Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 SW otomatik vites sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 678910 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 16:19
beyler bu konunun yağla alakalı olduğunu zannetmem bunda önceki şanzıman yağ değişimim şanzımancı tarafından 20 lik teneke yağından konmuştu kalitesiz yağ olduğuna eminim ..böyle bir sorun yaşamıyordum bu orantısız devir aynı zamanda arabanın yakıt durmunu da arttırıyor ve çekişinide düşürüyor
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 16:27
aynen benim yakıt tüketimim lpg de 11,5 litre iken bu orantısız devirler sonucunda 13,5 litreye kadar çıkmıştı. bugün 50 km yol yaptım devir hız perpormans çok iyiydi bakalım inşallah eski haline dönmez.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 21:21
servis şanzıman yağının mobil mi koyuyor acaba?
Çevrimdışı ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 22:29
selam arkadaşlar bende mıtto arkadaşımızın sıkıntısını çekiyorum.yarın servise gideceğim.bendede aynını yapıyor.az önce mecidiyeköyden esenlere geldim.aracım 3000 devirde 90 yapıyor.normalde 110 yapardı.bu sıkıntıyı geçen sene yazında yapmıştı.hatta forumdada yazmıştım.benim selenoidler arabayı ilk aldığımda deişti.bu sorunu geçen sene çözemedik.işte yazılım attırdım aküyü deiştirdim.ve kendiliğinden geçti .ama gene başladı.çekişte azalma yüksek devirlerde vites geçişi ve 4. viteste bu vitesin ara vitesinde kalma.hani diyoruz ya her viteste 1. vites hariç ara vitesler var hah işte 4. vitese geçince araç bu 4. vitesin ikinci kademesine geçmiyo sanki araba dembiyajlı ve yarım debriyaj gidiyo .ekranda arıza yok.sanki selenoid 4. vitese tam geçmemiş arada kalmış gibi.taki dip gaz yapıp bu şekilde 3 ten 4 e geçerse 3000 devir 110km hız.geçen sene bikaç tamirciye anlattım hemensabit fiyat 2500 tl revizyon dediler.valla bıktım artık şu sorunlar silsilesinden
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 23:22
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

servis şanzıman yağının mobil mi koyuyor acaba?
 
evet. önceden total koyuyordu artık anlaşması bitmiş mobile geçmişler. Servis mobil LT71141 şanzıman yağı koyuyor
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 23:24
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar bende mıtto arkadaşımızın sıkıntısını çekiyorum.yarın servise gideceğim.bendede aynını yapıyor.az önce mecidiyeköyden esenlere geldim.aracım 3000 devirde 90 yapıyor.normalde 110 yapardı.bu sıkıntıyı geçen sene yazında yapmıştı.hatta forumdada yazmıştım.benim selenoidler arabayı ilk aldığımda deişti.bu sorunu geçen sene çözemedik.işte yazılım attırdım aküyü deiştirdim.ve kendiliğinden geçti .ama gene başladı.çekişte azalma yüksek devirlerde vites geçişi ve 4. viteste bu vitesin ara vitesinde kalma.hani diyoruz ya her viteste 1. vites hariç ara vitesler var hah işte 4. vitese geçince araç bu 4. vitesin ikinci kademesine geçmiyo sanki araba dembiyajlı ve yarım debriyaj gidiyo .ekranda arıza yok.sanki selenoid 4. vitese tam geçmemiş arada kalmış gibi.taki dip gaz yapıp bu şekilde 3 ten 4 e geçerse 3000 devir 110km hız.geçen sene bikaç tamirciye anlattım hemensabit fiyat 2500 tl revizyon dediler.valla bıktım artık şu sorunlar silsilesinden
 
sıkıştıklarında ve sıkıntılı müşteri bulduklarında hemen revizyon. Bilmiyorum kazandıkları paranın nekadarı helal!!!
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 08:43
Ne kadar ağır şartlarda kullanırsanız kullanın 200 bin km de ancak revizyon ister o makineler.Onunda tamir takımı 1000 tl gibi bir rakam.1500 tl de işçilikmi istiyor bunlar? Sırıtma
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 08:56
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Ne kadar ağır şartlarda kullanırsanız kullanın 200 bin km de ancak revizyon ister o makineler.Onunda tamir takımı 1000 tl gibi bir rakam.1500 tl de işçilikmi istiyor bunlar? Sırıtma
 
Yatacak yerleri yok onur abi (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Yaşı : 50
Aracı : peugeot 307
Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 09:21
dürüst esnafı ayırıyorum ama kötü örnek de çok fazla ama.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 11:33
arkadaşlar diyorum ya size koca 3 katlı göral aracı bilgisayara bağladılar basınç ayar hatası verdi direk olarak 1580 tl maliyet çıkardılar oda olmazsa 2500 tl daha verebilirmişim,ya gözlerim doldu yemin ederim,ben selenoidleri değiştirince düzelmezmi dedim , o zaman kağıt imzalatırız parçanın garantisi olmaz 3 gün sonra bozulur geri gelirsin dediler bu forum olmasa, kazıklanmıştım şimdi durumumu ayarladığım anda gidip selenoidleri ve şanzıman yağını değiştirticem,

birde benim aracım 90 da 2500 devirde 105 civarı bir hızda 3000 devirde oluyor, vites geçişleri hissettiriyor ama sadece 1den 2 ye geçişte daha bariz oluyor,onun dısında haftada 1-2 gear fault hatası veriyor.
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 11:48
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

arkadaşlar diyorum ya size koca 3 katlı göral aracı bilgisayara bağladılar basınç ayar hatası verdi direk olarak 1580 tl maliyet çıkardılar oda olmazsa 2500 tl daha verebilirmişim,ya gözlerim doldu yemin ederim,ben selenoidleri değiştirince düzelmezmi dedim , o zaman kağıt imzalatırız parçanın garantisi olmaz 3 gün sonra bozulur geri gelirsin dediler bu forum olmasa, kazıklanmıştım şimdi durumumu ayarladığım anda gidip selenoidleri ve şanzıman yağını değiştirticem,

birde benim aracım 90 da 2500 devirde 105 civarı bir hızda 3000 devirde oluyor, vites geçişleri hissettiriyor ama sadece 1den 2 ye geçişte daha bariz oluyor,onun dısında haftada 1-2 gear fault hatası veriyor.
 
alisuat, benimde 2500 devirde sabit 90 la gidiyor 3000 devirde 110 ama yerine göre değişiyor hafif bir rampa olsa 3000 devirde 100 e kadar iniyor onlar normal yani.
 
ayrıca servis kağıt imzalatırız garanti dışı vs yapamaz. yaptığı her işlem için garanti vermek zorundadır. benim bu konuda az çok tecrübelerim oldu ve hata mesajı hariç aynı şeyler başıma geldi. Bütün sıkıntılarımdan serviste garantili olarak selenoid değişimi + yağ değişimi + yazılım ile Allaha şükür 1 ay oldu sıkıntım yok.
 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 14:10
inşallah bende durumları ayarladığım anda yaptırıcam ve düzelmesini umuyorum, anlamadığım şey bana bu olayı söyleyen kişi oranın sahibi yada ortağı değil tahminimce maaşlı bir eleman neden böyle yapıyor kardeşim bende vatandaşım yani , ne gerek var insanları kandırmaya kazıklamaya yetkili servise bile güvenemeyeceksek kime güvenecez,

göral,yag blogu diyor,fatih selenoidle düzelir büyük ihtimalle diyor,tekotonun ustasına telefonda hatayı okudum ilk selenoid değişimiyle başlarız olmazsa revizyona kadar yolu var diyor,şanzıman yağı diyorum ortak bir fikir olarak o ömürlük diyorlar :)
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 14:39

alisuat aracı 10 derecelik bir yokuşda D ye al sonra freni bırak geri kaçırmıyorsa hirdolik vs hikaye,

sonra bilgisayara bağlat şanzıman yağ basıncına bak (motor sıcakken) eğer 2,5 barın altında ise ki büyük ihtimal altındadır selenoidleri değiştir tamamdır.
 
yeni tip selenoidleri taktıkdan sonra mutlaka şansımana yeni yazılım attırıp yeni selenoidlerin kodlamasını yaptırmalısın, aksi halde uyum sağlamayacak sıkıntı çıkaracaktır.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 15:24
o testi yaptım şimdi tam olarak 10 dereceyi hesaplayamadığım için bilmiyorum ama çok dik yokuşlarda geri kaçırıyor orta ve hafif yokuşlarda geri kaçırmıyor. o kodlamayı falan heralde yapıyordur servis yani :)
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 15:25
dediğim geri kaçırma ise yani saniyede 1-2 cm şeklinde oluyor direk kaçırmıyor,

birde bıraktığımda söyleceklerim monur abi sağolsun anlattı,

hidrolik blogu spreyle temizleticem,
yağı biraz fazla doldurtup araç askıda iken vitesleri geçiş yaptırıcam fazla yağı aldırıcam.
parçalar takıldıktan sonra bilgisayarla yazılım yükletip selenoidleri tanıttırıcam



Düzenleyen alisuat - 11 Haziran 2011 Saat 15:28
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 17:39
10 derecelik yokuşla yüzde10luk eğim farklı kavramlar ise sanırım blokta problem var, 30 metrelik bir yolda istinat duvarı sayesinde ölçtüm 3 metrelik kot farkı vardı yani yüzde 10 eğim demek bu yolda araç hafifçe geri kaçırıyor, 10 derece eğim derseniz30 metrelik yolda 5.1 metre kot farkı olması lazım demek ki böyle yolda araç geriye ivemelenerek baya hızlı kaçırır.
Çevrimdışı ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 20:20
Orjinalini yazan: mitto mitto Yazdı:

sevgili arkadaşlar bende bu sorundan müzdariptim. Başka bir forumda metinle de konuşmuştuk ve bende selenoidd değişimini yaptırdım. Yağı daha yeni değiştirmeme rağmen hazır selenoidleri değiştirmişken bir daha değiştireyim dedim ve değiştirdim ancak usta çıkan yağın yerine 3 litre mobil koydu. Biraz gezdik geldik fazlasını aldı. Daha önce değiştirirken 4 litre konmuştu.
 
Neyse benim automatic gear foult yazısı artık gelmiyor ama şanzımandaki sorunum devam ediyor. Sorunum şu az önceki mesajlarda yazan o ara vites artık bende olmuyor. Yani eskide 2 den 3'e geçerken bir ara vites atar öyle devam ederdi şimdi öyle bir durum yok. Bunun yanında eskiden 4. viteste 3000 devirde 110 yapardı şu anda 90 yapıyor. o durumdayken dip gaz yapıp vites düşürtüp 5000 devir civarına çıkarıyorum sonra vites atınca bu sefer tekrar 3000 devirde 110 yapıyor.
 
Bunun yanında şehir içi trafikte örneğin 2'den 3 e 3000-3100 devir gibi değiştiriyor. Ve örneğin 50 ile giderken 2800 devirde araba ayağı gazdan çekince doğrudan 2100 gibi devirlere düşüyor daha sonra gaza basınca sanki araba 2800 devire kadar boşta devirleniyor gibi 2800 devirden sonra hızlanıyor. Acaba 3 litre yağ koyması bir sıkıntı olmuş mudur? (Ancak fazla yağı aldığımda yağın aktığını gözlerimle gördüm.:) 
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Çevrimdışı ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 20:31
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar bende mıtto arkadaşımızın sıkıntısını çekiyorum.yarın servise gideceğim.bendede aynını yapıyor.az önce mecidiyeköyden esenlere geldim.aracım 3000 devirde 90 yapıyor.normalde 110 yapardı.bu sıkıntıyı geçen sene yazında yapmıştı.hatta forumdada yazmıştım.benim selenoidler arabayı ilk aldığımda deişti.bu sorunu geçen sene çözemedik.işte yazılım attırdım aküyü deiştirdim.ve kendiliğinden geçti .ama gene başladı.çekişte azalma yüksek devirlerde vites geçişi ve 4. viteste bu vitesin ara vitesinde kalma.hani diyoruz ya her viteste 1. vites hariç ara vitesler var hah işte 4. vitese geçince araç bu 4. vitesin ikinci kademesine geçmiyo sanki araba dembiyajlı ve yarım debriyaj gidiyo .ekranda arıza yok.sanki selenoid 4. vitese tam geçmemiş arada kalmış gibi.taki dip gaz yapıp bu şekilde 3 ten 4 e geçerse 3000 devir 110km hız.geçen sene bikaç tamirciye anlattım hemensabit fiyat 2500 tl revizyon dediler.valla bıktım artık şu sorunlar silsilesinden
 
 
arkadaşlar bu gün servise gittim yetkili.benim selenoidler geçen sene deişmişti.ama servis benim sorunumun sebebini bilemedi net bişey söylemedi ama.bana selenoidlerin rolantide 2.4 bar olduğunu bu sebeble deişmesi gerektiğini ayeıca alternatöründe 14 olan voltaj degerinde dalgalanma olduğunu ileride arıza çıkaracağını söledi.benim arızayı ise herşeyin yapabileceğini söledi.yani net çözüm yok.ayrıca 500 600 arası selenoid conta vs dedi.sonra başka bi yetkili servisin anlaşmalı olduğu şanzumanları gönderdiği servisi aradım yetlili servis verdi telefonu.bu şanzumancı arızamın ne olduğunu net olarak söyleyemedi ama iki lafının biri deil ikiside revizyon.işte 80000 max100000 miş şanzumanın ömrü.2500 dedi.bu benim arıza geçen yaz yapıyodu.kışın hiç yapmadı taki 2 hafta öncesine kadar.ben pes etti.bu mitto arkadaşım benim arızanın aynını tarif ediyo.eğer o veya bi başkası ben bu arızadan kurtuldum söle yaptım demezse ki inşallah der arabayı satacam sıkıldım artık,evde hanımla papaz olduk araba araba diye.sitres kaynağımız oldu.
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2011 Saat 16:56
sonunda durumları ayarladım inşallah çarşamba tekoto servise bırakıcam arabayı, soğukken ve yokus cıkarken araç bu hatayı veriyor genelde, motor ısınınca vites geçişleri iyi durumda ama yaptıralım artık inşallah selenoid ve yağ değişimiyle  düzelir.düzelmezsede artık yeni taktırdığım selenoidleri çıkma bir yağ bloğuna taktırırım diye umuyorum ama inşallah gerek kalamz
Çevrimdışı ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2011 Saat 18:07
selenoidleri kaça deiştirecekler fiat aldınmı
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 678910 17>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 1187 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5654 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1230 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 953 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 732 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2788 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1134 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1916 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12801 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 754 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 554 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 521 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 559 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 566 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 861 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 695 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16124 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5588 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1933 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 536 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
arifbsrn 2
antipollution 2
chanyilmz 2
mryldz 1
feyyazbugan 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English