|
ses sorunu ve direksiyon titremesi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ramazan1993
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Partner Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ramazan1993
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2016 Saat 17:15 |
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. dediğiniz ses triger kayışı parçalanmış çarpıyor olabilir. subaplar-eksantirik mili vs. bu tip seslere neden olabilir. . bence riske girmeyen direk sanayiye götürün. direksiyon titremesi tekerlerin balans ayarının olmayışındandır.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ramazan1993
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Partner Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ramazan1993
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ben bu şekilde yaklaşık 30 km yol yaptım da park ettim aracı. çünkü otoyolda başladı bu ses. acaba bu daha motorda vs. başka sorunlara yol açmış olabilir mi?
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
valla ramazan kardeşim olabilir. ama bence aracı çalıştırma sonra 500-1000 tl çıkacak işlemler motor yaptırmaya kadar gider. 3000-4000 tl ne mal olabilir. tahmini olarak söylüyorum bence riske girme hiç ustana götür.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ramazan1993
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Partner Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ramazan1993
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Usta gibi bir usta buldum ve Mesut usta sayesinde bugün sorundan kurtuldum. teşhis ettiği konuda haklı çıktı, büyük ihtimal sente atmış olacağını tahmin ediyordu. sente ayarını yaptı ve oracıkta bazı bağlantıları yapıp motoru çalıştırdığında ses kesilmişti. Ayrıca hemen sesin kesilmesi, sente atmasının başka (subap, eksantrik mili vs.) sorunlara neden olmadığı anlamına geliyordu. Bundan başka, bu sorunda büyük payı olan v kayışının resmen çürüyüp 6 diş şeritten 4 diş şerite düşmesi parçalanan kenarların değiştirilirken önümüze gelmesiyle aracın çok bakımsız kaldığını bir kez daha anladım.
bu v kayış ile ekileşimde bir mil varmış o da değişti. değişen parçalar arasında triger kayışı ve motor takozu da bulunmakta. yalnız motor takozu sökülürken çok zorlanıldı. bu da aracın montaj yapısına mühendisliğine bağlı bir durum sanırım. Kaç para çıktı derseniz; 80 lira evden oto tamire götürmek için çekici ücreti;ustanın fiyatlaması ise 200 lira parça ücreti, 250 lira işçilik ücreti, toplamda 530 lira. son durumdan gayet memnunum. artık motor (alalı 2 ay oldu) 2 aylık kullanıma kıyasla daha sessiz ve az titreşimsiz çalışıyor. rot balans ayarı ise yapılmayı bekliyor fakat şehir trafiğinde pek önemli değil diye düşünüyorum.
Düzenleyen ramazan1993 - 29 Haziran 2016 Saat 18:40 |
Gokcesel
3. Vites Yaşı : 31 Aracı : 307 HDi Premium Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Geçmiş olsun sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Bakımsız araç olunca istemeden masraf çıkartıyor maalesef.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |