Peugeot Türkiye Fun Club Ana Sayfa
  SSS SSS  Forumu Ara Arama  Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
aquapel

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 56789 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5,00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 12:12
zzztttt sesi eski tiplerdede oluyor arkadaşlar, yani araç d konumuna alınca öyle bir ses geliyor bence normal o ses 
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 14:20
evet ama arkadaşlar bundan farklı bir sesten araç hızlandığında bile duyulmasından bahsediyorlar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 15:43
Arkadaşlar dün ve bu gün bu hırlama mı dersiniz horlamamı bilmem 3 eksozcu 2 motorcu gezdim ve hepside farklı bir şey söyledi 1. eksozcu son susturucu dedi değişti ses kesilmedi ... 2.eksozcu orta susturucu dedi işlem yaptırmadım ...3 eksozcu hem son hem orta susturucu dedi ... tamircim eksoz olması çok yüksek dedi...diğeri tamirci şanzımanını göster dedi ...1. eksozcuya teekrar dönüş yaptım paramı aldım eski susuturucumu geri taktırdım tabi 1 eksozcu ses felan gelmediğini benim halüsünasyon gördüğümü ve duyduğumu söylemesine rağmen buarada 130 TL vermiştim 100 TL mide geri aldım eskiyi taktırdım ...bugün veya yarın ustama tekrar gidip iyice baktıracağım sonuçları burada paylaşırım bu ses araba rolantide çalışırken ve ilk kalkışta 0.800 devir ile 2000 devir arasında yapıyor soğukken fazla sıcakken az sesli oluyor...
bu arada vızıltı zzzzzz ses her otomatikte vardır ısınınca daha fazla öter ...
devir olayına gelince ben hiç dikiş tutturamadım bazen sabit devir bazende devirler arası boşluk oluyor.. mesela sabit devir de 3000 devirde 110 hız da giderken devir hız orantılı
bazende 4000 devir 110 km hız devir ve hız orantısız orantısız devirde giderken düz yolda, ayağımı gazdan çekince bir anda 2500 devire düşüyor ama hız yavaş yavaş düşüyor hafif gaza basıp ve gazı sürekli halde tutuğum zaman tekrar 4000 devire çıkıyor hız yine aynı ve motorun çekişi bariz düşmüş oluyor..
 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 15:46
yani devir ve hızın orantsız olması sizce nedendir ... bazen kendi kendine düzeliyor bazende orantısız olarak gidiyor orantısız olduğu zaman yakıtda artıyor
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 16:46
selenoid değişimi yaptırdın mı sen yoksa sadece yağmı değişti arabada
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 18:22
arkadaşlar şu olay normal diye biliyorum yani araba hızlandıkca aynı vitesde devir azalıyor bendede oluyordu bu 3. vitesde ve 2. vitesde oluyordu sanki ara vites var gibi ,
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 19:18
alisuat ama şöyle yorumlarda duymuştum hatırlağım kadarı ile boşluk oluyosa eğer o şekilde hidrolik blok değişimi gerektiği gibi yorumlar olduğunuda hatırlıyorum
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 20:24
ara vites var zaten o ayrı
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 20:42
ara vites derken o nasıl bişey merak ettim
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:06
Bende 90 ila 150 arası motor devri şu şekilde oluyor;

2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:11
bendede bu şekilde oluyo bence bizdeki devir düşmesi gene selenoidlerden kaynaklanıyo basıncı yeteri kadar veremiyo  ve dengesiz püskürtmeden dolayı bu şekilde oynama oluyo ayrıca bende kıbrısta okuduğum için burdaki benzin kalitesi berbat ve sadece 97 95 var 100 oktan yok 95 oktan burda anca 80 oktan felandır ki buda burdaki bütün oto. şanzımanlı araçlarda devir oynamasına ve bazen teklemeye sebep oluyo bundan dolayı olabılır benımkıde 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:36
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

bendede bu şekilde oluyo bence bizdeki devir düşmesi gene selenoidlerden kaynaklanıyo basıncı yeteri kadar veremiyo  ve dengesiz püskürtmeden dolayı bu şekilde oynama oluyo ayrıca bende kıbrısta okuduğum için burdaki benzin kalitesi berbat ve sadece 97 95 var 100 oktan yok 95 oktan burda anca 80 oktan felandır ki buda burdaki bütün oto. şanzımanlı araçlarda devir oynamasına ve bazen teklemeye sebep oluyo bundan dolayı olabılır benımkıde 
 
ilk olarak unumadan söyliyim burada da 100 oktan yok yada ben görmedim. ayrıca bizim araçlar için 95 oktan dan başka tavsiye etmiyorlar sıkıntı çıkarıyormuş,
 
senin dediğin gibi viteste boşluk olsa yani boşa çıkıyor olsa devir düşmez artar, devir düştüğüne göre sabit gazda ozaman bir üst vitese geçmiş demektir.
 
