|
307 rölanti titreme |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
fætih
2. Vites Yaşı : 32 Aracı : 307 1.6 16v 110hp XS M.T Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 429 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2017 Saat 09:15 |
2004 model 307 aracım var. arabayı aldıktan 2 ay sonra falan rölantide titremeye başladı araç. yapılanlar ngk 4 buji valeo orjinal bobin tüm filtre bakımları yağı vs. değiştirdim lpg enjektörü değişti subaplar değiştirildi. ancak aracın titreme problemini gideremiyoruz. ben sorunun lpg ile alakalı olduğunu düşünmem sonucunda tavsiyeler üzerine akü kutup başlarını söküp 1 saat sonra takıp lpg'yi devre dışı bırakıp 100 km kadar benzinde kullandım araçta tüm sorunlar aynı şekilde benzindede var. arabanın subaplarını vs harun ustaya yaptırdım bostancıdaki ama araba ona göre benzinde 10 numara çalışıyor diyor. ancak arabanın bilindiği üzere ltft stft değerleri var. bu değerler arabanın doğru çalışmadığı yönünde. bunlardan hiç anlamam ama lpg üzerine kurulu bir forum sitesinden biri söyledi senin araban emme manilfolddan hava alıyor dedi. artık o kadar çok uğraştımki inanın içim kaldırmıyor bir sonuçsuz işlem daha yaptırmayı. yukarıdaki resimdeki değerde araç yükte değil yani farlar vs hiçbirşey çalışmazken sadece rölantideki değeri stft devamlı + değer veriyor yani fakire düşürüyor aracı. yukarıdaki resimde ise farlar sisler fan 4 kademede ve arka cam resistansı aktif. aracın stft - değer veriyor. aracın bu değerlerinden dolayı emme manifold gerçekten hava alıyor olabilir mi. yardımcı olabilenlere teşekkürler |
fætih
2. Vites Yaşı : 32 Aracı : 307 1.6 16v 110hp XS M.T Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 429 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
forum bitmiş.
|
ggitaristt
3. Vites Yaşı : 38 Aracı : 307 sw hdi 2006 Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Şahsen alındım.. Forum bitmemiş ama bence kimse soruna cevap verecek bilgiye sahip değil..
Kendimce aklıma gelenleri söyleyeyim o zaman, rolantide titreme demişsin emme manifoldundan hava da alıyo olabilir, rolanti motoru bozuk ta olabilir, Maf sensörü bozuk ta olabilir, piston kolu boşluk yapmış ta olabilir, egzantirik ayarı kaymış ta olabilir, Ateşleme düzeni bozulmuş olabilir, Egr pislenmiş ya da bozulmuş olabilir, Katalizör dolmuş olabilir, egzos sensörü bozulmuş olabilir, aracın beyni bozulmuş olabilir. Ama Lpg ile alakası yok dediğin gibi. Neredeyse hiç kimse tamirci değil burada.. Ben de pek anlamam ama mühendis mantığıyla yazdıklarımın sadece birisi doğru. Biz bulmaya kalkarsak masraf arabadan pahalıya patlar. Sana tavsiyem özel yada yetkili tavsiye edilen işinin ehli bir peugeot servisine gitmen. Onlar motorun sesinden bile anında çözerler.. Geçmiş olsun.. |
OguzhanKucuk61
3. Vites Yaşı : 29 Aracı : 206 Sedan Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Mehmet abiye harfiyen katılıyorum. Ustanın çözemediği problemi gelip buraya yazıp cevap alamayışından dolayı böyle yersiz bir yakıştırma olmamış. Ben burda kötü niyetli, tartışma peşinde koşan, ona buna salça olan bir tek insan görmedim. Herkes elinden geldiğince, bilgisi tecrübesi yettiğince birbirine yardımcı olmaya çalışıyor.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
şimdi hocam forumda üyelerimiz bir çoğunun bilgisi genel yüzeysel olarak yada başlarına geldiyse yorum yazıyorlar. Bilgisi olmayan kimse yorum yapamayacaktır hemen forum bitti vs. demek çok anlamlı deil. evet dediğiniz gibi ltft stft değerleri var ve bunların hangi aralıklarda olmasını gerektiğini oto tamircilerinin bile çoğu bilmez çünkü eğitimi almamıştır ancak yetkili servislerde mekanik teknisyenlerinin bileceği hatta çoğu fransa ile irtibata geçip öyle müdehale ediyorlar. Bence iyi bir yetkili servise gidip kontrol ettirmek daha mantıklı ve gereksiz yere başka masraf yapmamanızın önüne geçecektir.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ismailkaya
3. Vites Yaşı : 40 Aracı : 2005 Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
sen alternatörüne bir baktır akü değerlerinin amperine bir baktır
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
fætih
2. Vites Yaşı : 32 Aracı : 307 1.6 16v 110hp XS M.T Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 429 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
akü 0 alındı. alternatör revize edildi ok gibi çalışıyor.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |