|
yine yeni yeniden vuruntu sorunu 307 |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
al4 un klasık sorunu zaten fazla ısınması yedek parca deneyebılcegın bıyer varsa bence esanjoru degıstırıp dene
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
monur
2. Vites 09 - Nisan - 1974 Yaşı : 50 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu şanzımanlar komplike olduğu için elbette her kafadan bir ses çıkıyor. Kalkışta vuruntu demek kavrama ile ilgili bir sıkıntı var demektir ve bunun bileşenleri;
Tork konvertör Balatalar ve frenleri Burçlar Teflonlar Oringler Pullar Çok ısınıyor sorunun cevabı ise kim ölçtü de aşırı ısındığı kanaatine vardınız çok merak ettim.Burada yazan arkadaşlarımdan bir ricam araç seyir halinde ve sıkışık trafikte bu yağın ısısının kaç dereceye çıktığını bilen varmı? Yada yağ çok ısındığında görsel olarak ne gibi bir uyarı verir? Yağı değiştirin diyen arkadaşlara bir öneri o zaman filitresinide değiştirin ;) Kim bu zaman kadar bu şanzıman yağının filitresini değiştirtti?Benim aracım 123900 km de şuan ve benden önceki sahibi sağ olsun 62.000 km de şanzımanı bitirmiş.64.000 km de komple revizyon ettirdim ve başında durdum,bazı parçalarını orjinalinden daha dayanıklı olan Amerikan olanlarla değiştirttim ve bana maliyeti 3300 TL oldu.Hangi şartlarda kullanırsanız kullanın 1 kere vuruntu yapsın aracı hediye ederim. Zaman içinde ilk kalkışta D konumunda gazlamalar,patinaja düşürmeler,kavramaya geçmeden fren pedalından ayağımızı kaldırmalar bu tip sıkıntılarla karşılaşacağımızın habercisidir arkadaşlar. 2004 sonrası 206 ve 307 lerde Tiptronic diye tabir edilen AL4 ler sadece bilgisayarla yanıltma yöntemini kullanırlar. Yani tam otomatik şanzımanlar ancak kandırılarak manuel vites geçiş olanağı sağlasa da özü tam otomatiktir ve tam otomatik gibi kullanılması gerekir. Neyse sorunu olan arkadaşın cevabına gelirsek, PC ye bağlanınca hata vermiyorsa ve vuruntu varsa sorununuz mekanik, şanzıman açılmadan ne olduğunu anlamak imkansız.Geçmiş olsun ve kolay gelsin.
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aracın vitesini bazen "P" den zor çekiyorum, sanırım ilk olarak fren müşrünü değiştirmeyi deneyeceğim, ısınma ile ilgili olarak ta araç vuruntuyu 1 saat kullanımdan sonra yapıyor bu yüzdende ısı bana daha mantıklı geldi eğer motor takozunda sorun olsa kullanmaya başladıktan hemen sonra da vuruntu yapardı ne zaman hararet 90 ı biraz geçiyor vuruntu sorunu baş gösteriyor. Sürekli çalıştığım için aracı hiç bir şekilde bi yere gösterme fırsatım olmuyor
|
vedat ömer
1. Vites Yaşı : 55 Aracı : 307 sw otm 2004 Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012 Konum: şöför Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı vedat ömer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aracım 307sw1.6 16v. ben de de ısınma sorunu vardı aracın yağı fazla ısınınca yani hararet yükselince arıza konumuna geçip vuruntu yapıyordu arıza şaka gibi ama eksozdan çıktı eksoz eskidiği için tıkanıyor ve aracı zorluyor ve şimdi hiç sorun yok.
|
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki nasıl bir çözüm buldunuz eksoz mu değişti ne kadara mal oldu ?
|
syrosyk
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=24213&PN=2&title=307-otomatik-anzman-sorunuacil-yardm
ben vuruntu sorunumu cozdum.. maslak oto sanayi istanbul sanzimsn yukaeidaki linkte detay var.. gidin yardimci olacaklardir.. benim sorunumu direk anladi ve simdi 2 saat trafige giriyorum surekli dur kalk en ufak vuruntu yok |
syrosyk
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Istanbul Sanziman
Ramazan Turk 0 212 2767076 Maslak Ataturk OtoSanayi 2.Kisim 31.Sok. No.1282 usta sanzimana mudahale ediyor..komple sanzimani indirmeden ben toplam 750 tl ye isi bitirdim.. detayli aciklamayi ve sorunu anlatip size nasil duzeltecegini anlatacak.. ben tavsiye ediyorum.. 2004 peugeot 307 premium otomatik 108 binde aracim |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |