Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Kapalı Konupejo 307 hdi mi renault megane 2 mi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Konu: pejo 307 hdi mi renault megane 2 mi
    Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2009 Saat 23:50
arkadaşlar acaba hangisi daha kaiteli 307 mi megane II mi 
Yukarı Dön
Sponsor Bağlantı


Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı :
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara
Durum:
Mesajlar: 1315
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 00:05
307 megane dan farklı bi araba
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 00:17
kalitesimi sağlamlığımı farkları neler acaba
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı :
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara
Durum:
Mesajlar: 1315
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 00:41
bana renault mu peugeot mu deseler peugeot derim daha teknolojik araçlar çünkü. 307 kullanmadıgım için tam olarak bişey diyemem bu soruya en iyi  cevabı haşim abi ve h_307  verirSmile
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
deniz_206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
26 - Mayıs - 1987

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ
Durum:
Mesajlar: 1363
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 01:13
ya tabiiki aslan bu konuyu tartışmaya bile gerek yok.
206 PANAROMIC 1.4 benzinli   34 BR 4985

0535 648 84 68
Yukarı Dön
Orhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: ISPARTA
Durum:
Mesajlar: 306
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 02:04
2008 megane kullanmış biri olarak;
1-307 nin iç dizaynı meganeden daha kaliteli
2-307 kendine has bi tarzı var megane şirket arabası oldu hiç dikkat çekmez
3-Megane yüksek süratlerde güven vermiyor
4-307 güzel bi jant ve biraz aksesurla istenirse hoş bir spor araba olur megane ne yapsan boş
5-Megane dizel motoru içeriye çok ses alıyor
6-307 nin ASLAN amblemi yeter
                 Umarım biraz fikir edinmende yardımcı olmuşundur saygılar..
Yukarı Dön
deniz_206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
26 - Mayıs - 1987

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ
Durum:
Mesajlar: 1363
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 02:11
Orjinalini yazan: Orhan32 Orhan32 Yazdı:

2008 megane kullanmış biri olarak;
1-307 nin iç dizaynı meganeden daha kaliteli
2-307 kendine has bi tarzı var megane şirket arabası oldu hiç dikkat çekmez
3-Megane yüksek süratlerde güven vermiyor
4-307 güzel bi jant ve biraz aksesurla istenirse hoş bir spor araba olur megane ne yapsan boş
5-Megane dizel motoru içeriye çok ses alıyor
6-307 nin ASLAN amblemi yeter
                 Umarım biraz fikir edinmende yardımcı olmuşundur saygılar..
 
 
tabiiki ya orhan haklısın aslan amblemi herşeye değer benim gözümdedeClapClapClapClap
206 PANAROMIC 1.4 benzinli   34 BR 4985

0535 648 84 68
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 07:55
megane kalas gıbı araba para verılmez parana yazık .. 307 cok daha ustun bır arac motor olsun performans oplsun gorunum dızayn olsun..
Yukarı Dön
HakanGokdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Temmuz 2008 Konum: Pendik
Durum:
Mesajlar: 2527
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 08:56
Megane 1 desen tartışılırdı fakat megane 2 dedin mi iş değişir tartışmaya bile gerek yok 307 tabiki..
İç ve dış dizayn bakımından 307 çok üstün bir araba megane 2 ye göre.
megane 2 deki plastik tamponlar, o dandik kart anahtar, aracın dış hacmine göre iç hacminin çok DAR olması v.b. gibi konular benim hiç hoşuma gitmeyen yanları...
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019

Pendik / İSTANBUL
26.08.1980

A RH +

Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 18:24
gerçekten yazdığınız gibi 2004 megane kullandım bu gün çok basit araba değilmiş dış görüntüsü ile alakası yok 2005 model hdi look 1.6 aldım 82300 kme çok güzel bir araba
Yukarı Dön
Orhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: ISPARTA
Durum:
Mesajlar: 306
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 19:01
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin..
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik
Durum:
Mesajlar: 2071
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 20:03
Orjinalini yazan: horby37 horby37 Yazdı:

bana renault mu peugeot mu deseler peugeot derim daha teknolojik araçlar çünkü. 307 kullanmadıgım için tam olarak bişey diyemem bu soruya en iyi  cevabı haşim abi ve h_307  verirSmile


Haşim abinin yanında adımı zikrettiğin için çok tşk ederim. ama otomobillerden çok iyi anlayan biri olmadığım fakat bir 307 sahibi olduğum için ben de yorum yapayım.

307 yi ve Megane II yi sürdüm.ikisi de Fransa teknolojisi ve sağlamlık bakımında pek de farklı olduğunu düşünmüyorum. Ama Renault Türkiyede kendisini halka kabul ettirmeyi başardı. Renault un piyasası Peugeot tan daha hareketli. geçen hafta oto pazarına gittim. Galericilerin elinde aşırı MeganeII var.

