|
BASKI BALATA DEĞİŞİMİ SONRASI |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
OguzhanKucuk61
3. Vites Yaşı : 29 Aracı : 206 Sedan Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2016 Saat 21:18 |
Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 17 Eylül 2016 Saat 21:19 |
|
samet206
4. Vites Yaşı : 32 Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hocam öncelikle yazı fontunu düzeltmeni öneririm çok büyük olmuş :) konuya gelecek olursak vites düşürürken fark hissetmenizin sebebi balata yeni olduğu için daha iyi motor freni yapıyor araç.Söylediğiniz herşey bence normal.Bizim araçlarda vites geçişleri zaten genel yapısından dolayı böyle.Araç tamamen durmadan 1.vitese geçmekte zorlanıyor ilk başta bu araçları tanımazken banada sorun gibi geliyordu ama zamanla gördüm ki bu sorun değil.206 bu duruma biraz daha esnek olmayan bir araba sadece.Bunun dışında titreme,vuruntu,vites geçişlerinde cartlama vb.problemler olsa sorun ama söylediklerinizde problem göremiyorum ben kendi adıma.
Düzenleyen samet206 - 17 Eylül 2016 Saat 22:55 |
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
OguzhanKucuk61
3. Vites Yaşı : 29 Aracı : 206 Sedan Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ustanın dediklerini doğrulamanız içimi rahatlattı. İnşallah dediğiniz gibidir. Usta baskı balata bitikken araçta kuvvet olmadığı için vitesin daha rahat geçmesinin normal olduğunu söylemişti. Değişimden sonra Kompresyon daha kuvvetli olduğu için sertleşmesi normal demişti.
|
|
ahmet_bjk
3. Vites Yaşı : 34 Aracı : 308 Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hareket halindeyken 1. Vitese geçmemesi normal
|
|
308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
|
OguzhanKucuk61
3. Vites Yaşı : 29 Aracı : 206 Sedan Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2344 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OguzhanKucuk61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aklıma takılan bir kaç şey daha gelişti son günlerde.
1-) Ustanın taktığı debriyaj seti VALEO markaydı ve Peugeot orjinal ile aynı ürün olduğunu sadece etiket farkı olduğunu söyledi. Peugeot nun orjinal setini valeo firmasına yaptırdığını söyledi. Bende hal böyleyken kabul etmek durumumda kaldım. Hakikaten öyle mi acaba ? 2-) Bugün ışıklarda beklerken vites boştayken yumuşaklığını kontrol etmek için debriyaja sonuna kadar bastım ve aniden çektim. Kaldırırken hafif bir vuruntu sesi geliyor, tok bir ses tak diye. Bunu niye yapar ? Baskı balata değişimi ile ilgisi var mıdır ? Sadece pedal ile alakalı bişey midir ? 3-) Allex abinin ağır bakım konusunu okurken şanzıman yağında hassas olduğunu farkettim ve usta değişimi yaparken koyduğu şanzıman yağını sıfır paketten çıkarmadığını kazan gibi bişeyden araca aktardığını gördüm. O an pek takılmadım ama simdi dert oldu. Bu bir sıkıntı çıkarır mı ? Vites geçişlerinin sert olmasının bununla alakası var mıdır ? Arkadaşlar, kardeşler, abilerim sorular biraz yoğun oldu fakat aracım için endişe ediyorum. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.. |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |