Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 SW otomatik vites sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 SW otomatik vites sorunu
    Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 18:07
Merhaba Arkadaşlar,

Aracım (2006 307) son günlerde  özellikle sıcak havalarda şehir içi dur kalklarda otomatik vites arızası ve
riyor. Araba D modunda kilitleniyor. Normalde 2500-3000 devir de gerçekleşen vites değişimleri 4000 devir üzerinde gerçekleşiyor. Manuel moda geçmiyor. Manuel moda geçince gösterge D de kalıyor manuel vites değişimleri yapılamıyor. Bu arıza ile kışın hiç karşılaşmadım sadece yazın ve sıcak havalarda ve özellikle rampa çıkışlarında veya yüksek devirde vites değişimlerinde gözlemliyorum. Arabayı durdurup 5-10 dakika sonra çalıştırınca normale dönüyor. Yada ben kolayını buldum. arıza ile karşılaşınca kar vitesine alıyorum bu sayede 3000 devirede vites değişikliklerini alabiliyorum. bu şekilde 15 dakika kullandıktan sonra arıza kayboluyor.

Geçmişte bu arıza ile karşılaşan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. lütfen yardım
bu arada otomatik vitesli bir araba manuel vitese döndürülebilinirmi döndermek isteyen kendine güvenen bir usta varsa benim araba hazır
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 19:20
bence senin sorunun selenoid değişimi ile tamamdır aynı sıkıntıları bende yaşadım selenoid değişimi ile hallettim
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 20:14
tam bende aynı konuyu açmak için gelmiştim, aracım 1.5 yıldır bende, 1 hafta önceye kadar 1 kez başıma gelen olay bu hafta 3. kez başıma geldi, automatic gear fault diyor birden araç vuruyor ve kar modu ve spor modu ışıkları yanıyor,aracı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor,ayrıca normalde geri kaçırmadıgı yokuslarda arac kaçırmaya başladı,sizce aracı satma vaktimiz yaklaştımı...
Çevrimdışı berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 20:15
bılgısayara baglat buyuk ıhtımal basınc arızası verır once yag degısımı yap belkı selenoıdler saglamdır ama gerı kacırıyosa bence selenoıdlerde degısır satmana gerek yok :D
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 20:56
geçen hafta ben pc ye bağlattım olması gereken basınç 2.7 ama benim arabada ilk çalıştırmada 2.4 biraz gaza yüklenince  2.7 ve üstüne çıkıyor sadece yağ değiştirsek sorun çözülürmü
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 21:00
Her ikinizin de ortak sorunu Selonoid yalnız şanzıman yağınız mutlaka ve mutlaka MOBİL LT71141,usta bu iyidir,bundan koyalım,biz hep şu marka yağı kullanıyoruz hiç şikayet gelmedi gibi söylentilerine kulak asmayın.Selonoid değişimi sonrası toplamda 4 litreden biraz az alır hazne.Yetkili serviste değişim olacaksa 450-500 tl gibi bir masrafı var,erken gidip şanzımanın soğumasını sağlayın,hidrolik ünite sıcakken sökülmüyor.Geçmiş olsun.

Düzenleyen monur - 27 Mayıs 2011 Saat 21:04
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 21:41
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

geçen hafta ben pc ye bağlattım olması gereken basınç 2.7 ama benim arabada ilk çalıştırmada 2.4 biraz gaza yüklenince  2.7 ve üstüne çıkıyor sadece yağ değiştirsek sorun çözülürmü
 
evet senin sorunun selenoid. normalde rolentide yağ basıncının en az 2,5 olması lazım bunun altına düşerse yağ basıncı ile vites değiştiren araç basınç olmadığı için vites değiştiremiyor basıncı bulduğu anda da vuruyor, gaza basınca basınç yükseldiği için seri kalkışlarda vurmaz.
 
misal hareket ediyorsun eğer gaza az basarak yavaş kalkış yapıyorsan basınç az olduğu için vites vurur ama performanslı bir şekilde kalkarasan gaza daha çok bastığın ve basınç yükseldiği için vurma olmuyor.
 
bunun kaynağı aşırı vur kalk vs de sıcaklığı yükselip yağın özelliğini kaybetmesi ile olabilir bu yüzden ilk olarak yağ değişimine gidilmedilir. kesinlikle mobil LT71141 kullanılacak.
 
eğer yinede basınç 2,5 ile 3,5 arasında değil yani düşükse selenoid değişimi ile sorun halledilebilir.
 
peugeotlardaki al4 otomatik şanzımanlarının üzerinde eski tip selenoid olduğu için bu çoğu peugeotlarda görülüyor fakat yeni tip selenoid değişimi yapıldığında sorun ortadan kalkıyor.
 
