|
106 Quick Sorunlarım |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Pnusher
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2016 Konum: iSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2016 Saat 09:55 |
1 merkezi kilit çalışmıyor ( akü den + yı söküp tekrar takınca kapılar kilitlenir gibi merkezi kilit çalışıyor sonrasında şoför mahalinden anahtarı taktığımda 1 defaya mahsus ya açılıyor yada kilitleniyor uzaktan kumanda da çalışmıyor ) 2 Toplamda 500 km yola 85 tl lpg yaktım İstanbul / Düzce gidip geldim oralarda da gezdim bu normalmidir ayrıca yolda hız 90/110 arası ve arabada daha önceden düz boru vardı ben arkaya son susturucu koydum sesi sevmediğim için fakat bunu koyduktan sonra arabada camlar kapalıyken felaket gaz kokusu gelmeye başladı 130 u geçince sol arka tarafta oturan kişi alttan ısı alıyor en büyük problemim de bu manifold dan çıkan katalizör duruyor altta orta susturucunun olmayıp son susturucunun olması içeri koku iletirmi Düzce ye gidip geldim camlar sunroof açık sonuç 2 gün sonra yatakta perişan :) 3 son olarak çakmaklığım çalışıyordu fakat şimdi her bastığımda sigorta attırıyor 50 kuruş bişey değil ama çalışan bişeyin çalışmaması her defasında sigorta attırmasının sebebini bulamadım. bu arada ilk arabam olduğu için fazla da anlamıyorum okuyan arkadaşlara şimdiden teşekkürler Düzenleyen Pnusher - 24 Ağustos 2016 Saat 09:59 |
|
Bir sana aşığım birde saçlarının gölgesine
|
Ahmet_ach
1. Vites Yaşı : 38 Aracı : Pejo 106 Quik Kayıt Tarihi: 31 Temmuz 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Ahmet_ach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
oncelikle arabanız hayırlı olsun eski bir 106 kullanıcısı olarak yardımcı olmaya çalısayım
merkezi kilit sorunu 106 larda kronik hale gelmeye başladı akü değişimi veya kumanda pili değişimi sonrasında enterasan arızalar oluyor sunu deneyebilirsin 1) Uzaktan kumandanın senkronizasyonu
Kontağı kapatın. Kontağı yeniden açın. Hemen, birkaç saniye boyunca A (kapıları kilitleme tuşu) düğmesine basın. Kontağı kapatın ve anahtarı kontaktan çıkarın ve merkezi çalısrı durumda olması gerekveya Bunu yapmak için sürücü tarafındaki anahtar deliğine anahtarımızı takarak kilitleme yönünde çeviriyoruz. Kilitleme yönünde çevirilmiş vaziyette tutarken, bir yandan da kumanda kilitleme tuşuna basılı tutuyoruz. Yaklaşık 5 saniye kadar basılı tutulduğunda kapı kilidinden tıkırtı sesi duyacaksınız. Anahtarı çıkarın ,kumandadan kapı açma tuşuna basın. İşte bu kadar anahtarınız tekrar aracınıza tanıtıldı. 2) yakıtınız gayet normal ve çok iyi ;sehir dısı 17krs sehir içi 20 krs ortalamasıyla yakıyor araç 2001 model ise katalizör egzoz manifolta bırlesık bunu iptal etmek hayli masraflı cünkü yeni bir oem manifolt yaptırılması gerek , düzboru derken 51 lik borudur buyuk bır ıhtımal bu boru aracın ortasından baslar ve sol tarafa dogru kıvrılır kıvrılma esnasında boru gövdeye değiyo olabılır veya çok yakındır , arka sol koltugun veya paspasın altı ısınabılır şıkayetınız bundan olabılır gaz kokusunu gelince; son susturucu montajı esnasında lpg gaz borularına zarar verılmıs olabılır ve kaçak olabilir azda olsa koku yapabilir veya aracın altını biryere surtulmüş olabılır , bu çok tehlikelidir ısınan egzozun yanında teklikeli dir en yakın zaman da lpg cıye ugramanızı tavsıye ederım Diğer bı ıhtimal ise, son susturucu yenı takıldıgı için atılan kaynakların kokusu gelebılır bu koku en az 1 hafta gitmiyor eger egzozu gaz altı kaynakla yapıldıysa kokusu gaz gibi kokabilir ama agzoz baglantı noktası kurum bağladıgı zamn koku gidecektir 3) çakmaklık konusu ; çakmaklıga bastıgınızda herseferınde atıyorsa çakmaklıgınız arızalıdır bunu denemek için basit yöntem çakmaklıktan çalısan tel şarj aleti ile kontrolu sağlıyabilirsiniz telefonu şarz ederse sıkıntı yok ,yenibir çakmaklık alırsınız bu arada çakmaklık sigorta değeri en az 20A veya 30A olması gerek |
|
Peugeot Quik 2001 1.4 8v 75bg
|
Pnusher
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 23 Ağustos 2016 Konum: iSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba merkezi kilit problemini dediginiz sekilde yaptim fakat duzelmedi sadece aku basini cikartip takinca ya ya iceriden sigortayi cikartip takinca bir tikirti geliyor sonrasinda anahtari sol ya da sag kapiya takip kilitleme yonune cevirdigimde 1 defaya mahsus butun kapilar kilitleniyor veya aciliyor fakat sonrasinda eski model arabalar gibi manuel sekilde acmak gerekiyor 2. Kapiyi bundan merkezi kilit motorlarimin saglam oldugunu anliyorum aracta uzaktan kumanda kilidi var fakat calistigini goren yok :D sadece yedek anahtari taktigimda calissin yeter diyorum oda yok birde alarmi merkezi kilit beynine mi entegre ediyorlar acaba kumanda ile calismasi icin eger oyleyse alarma + ve - gelmiyor kesmisler baglantilari onun olmamasindan calismama gibi durum sozkonusumudur
Düzenleyen Pnusher - 29 Ağustos 2016 Saat 01:39 |
|
Bir sana aşığım birde saçlarının gölgesine
|
Ahmet_ach
1. Vites Yaşı : 38 Aracı : Pejo 106 Quik Kayıt Tarihi: 31 Temmuz 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Ahmet_ach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Senin arızanda çok enterasanmış elektrikçiye gitsen çoğu usta çözemez yeni kit takalım der,kardeş bide merkezi kilit beyni var sigorta kutunun altındaki halının içinde biryerlerde onun soketlerini kontrol et eğerki sonradan alarm takıldıysa oda aynı yerdedır çünkü merkezi sistem beyninden alıyor sinyali birde anahtadaki pili değiştirin bitmiş olabilir ,106 tılarda şöför kapısı ana kapı oldugu için arızalandığında iki kapıda çalısmıyor
|
|
Peugeot Quik 2001 1.4 8v 75bg
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |