı oluyor o şekilde sorun hallolmuştu sıcakken kömürler ısındığı için iletimi sağlamıyor demişti usta soğuyunca sorun olmuyordu

-------------
407 1.6 HDI CONFORT


Mesajı Yazan: suppor
Mesaj Tarihi: 06 Eylül 2014 Saat 15:46
Marş otomatigine 100 komurlere 20 isciligede 75 vermistim ben ona gore hesabini yaparsin ;)


Mesajı Yazan: alitekeli35
Mesaj Tarihi: 22 Eylül 2014 Saat 16:39
merhaba arakdaşlar 

forumda daha once yazan sorun support arkadaşımızın dedıgı gıbı mars otomatıgınden mıs.100 tl valeo 

50 de ıscılık verıp yaptırdım sımdı tık yok masallah.

support ve dıger arkadaslara cok tesekkur ederım

sımdıde yenı bır sorunum basladı paylasmak ıstedım.arac rölantide inanılmaz titriyor.hernagi bir güç kaybı çekiş kaybı yada lpg ve benzinde bir yakış artması yok.henuz tamırcıye goturmedık.acaba herhanbı bır fıltreden yapıyor olabılırmı.goruslerınız nedır acaba

tesekkurler


Mesajı Yazan: suppor
Mesaj Tarihi: 30 Eylül 2014 Saat 04:08
bişiy degil kardesim nedemek :) 

Benim arac dixel oldugu icin bisiy diyemicem 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net