ara viteslerin tam çalışma prensibini bilmiyorum ama aracı daha rahat hızlandırmak için bence güzel bişey, 2 den 3' e , 3' den 4'e geçerken ara vites oluyor,
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 21:40
metincim ama şimdi şöyle tarif edeyim o problemi triptoniğe aldık aracı 3 e attık 50 km/h ile gidiyoruz ve  devrin 3000 de seyrediyo birden 2000 devir civarlarına giriyo ve araç toparlamaya başlıyo şöyle bişey sanki basınç sonradan geliyo bildiğim kadarı ile 1ve2 aynı selenoid 3 ve 4 farklı selenoid yani sizin dediğiniz gibi 2 tane yağ basıncındaki dengesizlikten oluyo sanki .gandalf sanırım sadece yağ değişti cevap alamadık ama açıklıcaktır oda 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 27
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Mesajlar: 363
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 00:49
bugün yine dikkatlice izledim araç 2 ye geçtikten sonra gazı kökleyince devir artıyor ilk başta sonra bir bölümde devir sabit kalıyor, araç hızlanmaya devam ediyor hatta devir azalır gibi oluyor sonra artmaya devam ediyor bu anormalse 1.5 yıldır böyle bende :)
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 26
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 01:05
valla artık takmıyorum arkadaşlar gittiği yere kadar gitmediği gün komple şanzıman yaptırırz napalım:)
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 10:07
Bütün hepsinde var o ara vites gibi hissedilen şey.Şanzımanın yapısı bu.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 11:02
evet arkadaşlar sadece şanzıman yağını değiştirdim.. devir ve hız oranı daha önceden orantılıydı ..ama şimdi oarantısız.. zaman zaman tekrar eski düzeneğine yani orantılı oluyor zaman zamanda o rantısız yani dengesiz bir devir hız oranı var .. hatta dün akşam ateşlemeden olabilir diye lpg bujileri taktırdım.. yine bir değişiklik yok ..tahminimce selenoidlerden olabilir 10 güne kadar onlarıda değiştirip bakacağım  
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı mitto Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2009
Konum: Gebze
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı mitto Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 12:21
sevgili arkadaşlar bende bu sorundan müzdariptim. Başka bir forumda metinle de konuşmuştuk ve bende selenoidd değişimini yaptırdım. Yağı daha yeni değiştirmeme rağmen hazır selenoidleri değiştirmişken bir daha değiştireyim dedim ve değiştirdim ancak usta çıkan yağın yerine 3 litre mobil koydu. Biraz gezdik geldik fazlasını aldı. Daha önce değiştirirken 4 litre konmuştu.
 
Neyse benim automatic gear foult yazısı artık gelmiyor ama şanzımandaki sorunum devam ediyor. Sorunum şu az önceki mesajlarda yazan o ara vites artık bende olmuyor. Yani eskide 2 den 3'e geçerken bir ara vites atar öyle devam ederdi şimdi öyle bir durum yok. Bunun yanında eskiden 4. viteste 3000 devirde 110 yapardı şu anda 90 yapıyor. o durumdayken dip gaz yapıp vites düşürtüp 5000 devir civarına çıkarıyorum sonra vites atınca bu sefer tekrar 3000 devirde 110 yapıyor.
 
Bunun yanında şehir içi trafikte örneğin 2'den 3 e 3000-3100 devir gibi değiştiriyor. Ve örneğin 50 ile giderken 2800 devirde araba ayağı gazdan çekince doğrudan 2100 gibi devirlere düşüyor daha sonra gaza basınca sanki araba 2800 devire kadar boşta devirleniyor gibi 2800 devirden sonra hızlanıyor. Acaba 3 litre yağ koyması bir sıkıntı olmuş mudur? (Ancak fazla yağı aldığımda yağın aktığını gözlerimle gördüm.:) 
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 14:22
hay ağzına sağlık mitto kardeş, sorunu tam ve net özetlemişsin, zaman zaman düzeliyor zaman zaman düzensiz yani evet arkadaşlar bu soruna çözüm.. bende en son selonoidleri değiştirmeyi düşünüyordum şimdi kararsız kaldım.. bu arada az once alibeyköyde eksoz son susturucu ve orta susturucuyu değiştirdim 220 TL verdim her ikisine ama hırlama sesi monifolddan geliyor şimdi de nedir bu monifolld fiyatları bilen varmı bu arada orjinal takılmayan egsoz ne gibi sorunlar çıkarır
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 30
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Mesajlar: 5809
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Beğeniler (0) Beğeniler(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2011 Saat 14:34
Orjinalini yazan: mitto mitto Yazdı:

sevgili arkadaşlar bende bu sorundan müzdariptim. Başka bir forumda metinle de konuşmuştuk ve bende selenoidd değişimini yaptırdım. Yağı daha yeni değiştirmeme rağmen hazır selenoidleri değiştirmişken bir daha değiştireyim dedim ve değiştirdim ancak usta çıkan yağın yerine 3 litre mobil koydu. Biraz gezdik geldik fazlasını aldı. Daha önce değiştirirken 4 litre konmuştu.
 