307 hk. söylentiler de MeganeII satışını artırdı. 2001 model 307 bile 2001 model megane I 'e bin basabilecekken, Megane I daha fazla tutulmuştur.

sürüş zevki ve performans açısından çok fark yok bence. Megane içinde kullanılan malzeme çok kalitesiz (göğüsteki düğmelerin yazısı çabuk siliniyor) ve hemen yıpranır cinsten. süspansiyondan zaten Renault hiç anlamaz,sıfır. kaporta sacları çok incedir. özellikle şaselerde kullanılan demirin et kalınlığı da berbat denecek kadar inceymiş. HB modeli zaten iğrenç.

kısacası ben de 307 yi beğeniyorum. 307 yi Megane II ye tercih ederim
Hadi, 1981, İstanbul
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik
Durum:
Mesajlar: 2071
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 20:04
yeni aracını güle güle kullan. resimleri yayınlanmadı mı yoksa ben mi görmedim?

benim de gönlümde HDI 110 hp yatıyor.
Yukarı Dön
CIHANGIR_DONMEZ Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE
Durum:
Mesajlar: 526
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2009 Saat 20:50
farklı segment zaten bırı sedan oburu hb ;) farklı hıtap tarzları var
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı :
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara
Durum:
Mesajlar: 1315
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 00:32
Orjinalini yazan: h_307 h_307 Yazdı:

Orjinalini yazan: horby37 horby37 Yazdı:

bana renault mu peugeot mu deseler peugeot derim daha teknolojik araçlar çünkü. 307 kullanmadıgım için tam olarak bişey diyemem bu soruya en iyi  cevabı haşim abi ve h_307  verirSmile


Haşim abinin yanında adımı zikrettiğin için çok tşk ederim. ama otomobillerden çok iyi anlayan biri olmadığım fakat bir 307 sahibi olduğum için ben de yorum yapayım.

307 yi ve Megane II yi sürdüm.ikisi de Fransa teknolojisi ve sağlamlık bakımında pek de farklı olduğunu düşünmüyorum. Ama Renault Türkiyede kendisini halka kabul ettirmeyi başardı. Renault un piyasası Peugeot tan daha hareketli. geçen hafta oto pazarına gittim. Galericilerin elinde aşırı MeganeII var.

307 hk. söylentiler de MeganeII satışını artırdı. 2001 model 307 bile 2001 model megane I 'e bin basabilecekken, Megane I daha fazla tutulmuştur.

sürüş zevki ve performans açısından çok fark yok bence. Megane içinde kullanılan malzeme çok kalitesiz (göğüsteki düğmelerin yazısı çabuk siliniyor) ve hemen yıpranır cinsten. süspansiyondan zaten Renault hiç anlamaz,sıfır. kaporta sacları çok incedir. özellikle şaselerde kullanılan demirin et kalınlığı da berbat denecek kadar inceymiş. HB modeli zaten iğrenç.

kısacası ben de 307 yi beğeniyorum. 307 yi Megane II ye tercih ederim
  h_307 die yazdım ama bundan sonra hadi abi die yazarımBig smile
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
deniz_206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
26 - Mayıs - 1987

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ
Durum:
Mesajlar: 1363
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 02:11
Orjinalini yazan: horby37 horby37 Yazdı:

Orjinalini yazan: h_307 h_307 Yazdı:

Orjinalini yazan: horby37 horby37 Yazdı:

bana renault mu peugeot mu deseler peugeot derim daha teknolojik araçlar çünkü. 307 kullanmadıgım için tam olarak bişey diyemem bu soruya en iyi  cevabı haşim abi ve h_307  verirSmile


Haşim abinin yanında adımı zikrettiğin için çok tşk ederim. ama otomobillerden çok iyi anlayan biri olmadığım fakat bir 307 sahibi olduğum için ben de yorum yapayım.

307 yi ve Megane II yi sürdüm.ikisi de Fransa teknolojisi ve sağlamlık bakımında pek de farklı olduğunu düşünmüyorum. Ama Renault Türkiyede kendisini halka kabul ettirmeyi başardı. Renault un piyasası Peugeot tan daha hareketli. geçen hafta oto pazarına gittim. Galericilerin elinde aşırı MeganeII var.

307 hk. söylentiler de MeganeII satışını artırdı. 2001 model 307 bile 2001 model megane I 'e bin basabilecekken, Megane I daha fazla tutulmuştur.

sürüş zevki ve performans açısından çok fark yok bence. Megane içinde kullanılan malzeme çok kalitesiz (göğüsteki düğmelerin yazısı çabuk siliniyor) ve hemen yıpranır cinsten. süspansiyondan zaten Renault hiç anlamaz,sıfır. kaporta sacları çok incedir. özellikle şaselerde kullanılan demirin et kalınlığı da berbat denecek kadar inceymiş. HB modeli zaten iğrenç.

kısacası ben de 307 yi beğeniyorum. 307 yi Megane II ye tercih ederim
  h_307 die yazdım ama bundan sonra hadi abi die yazarımBig smile
 
 
HADİ BABA YAZSAN DAHA İYİ OLUR O HEPİMİZİN BABASI SİTENİN KRALIBig smileBig smileBig smileBig smile
206 PANAROMIC 1.4 benzinli   34 BR 4985

0535 648 84 68
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik
Durum:
Mesajlar: 2071
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 12:03
Denizcim, mahçup ediyosun beni. eyvallah...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 13:39
baba bızı dıckoya gotur :Dbaba bızı dıckoya gotur :D
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik
Durum:
Mesajlar: 2071
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 14:03
Yukarı Dön
deniz_206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
26 - Mayıs - 1987

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ
Durum:
Mesajlar: 1363
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2009 Saat 14:16
Orjinalini yazan: h_307 h_307 Yazdı:

Denizcim, mahçup ediyosun beni. eyvallah...
 
ya olurmu öyle şey abicim ama emrahın dediğini yapabilirsin bi ara hadi babaBig smileBig smile
206 PANAROMIC 1.4 benzinli   34 BR 4985

0535 648 84 68
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
  Konuyu paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör


Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Konu Cevap Yazan Okunma Son Mesaj
konu icon Acil Satılık 206 son mesaja git 5 CeRRaH 243 CeRRaH
konu icon 2007 307 sis farı çerçevesi nasıl takılır son mesaja git 4 ankaonur 61 Alicilik
konu icon Subwoofer kullanan araçlar bağlanıyor son mesaja git 13 herry 159 Alicilik
konu icon 206 Beyin Kilitlendi. Tamiri Mümkün mü? son mesaja git 5 zerzevat 132 canavaroski90
konu icon Doktor.. son mesaja git 9 Dr.Cda 163 ihsanozlesmis
konu icon araç alt tahliye tıpaları son mesaja git 0 netweb 26 netweb
konu icon Orjınal 307 jant ve 2 aylık lastik - 650 tl son mesaja git 5 ZP105 170 ZP105
konu icon 206 Ledli Stoplar (Ankara) son mesaja git 2 inandugcar 56 inandugcar
konu icon Satılık Kazasız Peugeot 206 Roland Garros son mesaja git 2 rolandgarros 88 rolandgarros
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 462 Özgür 27855 FATİH
konu icon 206 debriyaj sorunu son mesaja git 8 Dewil1606 113 ihsanozlesmis
konu icon FosforLu:) son mesaja git 2 kAramsAR 49 suppor
konu icon Sarı kanaryayla 206 ya aşk demşiz bikere! son mesaja git 3 slayer65 93 samet206
konu icon Peugeot Kayışlardan gelen ses son mesaja git 2 Mmetinin 80 samet206
konu icon Fosforuluma Nazar değdi son mesaja git 16 kAramsAR 233 samet206
konu icon havalandırma kokusu son mesaja git 2 senalcay 38 samet206
konu icon partner 170 c1.9 d son mesaja git 0 velioglu 10 velioglu
konu icon Oto ses sistemi yardım son mesaja git 4 okaNStarss 70 ihsanozlesmis
konu icon Radyatör Havası nasıl alınır son mesaja git 8 vbmaster 1816 ihsanozlesmis
konu icon *** LG 42" LB620V Panel Kırıldı *** son mesaja git 0 okan77 30 okan77
konu icon aracım satlıktır arkadaşlar düşünen varsa son mesaja git 7 206x-line 274 206x-line
konu icon Satılık kıslık lastık takımı son mesaja git 0 Turgay_66 63 Turgay_66
konu icon hararet sorunu son mesaja git 22 pug206emre 254 pug206emre
konu icon Sticker İsteyenler Buraya... son mesaja git 22 Serkan 554 pug206emre
konu icon DOUBLE DIN NAVIGASYONLU TEYP son mesaja git 8 TuNeR_32 368 cmkelektronik
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 445 HakanGokdemir 10592 cmkelektronik
konu icon lütfen bılgısı olan yardım etsın son mesaja git 7 bulut26 241 denizci33
konu icon Merkezi kilit sorunu son mesaja git 7 Samet Çetin 93 Samet Çetin
konu icon ankara özel servis tavsiye son mesaja git 27 lou_blue 3339 DrivenTT
konu icon UZUN ZAMANDIR İST. BULUŞMASI YAPILMIYOR son mesaja git 10 tetik-soner 229 oktaybarakdar
peugeotturkey.com - Kralsoft sunucularında barındırılmaktadır.

Valid CSS!

Peugeot Turkey Facebook