Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Citroen C- Elysée & Peugeot 301

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 301
Forum Tanımlaması: Peugeot 301, B Segmentindeki araçlar arasında en uzun şase ve iç mekan büyüklüğüne sahip ekonomik sedandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=25423
Tarih: 28 Nisan 2024 Saat 09:55
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Citroen C- Elysée & Peugeot 301
Mesajı Yazan: 06ÖzGüR06
Konu: Citroen C- Elysée & Peugeot 301
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2012 Saat 13:48




[IMG][/IMG]







Citroen C- Elysée 29.900 TL’den Satışa Sunulacak
Citroen C-Elysee

Citroën, ilk kez Türkiye pazarında satışa sunacağı yeni sedanı C-Elysée ile orta sınıf sedan pazarına yeni bir soluk getiriyor. Citroën; C- Elysée ile bu yıl kendi satış rekorunu kırmayı ve önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedefine ulaşmayı hedefliyor. Citroën uzmanlığını yansıtan yüksek teknolojisi, ekonomik motorları, avantajlı fiyat seviyesi ve çarpıcı tasarımıyla sedan segmentinde önemli bir yer edinmeyi hedefleyen Citroën C- Elysée, Kasım ayı başında dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunuluyor..

Citroën Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu İspanya’daki lansman toplantısında yaptığı açıklamada C-Elysée’nin rüzgarı ile önümüzdeki yıllarda yüzde 5 pazar payı hedeflerine ulaşacaklarına inandığını belirtti. Basın toplantısında 2012 yılı Türk otomobil pazarı hakkında da konuşan Tatoğlu şöyle devam etti: “Bayraktar Grubu bünyesinde Citroën olarak bu yılı 31 Bin 500 araç satıp kendi rekorumuzu kıracağız Bunda en büyük rolü C-Elysée üstlenecek. C-Elysée, Citroën açısından en önemli global model olma özelliğini taşıyor. Citroën’in globalleşmesindeki motor görevi üstlenecek olan modelin ilk olarak Türkiye’de satışa çıkarılıyor olması bizim için önemli. Tüm dünyadaki toplam C- Elysée satışının yüzde 10’u Türkiye’de gerçekleşecek. Konfor ve ekonomiyi bir arada sunabilen bir model olan Citroën C- Elysée 29 Bin 900 TL’lik fiyatıylada aynı zamanda ulaşılabilir bir otomobil olma özelliğini taşıyor.”
Citroen C-Elysee Mavi Arka

Citroen C-Elysee Mavi Arka

Citroën C- Elysée modern, ferah ve sağlam yapısıyla Türkiye yollarına çıkıyor. Citroën’in teknoloji ve tasarım konularındaki uzmanlığını yansıtan Citroën C- Elysée; sahip olduğu stil ve özellikler ile çekici, ekonomik ve ferah bir otomobil arayışında olan müşterilerin tüm ihtiyaçlarına yanıt veriyor.

Kasım ayı başında dünyada ilk kez Türkiye’de satışa sunulacak olan C- Elysée ; performans, yakıt tasarrufu ve sağlamlık konusunda Citroën’in uluslararası müşteri ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla tasarladığı özel bir sedan.

TÜM KOŞULLARDA RAHAT SÜRÜŞ

Sedan pazarına daha iddialı bir giriş yapabilmek için Citroën, bir Hatcback türevi modeli değil, tamamen yepyeni bir modeli sedan olarak lanse ediyor. Özellikle uluslararası pazarlar için tasarlanan bu model, lansmanından önce, Citroën mühendisleri tarafından Dünya’nın dört bir tarafında, farklı iklim ve yol şartlarında dört milyon kilometreden fazla test edildi.

Kaliteli ve konforlu…

C-Elysée özellikle yol hissi konusunda Citroën uzmanlığından sonuna kadar yararlanıyor. En zorlu koşullarda bile güçlü yol tutuşu ve yolcu güvenliğini sağlamak amacıyla uzun dingil mesafesi ve özel olarak tasarlanan şanzımanı tüm hız seviyelerinde bilgilendirici ve kesin veriler sağlayan elektrik destekli direksiyonu ile birleştirildi.

SINIFININ EN UZUN DİNGİL MESAFESİ

Ferah alan…

4.43 m uzunluğunda, 1,75 m genişliğinde ve 1.47 m yüksekliğinde olan Citroën C-Elysée geniş bir iç hacme sahip ve 2.65 metre ile kategorisindeki en uzun dingil mesafesi sayesinde ferah bir oturma alanı sağlıyor.. Mükemmel sürüş zevkinin yanı sıra geniş bir hareket alanı sunan C-Elysée’in iç hacmi bir üst kategoride yer alan binek otomobiller ile aynı seviyede. Arkada seyahat eden yolcular için ayrılan diz mesafesi ise dikkat çekici boyutlarda (120 mm). Ferah kabin, bagaj alanına hiçbir şekilde müdahale etmiyor. Aracın 506 litre kapasiteye sahip bagajı kategorisindeki en büyüklerden biri olmasıyla beklentileri karşılıyor. Citroën C-Elysée, sahip olduğu tüm bu özellikler sayesinde mükemmel bir aile aracı olduğunu ispatlıyor.

Araç içi konforu…

Alan ve boyut bakımından optimize edilen bir tasarımın yanı sıra, Citroën C-Elysée birçok modern, işlevsel konfor özelliklerine de sahip. Aracın sahip olduğu özellikler arasında dijital klima, arka park sensörü ve hız sabitleyici/hız sınırlayıcı ile Bluetooth özellikli Radyo CD MP3 çalar yer alıyor.. Exclusive donanım seviyesinde standart olarak sunulan 16” Alüminyum alaşımlı jant araca farklı bir stil kazandırıyor.

Citroën C-Elysée’de kullanılan birçok aksesuar kullanıcılarına otomobilin dış yüzeyini zarif krom işlemeler ile (sis farı çerçevesi, dikiz aynası kaplaması, egzoz borusu), gövde tasarımını ve iç tasarımı kişiselleştirme imkanı sunuyor.

Standart ESP…

Citroën C-Elysée ailenizin güvenliğini de düşünüyor. Türkiye’de satılacak olan tüm versiyonlarında ESP ( Elektronik Stabilite Programı ) standart olarak sunuluyor. Aynı şekilde güvenliğin olmazsa olmazları ABS , EBD ( Elektronik Fren Güç Dağılımı ) ve EBA ( Acil Fren Destek Sistemi ) güvenli sürüşlerin standartlarını oluşturuyor.
Ailenin tüm fertlerinin güvenliğine hassasiyet gösteren C-Elysée, hareket anında otomatik olarak kilitlenen kapıları, arka koltuklarda isofix çocuk koltuğu bağlantıları ve tüm koltuklarında 3 noktalı emniyet kemerleri ile eksiksiz güvenlik sağlıyor.

TASARRUF STANDART

Gerçek anlamda tasarruflu benzinli motor…

Tamamen yeni olarak tasarlanan 3 silindirli benzinli motor 1.2 VTi 72 ile C-Elysée, performans ve tasarrufu bir arada sunuyor. 100 km’de şehir dışı kullanımda 4,3 lt, şehiriçi 7,0 lt, ortalamada ise 5,3 lt yakıt tüketimi ile dizeller kadar az akan 1.2 VTi motor,72 hp’lik gücü ve 3000 dd’da 110 Nm torku ile performanslı olabileceğini gösteriyor. Bu motor manuel ya da otomatikleştirilmiş 5 vitesli BMP şanzımanla satın alınabiliyor.

1,6 VTi 115 motor ise 6050 dd’da 115 hp’lik bir güç sunuyor. Manuel dışında bu motor için 4 ileri tam otomatik BVA şanzıman tercih edilebiliyor. 4000 dd’da 150 nm’lik bir değer sunan 1,6 VTi 115’in ortalama yakıt tüketimi ise 100 km’de 6,4 litre.

Citroën C-Elysée ayrıca altı milyondan fazla araçta kullanılarak kendini ispatlamış olan Citroen’in gelenekselleşmiş motoru 1,6 HDi 92’i de motor seçenekleri arasında sunuyor. Düşük devirlerdeki yüksek çekiş gücü ile dikkat çeken bu motor 230 Nm’lik torkunu sadece 1750 dd gibi düşük bir devirde bile hissettiriyor.Yüksek çekiş gücünü düşük yakıt tüketimi ile birleştiren 1,6 HDi 92 motor, şehirler arası yollarda 100 km’de 3.7 lt gibi çok düşük bir tüketim rakamına ulaşıyor. Bu motorun 100 km’deki ortalama tüketimi ise 4,1 lt.

Zengin donanım seçenekleri…

C-Elysée; Attraction , Confort ve Exclusive olmak üzere 3 farklı donanım seçeneğine sahip.
1,2 VTi benzinli motor Attraction ve Comfort seçeneği ile satın alınabilirken, 1,6VTi benzinli motor sadece Exclusive seçeneği ile satışa sunuluyor. 1,6 HDi motorlu C-Elysée ise üç donanım seviyesinde de tercih edilebiliyor. Citroën C- Elysée’nin başlangıç fiyatı ise 29.900 TL.


KAYNAK:http://www.trcitroen.com/citroen-c-elysee-29-900-tlden-satisa-sunulacak/
http://www.c-elysee.citroen.com/tr_TR/fotograglar-videolar

PEUGEOT 301









http://tr-tr.facebook.com/peugeoturkiye" rel="nofollow - PEUGEOT FACEBOOK



Cevaplar:
Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2012 Saat 14:01
301 ne kadar cok benzıyo :D ıc dızayn felan aynı :D  farkettımde kullanılan sanzımanlar al 4 mu ne :D 

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: Quiksilver_106
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2012 Saat 17:41
şu firmaların birbirlerine bakıp aynı kasayı aynı görünümü yapmalarına uyuz oluyorum böyle bir düşünce yok ya.. Citroen'in iç dizaynı güzel.. 301'inde kesimleri güzel olmuş

-------------
MODİFİYE SUÇ DEĞİL YAŞAM TARZIDIR
106-Quiksilver


Mesajı Yazan: EminÖNAL
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2012 Saat 18:09
Aynı bantta üretiliyor yapacak birşey yok.
AutoShow 2012'den taze fotolar;

http://imageshack.us/photo/my-images/812/dscf6755j.jpg/" rel="nofollow">

  http://imageshack.us/photo/my-images/826/dscf6759s.jpg/" rel="nofollow">

  http://imageshack.us/photo/my-images/641/dscf6771u.jpg/" rel="nofollow">

  http://imageshack.us/photo/my-images/837/dscf6770z.jpg/" rel="nofollow">

  http://imageshack.us/photo/my-images/203/dscf6957o.jpg/" rel="nofollow">

 1.6 tdci 90 Ps, 38.000TL olacakmış, benzinlisi daha da ucuz.Bence satar.

-------------
A3



Mesajı Yazan: Quiksilver_106
Mesaj Tarihi: 02 Kasım 2012 Saat 18:21
yalnız citroen'in iç donanım hoşuma gitti dijital klima ve teyp görünümü artı puan katmış çok güzel olmuş..

-------------
MODİFİYE SUÇ DEĞİL YAŞAM TARZIDIR
106-Quiksilver


Mesajı Yazan: EminÖNAL
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2012 Saat 01:43
Sanki C-Elysee şahsi, 301 filolar için düşünülmüş gibi dimi ? :)

-------------
A3



Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2012 Saat 01:52
eğer ikisi arasında kalacak olsam sır teleffuzu kolay diye 301i seçerdim LOL

-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: drakman
Mesaj Tarihi: 10 Şubat 2013 Saat 23:16
Peugeot 301

-------------
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.


Mesajı Yazan: plawert
Mesaj Tarihi: 04 Mart 2013 Saat 18:35
ikiside sıradan masrafsız araçlar herşeyiyle çok sade al uzun soluklu kullan zaten bu araçların yanlış bilmiyosam Türkiye ve Orta Doğu için üretilmiş yani amaç türkiye pazarında clio, albea gibi araçlara rakip olmak

-------------
206 x-desing 1.4 benzinli


Mesajı Yazan: jembey
Mesaj Tarihi: 01 Aralık 2014 Saat 18:20
kesinlikle cıtroen daha güzel yapmış bir tercih yapacak olsam citroeni secerdim ayrıca accent blue da çok güzel bir araç rakip olabilecek

-------------
az yakar çok kaçar :)


Mesajı Yazan: Zagorka
Mesaj Tarihi: 01 Aralık 2014 Saat 19:21
bence citröen araçlar neredeyse aynı ama citröen elysse bana 301 den daha çekici geliyor sırf bu yüzden elysse.

-------------
Ww Sharan (K0455BA)(BG)
BMW (CM6463AH) ( BG )
Opel İnsignia (16GP802) TR

EX CAR :

Peugeot 307 (16CSN72)


Mesajı Yazan: tetik-soner
Mesaj Tarihi: 02 Aralık 2014 Saat 10:05
sene 2012 araç 29.900 tl ile satışa sunuluyor
sene 2014 araç 49.900 tl ye satılıyor
 
iki sende 20.000 tl daha da pahalanıyor....vayyyy be....