Neyse benim automatic gear foult yazısı artık gelmiyor ama şanzımandaki sorunum devam ediyor. Sorunum şu az önceki mesajlarda yazan o ara vites artık bende olmuyor. Yani eskide 2 den 3'e geçerken bir ara vites atar öyle devam ederdi şimdi öyle bir durum yok. Bunun yanında eskiden 4. viteste 3000 devirde 110 yapardı şu anda 90 yapıyor. o durumdayken dip gaz yapıp vites düşürtüp 5000 devir civarına çıkarıyorum sonra vites atınca bu sefer tekrar 3000 devirde 110 yapıyor.
 
Bunun yanında şehir içi trafikte örneğin 2'den 3 e 3000-3100 devir gibi değiştiriyor. Ve örneğin 50 ile giderken 2800 devirde araba ayağı gazdan çekince doğrudan 2100 gibi devirlere düşüyor daha sonra gaza basınca sanki araba 2800 devire kadar boşta devirleniyor gibi 2800 devirden sonra hızlanıyor. Acaba 3 litre yağ koyması bir sıkıntı olmuş mudur? (Ancak fazla yağı aldığımda yağın aktığını gözlerimle gördüm.:) 
 
mitto bu konuyu geçen monur abi ile görüşmüştük. bende yolda giderken farkettim ayağımı gazdan çekince kompresörle birlikte devir düşeceğine birden düşüyordu senin gibi. Monur abi bunun sebebinin yağ ile alakalı olduğunu asıl kullanılması gereken yağın ESSO olduğunu ama türkiyede olmadığı için onun kalitesine en yakın mobil LT71141 konulduğunu bunun da yetersiz kaldığını ama yapacak bişeyin olmadığını söylemişti.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 56789 17>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör


Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 30 KONU
Peugeot Türkiye Fun Club Gündem        
konu icon Giderken stop etti. Mazot pompa müşürü arızasıymı son mesaja git 70 4 ahmet_bjk 308
konu icon motor titreme son mesaja git 87 4 zekai 407
konu icon Pejo 206 3000 deviri geçmiyor ?? son mesaja git 73 4 grkn_206 206
konu icon Satılık ford Focus son mesaja git 62 1 Mesut48 Araç Alım & Satımı
konu icon 206 1.4 LPG yakıt tüketimi son mesaja git 7549 17 Dlkrn_48 206
konu icon Beyaz Güvercinim son mesaja git 190 10 Dlkrn_48 308
konu icon Merhabalar.. son mesaja git 9 2 Dlkrn_48 Üyelerimizi Tanıyalım
konu icon JANT HAKKINDA son mesaja git 42 2 samet206 Modifiye Ve Tuning Bilgileri
konu icon 307CC (2005) sağ cam kriko (motorsuz) aranıyor.. - son mesaja git 12 0 tolgatumer Alınık Parçalar
konu icon 106 Quick Sorunlarım son mesaja git 69 3 Ahmet_ach 106
konu icon 106 gti jant arıyorum son mesaja git 34 2 Ahmet_ach Alınık Parçalar
konu icon 1.4 hdi intercooler son mesaja git 6465 136 reality59 Modifiye Ve Tuning Bilgileri
konu icon Güzel İzmir'den Arkadaşlara Bir Soru :) son mesaja git 53 2 Dlkrn_48 Sohbet \ Muhabbet
konu icon LG G2 YARDIM son mesaja git 123 7 sonerkyl 2.el Eşya Alım-satımı
konu icon Peugeot aksesuarlar (fiyatlar düştü) son mesaja git 1248 27 sonerkyl Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon EGR İPTALİ ACİL YARDIM son mesaja git 163 3 Vefa Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
konu icon Otomatik LPG 307 1.6 son mesaja git 398 18 gokhanyalcinkaya Araç Alım & Satımı
konu icon Araç Değişikliği son mesaja git 211 10 İzmir87 308
konu icon Pejı 206 cc ve çözülemeyen sorun son mesaja git 158 5 orch 206
konu icon pejo 206 teyip kontrol paneli son mesaja git 128 6 arkeolog18 206
konu icon 306 1.6 Diamond son mesaja git 14 0 alitekneci 306
konu icon 307 TR kullanma kılavuzu (tek parça-pdf) son mesaja git 6338 56 Alicilik Kullanım Klavuzları
konu icon Hangi usta haklı? Arabam conta mı yaktı? son mesaja git 179 6 madblueblacksea 207
konu icon Arkadan gelen ses son mesaja git 329 30 madblueblacksea 206
konu icon Lastik tavsiyesi son mesaja git 242 20 Deniz44 Satılık Parça Ve Aksesuar
konu icon 207 hararet müşürü arızası sonrası çalışmama son mesaja git 32 0 ibozdem 207
konu icon #S16HDİ En Günceller İçin 8.Sayfa... son mesaja git 4710 150 Adem Kurtuldu 206
konu icon Catalytıc converter fault ve Antipollution Faullt son mesaja git 126 4 FuRiouS 206
konu icon 206 Airbag ışığı yanıp sönüyor son mesaja git 113 8 Onurzdn 206
konu icon 206 306 aranıyor 20 bıne kadar son mesaja git 262 11 ziya alp Araç Alım & Satımı