"monur" nickli onur abimiz sayesinde tecrübe ile sabittir.
 
saygılar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:12
teşekkürler metin bey en kısa zamanda arabanın yağını değiştireceğim istanbul avrupa yakasında var mı bildiğin iyi bir otomatikçi fiatıda uygun olan
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:19
Arkadaşlar yapmayın konu selenoid falan değil. Bakın dur kalkın sık olduğu trafik ve rampa çıkışlarında arabanın hararet ibresini izleyin. Çok yükseklere tırmanıyor. Hrararet derecesi örneğin 100 derece iken şanzıman yağı 110 derece civarlarında oluyor. Isınan yağ görevini yapamıyor. Şanzuman korunma amaçlı otomatikte kilitliyor kendini sorun hararet.... Özellikle makyajsız kasalarda sorun bundan kaynaklanıyor. Ben revizyon yaptırdım, selenoid leri değitirdim ve 2 kez şanzuman yağı değiştirdim. Anlattığınız sorunu hala yaşıyorum. Arabayı az sıkıştırayım dur kalklı bir trafik veya rampa çıkarken arkadaşın aracında olanın aynını yaşıyorum. Hararete bağlı olarak şanzuman yağı ısınıp elektronik devreyi korumaya alıyor.. Şimdi buna çözüm bulsak herkese faydalı hareket etmiş oluruz. Hastalığın tedavisi doğru teşhisten geçer. Saygılar.....
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:29
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

teşekkürler metin bey en kısa zamanda arabanın yağını değiştireceğim istanbul avrupa yakasında var mı bildiğin iyi bir otomatikçi fiatıda uygun olan
 
olmaz mı. veliefendi hipodromunun orada peuget berke var yetkili servis. daha yeni orada yaptırdım çok memnun kaldım sırf berke için pendikden bakırköye gittim ve değdi.
 
yedek parçada birol abiyi bul peugeot forumdan tavsiye ettiler de o sana yardımcı olur.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:34
Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Arkadaşlar yapmayın konu selenoid falan değil. Bakın dur kalkın sık olduğu trafik ve rampa çıkışlarında arabanın hararet ibresini izleyin. Çok yükseklere tırmanıyor. Hrararet derecesi örneğin 100 derece iken şanzıman yağı 110 derece civarlarında oluyor. Isınan yağ görevini yapamıyor. Şanzuman korunma amaçlı otomatikte kilitliyor kendini sorun hararet.... Özellikle makyajsız kasalarda sorun bundan kaynaklanıyor. Ben revizyon yaptırdım, selenoid leri değitirdim ve 2 kez şanzuman yağı değiştirdim. Anlattığınız sorunu hala yaşıyorum. Arabayı az sıkıştırayım dur kalklı bir trafik veya rampa çıkarken arkadaşın aracında olanın aynını yaşıyorum. Hararete bağlı olarak şanzuman yağı ısınıp elektronik devreyi korumaya alıyor.. Şimdi buna çözüm bulsak herkese faydalı hareket etmiş oluruz. Hastalığın tedavisi doğru teşhisten geçer. Saygılar.....
 
aracın harareti 100 iken şanzımanın yağı 130-140 lara kadar çıkar. ısınan yağ özelliğini kaybeder. siz ya doğru yağı kullanmıyorsunuz yada revizyon diyip sadece selenoidleri temizleyip geri takan bir ustaya denk gelmişsiniz diye tahmin ediyorum. çünkü ben bu problemi çözdüm ve herzaman yaptığı yere bostancı cadde trafğine girdim hiç bir sorun yaşamadan okadar dur kalk yaparak çıktım.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:38
Revizyonu Ankara Şaşmaza Yetkili servis yaptırdı. Selenoidler gözümün önünde yenileri ile değişti. Bilgisayara bağlı yaklaşık 100 km yaptık motor suyu harareti 100 iken şanzuman yağı sıcaklığı 10 derece üstünde oluyor hep. 110 dereceyi geçerse risk var deyip kilitliyor..
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:41
Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Revizyonu Ankara Şaşmaza Yetkili servis yaptırdı. Selenoidler gözümün önünde yenileri ile değişti. Bilgisayara bağlı yaklaşık 100 km yaptık motor suyu harareti 100 iken şanzuman yağı sıcaklığı 10 derece üstünde oluyor hep. 110 dereceyi geçerse risk var deyip kilitliyor..
 
büyük iki selenoid değişti peki diğer 4 tane olması lazım küçükleri var onlarda değiştimi başka ne değişimler yapıldı.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:43
Tüm girdiler ve bakım yetkili serviste oldu. Garantileri hala devam ediyor. Şanzuman yağı mobil koyuldu. Tüm yazdıklarım tecrübeyle oluşan fikirler zaman size bu durumu çok iyi anlatacaktır. Çok masraf yapmayın diye söylüyorum. Sorun soğutma suyunun yani radyatörün küçük gelmesi.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:44
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Revizyonu Ankara Şaşmaza Yetkili servis yaptırdı. Selenoidler gözümün önünde yenileri ile değişti. Bilgisayara bağlı yaklaşık 100 km yaptık motor suyu harareti 100 iken şanzuman yağı sıcaklığı 10 derece üstünde oluyor hep. 110 dereceyi geçerse risk var deyip kilitliyor..
 
büyük iki selenoid değişti peki diğer 4 tane olması lazım küçükleri var onlarda değiştimi başka ne değişimler yapıldı.
Hepside değişti..
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:49
Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Arkadaşlar yapmayın konu selenoid falan değil. Bakın dur kalkın sık olduğu trafik ve rampa çıkışlarında arabanın hararet ibresini izleyin. Çok yükseklere tırmanıyor. Hrararet derecesi örneğin 100 derece iken şanzıman yağı 110 derece civarlarında oluyor. Isınan yağ görevini yapamıyor. Şanzuman korunma amaçlı otomatikte kilitliyor kendini sorun hararet.... Özellikle makyajsız kasalarda sorun bundan kaynaklanıyor. Ben revizyon yaptırdım, selenoid leri değitirdim ve 2 kez şanzuman yağı değiştirdim. Anlattığınız sorunu hala yaşıyorum. Arabayı az sıkıştırayım dur kalklı bir trafik veya rampa çıkarken arkadaşın aracında olanın aynını yaşıyorum. Hararete bağlı olarak şanzuman yağı ısınıp elektronik devreyi korumaya alıyor.. Şimdi buna çözüm bulsak herkese faydalı hareket etmiş oluruz. Hastalığın tedavisi doğru teşhisten geçer. Saygılar.....

Mütabık,zaten bu arada bir oluyorsa dediğinizde hemfikirim ama sıklıkla oluyorsa elektro vanaları kavurması sonucu parçalar iş göremez hale geliyor.Normal şartlarda şanzıman hararetini yükselten yegane sorun seviyesinin tam ayarlanamamış olmasıdır.Zaten eski kasalarda konnektör farkı vardır ve o seri zaten sorunlu bir seridir.Yeni stoklu tanımlanmış Borg Warner fabrikasının ürettiği elektro vanalar da sizin bahsetmiş olduğunuz ısılarda çalışabilme revizyonu yapılmıştır.Aynı zamanda bunu şanzıman beynini güncelleyerek korumaya geçme ısı dereceleri daha yukarı bir seviyeye çıkarılıyor zaten. Benim aracım da aynı sıkıntıları yapıyordu ben işi kökten çözmek için hidrolik üniteyi de değiştirdim ve sonucun da en sıkışık trafik de bile en ufak bir vuruntu olmuyor.Bilgisayar verilerini görmeden yardım etmeye çalışıyoruz ama yinede size sonuna kadar katılıyorum,bu belirtilerin bir değil birden fazla çözümü var.

Siz revizyon yaptırdığınızda hidrolik üniteyi temizlediler mi? yoksa değiştirdiler mi?
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 22:59
Blok temizlenip takıldı. Elektro vanaların markasını yarın yetkili servisten arayıp öğreneceğim. Blok testini de çıkma blok bulup yaptık aracımın bloğunda sorun olmadığından temizleyip taktık.

Düzenleyen hakangumus - 27 Mayıs 2011 Saat 23:01
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 23:02
Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Tüm girdiler ve bakım yetkili serviste oldu. Garantileri hala devam ediyor. Şanzuman yağı mobil koyuldu. Tüm yazdıklarım tecrübeyle oluşan fikirler zaman size bu durumu çok iyi anlatacaktır. Çok masraf yapmayın diye söylüyorum. Sorun soğutma suyunun yani radyatörün küçük gelmesi.

Servis bunu kontrol ettimi?

2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 23:05
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Tüm girdiler ve bakım yetkili serviste oldu. Garantileri hala devam ediyor. Şanzuman yağı mobil koyuldu. Tüm yazdıklarım tecrübeyle oluşan fikirler zaman size bu durumu çok iyi anlatacaktır. Çok masraf yapmayın diye söylüyorum. Sorun soğutma suyunun yani radyatörün küçük gelmesi.

Servis bunu kontrol ettimi?

Nedir bu gönderdiğiniz linkteki bilgi.
Çevrimdışı monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2011 Saat 23:11
Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: hakangumus hakangumus Yazdı:

Tüm girdiler ve bakım yetkili serviste oldu. Garantileri hala devam ediyor. Şanzuman yağı mobil koyuldu. Tüm yazdıklarım tecrübeyle oluşan fikirler zaman size bu durumu çok iyi anlatacaktır. Çok masraf yapmayın diye söylüyorum. Sorun soğutma suyunun yani radyatörün küçük gelmesi.

Servis bunu kontrol ettimi?

Nedir bu gönderdiğiniz linkteki bilgi.

Radyatör küçük geliyor yeteri kadar soğutma yapamıyor dediniz ya işte bu parça kontrol ediyor onu.Yani selonoidlerin ısı esanjörü bu.Şanzıman beynine yağ çok ısındı,korumaya al dedirten parça bu.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 17>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 2702 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5870 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1250 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1277 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 757 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2842 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1151 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1964 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12928 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 968 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 565 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 532 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 578 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1020 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 904 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16216 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5645 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1982 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 563 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
Mustafa1923 3
alex33 3
drneuron 3
ppfustasi12 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English