-------------
Peugeot 206 1.4 xr 2000
Cıtroen Xsara 1.6 16v 2001
Honda Accord 2.0 ex 1994


Mesajı Yazan: DarkSilver
Mesaj Tarihi: 02 Aralık 2014 Saat 10:57
Orjinalini yazan: tetik-soner tetik-soner Yazdı:

sene 2012 araç 29.900 tl ile satışa sunuluyor
sene 2014 araç 49.900 tl ye satılıyor
 
iki sende 20.000 tl daha da pahalanıyor....vayyyy be....
 
Ben korkmaya başladım artık bi 10 sene sonra fakir ülkeler gibi trafik full 25-30 senelik arabalar olucak diyeDead


Mesajı Yazan: qqyyxx
Mesaj Tarihi: 02 Aralık 2014 Saat 18:46
cellyse, symbol ayarında bir araba.  işyerimde kullanıyorum, en boşu. esp standart ama esp olmasaydı,  en ileri sürüş teknikleri uzmanı bile yolda tutamaz bu aracı sanırım.  o eski citroen yada pug havası yeni araçlarında yok maalesef.

-------------
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg
Focus ghia 2008    1,6 109 bg
Astra 2012       1,3 cdti 90 bg
2011 golf tdi 105bg


Mesajı Yazan: ismailkaya
Mesaj Tarihi: 03 Aralık 2014 Saat 03:17
ikisi de aynı fabrikadan çıkıyor hangisini alırsan al :))

-------------
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 03 Aralık 2014 Saat 23:44
Cellyse daha hoş geldi bana her yönden çünkü Citroenin çizgilerine yabancı değil kasa olarak ancak peugeot için eskiye göre biraz farklı bir tasarım ben yakıştıramadım açıkçası pek sevmedim.Yinede günümüzde ikiside alınıp kullanılabilecek hoş araçlardan.


-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: suppor
Mesaj Tarihi: 04 Aralık 2014 Saat 02:39
Guzel araba ama o vites topuzunu gordummu sogudum


Mesajı Yazan: Efe-Pöjo
Mesaj Tarihi: 09 Mart 2015 Saat 17:16
301 sahibi arkadaş var mı burada bilmiyorum ama söylemem gerekirse, araba hiç olmamış, kiralık sürdüm,  hiç pejo gibi değil de fiat tarzı bir arabaymış gibi his verdi.


Mesajı Yazan: dark force
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2015 Saat 19:51
ikiside aynı fabrikanın üretimi birebir aynı araç tek fark ön farlar ve arka stop lamba tasarımı değişik ben peugeot 301 i öneririm...


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 11 Mayıs 2015 Saat 09:41
hocak eski firmama 2 adet 301 1.6 hdi full alındı iç kapı mazeme kalitesi 206 gibi ön konsol güzel idare eder. araçları müdürler kullanıyordu yakıt konusunda gerçekten çok iyi az yakıyor konfor idare eder almayı düşünüyorsanız iç döşeme kesinlikle bej gibi açık bi renk seçmeyin pişman olursunuz. iki haftada kirden gözükmüyordu aracın içi LOL. şirket aracı olabilir ama tek elden kullanılıyor. şirket çalışanları binmiyor. (kendisi cimri ve titiz birisidir.) ben bir kaç kez kullanma fırsatım oldu fren mesafesi yeterli rüzgar sesi 110 km den sonra tabikide var. ama yol tutuşu beni tatmin etmedi. tabi bu kullanıcıdan kullanıcıya far eder. 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: ubkubk
Mesaj Tarihi: 11 Mayıs 2015 Saat 14:49
2012 Kasımında sıfır km olarak almıştım, belki de Kahramanmaraşta ilk kullananlardan biriyimdir. 1.6 HDİ Allure donanımlıydı. Donanım olarak bence gayet tatmin edici bir araçtı yok yok neredeyse. Fakat sonerkyl 'nın belirttiği gibi yol tutuşu o kadar iyi değildi. ESP iyi çalışıyordu bence viraj konusunda ya da acil durumlarda çok zatıf değildi ama rüzgardan özelliklede yan rüzgarlardan etkileniyordu. 
İlk sedan arabamdı bence güzeldi de ama hiç alışamadım emanet gibi geldi büyük falan olunca öyle böyle derken 8.000 km de satmıştım.


-------------
307|2004 1.6 XT Otomatik|Atiker LPG



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net